- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema iar daca cineva a reusit sa rezolve astept o solutie.
Manifestari:
- intre 1800 si 2500 RPM simt vibratie in acceleratie si merge sacadat.
- la accelerari bruste in treptele 3,4,5 se aude in clantanit ca si cum ar fi doua roti zimtate care scapa (se aude de 3,4 ori) si apoi isi da drumul. Dupa acest clantanit scoate un fum gros de nu mai vezi nimic in spate.
Intentionez sa merg la service dar am cautat si pe forum solutii si nu am gasit nimic concret.
Opel astra h, 1.7 CDTI 101 HP.
Multumesc
Am si eu o problema iar daca cineva a reusit sa rezolve astept o solutie.
Manifestari:
- intre 1800 si 2500 RPM simt vibratie in acceleratie si merge sacadat.
- la accelerari bruste in treptele 3,4,5 se aude in clantanit ca si cum ar fi doua roti zimtate care scapa (se aude de 3,4 ori) si apoi isi da drumul. Dupa acest clantanit scoate un fum gros de nu mai vezi nimic in spate.
Intentionez sa merg la service dar am cautat si pe forum solutii si nu am gasit nimic concret.
Opel astra h, 1.7 CDTI 101 HP.
Multumesc
suspended-9452- Suspendat
- 2,453 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,453
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alex_mihalciuc
- **
- 104 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Vibratia aia e dstul de "nesimtita" si deranjanta. sunt nevoit sa merg constant la peste 2600 RPM ceea ce inseamna si un consum mai mare si uzura deci voi incerca sa o rezolv.
Fumul e albastru si destul de gros.
Urmeaza sa fac distributia saptamana asta asa ca voi testa si injectoarele.
Totusi daca ar fi de la injectoare nu ar trebui sa fie pe toata plaja de RPM?
Multumesc de raspunsuri
Fumul e albastru si destul de gros.
Urmeaza sa fac distributia saptamana asta asa ca voi testa si injectoarele.
Totusi daca ar fi de la injectoare nu ar trebui sa fie pe toata plaja de RPM?
Multumesc de raspunsuri
- alex_mihalciuc
- **
- 104 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alex_mihalciuc
- **
- 104 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
ai grija cu uleiul. Fumul albastru e ulei papat. Daca e turbo, din ce mi-a zis mecanicul meu (caci si eu am crezut ca s-a dus dracu turboul), papa uleiul foarte foarte repede, gen 30km tot.
Fumul negru pot fi multe, eu il am de la EGR, se gripeaza si imi face mult fum, si in acelasi timp pierd putere, insa nu-mi trepideaza si nici nu-mi bate. Nu ai erori in bord?
desi tinand cont ca tu zici ca incepe pe la 1800 (cand normal intra turbina) si ca e un zgomot ca niste roti ce scapa, adica metalic, as merge pe turbina, mai ales ca ar justifica si fumul albastru. S-ar putea ca turbina sa fie decalibrata si sa atinga peretii. nu mai merge asa sa nu o strici si mai tare, sau sa nu se faca bucati si sa-ti ajunga prin admisie.
Fumul negru pot fi multe, eu il am de la EGR, se gripeaza si imi face mult fum, si in acelasi timp pierd putere, insa nu-mi trepideaza si nici nu-mi bate. Nu ai erori in bord?
desi tinand cont ca tu zici ca incepe pe la 1800 (cand normal intra turbina) si ca e un zgomot ca niste roti ce scapa, adica metalic, as merge pe turbina, mai ales ca ar justifica si fumul albastru. S-ar putea ca turbina sa fie decalibrata si sa atinga peretii. nu mai merge asa sa nu o strici si mai tare, sau sa nu se faca bucati si sa-ti ajunga prin admisie.
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor de raspuns.
Am o rugaminte: am expus doua manifestari si va rog ca atunci cand oferiti o explicatie sa imi spuneti la ce simptoma se preteaza sau daca e valabila pentru amandoua.
Am fost la mecanic, am schimbat distributia si legat de cele doua simptome mi-a spus ca vibratiile ar putea fi de la VOLANTA dusa, se vor amplifica in viitor. Iar fumul si clantanitul posibil injectoare decalibrate. Am pus-o pe tester si a iesit ok la parametri (presiune rampa, egr, turbo).
Piolet, spune-mi pls cat te-a ajuns calibrarea de injectoare (timp pierdut si bani) si daca aveai ambele simptome sau doar una.
Multumesc
Voi ce spuneti?
Am o rugaminte: am expus doua manifestari si va rog ca atunci cand oferiti o explicatie sa imi spuneti la ce simptoma se preteaza sau daca e valabila pentru amandoua.
Am fost la mecanic, am schimbat distributia si legat de cele doua simptome mi-a spus ca vibratiile ar putea fi de la VOLANTA dusa, se vor amplifica in viitor. Iar fumul si clantanitul posibil injectoare decalibrate. Am pus-o pe tester si a iesit ok la parametri (presiune rampa, egr, turbo).
Piolet, spune-mi pls cat te-a ajuns calibrarea de injectoare (timp pierdut si bani) si daca aveai ambele simptome sau doar una.
Multumesc
Voi ce spuneti?
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
aveam ambele simptome. de fum, mai scoate putin la pornire, dar se pare ca este alta problema. cat despre pret, am schimbat o duza la un injector defect (curgea motorina pe retur) + demontare-montare, calibrare pe fiecare in parte - 650 toata afacerea. eu am fost la Buzau si ei au facut toata lucrarea (aproximativ 3,5 ore). mi s-au parut oameni de treaba.
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,453 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,453
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
- timofteionelflorin
- *
- 3 mesaje
- din 27 Sep 2010
- Astra 2005
- Galati
timofteionelflorin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2010
- Mesaj Privat
am avut aceleasi simptome : crantanit , fum intre 1800-2500 rpm si sa vezi si sa nu crezi asta s-a intamplat exact in ziua in care am facut primul plin la mol si nu am realizat ca e de la motorina si am facut plin timp de 1 an si jumate timp in care nu mi-am dat seama si in plus se si intetea zgomotul , dupa ce am inceput sa pun motorina de la ucraina peco a trecut ca prin minune deci clar e motorina in schimb am fost acum pina la brasov si am ramas fara pornire acum tre sa vad ce e cu ea.
- john_velicu
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Mar 2011
- Astra 2006
- Prahova
john_velicu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
timofteionelflorin mersi mult. orice experienta a voastra imi construieste o imagine mai exacta asupra problemei. deci numai petrom o sa "servesc".
E nasol ca am card de motorina la Rompetrol (de la servici) si trebuie sa o vand altcuiva ca sa pot achizitiona de la petrom, dar asta e problema mea nu a masinii .
Multumesc.
E nasol ca am card de motorina la Rompetrol (de la servici) si trebuie sa o vand altcuiva ca sa pot achizitiona de la petrom, dar asta e problema mea nu a masinii .
Multumesc.