Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
UN SFAT VA ROG
am opel astra 2005 cu doar 11.200 km intr-un ansi1/2
motorizare motorina 1,7CDTI
masina verificata la un an si 7500 km unde s-a pus pe tester si s-a schimbat ulei,filtru ulei si de motorina
atit

1. in iarna 2005 masina a stat in garaj 4 luni
tata mai dadea cite o cheie din cind in cind cam odata pe saptamina
cind am luat-o in aprilie
AVEAM APRINS IN BORD INDICATORUL "catalizator"
dupa cam 30-40 km mai sprint s-a stins si asa a ramas pina azi
am banuit ca de la porniri dese pe loc fara sa se incalzeasca motorul a aparut avertizarea
2. acu doua zile am vopsit CAPOTA la masina (mici zgirieturi),fara sa se decupleze bateria sau sa se umble ceva la motor,masina a stat la uscat in cuptor
cind am luat-o surpriza BECUL CU CATALIZATORUL APRINS
s-au uitat cei de la service(renault) si nu au stiut ce sa faca
dupa 30-40km s-a stins indicatorul
3. azi m-am rotit in oras putin, opa, se aprinde si sta aprins indicatorul de catalizator
eu sunt din TULCEA,oras mic,inghesuit,si daca e vreo problema trebuie sa merg la Constanta dar mi-e teama ca o sa reseteze calculatorul si asta e
ACU O RUGAMINTE
e posibil sa am o mufa oxidata -unde o gasesc ca nu am schema la motor nimic?!
sau datorita faptului ca merg foarte putin cu masina si nu am unde sa o "forjez"nitel da semne de infundare catalizatorul?!
mentionez ca nu am sesizat pierdere de putere,relanti mai slab sau mai tare ,etc
masina merge normal
4. am mai dat o cheie si indicatorul a clipit o data si s-a stins!
Un sfat va rog
multumiri

Skip ads

  • eugen

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cel putin la Astra catalizatorul e direct influentat de stilul de conducere.
Nu am nici un motiv sa cred ca lucrurile stau altfel la alte masini.
Asadar, daca mergi cu masina subturata catalizatorul se imbacseste cu vapori de combustibil si procesele chimice nu mai au loc la parametri normali. In plus din cauza subturarii nici ventilatia nu e asigurata. Solutia e o tura mai sportiva. Conduci cativa kilometri cu masina turata (dar nu pana in zona rosie) si se rezolva.
Cel putin la mine asa a fost.
Daca deja ai probleme mai serioase cu catalizatorul nu cred ca le rezolvi doar cu o tura forjata.
Bafta!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Catalizatorul nu are nici o treaba cu acel semn de care zici tu. Intai incearca sa il descrii, cum arata apoi iti vom spune , in mare, de la ce poate sa fie.
Eu banuiesc ca datorita faptului ca nu a mers ceva probleme cu motorina...pentru ca daca era o eroare ramanea permanent aprins Wink
Peste asta.....daca e catalizatorul dus, desi la tine e practic imposibil daca ai luat masina noua, se aprinde checkul, ramane aprins si nu simti nici o diferenta in comportamentul masinii.
Descrie de asemenea si ce se intampla cu masina ....
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu am nici o problema cu masina
indicatorul este cel din centru
un MOTOR
in carte scrie ca daca pilpie fuga la service si daca ramine aprins se vor depasi noxele admise
dar s-a stins
si nu s-a mai aprins
sigur era semnul de catalizator
exclus sa se fi busit
-masina noua

STIE CINEVA
unde sunt mufele care sunt la catalizator
am incercat la service in Tulcea dar n-am nici o seansa
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca e o confuzie. Masina nu are catalizator in adevaratul sens al cuvantului din cate stiu eu. Poate doar un filtru de particule. Becul ala al tau este de fapt cel de defect motor, nicidecum "NUMAI" de catalizator. Trebuie o diagnoza pt. aflarea codului motor de eroare.
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
revin cu o precizate NU mi se aprinde becul cu cheita
ENGINE ELECTRONIX


se aprinde si sta aprins becul de EXHAUS EMISION deci emisia de gaze
situat in cadranul de vitezometru in stinga indicatorului de ulei si sub indicatorul de bujie incandescenta

daca clipeste reprezinta FAUL EMISSION SISTEM
cel putin asa am deslusit din cautarile de pe net
  • virus100b

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Exact acelasi bec mi s-a aprins si mie cand am avut benzina proasta dar si cand am avut un contact imperfect la mufa debitmetrului sau cand nu am avut bagata mufa senzorului de la axa cu came. Deci trebuie o diagnoza. Din cate stiu uni senzori sunt legati la becul exhaust iar altii la chek.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai dreptate. Are catalizator, posibil si bec. Un test sa aflam si noi un cod de eroare ar fi f. bun.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
virus100b a scris:Exact acelasi bec mi s-a aprins si mie cand am avut benzina proasta dar si cand am avut un contact imperfect la mufa debitmetrului sau cand nu am avut bagata mufa senzorului de la axa cu came. Deci trebuie o diagnoza. Din cate stiu uni senzori sunt legati la becul exhaust iar altii la chek.

*
Scuze, unde se gaseste ASTA Question
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
iar a facut pe nebunul (indicatorul)
cam dupa cinci sase porniri s-a stins
inclin sa cred ca este o mufa undeva nefixata
altfel raminea aprins continuu
cine stie ce semnifica si mai ales ce sa caut
ca ma duc la service la constanta
da daca nu este becul aprins ce drac sa-mi faca
un sfat ??????????
  • leontet

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sfatul meu (evident, dezinteresat): NU veni la service in Constanta!!! De ce? Pai sa-ti spun tot eu: am fost acum vreo 2-3 saptamani cu Astra mea de-abia cumparata la ei pt o testare. Lasand deoparte ca am asteptat de pomana vreo doua ore prima data (nu aveam programare) si inca tot cam atat si a doua oara (desi aveam programare si m-am prezentat la timp), am constatat mai deunazi ca baietii nici macar nu stiu sa interpreteze codurile de eroare. Personal nu am avut nici un cod prezent, ci numai vreo patru memorate (erori care s-au produs candva in trecut si au disparut ulterior). Unul dintre acestea, P0400, e interpretat in fisa de constatare a service-ului drept "eroare sistem injectoare (aer fals)" - chestie care m-a pus pe ganduri si m-a determinat sa caut mai multe pe net. Am gasit zilele trecute lista cu semnificatiile codurilor de eroare pt motorul meu, si la P0400 scrie "Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction" - chestie care se potriveste cu istoricul masinii, pt ca am avut un furtunel de vacuum pleznit la valva ce stabileste volumul de gaze de esapament ce trece prin turbina. Celelalte coduri erau generate de propria incercare de a porni masina cu o cheie mecanic potrivita, dar fara chip - astea au fost corect interpretate si la service.

Imi pun problema ce s-ar fi intamplat cu masina si cu buzunarul meu daca eroarea in cauza era una prezenta, nu memorata, si as fi purces mai departe la remedierea "cauzei"... Slava Domnului ca am scapat (vorba aia, "prost sa fii, noroc sa ai"...)!

Daca crezi ca merita totusi sa faci drumul pana la Constanta, macar da un telefon si fa-ti o programare. Service-ul se numeste "Kamsas srl" si e situat undeva pe Str. Baba Novac - numarul de telefon il poti afla acum usor la 931, sau pe net (cred ca la www.kamsas.ro).
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am patit la fel, acum 2 ani cu a mea, am avut carbunii dusi la electromotor si tinand cont ca aveam un matiz de la munca nu am folosit-o 3 luni de zile din decembrie pana in martie, cand i-am schimbat carbunii a mers cateva zile cu becul de exhaust aprins, asta pana am avut un drum la Pitesti, pe autostrada am avut o medie de vreo 140km/h iar pe drumul de intoarcere s-a stins si pana azi nu s-a mai aprins, probabil ca s-a acumulat umezeala si reactiile chimice nu mai aveau loc in mod normal, de asemenea poate reactivii s-au acoperit cu un strat de oxid stand degeaba, ideea e ca si-a revenit si de atunci nu am mai avut probleme. Nu am fost la service pt chestia asta.
Skip ads

  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
pe 6 octombrie am un drum Tulcea-Bucuresti-Tulcea in aceeasi zi
am s-o forjez nitel savedem ce iese
va tin la curent
  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
m-am lovit si eu de problema asta. mi se aprindea cand avea chef martorul exhaust emission. ala cu motorasu. observam ca daca opream motorul si reporneam nu se mai aprindea. am fost la mecanic si trebuiau schimbate bujiile. una era cam arsa. le-am schimbat pe toate.
intr-adevar, cateva zile dupa asta nu s-a mai aprins. apoi a inceput din nou, adevarat mult mai rar (nici acum nu inteleg ce legatura aveau bujiile cu martorul de gaze). se intampla sa se aprinda si sa se stinga in mers fara sa o turez sau ceva. mi-a zis un prieten ca trebuia dusa un pic in ture masina ca e imbacsit catalizatorul. zis si facut, de vreo 3-4 ori. sa nu te gandesti ca i-am dat sa sparg motorul. a 2-a pana in 60, a 3-a pana in 80-100. pe distante relativ scurte, 400-500 m. de asemenea, cand ieseam din oras o tineam cativa km in a 4-a pe la 130.
ei bine, de atunci nu mi s-a mai aprins acest martor. si acum, 1 data pe luna ii mai dau asa cate o forja scurta. 100-200 metri cu a 2-a in 60, nu mai mult. sau cand ies din oras, la fel o tin 2-3 km cu a 4-a in 120-130.
incearca sa vezi.
stilul meu nu e de condus cu masina supra-turata, de aceea mi se imbacsea. la tine poate fi problema din cauza ca o pornea si o tinea probabil doar la relanti in garaj. si asa au ajuns sa se faca depuneri.
sfatul meu e sa faci cum am facut si eu, inainte s-ajungi la mecanici. la km care ii are masina nu are ce sa fie defect.
  • Florinul

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu in a treia zi de la cumparare... s-a aprins martorul "catalizator" dupa ce am stat cu motorul pornit la relanti cam 30 min.Am rezolvat-o mergind putin mai sportiv tot restul zilei. Becul s-a stins dupa 5 minute dar am vrut sa fiu sigur ca se va curata bine catalizatorul. Deci ,parerea mea, mergi mai sportiv o zi si se va rezolva.
Bafta
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat
am facut o tura BUC_TULCEA_retur
am mers si lejer si cu reprize de 160-170 km
dar media la 110-115 km
nu se mai aprinde nimic
si parca si zvicneste la sprinturi altfel
Razz da m-au facut niste BMW-urei
de n-am cuvinte Embarassed
da asta e
multam de sfaturi tuturor
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare. stiu ca posturile sunt de anu trecut. dar sper ca totusi cineva imi v-a raspunde
am o vectrab1 din 96 cu motor x16xel si am fost la itp si l-am picat din cauza la noxe. mi-au zis ca e catalizatorul defect. i-am crezut pe cuvant si mi-am schimbat catalizatorul. mi-au zis ca e putin mai bine dar nu deajuns incat sa imi dea itpul. am decis ca de acum sa mi-o repar singur si poate cu ajutorul vostru am sa reusesc. am citit aici ca daca mergi subturat se imbacseste catalizatorul sa zicem ca in cazul tatalui meu ar fi posibil ca el de 15 ani conduce numai diesel dar aia la itp oricum iau dat cateva sptrituri pana la vreo 5000 ture adevarat ca nu l-au tinut prea mult turat dar i-au dat. catalizatorul e nou deci nu avea timp sa se imbacseasca. cineva a zis ca a schimbat o bujie si i-a aparut mai rar martorul. apropo eu nu am martor...... si nici bc. am doua intrebari: stie cineva daca la babutza mea(are 11 ani) ar aparea ceva la o diagnoza? si a doua intrebare este daca aveti vreun sfat pt un noob in ale mecanicii? multumesc mult (o sa ma apuc acum sa caut cum se verifica bujiile ca nici nu stiu unde se afla)
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,
Am si eu probleme (din cand in cand) cu acel indicator de emisii. La mine se aprinde cand schimb felul de benzina (de ex. am bagat FX de la Rompetrol si m-am speriat de cate ori se aprindea acel bec in forma de rotitza zimtata cu un S in interior; dar apoi am revenit la meniul casei-Carrera 95-OMV si nu se mai aprinde, pana acum) Smile
Sa fie doar din benzina? Eu cred asta deoarece imi face probleme doar cand schimb benzina...
  • cata_sibiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

Si mie mi s-a aprins imediat dupa ce am cumparat masina ( opel astra G 1,7 diesel ) . M-am dus la service si mi-au rezolvat-o pt ca era in garantie.
Apoi, anu acesta am fost plecat 4 luni din tara, iar masina nu a prea fost miscata. Cand m-am intors de am inceput sa ma dau cu ea s-a aprins becu acela galben.
M-am dus la reprezentanta opel din Sibiu si m-au taxat cu 260 de lei Sad

Data viitoare am sa incerc si eu condusul mai sportiv Smile

Merci de sfaturi

PS: cei de la reprezentanta mi-au spus ca problema este ori de la motorina ori ca a fost sub-turata
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai masina cu filtru de particule ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR