Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
1.Stie cineva ce model de turbina are Astra G Y20DTH? Stiu ca e Garett, dar ce litere mai trebuie sa citesc de pe acolo...?
2. Vacumurile astea se pot curata? Daca DA, cum si cu ce?
3. Intreb toate astea pentru ca am o problema cu turbina, de vreo 3 zile nu prea trage cum trebuie, nu o mai simt de la 2000 de ture in sus... si culmea... nu am nici un cod de eroare pe Tech2
4. Daca o fi turbina de vina, pot achizitiona una mai performanta? (intreb pentru ca am in plan un chiptuning si cred ca are si turbina legatura cu cei 125 CP si 280 Nm care vor fi pe masina dupa chiptuning)


Ultima modificare facuta de GabiB77 la Lun 24 Jul, 2006 11:30 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Debitmetru ?
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Debitmetru ?


Nu e debitmetrul... l-am verificat... e bun... Oricum daca era asta de vina imi da dea eroare pe Tech2 - P0100 sau P0110

Am verificat tot ce inseamna furtune, nu e nici unul fisurat... Daca suflu pe furtunasul dintre vacumul de sub debitmetru si turbina, actioneaza clapeta, deci nu e gripata... chiar nu stiu ce-ar putea sa aibe...

Ma gandesc ca daca era vreun vacum stricat imi dadea eroare pe Tech2, cu de altfel mi-a dat cand am lasat intetionat un furtunas liber...
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Aceleasi probleme Gabib77, le-am mai discutat pe PM , am mai facut si eu testul inca data si debitmetru este bun arata 480-495 mg la relanti si la acceleratie urca peste 700. E in limitele normale. Avand in vedere si nr mare de km al masinii ( la mine 150k) la tine banuiesc cam tot asa ca e din 2000, eu zic sa incercam si cu aditivi de motorina de curatirea instalatiei de combustibil (metabond megasel) sa vedem cum se comporta. Eu cand am adus masina in 2005 tragea de rupea apoi de la motorina noastra cred ca s-a cam depus pe injectoare ceva. Cu toate ca la test valoarea injectiei e in limite dar spre cea minima.
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
As vrea sa fie asta cauza... Eu insa am mai verificat ceva (am vazut pe forum) - am tinut apasat pe furtunul care vine de la turbina la intercooler (prin dreptul pompei de vacum si al bateriei) si in loc sa se umfle acel furtun, parca tragea cineva aerul din el... M-as cam duce sa verific totusi turbina, dar nu stiu unde... in service nu o sa ma rezolve nimeni, atata timp cat nu am nici o eroare pe Tech2...

Eu banuiesc ca ar fi ceva de la un vacum dar nu stiu nde as putea sa le verific...

Cat o costa un vacum? Unde le-as putea verifica? Unde as putea verifica turbina (vrea datele cuiva care face treaba buna)? Se poate curata acel vacum?

Am scos furtunul de la vacumul de sub debitmetru, ala care vine in turbina... am suflat si am tras aer din furtun si astfel se actiona o tija la turbina... Tija aia se vede ca actioneaza si in mers? (va intreb pentru ca ulterior am accelerat si tija de la turbina nu s-a miscat deloc - de aici tind sa cred ca e de la vacum)
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai e normal sa sa faca asa furtunul daca il strangi il gatui si nu mai trece aerul spre admisie , ca sa verifici daca lucreaza turbina cat de cat tii in mana furtunul dar fara sa-l strangi si altcineva accelereaza la 2500-3000 si o sa vezi ca se intareste furtunul datorita presiunii create. Treaba cu tija dac e trasa la pornire si revine in pozitia initiala e OK . La accelerare am inteles ca nu prea avem cum sa verificam deplasarea tijei . Numai in sarcina lucreaza.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
iti dai seama ca nu l-am gatuit complet... doar l-am strans un pic sa-mi dau seama daca se umfla...

Problema e ca acum vreo saptamana incepusem sa aud un suierat mai proieminent cand trecea peste 2000 de turatii... ala sa fi fost totusi un drum spre cimitir al turbine?

Vad ca nu se baga prea multa lume in seama... cred ca trebuia sa pun totusi discutia la capitolul Probleme tehnica
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema cu a mea! uite aici > verific maine si iti dau reply!
https://www.clubopel.com/vie...40&highlight=
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Oarecum aceeasi problema... mie nu-mi da nici un cod de eroare...
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
eu nu am pus-o pe tester ! dar oricum poate te ajuta cu ceva !
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
bineinteles... orice idee e binevenita...
  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
scuze eu nam patit-o dar,
eram la reprezentanta si era cineva cu cu 1.7 dth pe astra cu probleme de putere. Reprezentanta a zis ca debitmetru.... lau schimbat de proba si nu de acolo venea...lipsa de putere...ci de la faptul ca "palnia"aia care e pe partea de sus a intercoolerului era sparta . Acuma sa va explic...palnia aia neagra de plastica care e in drepta in fata radiatorului deasupra intercoolerului si din care pleaca tubul spre restul...are un brat , o priza de prindere pe radiator .. de la vibratii de drum de acolo s-a crapat , astfel ca pe plasticul de la corpul ala se vedea ca o muchie...semana ca si cum era o bavura din turnarea plasticului... s-a curat cu lichid de frana si era evident ca pe acolo dadea pe afara ulei si presiune...
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mda... pana la urma am rezolvat-o... am avut probleme cu un vacum... nu intra bine curentul in el... am curatat mufa si totul merge perfect acum...
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
poti da mai multe detalii?
ce s-a curatat? unde e pozitionata piesa respectiva? cum s-a procedat?
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Imi pare rau, nu stiu sa-ti spun unde e la motorul tau... evident ca am invatat numai pentru al meu... La Y17DT chiar am cautat la un prieten, dar nu am gasit...
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si care este acea mufa???+ ceva sfat-uri din experienta ta.
(motor identic)
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mufa care vine infipta in vacumul de langa turbina, in spatele debitmetrului... din vacumul asta ies 2 furtunase, unul din ele merg in turbina in valva wastegate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR