Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut !

La recomandarile unor cunoscatori in domeniu, am hotarat sa curat motorasul pas-cu-pas.
Acestia sunt pasii de urmat :

1. Desfaceti capacul clapetei de acceleratie (sper ca nu gresesc), unde e injectorul.


2.Desfaceti mufele de la EGR si IAC.Desurubati suruburile care tin EGR-ul pt a putea scoate mai usor IAC-ul (cel putin asa a fost la mine).


3.Desfaceti IAC-ul (ai grija la Oring-ul din cauciuc)


4.Asa arata IAC-ul cand l-am scos :

si asa arata dupa ce l-am curatat :

Eu l-am curatat cu spray de curatat discurile de frana. Nu se da cu spary pe Oring !

MARE ATENTIE : la montare IAC-ul trebuie sa fie curat si uscat !! sa nu ramana spray, sau alte solutii.

5.Dupa ce s-a curatat IAC-ul,acesta se monteaza la loc, in ordinea inversa desfacerii.NU UITATI de Oring !

Suplimentar la aceasta operatiune, am lipit si furtunul de aer, care duce de la filtrul de aer la clapeta de acceleratie.



Sper sa va fie de folos !
Pentru detalii, va stau la dispozitie .

Spor la treaba !
Skip ads

  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Oring-ul l-ai mai schimbat sau l-ai lasat pe cel vechi?
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu l-am lasat pe cel vechi,deoarece arata bine
  • lungumarian89

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dar daca motorasul nu m-ai merge deloc,se m-ai poate face ceva?
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Se schimba,daca nu reusesti sa il repornesti
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am vazut pe poze denumirea torx ce este acela caci ma intereseaza si pe mn sa curat ms
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Torx-ul e o cheie în stea, dar cred cã google-ul te-ar lãmuri mult mai bine.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ms moshu. inca o intrebare daca se poate credeti ca daca se curata motorasul se reduce consumul de carburant oricum a mea nu papa foarte mult dar asa ca informatie
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu am nici o cunoºtinþã cu privire la consum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Furtunul de la filtru la throttle merge carpit cu silicon Victor Reinz dupa care power tape, lasat macar 24 ore sa se intareasca.
Spray de curatat frane sau carburatoare ataca plasticul din interior si poate gripa definitiv IAC, se pune numai varf in imersie cu ceva mai slab gen WD40 sau benzina. Nu se da cu spray in interior, asa doar bagi mizeria mai adanc si ataci plasticaraia.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
o intrebare la mine egr-ul are un furtunas si nici-o mufa sau altceva de genu daca desfac acele 2 suruburu care sunt foarte ruginbite bnu cred ca a umblat cineva vreodata la ele gasesc motorasul acela prevazut cu un fel de arc caci ni prea intel;eg ,s mult
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am desfacut si eu EGR-ul si IAC-ul si le-am curatat si am observat ca arculetul de la IAC e putin cam deformat..afecteaza cu ceva?Am constatat ca nici motorul nu prea mai merge rotund,cateodata da sa se opreasca..sa fie de la el? Mentionez ca l-am scos din nou si l-am verificat, am asezat oringul cum trebuie, inchide etans. Sau mersul neuniform sa fie din cauza ca am termostatul blocat si nu imi creste temperatura apei?
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@MadFrog : dupa curatare, si eu am avut aceleasi simptome. Dar dupa primii 5-10 km, s-a reglat IAC-ul .
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles,multumesc mult. Credeam ca e nevoie sa cumpar alt IAC, ma speriase arculetul ala.
  • sorin_bms

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2011

  • Mesaj Privat
la vectra b 16,16 v ,96 stiti cumva unde se afla motorasul?
  • costel2406

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1992 16cnz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am luat un iac nou si nu are arcul iesit ca cel vechi.dupa ce l-am montat cu borna de la baterie scoasa si pus contact asteptat un minut am pornit-o dar se tureaza si nu se mai opreste.de ce?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR