Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • bruno75

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
doar ghidajele nu le-a schimbat,a zis ca nu e nevoie.nu stiu ce sa mai cred,pana la urma il voi deschide din nou sa vedem cum sunt segmentii
Skip ads

  • pinteaioan70

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
asta ar fi cel mai bine.
mult noroc si sa scapi cit mai ieftin
sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema
  • bruno75

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma nu am scapat de segmentare,acum am doar 200 km facuti deci inca nu stiu cat ulei mananca dar sunt optimist.
Multumesc pt informatii atat tie cat si club opel care mi-a fost de mare ajutor.
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cat ar mai costa acum o segmentare la un X16XEL sau mai bine zis la cat ar putea ajunge?
Skip ads

  • john3976

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
eu am optat pentru varianta schimb motor deoarece ala vechi imi consuma ulei,cu fum aferent si am gasit si rola de intindere a curelei slabita ceea ce cred ca a dus la deplasare distributie,deci chiuloasa compromisa.asadar am fost la cineva ce adusese un astra g din 2000, de afara, cu carte service dar cu motor x16xel ca al meu,am pornit masina siam testat motorul in prealabil...nu fum nu zgomote ciudate,ulei curat,revizii la timp.am dat 800 de ron pe motor chel si l-am montat in doua dupaamieze.optiunea mea a fost sa schimb si galeria de admisie asa ca am pus de astra g cu tubulatura de aer si carcasa filtru tot de astra g.totul merge ok si sper sa nu mai am probleme.O sa mai fie si omologatul dar am doi ani de itp asa ca merg neomologat.In Romania motorul este piesa de schimb dar trebuie omologat...intelegeti voi vorba de duh a unui inginer din rar-avand in vedere ca am ac capacitate si ac cod motor doar alta serie.Total investitie 1000 ron cu galerie cu tot,fara galerie ramaneam cu 800 pretul motorului ca manopera nu a fost cazul montandu-l impreuna cu un prieten. Cand o sa am alti bani o sa refac si motorul vechi si o sa il pastrez de back up.
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca stergi seria motorului nu ar fi mai comod? La omologare s-ar putea sa-ti ceara aia de la RAR sa schimbi juma de masina, stiu ca in general nu mai ies noxele ca cele din fabrica. Un coleg a vrut sa faca seria vizibila la ITP cu smirghel ca era rugina si a reusit sa o faca de necitit Smile, i-au scris la ITP ca "seria nu poate fi poansonata" si i-au dat drumul.
Daca ai schimbat motorul nu a trebuit sa schimbi si distributia? Eu nu am compresie pe un piston si reparatia ma ajunge undeva la 1200 lei (n-am nici garaj si nici n-as avea curaj sa-l schimb singur, asa daca nu merge am pe cine da vina, pardon apela pentru remedierea ei).
Acuma stau in dubii, daca iau un motor cu 900-1000 ron, schimb si distributia, cu tot cu manopera pot sa ajung si la 2000 ron? mult mult Sad
  • john3976

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
distributia era schimbata in urma cu 20000km si arata ok,chiar mai bine decat ce am pus eu pe motorul meu si care avea 10000km.aici apare si diferenta intre motoare-astra are cureaua mai lunga si rolele de ghidaj mai departate pt a face loc suportului de motor.masina merge f bine acum si in 200 km nu s-a atins de ulei,nu scoate fum si porneste la sfert pe -5 grade dimineata.eu sunt multumit si pt doua zile de munca se pare ca se merita. Daca e sa crape ceva in asta ma apuc si il repar si pe al meu,chit ca il asamblez in timp cum am bani sa iau piese.
  • simona1

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
as vrea sa stiu,cat m-ar costa segmentatul motorului.care ar fi diferenta de pret intre al segmenta sai al schimba?
Skip ads

  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai zis ce masina ai.
La Vecta mea B1, care mai mergea in 2 pistoane, m-a ajuns 2000 lei si ... pierde si ulei datorita probabil montajului garniturii de chiuloasa defectuos ca stau tot timpul cu bidonul de ulei sub scaunul din dreapta. Daca gasesti un motor bun in 200 euro si mai dai vreo 150 montajul iesi mai ieftin ca mine, doar ca nu stii nimic despre motorul luat.
  • simona1

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am un vectra A din 94.De schimbat ar fi mai simplu,insa nu stiu cat ma costa omologarea!Imi da garantie pe el?
  • mino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut , am o astra f x16 xel si vreu sa o segmentez dar nu stiu cat este de dificil . Am avut distributia rupta , 14 supape praf , am schimbat supape , semeringuri ... o groaza de fum , am desfacut iarasi am inlocuit semeringuri cu alta marca la fel .Ulterior am aflat ca se schimba si ghidajele acum o desfac iarsi dar cu ocazia asta tare vreau sa fac si segmentare .Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ? multumesc.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cauta un motor mai in mintile lui si renunta la ideea de al segmenta pe actualul, iesi mai ieftin astfel.
Skip ads

  • mino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am renuntat de mult sa schimb motorul si am ales sa merg pana la capat cu acesta indiferent de costuri .Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi ii multumesc, o zi faina.
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Era de asteptat ca ghidurile sa fie afectate odata ce ti a strambat supapele. Verifica foarte bine chiulasa, pistoanele si camasile sa nu ai si alte defecte.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR