Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eu consider utili copacii de pe marginea drumului.....
si am peste 15 ani de condus pe diferite tipuri de masini, de la dacie 1300, pana la mazda cx7.
nu e vina copacului daca un bou intra in el.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
kapix a scris:...S-a defrisat in ultimele doua decenii peste doua treimi di suprafata impadurita a tarisoarei (nu e exagerare, sunt date oficiale, deci e posibil ca situatia sa fie chiar si mai tragica), iar ecologistii sar in sus pentru 50 de pomi/km.
...

Ma sperii cu statistica asta. De unde ai datele, ca dupa calculele astea in zece ani e desert?

Suprafata totala a fondului forestier national 6,5 mil. ha
- din care proprietate publica a statului 3,4 mil. ha (52,2%)
Terenuri acoperite cu padure 6,3 mil. ha
- din care proprietate publica a statului 3,3 mil. ha (52,4%)

Compozitia padurilor României
rasinoase 29,9 %
fag 31,5 %
stejar 18,0 %

diverse alte specii tari 15,7 %
  • andras212

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
subscriu cu cine a scris ca au fost plantati la timpul acela din motiv strategic. am inteles ca aveau rolul sa camufleze vehicolele de pe sosea. ar mai fi un motiv, pentru protectie, sa tina umbra in anotimpurile calde, bitumul sub actiunea caldurii si radiatiilor solare "imbatraneste "mai repede. caldura poate provoca evaporarea fractiunilor usoare din liantul de bitum iar radiatiile ultraviolete si aerul atmosferic pot provoca chiar polimerizarea fractiunilor mai grele astfel bitumul isi pierde caracteristicile mai importante consistenta si plasticitatea deci se sfarama.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Corect.
Am observat recent ca pe drumuri in dreptul pomilor si unde au tinut ei umbra asfaltul este mai inchis la culoare si se prezinta mult mai bine.Mai porosadica permite apei sa treaca dedesubt,si implicit ofera o aderenta mai buna mai ales in cazul franarii.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR