Parola noua?


Salut am si eu o vectra b din 96 motor 18 16v si de ceva vreme se simte miros de benzina pe esapament si scoate fum alb.
Imi poate spune si mie cineva cum pot sa rezolv aceasta problema? Multumesc Question
fum alb = consum de ulei , miros de benzina = ardere incompleta.Posibile cauze pot fi determinate prin punerea pe tester si masurarea compresiei pe cilindri.Cred ca ai nevoie de o segmentare si posibil ceva fise sau poate ai noroc si scapi doar cu ceva vise si bujii, parerea mea
am observat ca 2 fise de la bujii sunt ude exact in locul unde se baga fisa in buje aceasta ar putea fi o cauza?
merci pentru raspunsul de mai devreme
daca e ud acolo,fura curent.Ar fi bine sa usuci fisele si locul unde stau ele si o sa vezi ca e alta treabA.Nu merge intrerupt? nu dardaie?trepideazA?
asa am sa fac mersi pentru sfat
andrei_alik a scris: fum alb = consum de ulei ,

fumul negru este de la consum mare de combustibil (benzina), cel albastru este de la consumul de ulei iar cel alb este de la vaporii de apa, antigel.

mihai_blondu00 a scris:
Verifica si nivelul de antigel din vasul de expansiune.
Acele fise sunt ude cu ce, ulei, apa? Ai spalat motorul sau ai ideie cum au putut sa se umezeasca ?
nu am spalat motorul niciodata iar fisele sunt ude cu ulei
le-am uscat dar degeaba sau udat iarasai
Foloseste functia edit daca vrei sa postezi intr-un interval de 60 min. Ar trebui sa schimbi cele 2 bujii care se uda, nu stiu unde se uda ele, la baza unde au saiba sau sus in capul lor unde au capul de metal ce face legatura cu fisa? Oricum ar trebui sa le schimbi.
motoarele 18.16 au prb cu garnitura de la capacu de chiuloasa ...tie nu iti da ulei la electrodu bujiei iti da in partea exterioara a bujiei si mirosu de benzina e de la valva egr numai deschide (numai permite rearderea gazelor nearse) iar toti vapori ne arsi de benzina ti da pe toba de esapament din cauza asta nu iti merge nici motorul rotund Smile sper sa iti fie de folos sfatu meu cat si al celorlalti numai bine salut all
sal daca spui ca scoate fum alb o cauza probabila ar fi arderea garnituri de chiuloasa ..si este posibil sa inceapa sa piarda ulei prin mai multe locuri( nu numai pe la buji) inca o modalitate sa verifici daca este de la garnitura desfa capacul la vasul de exapnsiune unde este lichidul de racire si uite-te inauntru in timp ce cineva accelereaza masina si vezi daca scoate bule de aer ...asta ar fi un simtom ca garnitura e pe duca( stiu asta de pe vremea cand aveam dacie) tot asa buji umede, pe langa blocu motor prelingeri de ulei si treaba cu vasul de expansiune + fum alb..si garnitura a fost acum cu astea straineze nu stiu poate fi din sute de cauze dar merita sa incerci atat timp cat poti ...inainte s-o duci in service si sa te jumuleasca aia.Bafta in rezolvarea problemei
Galeria de evacuare cea din fonta care este prisa de motor cu prezoane are un sant ,la mine cand am demontat am vazut ca era complet astupat de calamina ,la fel si niste gaurele de pe blocul motor deasupra gaurilore de avacuare care corespund cu galeria . Ca prin minune dupa ce le am curatat impreuna cu santul de pe galeria de fonta , a disparut si fumul alb . Nu as fi depistat fenomenul daca nu eram nevoit sa desfac galeria de fonta . Numai bine .

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou