Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da dar la mine sa strans din 2004 de cand e masina si atunci era si euro 3
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Demonteaza rezervorul, spala cu benzina sorbul si rezervorul si apoi clateste tot rezervorul cu motorina, apoi o arunci si pui 10l motorina buna.

Remontezi rezervorul, pornesti motorul, apoi dupa 5min de functionare opresti motorul si schimbi filtrul de motorina cu unul bun, pe care il umpli cu motorina pana sus (ca sa nu se dezamorseze circuitul de injectie). Pornesti si ar trebui sa fie totul ok.

Daca pompa de injectie are vre-o sita-ceva, ar fi chiar culmea sa trebuiasca sa dai jos distributia ca sa umbli si sa cureti sita respectiva (daca exista). Daca chiar exista, intrebi aici si vei primi un raspuns pentru ce poti sa faci mai departe.

E doar parerea mea, eu asa as proceda in cazul tau.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
domnule Andy ,asa cum mai sfatuit am citi unele din mesajele tale , in care faci referire la pompele de injectie de pe y 20 dth . Daca vrei sa stii am si un opel astra cu y 20 dth si prefer sa umblu singur la pompa . Tin sa iti atrag atentia ca pompa Bosch VE EDC difera constructiv de cea de pe y 20 dth , cu toate ca din punct de vedere functional este identica , asa ca nu mai da exemple de capete hidraulice gasite de catre mine s i de catre IRIAHU , si de seturi de reparatie Bosch care au fost puse aici pe topic cu tot cu preturi si mod de achizitie , in topicul de reparatie pompe VP 44 piese ce nu sint deloc compatibile Smile . Ca tot nu stii de unde poti achizitiona piese de schimb pentru injectie cauta in acest topic si vei gasi locul din care am achizitionat cap hidraulic eu personal si alte citeva persoane , si nu ma mai cita pe mine in alte topicuri despre alte modele de pompe . Daca tot esti asa de mare reparator de 30 de ani cum de nu stii ca cea mai mare sursa de piese pentru sisteme de injectie este in Sinaia , si termina cu circul Confused caci cine seamana vint culege furtuna
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mai Cata eu n-am saturat de maimutoi care se cred destepti! si am spus ca m-am apucat de facut pompe de injectie acum 15 ani (cred ca pe atunci tu te incaltai cu fesul sau faceai hamuri la soareci). Cat priveste diferentele constructive ale pompelor VP44 ele sunt nesemnificative piesele se potrivesc de la un model la altul daca se pun pe perechi si stii sa le aranjezi la montaj. Despre Umefin Sinaia cred ca stiu mai multe decat tine dar nu cred ca preturile unor subansamble pe care le vand ei sunt ok (mie mi se par mult umflate) cum sa le dau lor 120-150euro pe un cap hidraulic de calitate indoielnica cand acelasi cap costa in China 30dolari si are aceiasi calitate, sau unul fabricat in Serbia la Beograd (de calitate superioara) care costa 60euro.
Nu stiu cine face acest circ aici dar vad cat de meserias esti, eu am sa fac un tutorial in care am sa prezint in amanunt cum se repara o pompa de injectie, daca esti asa istet te provoc sa mi-o ei innainte si apoi vedem care dintre noi a realizat un material mai bun, mai pe intelesul tuturor si mai folositor pentru membrii acestui forum.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
chiar te rog sa pui piese de VP 44 pe Bosch VE Smile ,daca faci asta eu iau pompa si o maninc .Si apropo nu este vorba de Mefin Sinaia , in care intre ghilimele am fost personal si am vorbit cu un inginer proiectant, cind am fost sa caut un echivalent pentru capul hidraulic , echivalent care nu il au disponibil . Piesele le am gasit la domnul Rotaru ,care iti aduce tot se vrei numai sa stii ce Evil or Very Mad
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu va mai certati.

In caz ca ajuta pe cineva (probabil pe Cata care are BOSCH VE EDC, sper ca am inteles corect) aveti aici un link cu ceva info despre testare/identificare defecte si un tabel cu valori de referinta.
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dar dc nu faceti amandoi un topic cum se poate demonta si repara pompa de injectie cu poze, explicati si tot ce trebuie ca sa fie treaba buna pentru colegi clubopel Smile
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult Happyuser Laughing Chiar am unele mici probleme pe blocul electronic ,si pe viitor cred ca valorile date o sa ma ajute mult
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acum am vazut mai bine ca pe site-ul principal e o gramada de informatie, merita citit tot ce-i acolo : link .
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Devine din ce in ce mai interesant acest topic... Multumim Ahappyuser si ceilalti Very Happy
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ahappyuser ai dreptate de acolo m-am documentat si eu la inceput si tot de acolo am preluat ideea cu testerul pentru PSG5 dar nu am mai gasit de cumparat pe okazii si mi-am facut unul eu dintr-o mufa de pompa luata din dezmembrari; vreau sa zic ca face minuni daca o folosesti cu kts650, realizeaza si virginizari de pompe (necesare la ford) recalibrari, tot ce vrei pana la friptura de pompa in sos tomat Smile
  • Rotaru Foldes

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pot sa confirm personal ca cele marcate IPM au avut probleme; am incercat sa determinam fabrica sa faca modificarile necesare si sa mentina o imperechere stransa dar din pacate nu au reactionat.
Capetele hidraulice vandute acum (toata gama, adica X 25 DT, BMW M51 2.5 , LT 2.5, Mercedes, Vw 1.9 Tdi) sunt destul de bune; inca mai sunt cerinte ale noastre nerezolvate de fabrica pentru a fi perfecte.
Orice lot aprovizionat este verificat inainte de vanzare.
As vrea sa insist ca nu orice este chinezesc este bun- trebuie sa platesti un pret mai mare pentru calitate.
Aceeasi fabrica este de acord sa vanda la pret mai mic dar face compromisuri pentru asta.

Daca va pot fi de folos in domeniul injectiei diesel, va raspund cu placere.

doc79xxx a scris:Am sunat la firma la Foldes impex si mi-au dat prosteala ca cele sarbesti au mai nou probleme cu repartizarea uniforma pe cilindrii si ca nu mai folosesc din alea si ca astea chinezesti is mai bune. Acu vom vedea....Maine imi comand garnituri la admisie si la pompa si il voi schimba

Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti! as dori o lamurire... am vazut la pompa mea( ca si a voastra ) ca la rece am o cantitate de injectie calculata si cant de inj. reala. cea calculata 8.5 mg/stroke iar cea reala si asta ma frapat- 12,5 mg/stroke, cu opcom, la cald 5-5,5 mg cantitatea calculata si 4,5-5-5,5-6 mg cantitatea reala ( oscileaza dar nu mai mult de 1-1,5-2mg ) adica nu cred ca se poate ca cele doua sa fie 100% identice si cantitate si timp de injectie tot timpul mereu indiferent de acceleratie, stiu ca trebuiesc sa mearga mana-n mana, dar de ce pompa mea la rece baga mai mult si la cald se chinuie sa tina pasul cu ce ii cere ecu ? e o diferenta cam mare intre ce cere si ce baga la rece si ce baga la cald, care ar fi explicatia ? oricum saptamana viitoare fac o inregistrare si o pun pe aici.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
As fi curios daca ai schimbat capul hidraulic al pompei si cu ce model anume?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
andy_ciprian a scris:As fi curios daca ai schimbat capul hidraulic al pompei si cu ce model anume?
nu l.am schimbat deloc de cand am masina. de cand e la mine masina pompa are vre.o 70-80 k de km. plus ce o mai fi fost de la fostii propietari... deci tind sa cred ca 150k-200k tot are... si am uitat sa spun probleme la pornire la rece, adica peste -10 gr.C
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
In acest caz nu prea cred ca e de la capul hidraulic, e cam devreme la 200k sa se termine (evitand cazul in care ai ramas in mers fara motorina la 100km/h) pornirea greoaie la rece poate sa fie din pompa
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Hopa Smile a aparut pe forum si domnul Rotaru Very Happy , eu sint cel care a cumparat de la Dvs personal doua capete hidraulice IPM si intradevar am unele probleme cu mersul neregulat la ralanti , dar cu pornirea nu mai am probleme nici la cald nici la rece . PS Sint baiatul de la CFR cu care v ati intilnit in gara Sinaia
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi baietii, eu am schimbat capul hidraulic. L-am comandat in India . Pornirea s-a repediat si la rece si la cald.
La relanti insa am un mers neregulat de parca nu ar fi pusa la punct. De asemenea am un debit scazut de 1,7 mgr/stk si nu se poate regla mai mult nici pe un bank de proba . Am incercat si asta . Cred ca nu i-mi ramane decat solutia ultimativa, aceia de a cumpara o pompa noua in cutie.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Iriahu zicai ca ai comandat in China , de capetele hidraulice din India nu stiu nimic Confused
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In India ma aflam cand le-am comandat
Capurile sunt chinezesti. daca vrei adresa si om de contact pot sa public aci sau pe posta personala
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR