Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Este extrem de trist ce s-a întâmplat Patriotului. Din pãcate nu am nici mãcar un sfat în ajutor. Eu am cumpãrat maºina de nouã mergând pe principiul cã nu mã urc în ceva ce a birjãrit altul. Totuºi sunt câteva întrebãri :
Cum este posibil sã spui dupã 153.000 km cã maºina are o problemã din fabricaþie ? Dacã aºa este atunci fostul sau foºtii proprietari, cred cã au ceva pe conºtiinþã pentru cã au ascuns acest lucru ºi fiecare s-a bucurat cã a scãpat de ea.
Iarãºi aud de rechemare în service ºi pe mine nu mã cheamã nimeni !
Ce fel de meseriaºi sunt la reprezentanþe ? Practic nu au depistat nimic cum trebuie. Sunt soft-uri specializate care ar trebui sã identifice problemele.
ªi totuºi aceastã maºinã a fãcut 153.000 km, sunt pe puþin 7-8 ani de utilizare.
Sunt ºi alte pãreri ?
Skip ads

  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Patriotul a scris:Salutare tuturor,

Imi cer scuze de postare ( sunt nou pe acest forum ) poate nu e pe subiect dar vreau sa relatez si eu cateva impresii si in acelasi timp sa cer un pic de ajutor colegilor posesori de Opel Antara 2.2
De ceva timp (mai precis aprilie 2015) sunt posesorul unui model Opel Antara cu specificatiile urmatoare:
Datã fabricatie. 12.2011
Culoare CARBON FLASH MET (G)
Tip motor ENG-4 CYL 2.2L CRI DOHC TURBO
Tip cutie viteze TRANS-AUTO 6-SPD 6T50 AWD
Tapiserie LEATHER MONDIAL SADDLEBROWN
Airbag frontal sofer si pasager cortinã, Sistem suspensie
Climatronic, Faruri adaptive xenon (AFL+), Pilot automat, Scaun încãlzit dreapta, Scaun încãlzit stânga, Senzor detectare obstacol fatã si spate
Pachet cosmo
Jantã 19 x 7 aliaj
Afisaj grafic, Afisaj, Pregãtire telefon mobil cu Bluetooth, Radio si navigatie multimedia

Mentionez ca masina a fost cumparata second hand la un km. de 153.000 km .

Sa incepem relatarea dupa aprox 1 luna de la achizitionare (fiind la cumparaturi ) ma trezesc ca masina nu mai porneste asa dintr-o data aflandu-se in parcarea unui supermarket . Dupa ce am dus-o la Union Motors imi este comunicat ca masina are o pb. din fabricatie si exista o campanie de rechemare pt. inlocuirea electromotorului si a cablurilor de la baterie fapt ce sa si intamplat , acestea fiind suportate de Opel.
Dupa alte 3 luni , mai precis in luna August 2015 , mergand in concediu spre Oradea ( eu sunt din zona Buc.) undeva in apropiere de Cluj se opreste asa dintro data motorul din mers , fara a imi semnaliza vre-o avarie/defectiune la bordul masinii , sun la asistenta opel imi este dusa masina la un service opel in cluj , acolo mi se face o constatare electrica si imi spune ca masina e ok, (detin nota de constatare) numai ca prezinta un zgomot anormal de la pompa de motorina aflata in rezervor si ar necesita inlocuire . Imi ridic masina de la service si imi continui deplasarea spre Oradea dar dupa alti 80 km aceleasi simptome (oprit efectiv in mers ).
Alta discutie cu opel asistenta acum este dusa masina la alt service opel tot in Cluj unde incep baieti sa o ia "babeste" si anume imi spun ca acumulatorul este dus si vin ei cu o alta baterie si se chinuie la automat de vre-o 5-6 ori sa porneasca bineinteles ca nimic bateria mea erea normala si la parametri corecti , apoi vin cu testerul si imi depisteaza ca un senzor de temperatura este blocat la o temp. de 900 grade ceea ce face ca o protectie sa impiedice pornirea motorului.
Dupa alte incercari de pornire a motorului (dat la automat ) masina porneste intr-un final ,dar la o anumita rotatie (undeva in jur de 3000) se aude un zgomot metalic din interiorul motorului fapt pt care se concluzioneaza ca este motorul defect si trebuie desfacut pt a vedea ce s-a intamplat acolo . Se procedeaza la desfacerea motorului si se constata ca , cuzineti de la pistonul nr.3 sun defecti fapt ce a afectat si arborele cotit si biela , etc.
Ca sa termin cu povestea mea , am venit aici sa cer un ajutor care ar consta in : daca are cineva un motor second de vanzare (tip Z22D1 , 2.2 ) , sau daca cineva este interesat de aceasta masina in starea in care se afla .

Nu mai amintesc si de campania cu scutul ca deja ma doare capul.

In concluzie, pentru perioada scurta de timp de cand sunt posesorul acestui tip de masina sunt dezamagit total de cei de la OPEL, de modul cum au tratat aceasta problema si de "aptitudinile" acestui tip de masina .


Salutare,

Imi pare foarte rau de cele patite de tine. Tin minte ca am mai citit pe forum probleme de genul asta: mesaje de check-engine, motoare oprite in mers ... O sa fac o cautare si iti trimit link-uri. Sunt curios, il stii pe cel care ti-a vandut-o ? El / ea nu a avut probleme de genul asta cu masina ?
  • Patriotul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Antara 2011 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pt gândurile bune ,
Prostia pe care am fãcut-o eu sper sã nu o mai facã nimeni, în fine nu mai are rost sã pierd timpul degeaba cu vechiul proprietar , probabil o sã îmi spunã ca el nu a avut nicio problemã cu mașina. Eu sunt zamagit de cei de la Opel (firmã cu renume mondial) , scoți pe piațã "chinezãrii" care dupã ce ies din garanție se strica aiurea și apoi " inginerii" nostri îmi dau în scris printr-o notã de constatare citez "nu se poate identifica cauza defecțiunii". Am sunat la Opel Europa și am vb cu o doamnã Raluca Max care bineînțeles a tratat cu " partea dorsalã" aceastã pb spunadu-mi clar ca mașinã nu mai are garanție și sã plãtesc reparația .
Sper ca cei care aveți astfel de mașini sã fiți feriți de astfel de probleme altfel ..
Am scris aici din dorințã de a gãsi o rezolvare de reparație sau de vânzade,re dacã are cineva nevoie de aceastã mașinã și o poate repara la un preț cât mai mic.
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Îþi înþeleg supãrarea ºi sper sã nu mai treacã nimeni prin aºa ceva. Este adevãrat cã OPEL nu este MERCEDES, BMW sau AUDI. Pe lângã Antara 2,2 CDT model 2014 (în 17 noiembrie are un an) mai am un OPEL ASTRA H de 1400 cmc model 2007. La fel , sunt primul proprietar. Vreau sã-þi spun cã aceastã maºinã este mai mult decât mulþumitoare pentru nevoile mele. Am deja 117.000 km. În ultimul an am scos-o din garaj de 4-5 ori. Deocamdatã eu nu sunt aºa de nemulþumit de marca OPEL cum sunt unii din colegii noºtri (departe de mine gândul cã nu au ºi dreptate). Cea mai mare problemã la motorizãrile Diesel este de departe acest filtru de particule. Dar nici acesta nu este opera inginerilor OPEL. Urmãriþi ºi alte forumuri dedicate. Am speranþa cã într-o zi un specialist va veni cu soluþia ºi o sã scãpãm de acest filtru înlocuindu-l cu altceva mai performant chiar dacã în prima fazã va costa ceva.
Îmi rezerv dreptul de a constata cã, colegul nostru este o victimã :
- a unor..........spuneþi-le oricum numai conducãtori auto, nu (mã refer la proprietarii anteriori);
- a unor "meseriaºi" din reprezentanþe care de cele mai multe ori nu ºtiu mare lucru. Am informaþii de la un fost ºef de service la reprezentanþã care mi-a spus cã salariile lor depindeau de câþi bani reuºeau sã scoatã de la client.
Prin urmare nu OPEL în sine este cauza supãrãrilor noastre.
Skip ads

  • Patriotul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Antara 2011 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ma rog fiecare cu opinia lui , acum recunosc ca sunt oarecum partinitor fiind implicat direct in problema , dar licentele de functionare a service-urilor astea de la OPEL sunt date .
Ma asteptam sa imi fie spus clar ca defectiunea a survenit in urma unei exploatari incorecte a autoturismului din partea mea , sau ca masina a fost modificata ,sa umblat la ea si asa mai departe , dar cand tu imi dai in scris ca nu stii care cauza defectului , ba chiar imi spui cla ca "nivel ulei OK , nivel antigel OK, si niciun senzor/martor nu imi indica vre-o eroare/defectiune (lipsa ulei , presiune scazuta ulei , s.s.m.d.) la bord este ceva strigator la cer (doar este masina cu ceva pretentii la banii care este scoasa pe piata), grav este si faptul ca in urma rechemarii in service pentru schimbarea electromotorului si a cablurilor electrice de la baterie nu imi spune nimeni ca masina prezinta semne de "violare" a sigiliilor (daca le are) din fabricatie pentru motor (ca sa inlocuiesti piesele astea cam umbli cateva ore bune pe la motor ) . Ma consolez cu gandul ca cineva acolo sus ma iubeste fiindca ma intreb ce se putea intampla daca eream intr-o depasire a unui camion iar din partea opusa venea alt autovehicol. Nu poate sa ma convinga nimeni ca o masina OPEL ANTARA de 4 ani de zile cu 153.000 de km la bord ,diesel, se strica din senin (numai daca nu a umblat cineva in ea ceea ce se vedea sau vre-o defectiune de fabricatie) , altfel ce pretentii mai avem de la alte marci gen DACIA ?
In fine am sa o rezolv intr-un final dar niciodata nu voi mai avea masina OPEL.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,

A trecut ceva timp decand nu am mai intrat...anyway, vad ca lucrurile nu s-au rezolvat referitor la scut si recall.
Pe Antara owner forum, englezii spun ca demontarea scutului s-ar datora unor scurgeri de la motor, acel ulei ajungand in vecinatatea DPF sau ar impregna pasla de pe scut, de unde si pericolul de aprindere. Englezii sunt foarte revoltati si parca au si inceput un proces pe la Curtea europeana.

Mircea, nici sa nu te astepti sa te cheme Autoglobus, masinile comercializate de ei sunt cele mai bune...sunt invincibile.
Eu cand m-am dus sa le spun ca imi miroase in habitaclu, la fiecare regenerare...s-au ridicat umeri peste umeri...domnule asa e normal, mergeti pana la Arad pe autostrada si dai in gura la masina - 140-150km/h, sa-ti cureti DPF-ul.

Deci este de neconceput cum Opel EU nu a dat de stire tuturor dealerilor de problema din recall. Dupa parerea mea, cred insa ca ai nostri importatori nu se obosesc, o trateaza ca pe o problema minora...in stilul romanesc...stai sa vedem daca arde careva si dupa aia ne punem pe treaba.

Cat despre problema relatata de Patriotul, cred ca solutionarea nu va fi simpla. O ultima sansa ar fi, o deplasare in Ungaria la Opel Gyulai, iar daca nici acolo, cred ca numai in DE s-ar putea depista si solutiona problema. Cred totusi ca ar trebuii sa insisti la fostul proprietar sa-ti deconspire ce a patit masina - ar putea fi o cale de plecare, s-ar putea cunoscand cauza, solutia sa poata fi gasita mai usor.

Ce ati mai auzit de Antara 2016-2017, va mai fi si generatia a treia, sau istoria s-a scris cu modelul facelift.

Toate cele bune.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ca sa ai pretentii de la o masina, renunta la second-hand-uri si cumpara una noua.
Dabia atunci poti sa-ti formezi o parere corecta despre brand, si in particular cum e cazul nostru, despre Opel.
Ai avantaj ca o iei la jumate de pret sau chiar mai putin dar vine un moment cand tre sa "platesti" pagubele si calareala vechiului proprietar, nu poti emite prea mari pretentii si sper sa nu te superi.
Second hand pentru mine inseamna loterie!
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Second hand pentru mine nu existã ! Am avut o Dacie și mi-a fost de ajuns. În fiecare lunã aveam ceva de reparat la ea. Îi port recunoștințã veșnicã, pentru cã datoritã ei am acumulat ”bruma” de mecanicã auto.
Din pãcate Patriotul nu a cumpãrat mașina din Germania sau Austria. A cumpãrat-o din România. El știe cât a dat pe ea și dacã meritã sã o mai repare. Un service în Austria sau Germania, clar nu costã cât în România. Unde mai pui cã nu se vor opri numai la problemele pe care le indici tu. Vor remedia și orice altã problemã pe care o identificã ei. Nimeni nu riscã sa plece din service cu probleme. Dacã se întâmplã un accident existã teama de responsabilitate.
Patriotul trebuie sã se înarmeze cu rãbdare și identifice un atelier serios. Nu mai este în garanție. Nu pot sã cred cã în București nu existã cineva care sã nu îi vinã de hac. În primul rând aș cãuta un diagnostician bun. Sunt sigur cã Giuleștina ar avea ceva de spus.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara
M-am intors din co. 4200 km. Ro-Bg-Grecia dus intors.
Consum mediu 9,3l/100km. Dar recunosc ca am cam apasat pedala de acceleratie. Cateodata si mai mult decat era necesar.
Masina s-a comportat foarte bine.
Dezzvantajul rezervorului mic si a consumului maricel ca a trebuit alimentat mai des. Nu mai faci 800 km cu un plin. Si nu am riscat sa raman in pana ... .
Dintre suprizele "neplacute"a vost ca, la o lu a dupa ce am facut revizia de 60.000 km s-a aprins martorul de "schimb ulei". Fara probleme in trafic dar enervant la pornire.
Pana acum am schimbat o bieleta antiruliu pe dreapta fata.
Si placutele de frana fata spate.
Ce ma nemultumeste este faptul ca de vreo 6000 km am un zgomot suspect pe fata. "Metal pe metal" la denivelari. Am fost la service dar nu ii da de capat. Amortizoarele sunt in parametri (78%) fara jocuri, fara pierderi de ulei. Nu sunt jocuri nici in alte parti.
Nu stiu ce sa fac.
Vreun sfat?
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara
M-am intors din co. 4200 km. Ro-Bg-Grecia dus intors.
Consum mediu 9,3l/100km. Dar recunosc ca am cam apasat pedala de acceleratie. Cateodata si mai mult decat era necesar.
Masina s-a comportat foarte bine.
Dezzvantajul rezervorului mic si a consumului maricel ca a trebuit alimentat mai des. Nu mai faci 800 km cu un plin. Si nu am riscat sa raman in pana ... .
Dintre suprizele "neplacute"a vost ca, la o lu a dupa ce am facut revizia de 60.000 km s-a aprins martorul de "schimb ulei". Fara probleme in trafic dar enervant la pornire.
Pana acum am schimbat o bieleta antiruliu pe dreapta fata.
Si placutele de frana fata spate.
Ce ma nemultumeste este faptul ca de vreo 6000 km am un zgomot suspect pe fata. "Metal pe metal" la denivelari. Am fost la service dar nu ii da de capat. Amortizoarele sunt in parametri (78%) fara jocuri, fara pierderi de ulei. Nu sunt jocuri nici in alte parti.
Nu stiu ce sa fac.
Vreun sfat?
  • sansansan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
eu am avut joc metalic la denivelari, erau bucsele posterioare de la bratele inferioare, se vedea urma usoara de lichid iesit din ele.
P.S.Depistarea zgomotului am facut-o la un alt service si dupa aia m-am dus la reprezentanta
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am fost si la alt service. Nu au reusit sa-i dea de cap.
Dar mai incerc.
Multumesc
Skip ads

  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Acum câteva minute am citit într-un ziar local :

"Agenþia americanã pentru Protecþia Mediului (EPA) acuzã grupul auto Volkswagen cã a instalat sisteme electronice speciale pe unele autoturisme diesel pentru a evita standardele în materie de emisii.
Acuzaþiile vizeazã 482.000 de autoturisme diesel fabricate începând din anul 2009, scrie mediafax.ro.
Constructorul auto german ar fi instalat un software la motoare diesel ale unor modele Volkswagen ºi Audi. Dispozitivul este programat sã activeze un sistem de filtrare completã a particulelor doar în timpul testelor oficiale pentru emisii. Dupã teste, adicã în situaþiile generale de funcþionare a motorului, dispozitivul dezactiveazã sistemul de filtrare a particulelor, susþine Agenþia americanã pentru Protecþia Mediului.
Potrivit autoritãþilor americane, 482.000 de autoturisme cu motoare diesel au încãlcat standardele federale americane privind emisiile de dioxid de carbon: modelul de Volkswagen Jetta din perioada 2009-2014, modelele Beetle ºi Golf, precum ºi modelul Volkswagen Passat din 2014-2015 ºi modelul Audi A3.
Motoarele emit oxid de nitrogen, un gaz care poate agrava boli precum astmul, susþin autoritãþile americane.
Grupul Volkswagen a recunoscut instalarea dispozitivului electronic care induce în eroare sistemele de mãsurare a noxelor, precizeazã EPA.
„Intenþionãm sã tragem la rãspundere grupul auto Volkswagen”, a declarat Cynthia Giles, un oficial din cadrul Agenþiei americane pentru Protecþia Mediului.

Lãsând la o parte cã nici nemþii nu mai sunt chiar nemþi, revin la ceea ce am spus acum câteva zile. Filtrul acesta de particule nu este ºi sfârºitul. Cu siguranþã va apãrea un alt tip de filtru mai eficient ºi care nu mã va trimite la plimbare fie cã vreau fie cã nu.
  • alex_rom007

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Sunt nou in cadrul acestui club si nu am detinut niciodata un autoturism marca Opel.
Stiind aceste lucruri, v-as fi recunoscator pentru un sfat:

De curand am fost la un dealer din Bucuresti, unde mi-a fost prezentat un model Antara 2015 (cel cu face-lift cred ca este), 2.2 diesel AT. Cu ce am mai pus pe el am ajuns undeva pe la 20-21.000 E cu tot cu TVA.
Mie unul imi pace cum arata (atat la interior, cat si la exterior), dar citind pe aici nu stiu ce sa mai zic.. Problemele enumerate in toate paginile citite m-au cam speriat. Acum intrebarea mea este: problemele cu scutul si regenerarea se aplica si modelului acesta ? Si daca da, cat ar trebui sa ma sperie ?

Multumesc si eu chiar sper sa imi inscriu primul Opel in semnatura in curand Smile
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara Alex. Si eu sunt posesor de antara 2.2 CDTI, 184 CP si cutie manuala. Nici eu, pana acum nu am mai avut Opel, ci alte marci germane. Cand am ales sa iau aceasta masina, mi-am zis ca, la banii astia imi luam o marca mai buna, cum ar fi BMW X 3 de 3 ani, dar, adusa in tara nu se stie la cati km ar putea fi, iar si cu verificatul la reprezentanta...e relativ. Si mie imi place foarte mult masina, aspect, performante. Nu am multi km cu ea, doar 6000, facuti mai mult in afara orasului si asta pt. ca mai am inca o masina. Pana in prezent sunt foarte multumit de ea; singura neplacere a fost o mica scurgere de ulei pe la garnitura de silicon de la baie. In privinta regenerarii DPF, pana in prezent a facut-o la o medie de 700-750 km parcursi. Din experienta mea si a altor prieteni pot sa iti spun ca nicio masina nu mai e lucrata ca pe vremuri, ca acum 10 - 20 de ani. Am un prieten care a cumparat un suv, o marca premium si a avut probleme cu scurgeri de ulei pe la baie. Trebuie sa tii cont de faptul ca o masina cu cutie automata e putin mai costisitoare si la consumul de carburant si la intretinere decat una manuala; dar probabil mai comoda; sa stii ca si timbrul de mediu, sau cum se cheama acum, e aproape dublu la cutia automata din cauza noxelor(in jur de 1000 euro). In privinta scutului, da, exista o rechemare in service pt. a fi dat jos si a fi inlocuit cu unul metalic dar nu se stie cand (posesorii de Antara din Anglia zic ca in noiembrie). Cam indiferenti cei de la Opel in aceasta privinta. In rest...hotararea iti apartine si bafta la orice masina o sa-ti achizitionezi.
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut Alex
Daca spui ca ai citit ce s-a scris in forum atunci, probabil ca te-ai oprit si asupra ceea ce am scris eu. Spre deosebire de tine, eu prima data am cumparat masina ANTARA 2,2 CDTI cu 163 CP si apoi am aflat ce este cu acest filtru si cu regenerarea lui. Desi mai am un Opel de 1.400 cmc care functioneaza impecabil, din momentul achizitionarii ultimului vehicul - 17 11.14, practic numai cu aceasta am mers. Am deja un pic peste 16.000 km. In mod clar trebuie sa gandesti bine problema inainte de a lua o decizie.
Pana acum :
- nu am probleme cu scurgeri de ulei (nivelul pe joja este tot sus);
- merg cu acelasi scut;
- nu am zgomote suspecte,
- consumul mediu este de 9,2 l/100 km. Comparativ cu benzina, este un consum mai mic si un cost mai mic (vad ca se mentine de la o vreme pretul motorinei, mai mic decat al benzinei).
- clima pe durata verii a functionat foarte bine;
- nu este o masina pentru drumuri scurte, cu multe semafoare, mers bara la bara, etc. Nici macar pentru mers intre blocuri , luat curbe scurte si altele de acest fel.
- pe autostrada sau drumuri nationale cum avem si noi in unele zone, este absolut superba. Are tinuta, confort sau altfel spus "sta bine pe sosea". Functia VITEZA DE CROAZIERA iti ofera doua avantaje mari - consumul scazut si confortul tau (spun asta pentru ca obisnuiesc sa conduc 3-4 ore fara oprire, timp in care imi amortea piciorul drept).
Pana acum, filtrul a fost singura problema. Am avut doua surprize foarte neplacute. Sunt anumite simptome cu care te obisnuiesti si asa iti dai seama ca a inceput regenerarea. O data am mers la un mall cu sotia si in loc sa parchez si sa mergem la cumparaturi, eu a trebuit sa nu opresc motorul, sa continui deplasarea si sa ies din oras pe un fel de centura dupa care am facut mai multe drumuri dus-intors (practic pana s-a incheiat procesul de ardere a depunerilor din filtru). De departe este cea mai mare idiotenie care mi s-a intamplat de cand conduc. Din pacate mi s-a intamplat de 2 ori.
Am speranta ca incompetenta inginerilor care au inventat acest filtru (din cate am citit eu se foloseste cam la toate marcile si daca bine imi amintesc la RENAULT chiar la 1700 cmc) va fi corectata in timp.
Am prieteni, as putea sa spun de-o viata care se ocupa in general de tinichigerie si vopsit. Concluzia lor ( si eu ii cred) este aceea ca dupa 4 ani de utilizare, cam la toate marcile, incepi sa cheltui. Azi nimeni nu-si permite sa produca masini care sa nu se mai defecteze .
Nu stiu daca te-am ajutat, dar in ceea ce ma priveste, consider ca este o masina buna. Inainte sa o cumpar am oscilat intre NISSAN si MAZDA. Ce imi trebuia mie se ridica undeva la 27.500 - 28.000 de euro. Astazi, citind ce spun detinatorii, am realizat ca probemele lor nu sunt nici pe departe mai mici ca ale noastre. Si unde mai pui ca dadeam si aiurea niste bani in plus.
Un lucru este sigur si din experienta iti spun ca este bine sa tii cont de el.
NU CUMPARA MASINI FOLOSITE DE ALTUL INAINTE, MAI ALES DIN ROMANIA !
  • alex_rom007

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc bogdangmc si Vica Mircea!

Intre timp am mai avut o discutie cu dealerul, care mi-a spus ca nu mai exista problemele cu regenerarea la acest model pt ca 'a fost aplicat un update de soft si nu mai e ca inainte' si ca in acelasi pret imi include si un scut metalic.

Acum ce sa zic.. inclin spre a o achizitiona..
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
'a fost aplicat un update de soft si nu mai e ca inainte' - minte!
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu am fost cu masina in service acum 2 saptamani si nici vorba de update...
Ce dealer?
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Bunã seara tuturor,

Sunt înscris pe myOpel ºi joi mi-a venit ºi mie rechemarea în service pentru problema cu scutul. Azi am fost planificat, m-am dus ºi l-au dat jos. Este la mine. În afara de ceva depuneri de praf nu este nimic pe el. Mi s-a spus cã va urma o altã campanie de rechemare pânã în luna decembrie pentru a pune ceva în locul scutului. Dacã nu se întâmplã lucru acesta, îmi cumpãr ºi eu unul metalic. Cu ocazia aceasta i-am rugat sã-mi examineze filtrul de particule ºi eventual sã-mi spunã care ar fi gradul de colmatare. Acum când am parcurs 16.300 km, mi s-a spus cã ar fi 2%. Nu ºtiu dacã este aºa sau nu, dar vã spun sincer cã m-am simþit bine. Am mai aflat cã la INSIGNIA deja se lucreazã la un alt sistem de regenerare, se exclude tratamentul termic . O sã vedem despre ce este vorba ºi dacã sistemul este fiabil ºi adaptabil la ANTARA.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR