emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Uite datele testului;
SOC;12,52V
RATED;760EN
MEASURED;630EN
STATE OF HEALTH 82%
STATE OF CHARGE 90%
CRANKINC VOLTS 10,39V NORMAL
LOAD OFF;14,62V
LOAD ON14,61V
DIODE RIPPLE DETECTED 0,12V NORMAL
Azi dimineata dupa 3 zile de stat 11,73v ,a pornit la sfert...
Stiu si eu ca sub 12V nu e ok de aceea am monitorizat tensiunea cu un multimetru digital..Dar de schimbat nu o schimba ca cica pe tester da buna , cand m-am dus cu ea descarcata au spus sa o incarc ..
E ok ca curent de pornire mai are cred de aceea si porneste dar nu stiu pt. cat timp . Acu are 1 an 7 luni!
SOC;12,52V
RATED;760EN
MEASURED;630EN
STATE OF HEALTH 82%
STATE OF CHARGE 90%
CRANKINC VOLTS 10,39V NORMAL
LOAD OFF;14,62V
LOAD ON14,61V
DIODE RIPPLE DETECTED 0,12V NORMAL
Azi dimineata dupa 3 zile de stat 11,73v ,a pornit la sfert...
Stiu si eu ca sub 12V nu e ok de aceea am monitorizat tensiunea cu un multimetru digital..Dar de schimbat nu o schimba ca cica pe tester da buna , cand m-am dus cu ea descarcata au spus sa o incarc ..
E ok ca curent de pornire mai are cred de aceea si porneste dar nu stiu pt. cat timp . Acu are 1 an 7 luni!
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
emilvef a scris:
E vb. de un Exide premium de 77A 750EN pusa pe o Skoda 1,9 tdi de un an jumate,pe care am vrut sa o schimb pe garantie tocmai din aceasta cauza... Pe tester nu dadea defecta si nu am reusit sa o schimb.
Unde ai facut testul si unde ai vrut sa o schimbi...,daca ai luat-o on-line...? Bateria are o problema interna,gen rezistenta interna marita fata de normal,fapt ce genereaza o cadere de tensiune sub limite normale(11,7v). Cu buna intentie si profesionalism se poate testa si afla cauza reala(reprezentantele au dotare).De cit ori te vei duce cu bateria montata pe masina,alternator ok.,respectivii specialisti iti vor gasi bateria in regula,deoarece peste 80% din testare se bazeaza pe interpretarea tensiunii din acel moment. Un brend ce se respecta,ti-ar fi dat baterie la schimb,oprind-o pe a dumneata,pentru testare prelungita,doar asa poate fi evidentiata o problema de asemenea natura si rezolvata profesionist,situatie in care cistiga si clientul dar mai ales brandul respectiv,cistiga incredere fara nici un fel de reclama... Amintindu-mi in ce tara traim,zic si eu...,vise taica,vise...!
E vb. de un Exide premium de 77A 750EN pusa pe o Skoda 1,9 tdi de un an jumate,pe care am vrut sa o schimb pe garantie tocmai din aceasta cauza... Pe tester nu dadea defecta si nu am reusit sa o schimb.