Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Azi l-am sunat si eu pe dealerul meu de la opel west Oradea si mi-a spus ca ei nu stiu de nicio rechemare pt. Antara, dar sa stau linistit ca daca e ceva ma anunta. Interesant sa nu stie, nu? Ma nelinisteste incertitudinea celor de la reprezentante, unii confirma, altii nu. Rusinos. Chiar acum trebuie sa fac un drum mai lung de 1800 km, dus-intors si am zis ca il sun pe reprezentantul meu pt. o eventuala programare; dar ei nu stiu de asa ceva.Oricum, colegul gutab a facut 60.000 km cu scutul montat si nu a avut probleme. M-am linistit putin.Sa il demontez eu, pierd garantia... Vedem ce e de facut... Bafta tuturor si sa auzim de bine!
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Bine ai revenit.
eu am scris celor de la opel. Astept sa vad ce raspuns primesc.
una din intrebari este cine plateste daunele provocate de lipsa scutului, atat timp cat ei il dau jos.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Lucrurile sunt inflamate rau si in UK cu acesta rechemare:

http://www.antaraownersclub...c1845_page11.html

Este foarte important sa facem toti sesizari. Astia de la Opel pur si simplu vor sa ascunda totul sub pres. Chiar ne iau de prostii satului. Sa cheltuiasca oricat este necesar si sa vina in cateva zile cu varianta de inlocuire a scutului.

Pe forumul de mai sus sunt persoane care au lucrat in domeniu multi ani de zile, dar niciodata n-au mai auzit de asemenea grozavie, sa se dea jos o componenta fara nici macar o precizare daca va sosi si varianta de inlocuire
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:
Inca odata afirm ca defectul de fabricatie neasumat public pe modelul Antara se traduce intr-o publicitate frauduloasa, mascata de un discount foarte tentant pentru cumparator, ca mai apoi, cumparatorul care investeste intr-un bun sa fie pus in situatia de a renunta la acesta intr-un timp foarte scurt cu pierderi exclusive in buzunarul propriu.


Din nefericire pentru cei care inca suntem posesori de Antara post-facelift, asa este. Din ce am citit pe forumurile de afara, sunt doua probleme:
1. DPF-ul functioneaza prost si temperatura generata este prea mare
2. prostia asta de scut retine scurgerile de lichide din motor (motorina, ulei ?), iar temperaturile exagerat de mari ce apar la regenerarea DPF-ului au condus la cazuri in care masinile Antara au luat foc.
Mai jos doar un simplu exemplu, insa am mai gasit si alte cazuri:
http://www.antaraownersclub...ic1662_page1.html

cmusat2000 a scris:
Din pacate legislatia din RO e mai mult o lupta cu morile de vant, ganditiva in US sau DE, la cateva plangeri ale utilizatorilor, ce ancheta se facea, si ce explicati ar fi dat producatorul la demontarea scutului de protectie pe un model 4x4.


Eu nu inteleg totusi cum de nu au inca si varianta noua de scut. La naiba, Opel nu este in niciun caz singurul fabricant de SUV cu DPF pe ele. Ceilalti producatori ce au pus ?

Se pare ca cei din UK au implicat in chestia asta pe Auto Express. Imi pun sperante ca va iesi un scandal de presa daca nu ni se ofera in scurt timp si inlocuirea scutului, nu doar simpla scoatere.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
haideti sa facem cu totii reclamatie la OPC si sa vedem ce se intampla. Eu pregatesc sa depun, dar singur nu voi avea sanse de castig.
Iar unii din noi poate sunt mai buni prieteni cu Legea.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa mai pun paie pe foc, insa...

In cele 4 luni de mariaj cu a mea Antara...s-a intamplat ca o regenerare sa porneasca cu 50m inainte de a junge in fata blocului.
La dealer mi-au spus, ori sa ies cu ea si sa-i dau in gura, ori sa astept in parcare 15-20 minute pana se incheie ciclul.
Am intrat in parcare si am lasat motorul la relanti, periodic coborand din masina. Vreau sa va spun ca in jurul masinii, in partea din fata, se degaja o caldura sufocanta, fiind in pantaloni scurti, practic nu puteai sta in dreptul rotilor, cat de tare se simtea caldura ce iesea de sub masina.

Deci nu cred sa fie normal asa ceva, mai ales ca dupa cele 20 de minute de regenerare, mai asteptam 1-2 minute pana se linisteau ventilatoarele si opream motorul, care inca functiona la temperaturi foarte inalte.

Pe de alta parte, se gasesc la vanzare pe site-urile cunoscute din RO si DE, multe Antara facelift, cu peste 100k km la bord, care in mod cert au trecut prin zeci de cicluri de regenerari si nu s-au aprins, deci nu stiu ce sa cred, unde-i adevarata problema la acest model.

Sincer imi pare rau ca am fost "fortat" de comportamentul masinii sa ma despart de ea, si acum cand mai vad cate o Antara in oras intorc capul dupa ea, insa ma stresa enorm ideea ca s-ar putea la un moment dat sa ma aprind pe drum cu masina.

Toate cele bune.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
gutab a scris:haideti sa facem cu totii reclamatie la OPC si sa vedem ce se intampla. Eu pregatesc sa depun, dar singur nu voi avea sanse de castig.
Iar unii din noi poate sunt mai buni prieteni cu Legea.


Momentan am facut solicitarea catre Opel pentru schimbarea scutului (si nu doar indepartarea lui). Mi s-a spus ca mai exista o persoana care a facut o sesizare legata de aceasta campanie Wink . Sa vedem ce raspuns primim. Eu chiar sper ca cei de la Opel sa vina cu varianta de inlocuire.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles nu au acum varianta. Doar de demontat. Si pe viitor, "poate vor veni cu alta solutie"...
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am primit raspuns.
Opel Romania nu isi asuma nicio responsabilitate. Toate instructiunile vor fi transmise de dealer.
Opel Romania nu poate raspunde la intrebarea referitoare la cine suporta pagubele cauzate de demontarea scutului.
Din nefericire este raspunsul pe care stiam ca-l voi primi.
Asa au fost toate.

"Referitor la cazul Dumneavoastra inregistrat la Centrul de Asistenta Clienti Opel Southeast Europe cu numarul 489214-992580142 cu privire la autoturismul marca Opel Antara cu seria de sasiu ¤¤¤¤¤¤¤, dorim sa va transmitem urmatoarele.

Ca raspuns la intrebarile Dumneavoastra dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca exista intr-adevar aceasta campanie valabila pentru autoturismul Dumneavoastra si partenerul autorizat Opel Union Motors , unde ati achizitionat autovehiculul, urmeaza sa va contacteze pentru a va informa despre procedura aferenta campaniei de rechemare si a stabili vizita posibila in service. De asemenea partenerul Opel este autorizat sa ofere orice informatie de natura tehnica legata de aceasta campanie.

In cazul in care in decursul urmatoarelor zile nu veti fi contactat de catre dealerul Union Motors, va rugam sa va adresati Dumneavoastra la dealerul preferat cu scopul de a efectua aceasta campanie.

Va multumim pentru intelegere."
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Bataie de joc, niste autisti astia de la Opel...
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu am scut metalic (cumparat de mine, inlocuit acum cateva luni la service).
Cel putin la tel nimeni nu-mi poate spune daca trebuie sa-l dau jos sau nu... Ciudat.
Dupa 1 august merg la revizia de an, sa vad atunci ce raspuns voi primi.
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit la Radacini unde voi merge si eu pentru scut. Opinia lor este urmatoarea: se da jos scutul si se pastreaza. In scurt timp vor fi livrate niste protectii termice ce vor fi montate pe masina si care vor proteja scutul. Practic vor pune un "bandaj" in acea zona dintr-un material termorezistent si izolator, iar scutul va fi repus pe pozitie. Mare atentie: scutul acum va fi impachetat frumos de service si "parcat" la detinator. Acesta va avea obligatia sa se prezinte cu el cand vor sosi "protectiile". Habar nu am ce inseamna "in scurt timp".
Skip ads

  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca e asa, eu n-am ce sa mai protejez, ca scutul e de metal. Oricum pe vechiul l-am aruncat.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
De ce sa-l parcheze la mine? Sa-l tina. Asa nu vor avea niciun motiv sa spuna ca nu a fost corect pastrat si "deteriorat".
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am primit si eu instiintarea scrisa de rechemare. Am stat 30 min la Posta, ca sa o iau, daca stiam ca dupa asta stau, ma stergeam cu ea. Ce mama ma-sii, nu o puteau trimite acasa? De la banca primesc acasa toate instiintarile.
Insa pe myOpel am un mesaj zambitor, sa stau linistit ca nu e niciun proces de rechemare ptr masina mea. E degeaba site-ul asta?
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am dus masina la service.

Daca nu vrei sa-ti dea jos scutul, care apropos, nu se numeste scut si placa de protectie inferioara, trebuie sa semnezi o notificare prin care iti asumi raspunderea pentru orice eveniment ce se poate intampla, daca ramane acolo.
In timp vor veni cu alta solutie.

No comment
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutari din nou,

Regenerarile DPF-ului pe Antara se realizeaza in modul in care se manifesta datorita unei deficiente de proiectare, manufacturare si pozitionare in raport cu motorul/sau alte componente ale masinii. Este o realitatea pe care Opel nu o va recunoaste sub nicio forma, mai mult decat atat datorita esecului de vanzare pe modelul facelift au "aruncat" in piata campania generoasa de reduceri, sa mai dreag busuiocul. Cautati pe left-lane.com situatia vanzarilor acestui model pe piata de UE si va veti convinge.

Acum acest recall cu asa zisul scut, se face in ideea tembela ca poate daca-l dau jos, se mai ventileaza cate ceva pe sub masina si nu se mai incalzeste nenorocitul ala de filtru. Ceva de nedescris ca in 2015 sa incerci sa pacalesti atatia oameni oferind astfel de solutii.
Am 2 colegi, unul are o Kuga 2.0 diesel cu Powershift (euro 6) si unul un RAV4 2.2 diesel cu manuala (euro 4), care mi-au spus ca ei nici nu-si dau seama cand se regenereaza filtrul. Cum dracu la Antara e atat de prost sistemul, nu se poate sa comercializazi un astfel de produs si sa dai sfaturi cumparatorului ca, domnule, daca nu circuli extraurban distrugi masina...Pai e ca si cum, toti am avea serviciul undeva pe camp, de dragul Antarei, ca sa scoatem masina din oras sa nu porneasca filtrul...

Deci eu in locul vostru nu m-as lasa, as face sesizari, m-as constitui cumva intr-un grup de 10-12 persoane si as populariza situatia in media centrala. Trebuie la un moment dat sa se termina cu bataia de jos a dealerilor auto vis-a-vis de cumparator...

Urmaresc cu interes topicul...daca inca detineam Antara, promovam pe siteurile locale toata paranghelia asta...Nu va lasati!

Toate cele bune.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si raspunsul de la Adam Opel AG
Nu comentez.

"Stimate Domn
Referitor la cazul Dumneavoastra inregistrat la Centrul de Asistenta Clienti Opel Southeast Europe cu numarul xxx, cu privire la Campania de rechemare in service pentru seria de sasiu xxxxOpel Antara, dorim sa va informam despre urmatoarele.

In primul rand, piesa inlaturata in cadrul campaniei nu este un scut de protectie mecanica (la pietre, borduri , etc), ci un capac de plactic pentru protectie fonica.

Masinile afectate de aceasta campanie sunt doar cele cu motor diesel, mult mai zgomotose decat masinile alimentate cu benzina. Mentionam suplimentar faptul, ca motoarele alimentate cu benzina nu au, din fabricatie, nici un fel de protectie sub motor.

Daca clientii doresc protectie mecanica, aceasta se poate face prin montarea contra cost a unui scut metalic, ca si pana in prezent.

In al doilea rand, in buletinul de campanie este mentionat clar, ca se va monta ulterior un capac imbunatatit, atunci cand va fi disponibil si in acest sens asteptam informatii de la producator cat de curand posibil.

In al treilea rand, protectiile laterale, in cazul eventualei stropiri cu apa sau noroi raman neatinse ; nu se demonteaza.

Dorim de asemenea sa va aducem la cunostinta faptul, ca Opel Antara nu este un “autoturism de teren“, ci SUV si trebuie folosit ca atare.

Orice utilizare necorespunzatoare, lovire, va fi tratata ca atare, concecintele fiind aceleasi indiferent de existenta sau nu a capacului de plastic in cauza.

Va multumim pentru intelegere.

Cu stima

Adam Opel AG

Centrul de Asistenþã Clienþi

Opel Southeast Europe"

Ce poti sa mai spui.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am primit si eu raspunsul de la Opel astazi. Gutab, este copy-paste mesajul tau, absolut nimic schimbat.

Chiar si cu explicatia asta cu protectie fonica, inseamna ca dupa indepartarea scutului masina nu va mai functiona conform specificatiilor producatorului, respectiv ca numarul decibelilor nu mai este cel din fisa.

In plus eu nu am primit niciun buletin de campanie. Pur si simplu am aflat de la voi de pe forum, dupa care am intrat in contul myopelservice. Am contactul eu service-ul, ei nu stiu daca si cand aveau de gand sa o faca. Doua service-uri Opel diferite mi-au spus la telefon ca nu stiu nimic despre inlocuirea scutului, ci doar de indepartarea lui.

Asta este, sa vedem ce parere are OPC-ul. Pregatesc reclamatia. Daca si voi sunteti nemultumiti de felul cum suntem tratati in acest caz, va sfatuiesc sa faceti acelasi demers, eventual o reclamatie comuna.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:Salutari din nou,

Regenerarile DPF-ului pe Antara se realizeaza in modul in care se manifesta datorita unei deficiente de proiectare, manufacturare si pozitionare in raport cu motorul/sau alte componente ale masinii. Este o realitatea pe care Opel nu o va recunoaste sub nicio forma, mai mult decat atat datorita esecului de vanzare pe modelul facelift au "aruncat" in piata campania generoasa de reduceri, sa mai dreag busuiocul. Cautati pe left-lane.com situatia vanzarilor acestui model pe piata de UE si va veti convinge.

Acum acest recall cu asa zisul scut, se face in ideea tembela ca poate daca-l dau jos, se mai ventileaza cate ceva pe sub masina si nu se mai incalzeste nenorocitul ala de filtru. Ceva de nedescris ca in 2015 sa incerci sa pacalesti atatia oameni oferind astfel de solutii.
Am 2 colegi, unul are o Kuga 2.0 diesel cu Powershift (euro 6) si unul un RAV4 2.2 diesel cu manuala (euro 4), care mi-au spus ca ei nici nu-si dau seama cand se regenereaza filtrul. Cum dracu la Antara e atat de prost sistemul, nu se poate sa comercializazi un astfel de produs si sa dai sfaturi cumparatorului ca, domnule, daca nu circuli extraurban distrugi masina...Pai e ca si cum, toti am avea serviciul undeva pe camp, de dragul Antarei, ca sa scoatem masina din oras sa nu porneasca filtrul...

Deci eu in locul vostru nu m-as lasa, as face sesizari, m-as constitui cumva intr-un grup de 10-12 persoane si as populariza situatia in media centrala. Trebuie la un moment dat sa se termina cu bataia de jos a dealerilor auto vis-a-vis de cumparator...

Urmaresc cu interes topicul...daca inca detineam Antara, promovam pe siteurile locale toata paranghelia asta...Nu va lasati!

Toate cele bune.



Multumim pentru sustinerea morala Smile O sa citesc si eu pe forumuri sa vad cum se comporta alte modele la regenerarile DPF. Consider ca totusi te-ai speriat prea tare de chestia asta. Tu crezi ca eu atunci cand termin de facut drumul stau in parcare asteptand sa termine nenorocirea asta treaba ? De fapt, o singura data mi-am facut ceva probleme, cand mi-a clipit ledul de avertizare in bord. Insa atunci eram la drum lung si si-a facut de cap in voie.

Oricum, filtrul asta este o saracie si o prostie, aparuta ca urmare a unei legislatii stupide anti-diesel. Pe minunatele camioane, tir-uri si alte jafuri pe motorina care fumega pe drumurile patriei nu le mai interzice nimeni !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR