- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- danielul
- **
- 108 mesaje
- din 02 Jun 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
danielul
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- sirblue
- **
- 160 mesaje
- din 04 Aug 2006
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
sirblue
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Va multumim pentru interesul acordat! Pentru inceput, sustinerea morala este exact ce avem nevoie din partea voastra (vedem noi mai incolo cine are curaj sa-si dea masina pe mainile noastre )
Acum sa incercam sa raspundem la cateva intrebari...
@mihnea - o sa ne interesam pentru situatia ta.
@roBERT - ma simt de parca as fi clasa I si as raspunde invatatoarei, dar asta e
- vom incerca sa acoperim toata gama de motoare Opel (Diesel si Benzina); in prima faza, se pare ca vom putea comunica cu Simtec, Delco, EDC15, Iaw Marelli, dar vom sti cu siguranta doar dupa ce vom testa scula.
- parametrii modificati vor fi - momentul deschiderii injectoarelor (pentru controlul cantitatii de carburant), momentul aprinderii (doar Otto), presiunea (doar Turbo). In testele noastre, vom urmari si efectele modificarii raportului stoichiometric. Pe parcurs, vom vedea ce alti parametri modificabili influenteaza cuplul (implicit puterea).
@botosu - cu know-how despre citirea eeproamelor care nu merg citite prin mufa
@all - DA, de galerie avem nevoie! nu ca am sta pe roze cu banii, dar nu vrem sa ramanem datori daca ceva merge prost Saptamana viitoare trebuie sa soseasca jucariile, dupa ce ne jucam noi va dam si voua
Acum sa incercam sa raspundem la cateva intrebari...
@mihnea - o sa ne interesam pentru situatia ta.
@roBERT - ma simt de parca as fi clasa I si as raspunde invatatoarei, dar asta e
- vom incerca sa acoperim toata gama de motoare Opel (Diesel si Benzina); in prima faza, se pare ca vom putea comunica cu Simtec, Delco, EDC15, Iaw Marelli, dar vom sti cu siguranta doar dupa ce vom testa scula.
- parametrii modificati vor fi - momentul deschiderii injectoarelor (pentru controlul cantitatii de carburant), momentul aprinderii (doar Otto), presiunea (doar Turbo). In testele noastre, vom urmari si efectele modificarii raportului stoichiometric. Pe parcurs, vom vedea ce alti parametri modificabili influenteaza cuplul (implicit puterea).
@botosu - cu know-how despre citirea eeproamelor care nu merg citite prin mufa
@all - DA, de galerie avem nevoie! nu ca am sta pe roze cu banii, dar nu vrem sa ramanem datori daca ceva merge prost Saptamana viitoare trebuie sa soseasca jucariile, dupa ce ne jucam noi va dam si voua
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In seara asta i-am citit pe lexxx, nigab, sabin si sirblue. Cand vom avea certitudinea ca stim ce facem , vor beneficia de un "special treatment" la un "special price".
La nigab am avut ceva emotii (dupa citire, ECU a taiat injectia si am fost nevoiti sa-l resetam - ciudat), dar se pare ca am ajuns cu totii intregi acasa
Am mai facut ceva teste cu accelerometrul, insa este nevoie de mai mult spatiu pentru a obtine valori relevante.
Cu Garfi am testat pe autostrada si am obtinut 105CP.
Asteptam sa soseasca si interfata de diagnoza, intre timp ne mai documentam. Speram sa avem vesti bune saptamanal de-acum incolo
@MCL2k6 - pentru inceput, gama de motoare (ECU, de fapt) este restransa - 1999 - 2004 si nici alea toate. Dar avem ganduri mari
La o benzinara aspirata se pot castiga 8-10% CP numai prin tuning.
@clau - da, cam asa e
La nigab am avut ceva emotii (dupa citire, ECU a taiat injectia si am fost nevoiti sa-l resetam - ciudat), dar se pare ca am ajuns cu totii intregi acasa
Am mai facut ceva teste cu accelerometrul, insa este nevoie de mai mult spatiu pentru a obtine valori relevante.
Cu Garfi am testat pe autostrada si am obtinut 105CP.
Asteptam sa soseasca si interfata de diagnoza, intre timp ne mai documentam. Speram sa avem vesti bune saptamanal de-acum incolo
@MCL2k6 - pentru inceput, gama de motoare (ECU, de fapt) este restransa - 1999 - 2004 si nici alea toate. Dar avem ganduri mari
La o benzinara aspirata se pot castiga 8-10% CP numai prin tuning.
@clau - da, cam asa e
- BiriV
- **
- 110 mesaje
- din 21 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
BiriV
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cu privire la taiatul injectiei, este in functie de modelul de ECU, nu este ceva anormal, de ex. pe masina mea daca DOAR se citeste soft-ul nu mai porneste, tre scoasa borna de la baterie. Daca se citeste si apoi sa scrie, porneste normal fara probleme.
Keep in touch!.
P.S. As vrea si eu un test cu accelerometrul, sunt tare curios cam cati calutzi voiosi am.
Keep in touch!.
P.S. As vrea si eu un test cu accelerometrul, sunt tare curios cam cati calutzi voiosi am.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Eu m-am mai gandit la problema de aseara... nu spun cand si unde
Din cate stiu eu (din practica pe uP), la initializarea si terminare comunicatiei se da un reset la uP.
La initializare pt ca iese din modul normal de lucru si intra in cel de comunicatie (seriala in marea maj a cazurilor)... se activeza asa numitul bootloader...
La sfarsitul comunicatiei, se reseteaza pt a iesi din bootloader si a reporni in modul normal de functionare.
El nu are de unde sa stie daca tu doar ai citit sau ai si scris ceva, se da reset automat pt ca programul sa reinitializeze anumiti parametrii pe care tu poate i-ai schimbat sau poate nu.
Acum, daca pe ECU era stocata vr-o eroare si ECU a dat peste ea la reset... POATE ca a taiat automat injectia... nestiind cum sa o interpreteze sau pur si simplu a considerato fatala la reinitializare.
PROPUN:
Inaintea unor operatiuni de citire / scriere parametrii sa se faca o diagnosticare (citire a codurilor de eroare stocate de ECU).
Din cate stiu eu (din practica pe uP), la initializarea si terminare comunicatiei se da un reset la uP.
La initializare pt ca iese din modul normal de lucru si intra in cel de comunicatie (seriala in marea maj a cazurilor)... se activeza asa numitul bootloader...
La sfarsitul comunicatiei, se reseteaza pt a iesi din bootloader si a reporni in modul normal de functionare.
El nu are de unde sa stie daca tu doar ai citit sau ai si scris ceva, se da reset automat pt ca programul sa reinitializeze anumiti parametrii pe care tu poate i-ai schimbat sau poate nu.
Acum, daca pe ECU era stocata vr-o eroare si ECU a dat peste ea la reset... POATE ca a taiat automat injectia... nestiind cum sa o interpreteze sau pur si simplu a considerato fatala la reinitializare.
PROPUN:
Inaintea unor operatiuni de citire / scriere parametrii sa se faca o diagnosticare (citire a codurilor de eroare stocate de ECU).
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
LOLa
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2006
- Mesaj Privat
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sirblue
- **
- 160 mesaje
- din 04 Aug 2006
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
sirblue
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat