Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy cam offtopic, da' berea tot o dau !
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ron a scris:stie cineva sigur cat trebuie sa fie tensiunea pe sonda lambda, sa zicem in conditii de motor rece (deci cand sonda se comporta ca o rezistenta infinita) cu contactul pus? dupa cum am gasit in diverse documentatii, ar trebui sa fie cam 0.4-0.5V. la mine citesc 1.087V, ceea ce mi se pare foarte mult, mai ales ca rezistenta interna a voltmetrului nu cred ca e peste 10Mo. aveti vreo idee de la ce ar putea fi?


ron am si eu exct aceeasi problema: pe firul de sonda lambda e o tensiune de 1V numai cu contactul pus. am fost cu masina la un service Opel si mi-a zis ca e fie un scurt din cablaj, fie din calculator, m-a mai sfatuit sa merg la un electrician care sa caute problema... Sad

as fi foarte curios daca ai gasit de unde vine problema!
o sa ma pun si eu sa masor si sa caut problema intr-o zi mai calduroasa ca acum e prea frig.

inca o intrebare: cum se masoara tensiunea pe sonda lambda? nu am fost f. atent cum a facut la service, ce am vazut ca facut este:
- a scos firul ce vine de la sonda dintr-o mufa si a luat tensiunea din mufa (partea ce venea dinspre calculator). ce nu stiu este unde a pus celalt fir?
pe '-' de la baterie? (poate e cam stupida intrebarea asta dar nu stiu...)

mersi
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ti-am raspuns pe pm, nu stiam ca postul tau aici e nou.
service-ul opel n-are electricieni? Laughing Twisted Evil Laughing Twisted Evil
ei ar fi trebuit sa fie cei mai in masura sa rezolve problema, nu? dar, in fine, cred ca toata lumea are aceeasi parere despre meshterii de la opel, si nu numai...
daca afli ceva poasteaza in contiuare aici, ideea e sa vada toti cei interesati.
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
mie mi-au distrus izolatia la Opel Bacau sa-mi masoare tensiunea; au incercat prima data cu 2 testere diferite (spuneau ca nu au softul nou pentru Agila), dupa care au venit cu un aparat de masura si mi-au masurat direct, inainte de intrarea in sonda (la evacuare). Asa au aflat ca sonda trebuie schimbata; variatia de tensiune (asa cum am vazut-o eu) era intre 0.1-0.3 cu motorul pornit.
Mi-am propus sa ma gandesc mai mult inainte de a o schimba. Poate incerc in mai multe locuri...
Toate cele bune,
Florin
Opel Agila 2002, motor 1.2i Ecotec
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ron: mersi de informatiile legate de masurarea voltajului pe sonda lambda.


sunt dezamagit de service-ul Opel: am facut frumos programare si cand ajung acolo parca le-as fi facut o surpriza! clar ca nu era nici un loc liber in hala service-ul. pe langa asta 'specialistul' era foarte ocupat si cu celelate masini de acolo: statea 1 minut pe motorul meu apoi pleca 5 minute la celelate masini, si tot asa. Era de la sine inteles ca el nu o sa se apuce sa-mi caute unde era problema cu contactul imperfect sau masa pe cablaj...

Eh, noroc ca am gasit forumul asta: am gasit chiar problema mea care insa nu are solutie deocamdata
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dac a scris:ron: mersi de informatiile legate de masurarea voltajului pe sonda lambda.


sunt dezamagit de service-ul Opel: am facut frumos programare si cand ajung acolo parca le-as fi facut o surpriza! clar ca nu era nici un loc liber in hala service-ul. pe langa asta 'specialistul' era foarte ocupat si cu celelate masini de acolo: statea 1 minut pe motorul meu apoi pleca 5 minute la celelate masini, si tot asa. Era de la sine inteles ca el nu o sa se apuce sa-mi caute unde era problema cu contactul imperfect sau masa pe cablaj...

Eh, noroc ca am gasit forumul asta: am gasit chiar problema mea care insa nu are solutie deocamdata


OK, DAC, dar care sunt simptomele legate de functionarea masinii, in conditiile in care ai ajuns sa masory tensiunea la sonda?
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
pratmin a scris:
Dac a scris:ron: mersi de informatiile legate de masurarea voltajului pe sonda lambda.


sunt dezamagit de service-ul Opel: am facut frumos programare si cand ajung acolo parca le-as fi facut o surpriza! clar ca nu era nici un loc liber in hala service-ul. pe langa asta 'specialistul' era foarte ocupat si cu celelate masini de acolo: statea 1 minut pe motorul meu apoi pleca 5 minute la celelate masini, si tot asa. Era de la sine inteles ca el nu o sa se apuce sa-mi caute unde era problema cu contactul imperfect sau masa pe cablaj...

Eh, noroc ca am gasit forumul asta: am gasit chiar problema mea care insa nu are solutie deocamdata


OK, DAC, dar care sunt simptomele legate de functionarea masinii, in conditiile in care ai ajuns sa masory tensiunea la sonda?



intr'adevar nu am spus mare lucru din ce probleme am in topicul asta: am gasit insa una din probleme si am tinut sa scriu aici.

Aici gasesti toate informatiile detaliate legate si de ce am scris aici:
:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1362

mersi pt. interes!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
o sa reinvii topicul




Am testat si eu conform fig 20.1 totul ok si testul din figura 20.2 nu-mi da la fel acolo scrie 0.35-0.55v iar eu am constant 0.17v.Am urmarit firul si am observat ca intra la pasager in dreapta la picioare in...ECU daca nu ma insel.L-am urmarit deoarece spune check wiring, si nu prea am vazut nimic de "check" Acum problema mea este ceine a gresit sau cei stricat? Eu ca nu am masurat bine(ceea ce nu cred) sau ECU nu da bine voltajul si dealtfel nu primeste inapoi cum trebuie.Cei drept conform fig20.1 a iesit cum scrie acolo cu fluctuatii si maxim a fost 0.70v.Sfat ca sa faci corect testul si usor comprimi un pic aparatoare de fir ce duce in sonda si infigi efectiv varful cu plus al multimetrului pana strapunge banda izolatoare si minusul la masa.Cealalta e mai simpla.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR