Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ioi ce o fi asa greu sa dati jos 5 suruburi de 10 de pe admisie (atentiela garnitura) apoi colier de la burdufu ala din dreapta care e cu clapeta 3 imbus si pac!jos tot blocul ala de acceleratie. atentie marita la nenorovitele de garnituri de pe zona admisie/clapeta ! se rup...nu-i bai ca,silicon este rosu:P
cu ocazia aceasta curatati IACcare este langa clpeta si e sigur plin de mazga
Skip ads

  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
SFAT! curatati si beleaua aia de valva egr pt ca e plina de mizerie de aia canceroasa de pe evacuare ..ca doar de acolo vine aerul cu funingine prin vana de colectare care poate sa fie infundata
se curata usor cu magarie de aia de curatat aragaze TRIUMF in cutie galbena
daca nu o curatati poate sa stea blocata intredeschis sau cazul meu inchis
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
IAC idle air control este prins pe blocul cu clapeta si e plin si el de mazga de aia ...daca nu e curatat masina are un relanti de cacao oscilant
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
apoi se curata potentiometrul care este pe aceeasi bloc montat ...daca nu este curat >ecu pe partea de gestionare a aprinderii nu v-a simti trottle position adica pozitia clapetei corect sin motiv ca in acel potentiometru are un circuit pe baza de carbon ca si un potentiometru standard dar acel carbon se uzeaza se zgarie se sterge bla bla si pe portiunea aceea comunica la ECU ca pedala este 0,,,LA FEL SI DACA ESTE MURDAR!
Skip ads

  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
asylum a scris:apoi se curata potentiometrul care este pe aceeasi bloc montat ...daca nu este curat >ecu pe partea de gestionare a aprinderii nu v-a simti trottle position adica pozitia clapetei corect sin motiv ca in acel potentiometru are un circuit pe baza de carbon ca si un potentiometru standard dar acel carbon se uzeaza se zgarie se sterge bla bla si pe portiunea aceea comunica la ECU ca pedala este 0,,,LA FEL SI DACA ESTE MURDAR!

asylum..vad ca te pricepi si cel putin tu le-ai mai curatat pe la masina ta toate astea...deci ce pot folosi pt curatat? e bun spreyul magic? desta de carburator sau sa folosesc altceva...eu am o problema care se manifesta astfel...cand accelerez brusc cateodata are o secunda doua de intarziere ,,,deci nu raspunde instantaneu...si la rece si la cald..ma refer in treapta 1...dar cand se incalzeste motorul dupa 3500 ture are tot asa intreruperi repetate in orice viteza...banuiesc egr.....dar totusi nu am erori la agrafa!
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
agrafa aia e o frectie si la mine la fel abia se taraie masina si spune ca tot e ok , victor daca da in nas scurt cand accelerezi este simptom de inj murdar adica daca ai curatat vreunul acasa stii cum deschide...daca nu iti zic cum am vast io deci am legat o pompade presiune si cu fortunas an atasat injectorul
Ccand e injectorul bun pulverizeaza frumos un con perfect de vapori de minunata benzina
Cand e infundat/semi ..in prima secunda pisha, apoi deschide..
la cel infundat din el ies trei sau 4 sau cate gaurele are injectorul la varf are jeturi subtirele fara vlaga
ceea ce ma face sa cred ca tu ai 1 semiinfundat pt ca daca e asa la o talpa brusca masina tinde sa dea in nas apoi sprinteaza ..acea latentza inte jet si pulverizare..pe scurt pisa 1 secunda apoi pulverizeaza
pot fii 2 inject cu aceeasi problema...
nu pune idiotenie de aia de curatat injectoare numai daca ai filtru/rezervor curat
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mai poate fii si pompa aia de presiune situata sub scaunele din spate e un capac acolo . pompa are 3,5 in mod normal (la 5 se decupleaza)..dar si la 2,3 pana la 3,5 bar nu da in nas la tigra sau ma rog si la late masini,..dar daca .pica presiunea pe instalatia de injectoare(rampa de injectoare) din cauza ca
1 filtru murdar
2pompa are uzura si scapa presiune
valva retur de pe rampa cu injectoare nu reuseste sa tina presiunea minima de pulverizare

in concluzie acelasi simptom cu diferenta ca in acest caz pisa toate deodata pt ca au aceeasi pres iune din rampa.
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
un alt moiv poate fii aer fals aceleasi simptome ..da in nas nu are vlaga motorul
Skip ads

  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mai este si nenorocita aia de valva de recilculare a gazelor ,,care trebuie curatata
valva este semnalizata in cazul defectarii cam la 10-15 minute se aprinde beculetu ala blestemat si portocaliu pt ca :
valva egr are 5 pini de iesire

1.2.3.4.5.

1si 5 sint alimentare solenoid max 12v
2,3,4 sint piniii care comunica la ECU pozitia axului din egr
(e un sistem ca de potentiometru)
de aceea la 10 15 min ECU CONSTATA CA AXUL NU S-A MISCAT DESI EL A DAT O TENSIUNE CRESCATOARE SA DESCRESCATOARE PE PINUL 1,5 aadica ecu a vrut sa deschida valva in regim norm de lucru iar oinii de control a deplasarii axului dau aceeasi val deci! axul nu se misca adik blocat rezultat blink becu ala portocaliu
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
verificare rapida (pe masina fara desfacut ) daca e blocata pe pinul 1 si 5 pui 12v de la baterie (in prealabil scoti mufa care intra la ea)
se va auzii un tacanit puternic(bobina retrage axul la max)
deci nu e infundatasau lipita cu smoala de aia de pe teavade evacuare
daca nu tacane si se aude asa...anemic ...inseamna ca abia misca si e varzaleala de mizerie in ea
daca numa face un "tic " e blocat axu
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc frumos asylum,
pari la obiect ...deci si eu tind sa cred ca ar fi injectoarele...nu am bagat niciodata aditivi decat benzina aditivata (efix) si a mers urat de tot masina...acum am bagat de la petrom cea mai ieftina si merge mai bine dar dupa 3500 de ture nu mai creste turatia cateva secunde (acceleratia apasata) si dupa secundele alea se dezlantuie dintr-o data ...mai in toate vitezele..
deci am scos senzorul de temp pe lichid si tot asa face....in ture peste 3000 se ineaca o clipa dupa care isi da drumu si iar se ineaca..deci intrerupe...tind sa cred ca ar fi injectoarele...
iar de exemplu...am observat...nu stiu daca mi se pare sau e chiar asa...daca sta masina in soare mai mult timp si vreau sa plec cu ea...merg asa usor in a 1 a si o calc dintr-o data parpaie o secunda si isi da drumu...dar daca e dimineata motorul rece rece fara sa fi stat in soare nu se mai manifesta la fel..!
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
hmmmmm par a fii intradevar injectoarele sau presiunea pe instalatia de benzina ...aceleasi manifestari are
Skip ads

  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
chestia cu motorul rece am observat-o si eu
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am facut agrafa de mai multe ori si imi ies codurile 1.5 si 3.4 adica MAP..manifold absolute pressure si temperature sensor coolant...deci incerc sa schimb astea doua...stiu ca e de rahat testul agrafa
dar erorile astea chiar sunt constante credeam ca o sa dispara dar nu ....la MAP nus ce sa ii fac ...probabil e din cauza vacuum'ului care intra in admisie pt ca l-am anulat si il influenteaza..dar la sensor de temp o sa incerc sa il curat sau daca nu il iau nou ca e vreo 50...60 ron saracu cata caldura a suportat cred ca e dus!
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mai bine nou ca de curatat nu stiu daca are efect pt ca nu prea ai ce curata decat contactele ca in interior nu ai sa gasesti nimic murdar iar in legatura cu MAP pt e un mister cum face ECU TESTUL LA map PT CA MOTORUL ESTE OPRIT ca nd e agrafa DECI VACCUM deloc probabil doar test electric nu pot sa imi dau seama
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
asylum a scris:mai bine nou ca de curatat nu stiu daca are efect pt ca nu prea ai ce curata decat contactele ca in interior nu ai sa gasesti nimic murdar iar in legatura cu MAP pt e un mister cum face ECU TESTUL LA map PT CA MOTORUL ESTE OPRIT ca nd e agrafa DECI VACCUM deloc probabil doar test electric nu pot sa imi dau seama

am cumparat sensorul de temp pe lichid ...urmeaza sa il schimb iar in legatura cu MAP...ul nu stiu eu cred totusi ca ECU stocheaza eroarea si chiar daca motorul e oprit o arata dupaceea la testul agrafa...
tre sa mai cumpar pompa de aer secundar si vacuumul ala...dar la mana a doua ca la magazin m-au speriat aia pompa electrica aer secundar e 18..respectiv 16 milioane..si un vacuum este 3 mil...deci o sa dau fuga la dezmembrari...
senzorul de temp pe lichid a costat 400 de mii
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cand cumperi pompa de aer secundara sa verifici motorul din interior ca eu am vazut 2 care erau full rugina pt ca daca se strica ventilul ala argintiu care da drumu la aer in tobe pe deschis intra gaze cu vapori in pompa pe timpul cat e inactiva* se da jos capacul pe unde intra firele alea 2 rosu si negru si trebuie sa fie curata
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de temperatura...cel cu doua fire de pe termostat si nimic...nici macar o diferenta...se pare ca problema mea nu era din acest senzor...am bagat si aditiv in benzina...
sa vad...eu totusi cred ca este MAP..ul pt ca imi da si eroare deci pana nu cumpar vacuumul acela care nu mai este bun...suiera incontinuu....uff...
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce am schimbat senzorul de temp pe lichid am facut dinou testul agrafa si la rece si la cald si nu mai imi da nici o eroare! deci este super...parca sa zic ca merge mai bine...mai astept...poate are un rodaj! al lui...mai da cate un rateu probabil si de la aditivul pt curatat injectoare care i l-am bagat...
sper sa mearga bine...ca altfel direct la service ma duc nu mai iau nici o piesa dupa ureche sau dupa sfaturile de pe tot felul de forumuri!
  • VALYBYG

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1999 Ecotec 1.4 ;16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
tigra mea 1.4/16V/98/70000 km bord consuma min 6.5% afara(viteza maxima 90km/h si skimbat treptele la max 3000rpm)si max 13 % oras cu aer pornit si demaraj la turatii mari.ps am un vecin mecanic la Meridian si a facut-o sa consume atat doar din soft
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR