Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Uite datele testului;
SOC;12,52V
RATED;760EN
MEASURED;630EN
STATE OF HEALTH 82%
STATE OF CHARGE 90%
CRANKINC VOLTS 10,39V NORMAL
LOAD OFF;14,62V
LOAD ON14,61V
DIODE RIPPLE DETECTED 0,12V NORMAL
Azi dimineata dupa 3 zile de stat 11,73v ,a pornit la sfert...
Stiu si eu ca sub 12V nu e ok de aceea am monitorizat tensiunea cu un multimetru digital..Dar de schimbat nu o schimba ca cica pe tester da buna , cand m-am dus cu ea descarcata au spus sa o incarc ..
E ok ca curent de pornire mai are cred de aceea si porneste dar nu stiu pt. cat timp . Acu are 1 an 7 luni!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bateria are simptomele unei baterii batrine,care are 1an si 7 luni de activitate si 4-5 ani de stat pe raft. Cei de la garantie te vor duce cu presul pina ce bateria iese din garantie si apoi...pa! Posibil sa ai o sansa cu protectia consumatorului,acuzind neincadrarea in parametrii garantati...
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu, are ca fabricatie sapt 19 din 2015,Acu promblema cu garantia e nasoala mai ales ca am luat-o on line.Incerc s-o mai pun pe redresor cel putin de 2 ori pe luna ca nu prea circul cu Skoda poate-i maresc durata de viata...
Ar fi alta varianta?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
emilvef a scris:
E vb. de un Exide premium de 77A 750EN pusa pe o Skoda 1,9 tdi de un an jumate,pe care am vrut sa o schimb pe garantie tocmai din aceasta cauza... Pe tester nu dadea defecta si nu am reusit sa o schimb.
Unde ai facut testul si unde ai vrut sa o schimbi...,daca ai luat-o on-line...? Bateria are o problema interna,gen rezistenta interna marita fata de normal,fapt ce genereaza o cadere de tensiune sub limite normale(11,7v). Cu buna intentie si profesionalism se poate testa si afla cauza reala(reprezentantele au dotare).De cit ori te vei duce cu bateria montata pe masina,alternator ok.,respectivii specialisti iti vor gasi bateria in regula,deoarece peste 80% din testare se bazeaza pe interpretarea tensiunii din acel moment. Un brend ce se respecta,ti-ar fi dat baterie la schimb,oprind-o pe a dumneata,pentru testare prelungita,doar asa poate fi evidentiata o problema de asemenea natura si rezolvata profesionist,situatie in care cistiga si clientul dar mai ales brandul respectiv,cistiga incredere fara nici un fel de reclama... Amintindu-mi in ce tara traim,zic si eu...,vise taica,vise...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Chestionar

Ce calificativ a-ti acorda in mare, d.p.d.v. profesional, electricienilor pe care i-ati intalnit pana acum in service-urile auto (de la noi) ? Ma refer strict la cei din service-uri sau ateliere electrice autorizate legal. Multumesc de raspunsul acordat.
1 - foarte bine pregatiti 3%
2 - bine pregatiti 17%
3 - mediu pregatiti ("asa si asa") 50%
4 - slab pregatiti 17%
5 - nepregatiti ("la furat") 10%
28 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR