Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am pus la ultimul schimb tot Mahle ox173d,poate e placebo dar mi s-a parut ca se aude mai ok motorul,sunt curios daca se va deforma
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garantat nu se va deforma. Clar e mai bun decat alea cu fund de carton, eu am Mann acum si nu o sa tuseasca pana la primavara. Chestia cu deformatul e ca mai trece ulei pe langa filtru. Iaca mare scofala, nu voi tine uleiul si filtrul ca unii care au pus numai facaturi ordinare schimbate la 15-30,000km sau cand deja se aprindea becul ca ulei nu era nici pe varful jojei. Culmea e ca au km de te sperii si tot le merg motoarele chiar bine, aici excludem papatoarele de ulei sau cele cu bube din fabrica.

Sa revenim la subiect.
La diesel clar solutia curata mai ales daca ai si un ulei ieftin de sacrificiu, crema aia neagra se ia si ramai cu un ulei curat destui km.
La benzina inca este discutabila. Sunt depuneri negre si tari, freci cu penson sau periuta de dinti cu carbusolv sau gum cutter si tare greu se duc. Posibil ca folosirea lui la fiecare schimb de ulei sa curete mai repede decat folosirea indelungata de ulei calitativ si revizii dese. De ce curatare, pai simplu , nimeni nu are chef sa desfaca un motor ca are segmenti gripati, consum de ulei, nu ies noxele, , lamda e nebuna si trebuie schimbata, catalizatorul e imbacsit, EGR e teapan si tot asa. O distractie de 2,000lei nu e veste buna, adica minim 2,000lei.

Eu am folosit un ulei de sacrificiu si iar solutie flush, a iesit maro evident, ca a curatat ceva sau uleiul s-a combinat cu ce era in motor dracul mai stie.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
intrebare pentru toti cei care a-ti folosit un engine flush. la o perioada mai mare de la schimbul de ulei au aparut ceva probleme la motor? ma refer la scurgeri, garnituri mancate, consum ulei, etc. cum s-a comportat masina dupa aceasta operatie de spalare a uleiului? ma bate gandul sa folosesc si eu asemenea produs dar nu stiu efectele pe termen lung.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu toate schimburile le-am facut cu flush...nu sunt probleme cu scurgeri la mine.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am folosit asemenea solutie inainte sa desfac motorul, in ideea ca voi avea mai putin de spalat dupa, da de unde, ca am spalat la depuneri dupa ce am desfacut...
Acu ori aveam multe depuneri si solide, ori produsul nu a curatat mai deloc. Ba chiar ma gandeam ca nu curata cum trebuie si l-am pus pe tot si trebuia doar putin peste jumate, tinut la relanti 3 minute cum scrie pe prospect si inca 2 minute de acceleratii brutale.
Inainte la Dacie inainte sa-i fac motorul, bagam un o jumate de litru de motorina si spalam dupa doar superficial cu gazolina, mai mult pentru limpezire, ca nu prea aveam ce mizerii sa inlatur.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aceleasi controverse. Smile

Eu voi folosi mereu aceasta solutie,sunt foarte multumit de ea si de rezultatele obtinute dupa aceasta operatie,zgomot redus si uleiul curat pe joja.

Nu sunt expert si nu am desfacut motoare la greu dar daca produsul asta da rezultate penru mine si sunt ok ,nu vad de ce nu il pot folosi.Evident ca daca desfacem motorul se vor gasi depuneri,evident ca aceasta solutie nu este ceva care sa stearga orice urma de depunere din motor,oare dupa ce se efectueaza o crima se pot sterge toate urmele ?

Offtopic si imi cer mii de scuze pentru el.

Domnilor este o solutie care nu face minuni dar poate intretine,controversele pe aceasta tema vor fi infinit de multe,am facut acest tutorial pentru a distruge mitul ce zace in aceasta comunitate ca nu se poate face,sunt multi experti ai forumului care sunt de ani de zile pe aici,si nu au expus nimic din cunostintele lor pentru comunitate,doar gargara,am facut curatarea motorului cu acesta solutie deoarece a se vedea la prezentarea masinii mele link-urile,pentru ca eram nedumerit cu problema mea de presiune joasa la ulei motor,de aceea am facut engine flush, am considerat ca trebuie sa incerc eu ceva asa cum pot si stiu eu,prost, bine este pe banii mei si pe pielea mea,intrebarile despre problema mea au fost puse ,unde nimeni de pe acest forum nu m-a ajutat, singurii care m-au ajutat free si neconditionat fiind szilid ,lupu_sandu si stefan_10 carora le din toata inima.

Raspunsurile erau simple ca buna ziua ,intrefata OP-COM nu stie totul ,este una care are buguri,nu se compara cu una mai de inalta calitate,pe OP-COM mereu da underpressure la ulei,dar pe una mai de soi da presiune normala pentru motorul meu Z10XEP,nu stiu nu am gasit inca explicatia stiintifica asa cum vor unii de pe aici sa postez ,academic si inginereste,dar daca voi proceda in acest mod cati vor intelege acele lucruri expuse.

Aceasta comunitate a fost intreprinsa in a ne ajuta reciproc,daca iese un ban ,sa iasa, dar nu de la cei care sunt pasionati de Opel si aduc valoare adaugata forumului cu tot ce tine de el (discutii,intalniri,etc.), bani se pot face de la cei care sunt expasiune Opel lejer, ca sunt destui din acestia care nu vor sa puna umarul la comunitatea Opel.

La un momnet dat am vrut sa renunt la a mai prezenta tutoriale,dar nu o voi face, voi expune in continuare tutoriale la greu cu tot ce tine de Opel, de la lucruri complicate la lucruri mai putin complicate si care sunt demne sa le cunoasteti toti acei care sunteti pasionati de OPEL.





Ultima modificare facuta de StefanTolos la Dum 04 Dec, 2011 1:32 am, modificat de 4 ori in total
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am facut si eu o curatare cu engine flush (de la firma xx ca sa nu facem reclama)nu stiu daca se simte o functionare mai buna sau daca s-a curata ceva ,dar asa cum a zis si stefan facem aceasta operatiune ca sa ne simtim noi bine ,si daca noi suntem multumiti ,e ok .
cred ca cel putin la 2-3 schimburi o sa folosesc metoda de curatere/engineflush.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bine, nu vad de ce ai scris in continuare cu litere de-o schioapa cum ca e parerea ta ca in general ajuta, dar ca nu-ti asumi niciun risc pentru cei la care nu functioneaza, mai bine ai fi scris cu litere bold si puneai un disclaimer. Pana la urma , esti moderator pe forum, cine tine cont de tutorial - ok, cine nu - sa nu incerce, iar cine vrea sa incerce si are o nedumenire daca sa o faca sau nu... sa se documenteze 'temeinic' inainte de operatiune, ca e pe riscul lui.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dragul meu ,am scris asa mic ,deoarece este offtopic ceea ce am scris acolo si tocmai de aceea, ca am acel rol de moderator pe acest forum,am vrut sa nu deranjez prea mult cu offtopic-ul, sa fie cat mai invizibil,dar se pare ca este destul de citet. Wink
Unele raspunsuri pe forum nu le fac in calitate de moderator,desi sunt intelese asa. Very Happy

claudiu-cld eu si acuma am uleiul curat pe joja. Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adinag pune linistit ca la Y17DT face numai bine la tine. O spalare cu ulei este si mai indicata daca ai cativa lei disponibili.

DB77AAA la benzinare scapi greu de depuneri fata de diesel. Am mai scris si eu, freci de inebunesti cu solutii mult mai tari si abia se duce. Flush la benzinare este bun ca intretinere dar jegul numai frecat se duce.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Un top al solutilor de curatare care ar fi?
Eu in primavara cand voi schimba uleiul vreau sa fac un engine flush + schimbul cu ulei mobil1 tot de curatare.
Sau ce imi recomandati?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu aruncati uleiul aiurea dupa cateva minute sau zeci de km de functionare. Daca vreti sa curatati schimbati uleiul mai des, cand se innegreste, adica dupa cateva mii de km. Depinde cat de murdar e motorul si cat de bine curata uleiul timpul in care se face negru. Schimburile astea "de sacrificiu" nu rezolva nimic.
Skip ads

  • lismanconstantin

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Eu unul mi-am schimbat in octombrie uleiul (0w40 din SUA) si am decis ca in mai-iunie sa cumpar ulei full sintetic special de curatare (Mobil 1 10w-40 High Mileage), tot din SUA, 10w40, sa il tin in motor 3-4000 km, dupa care in toamna sa il inlocuiesc iar cu 0w40.
Inca ma gandesc daca inaintea acestei operatiuni sa fac si un engine flush, mai astept pareri de la cei care au observat ca la benzinare, a curatat ceva acest flush, facut cu o astfel de solutie.
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@cristidb nu va fi un schimb de sacrificiu, voi face un engine flush cu uleiul vechi si apoi voi pune cum a spus colegul lismanconstantin mobil1 de curatare cu care voi merge cateva mii.
Dar vreau sa stiu e vreo diferenta intre solutiile engine flush sau e cam aceasi treaba si daca e vreo diferenta care din aceste solutii ar fi mai bune
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce am observat eu cu ochii mei, solutiile flush sunt cam toate la fel. Depunerile serioase le scoti numai cu solvent puternic si frecat de se topeste periuta de dinti sau pleaca parul din pensula. In timp uleiurile bune sau de curatare indeparteaza depunerile, dar in timp din pacate. Ajuta si solutiile flush dar la depuneri minore, minuni nu exista. Uleiul il schimbi cand se face maro inchis, nu conteaza km ca sunt 3,000 sau 7,000.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca schimbi uleiul cand se innegreste nu mai apar depuneri. Din pacate lumea tine uleiul mai mult decat trebuie, "ca a fost scump si e bun", "ca in Germania se schimba la 30 000".
Chiar daca e negru, poate sa unga in continuare, dar nu mai poate sa tina in suspensie mizeria si se depune prin diverse locuri.
Inevitabil dupa multi km o sa se mai vada cate ceva prin motor. Nu-i problema. Important e sa nu se faca namol gros.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cristidb in mare ai dreptate. Problema e ca acel namol la benzinare se transforma in timp intro crusta de nu se ia decat frecat cu solvent puternic si face si 'nisip' = niste zgrunturi care obtureaza sita de la sorb de tacane mai rau ca un diesel. Prin canalele de ungere exclus sa poti avea acces facil.
La diesel am mai spus, se face un clei de se blocheaza motorul, cazuri reale pe forum.
Cel mai indicat e sa faci schimb ulei cand el este maro si pus un flush la cateva schimburi.
Apropo, de citit carbibles . com
Taximetristii benzinari ca sunt 90% asa fac milioane de porniri, ulei de ultima speta (niste zgarcioabe) dar il schimba la 5,000km si doar la 10,000 si filtru. In halul asta nu segmenteaza motorul 4-500,000km de arunca masina ca e deja terminata la tabla, interior etc. si asta in doar 4-5 ani. E drept ca ei nu au atatea porniri la rece ca noi dar idiotii merg subturat adica uzura maxima ulei (evident si consum benzina ca ECU baga ca la prosti sa nu moara motorul), stau pe loc cu motor pornit (alta uzura) ca sa nu mai spun de scos pe liber ca sa nu aiba consum (de fapt are si doar in frana motor este zero).
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu de ce atata vorbarie pentru un fapt care se rezuma la simpla responsabilitate a utilizatorului.

Vad ca ceea nu s-a spus aici sau s-a trecut cu vederea din nestiinta sau intentionat este modul de aprindere si detonatia care dupa cum se stie( daca se stie ) sunt diferite de la Diesel la Benzina.
Niciodata - dar niciodata ( spun asta si din experienta) nu va exista un motor Diesel care sa nu inegreasca uleiul pe parcursul unui schimb - ba chiar a-si putea spune ca relativ repede (2-3000) dupa ce s-a schimbat.
Ca sa va dati seama de ce vorbesc si sa intelegeti ce funingine produce motorina la ardere, luati o bucata de carpa , impaturiti-o in 2 sau 3 si cu motorul pornit puneti-o in podul palmei si astupati teava de esapament cat puteti ( foarte mult nu o sa o puteti tine) - iar dupa ce mana va vafi data la o parte de forta gazelor, uitati-va sa vedeti cata funingine aveti pe carpa..... asta ca idee......

Problema ridicata de dancuciureanu este valabila si reala la masinile cu vechime - acum dupa 8-10 ani simeringurile incep sa coaca orice le-ai face, la fel si garniturile de cauciuc - nu sunt gandite sa reziste atat - de ce crezi ca s-au schimbat garniturile de clingherit cu porcarii de cauciuc sau pluta care obisnuia a fi folosita la capacul culbutorilor - de ce oare?.......pluta este compus natural - neafectat de solventi sau uleiuri fara factor de dilatare termica si cu rezistenta mare la compresiune.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mariano aici iti dau perfecta dreptate, la cate motoare am vazut intradevar nu am gasit un diesel care sa nu innegreasca uleiul (exclus motoarele noi) pe cand la benzinare au fost multe, mai ales din cele provenite de afara.
La mine cel putin (am o zafira cu Y20DTH) nu sta curat uleiul mai mult de una doua porniri si asta dupa toate mofturile facute cu engine flush, urmate de spalari cu motorina, apoi ulei de sacrificiu si abia apoi schimbat ulei si filtru gen mobil.
  • user2000

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am si eu niste intrebari Very Happy fiind mai nou pe forum :
-de ce nu e bun castrol 5W40 magnatch ? (am pus si eu si de asta intreb) eu il schimb o data pe an , de obicei fac cam 8-10k , o data am facut 15k , cand era noua
-cati km ai cu masina , de i-ai facut tratamentul acela ? eu am 60.000 crezi ca este cazul ? pana cand il schimb cred ca fac 62k km.
-nu dauneaza acel tratament ?
-o data inceput nu trebuie continuat la fiecare schimb de ulei ?
eu am umezit putin filtrul acela , a absorit o gramada de ulei
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR