Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • opelete

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Servus colegi! Detin un omega 2,5td din 97 si am o mica/mare problema cu dezaburitul!Am urmarit discutiile de pe acest forum si am inteles ca poate fii vina clapetei de recilculare sau a radiatorului interior de incalzire. O rugaminte am la cei care stiu: unde este clapeta de recilculare?Cum ajung la ea? ce trebuie demontat?Dar radiatorul de incalzire,unde se afla?In dreptul consolei centrale,sau in drepul scaunului pasagerului? Trebuie demontat bordul?(daca da am pus-o)!Am incercat varianta caldura la maxx si AC pornit. Functioneaza!Intra aer uscat si usuca si parbrizul.Daca opresc AC-ul se aburesc in 5 secunde! Orce sfat si sugestie este binevenita!Multumesc anticipat!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut!Nu e normal sa se abureasca"in 2 secunde"Sa nu fie ceva mai grav,adica sa fie fisurat pe undeva caloriferul...ca "ai pus-o"!Intradevar,nu poti schimba sau macar umbla fara sa demontezi bordul,si asta ia cam o zi in 2 insi...care au mai demontat.(sunt cateva surubri ascunse,unul chiar in spatele unei placute de plastic ...din spatele ceasurilor,apoi mai ai si instalatia electrica care mai este "ancorata"de bord...e de lucru.Dar poate e numai clapeta.Exista un topic pe tema asta,am dat de el,cauta si tu la geamuri aburite.Si cred ca nu are rost sa mai mentionez ca recircularea trebuie musai dezactivata.Acum nu stiu ce model ai,climatronic sau manual.La manual ai comenzile cu actionare vacumatica,sa nu fie vre-un furtun iesit.am patit-o si eu dupa ce am schimbat cass-ul cu un dvd si umbland la fire pe acolo am "agatat"un furtunas care-mi comanda exact swich-ul vacumatic.Clapeta de jos este in spatele modulului de aer,spre motor,actionata de un grup vacumatic in dreapta lui.Inchide aspiratia recirculare si implicit se trimite comanda vacumatica la clapeta din spatele filtrului de polen care se deschide si permite aerului sa fie aspirat din exterior.Cum ai remarcat,asta este cazul clasic AC manual.La clima e acelasi sistem,doar ca ai actuatori motorizati electrici.Daca vrei,o sa caut pe TIS schema.Succes!
  • george75

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
incearca si varianta foarte simpla: schimba filtrul de polen Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR