Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat cam toate bucsele, de cateva zile am mai sesizat un zgomot(bataie) la roata dreapta fata. Am desfacut-o si am observat ca bucsa dinspre roata, cea pozitionata vertical, este sparta. Aceasta bucsa este prinsa cu nituri in basculanta fata, intrebarea mea fiind daca se poate schimba doar acea parte fara sa cumpar toata articulatia. Banuiala mea este ca o noua bucsa s-ar prinde in suruburi. Atasez poza cu evindetierea bucsei.

Skip ads

  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Da, se poate schimba doar acea ''bucsa'' , care se mai numeste si pivot. Very Happy
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Marius T. a scris:Da, se poate schimba doar acea ''bucsa'' , care se mai numeste si pivot. Very Happy

....si asa sunt cei originali..nituiti..la cel pe care il cumperi o sa primesti si suruburi. Bafta....
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am botezat-o bucsa pentru ca nu stiam cum ii zice, si mai ales ca are si fusta aceea de cauciuc, asa mi-a venit. Am si cumparat-o, maine ma duc sa o schimb si sper sa scap inca o data de zdranganeli.Multumesc
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat-o si acum am din nou liniste cand navighez prin gropi. Specific ca era intr-o stare foarte urata si mecanicul mi-a zis ca exista posibilitatea sa se rupa de tot in timpul mersului, ceea ce nu era tocmai placut. Deci atentie la elementele de directie mai ales.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
marius_mml a scris:Dupa ce am schimbat cam toate bucsele, de cateva zile am mai sesizat un zgomot(bataie) la roata dreapta fata. Am desfacut-o si am observat ca bucsa dinspre roata, cea pozitionata vertical, este sparta. Aceasta bucsa este prinsa cu nituri in basculanta fata, intrebarea mea fiind daca se poate schimba doar acea parte fara sa cumpar toata articulatia. Banuiala mea este ca o noua bucsa s-ar prinde in suruburi. Atasez poza cu evindetierea bucsei.

este vba de vectra c ? cat a costat bucsa ,si ce simptome avea ?
ajuta-ma pls , trec prin aceioasi chestie
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Este vorba de vectra b. Partea incercuita se numeste pivot din cate am discutat mai sus, iar in partea de jos are doua bucse. Pivotul m-a costat 60 ron. Problema aparea mai mult in momentul in care treceam peste gropi in asfalt, la viteza mica, cand e auzea o bataie in partea dreapta a masinii, bataie care se simtea edstul de tare si in volan, dar si la 110-120 km/h cand aveam vibratii in volan. Iti dai seama daca asta e problema ridicand masina pe cric si intorcand roata spre stanga-dreapta.La mine se simtea un joc foarte mare, desi problema a aparut doar cu 2 saptamani in urma.Cred ca e similar si la vectra c .
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
marius_mml

am citit mai sus ca ai schimbat cam toate bucsile p la roti.
daca esti dragut sa imi spui si mie cam cat a costat toata afacerea? si cam c ai schimbat ti-as fi super recunoscator.
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
adi_diaconu a scris:marius_mml

am citit mai sus ca ai schimbat cam toate bucsile p la roti.
daca esti dragut sa imi spui si mie cam cat a costat toata afacerea? si cam c ai schimbat ti-as fi super recunoscator.

Scuze de intarziere, am fost plecat in concediu. Operatiunea cu schimbatul bucselor a durat cam un an de zile, timp in care mi le-am schimbat cam pe toate, dupa ce au inceput sa aiba joc. Nu mai tin minte exact preturile, dar pot sa-ti spun cu aproximatie(poti sa verifici preturi pe http://www.autoa.ro/ sau http://www.elitecat.cz/Default.aspx ca idee), fiecare bucsa avand cate o pereche, deeci inmultit cu 2 :
- bucse bara stabilizatoare spate ~5ron/bucata, difera de producator
- bucse bara stab.fata, ~15-20 ron / bucata
- flansele telescop+ rulmenti capat telescop puntea fata 2 bucati de fiecare, cam pe la 40-80 ron/ bucata pentru flansa si aprox.15-30 ron/bucata pentru rulment
-bielete antirului ~ 40-100 ron
-bucsa brat spate 25-35 ron
-bucsa punte spate ~70 ron
-bucse punte spate (rotula) 45-80 ron, cate 2 pe o parte
-bucsa mare basculanta fata 30-50 ron
-bucsa punte spate ~50
Din cate imi amintesc eu, am cheltuit cam 5-600 ron pe piese si in jur de 250-300 ron pe manopera, care e undeva pe la 50 ron pe ora la un service. O inspectie de maxim 10 minute la un mecanic ti-ar spune exact de ce ai nevoie, si ai putea sa-ti evaluezi mult mai bine siuatia.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut marius, vreau si eu sa stiu cum a procedat mecanicul tau cand a schimbat pivotul inferior de pe bascula, dat fiind faptul ca acesta e prins cu nituri de bascula ? A taiat niturile, ce a facut mai exact ? Atasez si eu o poza cu bascula completa (in imagine se vad bine niturile):

Kitul de inlocuire a pivotului arata asa (cu suruburi, piulite autoblocante si saibe grover):



Stii cumva care este metoda de verificare a jocului pivotului (in afara de spargerea burdufului) ?

Multumesc anticipat.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu impreuna cu tata la zafira, se da jos bascula de pe masina si se lucreaza la menghina, e cea mai buna solutie, se taie niturile si dupa se gauresc cu bormasina deoarece niturile au un fel de floare si nu ies batute cu dorn su ciocan. jocul il pivoti ii simti daca apuci de roata si faci stanga dreapta sus jos, daca se misca simti jocul si dai jos roata si misti din nou de disc si vezi de unde vine jocul daca e din pivot il schimbi direct si gata.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Rezolvat si la mine cu pivotii.
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Rezolvat si la mine cu pivotii.
cat te-a costat afacerea? trebuie sa-i schimb si eu ca am ceva batai pe fata
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La mine au costat cam un milion amandoi FRAP, made in Italia si sunt superok, n-am probleme cu ei.
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
A schimbat cineva la vectra c doar pivotii?
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dumitru florin a scris:A schimbat cineva la vectra c doar pivotii?

cum poti sa schimbi doar pivotul.. clnd el are corp comun cu bascula?
se schimba toata bascula..
daca vrei lti pot da un nr. de tel. de la un magazin piese auto cu preturi rezonabile..
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai asta m-i se pare absurd ...am avut un ford mondeo din 2005 si am schimbat doar pivoti....daca la mine sunt bune bucsile(cea mica si cea mare) de sa sa schimb bascula? total aiurea facute chestiie astea...
Unde mai pui ca trebuie schimbat pe ambele parti (cica asa e bine)....
Bucsile se gasesc separat? intreb pt ca inca nu m-am interesat...sau bascula poate veni fara ce 2 bucse? poate este mai ieftina
In fine de tot rahatul acest sistem... Sad
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca bucsele basculei sunt ok si ai doar pivotii varza, mi se pare corect ca si la masinuta ta sa se poate schimba doar pivotii. Nu inteleg, de ce nu se poate si la Vectra C ?
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Chiar si daca bucsele sunt duse trebuie sa se poata schimba doar acestea.
Sigur nu se poate schimba la Vectra C doar pivotul? Daca nu le-au mai facut modular atunci e clar de ce: sa scoata mai multi bani pe piese
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
M-am interesat si la Pitu care vinde piese opel acilea pe forum...nu vine pivotul solo...cu totul...dar asta cu bucsile nu am intrebat...macar sa fie fara bucse poate e mai ieftin...bascula +pivot..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR