Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • ChrissMarx

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI 90cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Am auzit ca pana acum nu s-ar fi gasit modalitate de mapare prin OBD pt 1.3 cdti 90cp .... ar fi super tare am auzit ca urca pana pe la 115 cai Very Happy
Si ink ceva....daca umbli acolo aia din service observa??Adik pierzi garantia? Twisted Evil
Skip ads

  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
...incet incet se pune pe roate treaba, nu am apucat sa fac testul cu noul program de diagnoza, ce va pot spune insa este ca am obtinut toti caluti de pe masina la testul cu accelerometrul.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Multumim celor care ne-au incurajat si sustinut in tot acest rastimp! Am postat in sectiunea Publicitate oferta noastra.

Deocamdata nu contine toate masinile, pentru ca avem nevoie de scule diferite pentru generatii diferite de ECU.
Va asiguram ca vom cauta solutii pentru toate modelele Opel - adica rezultatele muncii noastre vor fi reinvestite in scule de remapare si diagnoza - iar oferta va cuprinde tot mai multe tipuri de motoare.

@ChrissMarx - motoarele 1.3 si 1.9 CDTi sunt pe lista de compatibilitati a celei de-a doua unelte pe care dorim sa o luam. Vom vedea atunci de ce este in stare.

Remaparea prin mufa OBD nu poate fi detectata la o inspectie tehnica uzuala. Nu exista urme fizice, detectarea se poate face doar pe dyno sau prin citirea software-ului.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@ChrissMarx
subscriu la ce a scris Maiandrei, in plus poti reveni oricind la setarile din fabrica.

@sabin - care caluti ia-i masurat, cei <standard> care ii ai din fabrica?
Skip ads

  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
da. Smile peste 3 saptamani o sa-i masor si pe cei after market Very Happy
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Daca se inmultesc calutii creste si consumul ??? Very Happy
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cruger a scris:Daca se inmultesc calutii creste si consumul ??? Very Happy

pai se ne gandim...
daca avem o caruta cu un cal si mai cumparam un cal ca sa il punem la caruta,
cat ovaz trebuie sa avem in hambar dupa ce cumparam al doile cal ?
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
botosu a scris:
cruger a scris:Daca se inmultesc calutii creste si consumul ??? Very Happy

pai se ne gandim...
daca avem o caruta cu un cal si mai cumparam un cal ca sa il punem la caruta,
cat ovaz trebuie sa avem in hambar dupa ce cumparam al doile cal ?


Bine spus, dar atentie ca unde trag doi cai, fiecare va trage mai putin decit dak ar trage singur Cool


Ultima modificare facuta de pascaru_val la Mar 07 Nov, 2006 5:28 pm
Skip ads

  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
este f logic ceea ce zici tu, dar .... cum explici ca acelasi motor ca al meu (125 cp) acum e pe noul vectra si are 140 cp si consuma ca al meu. a ?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu e chiar acelasi motor, exista diferente substantiale la distributie si sistemele de ungere si racire, blocul de asemenea e diferit, avand o alta structura, fiind mai usor. http://www.auto-report.net/...new-opel-1.8.html
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:
Bine spus, dar atentie ca unde trag doi cai, fiecare va trage mai putin decit dak ar trage singur Cool


si daca munceste mai putin, primeste mai putina mancare ? Smile
dar sa nu uitam ca daca ai 2 cai poti sa tragi o caruta mai plina sau mai repede. Cool
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Alo, domnilor, ati luat-o pe aratura cu tot cu cai.
Ca sa raspund la intrebare - daca iti pastrezi acelasi stil de condus, consumul nu creste. Daca profiti de puterea obtinuta, vei observa si o crestere a consumului, insa in limite rezonabile.
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai romanu' asa este. Daca masina il propulseaza mai repede este logic sa consume mai mult dar el zice ca este din cauza chipului. Daca nu foloseste surplusul de putere are sanse sa-i consume mai putin dar atunci se intreaba de ce si-a mai facut chip! Este un cerc vicios. Nu este regula cai mai multi = consum mai mare. In fond chipul optimizeaza motorul nu-i creste cilindreea.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Aseara am facut o remapare aproape reusita pe motorul Y17DT al lui DanCraciun - "aproape reusita" pentru ca nu am obtinut o curba lina de accelerare in sarcina joasa - deci mai avem de lucru. In afara de acest aspect, totul a decurs conform asteptarilor.
Il las pe DanCraciun sa enumere aspectele pozitive, daca are placerea, pentru ca el isi cunoaste mai bine masina.
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu vreti voi sa va uitati la vectra mea ??? :d ; si sa vedem cum e cu curbele alea ??? :d; sa enumar si eu aspectele pozitive.
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am ramas cu totul surprins maiandrei a reusit sa faca o remapare pentru morotul meu! feedback : ++++++++

n-am cuvinte! eu existat ceva mici imperfectiuni insa se vor rezolva cu siguranta ! de fapt asta inseamna un tunning ... o optimizare a motorului in treptat in functie de dorintele, cerintele clientului si comportamentul masinii!

98% - foarte multumit!

acceleratia raspunde mult mai usor! masina nu se mai misca precum un lenes la turatii mici 1500 rpm devenind o turatie de la care poti incepe sa te bazezi pe masina! in treapta a 5-a acceleratia nu mai este deloc la fel ... trage ca in a patra in zona de cuplu! nu stiu ce sa va mai zic...abia astept versiunea finala! va tin la curent
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Dar sa nu ne ti la curent prea mult ca racim Very Happy
Daca la 1500rpm simti mai multa forta, ce se intampla intre 2000-2500rpm!? Simti ca-ti forteaza anumite parti ale masinii?
Ma gandesc si eu sa fac o treaba insa nu stiu daca nu cumva imi trebuie si niste roti mai mari. Pe asfalt ud, daca o calc(fara scartz) pierd aderenta si in treapta 1 si in 2.
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu daca mai multa forta! nu stiu cum sa va explic senzatia ... masina raspunde mult mai usor la turatie mica ! intre 2000 si 2500 nu se mai simte zvac-ul de la turbina nu mai exista pragul de trecere! dupa cum a spus si andrei in sarcina mica exista o gaura dar se va rezolva . cresterea in ture se aseamana cu cea de la benzinare! simt masina ca si cum s-ar fi desfundat! si nu mai are lagul acela la apasarea brusca pe acceleratie !
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca este prematur sa te intreb de consum. Ai ceva de comentat despre mersul in regim normal!?
  • sile_box

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Romania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
primul post pe Opelclub.ro

Salut toti membrii forumului Wink
ma bucur ca exista o comunitate Opel asa de mare in Romania.

lucrand in domeniul de ChipTuning de o buna bucata de vreme si modificand peste 100 de masini in orasul meu dintre care 10 de Opel-uri
mi-am permis sa postez si eu cateva parereri pro si contra in proiectul vostru.

.......daca maine cel mai bun prieten al meu sau chiar ruda vine la mine si imi spune:
"vreau sa fac si eu cea ce faci si tu fara sa ma ajuti financiar"
raspunsul meu ar fi urmatorul pt a-l indruma pe calea cea buna si cu
putine probleme in job-ul respectiv.

Nu incerca sa pornesti in afacerea de chiptuning fara bani seriosi pt lucruri serioase.( de kitch-uri,ura si probleme e deja plina romania )

- inainte de toate ai nevoie de suport din partea cuiva care are experienta in job-ul asta pt ca daca te apuci singur dai numai de belele !
- trebuie sa ai bani pt.aparatura de inalta calitate,asta daca nu esti pasionat de daune.
- dupa ce ai aparatura necesara care pe mine ma costat circa 20.000 euro
incearca sa cauti cel mai experimentat si bun tuner din occident,
care are un cartier general de unde te poti aproviziona cu softuri de calitate,bineinteles pt o frumisica suma de bani la fiecare masina.
- de ce softuri de la cineva experimentat si bun ?, pt ca ei lucreaza in domeniul asta in din 1986 sunt ingineri de meserie care in curand o sa iasa cu succes in pensie din asa ceva.
- de ce sa cumperi softurile de la ei?

1. ai garantia asupra faptului ca softul modificat nu creaza probleme in timp,ei au toti parametrii maxim admisi pt motor pe care si le respecta.
2. masinile modificate de ei merg de ani de zile fara probleme,
3. daca au fost probleme cu softurile au remediat ei,asa nu experimentezi tu pe masiniile clientilor.
4. un tuner bun garanteaza pe soft 5 ani.
5. ai suport tehnic la fiecare masina pt. ca fiecare difera intre ele
6. lucrand cu softuri de calitate (baza remaparii) poti sa dormi linistit,
NU trebuie sa-ti inchizi firma peste 1an sau 2 cand apar unele probleme la masini din cauza softurilor pe care tu ai experimentat (probleme
la care tu nici nu te gandeai)......... asa nu intrii in moda firmelor din romania care dau garantie nelimitata dar cand dau de belele inchid firma portile si pleaca. prin metoda asta poate sa-ti ofere cineva si 200 de ani garantie pt ca tot nu te alegi cu nimic.

Deci in concluzie trebuie sa-ti respecti clientul, ofera-i ceva de calitate daca chiar vrei sa-i oferi ceva, scoate o suma modesta de bani din buzunar si cumpara-i un soft de calitate asa dupa modificare si tu dormi
linistit.

Sa nu imi spuna cineva ca softul unui hapsan roman care reuseste sa prosteasca lumea la preturi mici,este
este la fel bun ca si al unui inginer ce lucra de 20 ani in remap si care a
demonstrat valoarea softului fara probleme in timp.

din pacate avem deja o firma de genul asta in Romania care in momentul de fata se cred cei mai tari (doctori, ingineri etc) asta ca sa-l prind pe unul
dintre ei pe un forum de specialitate strain unde doctorul roman prin
luna martie anul curent nici macar nu stia unde se afla calculatorul la un Peugeot 307 imaginieaza-ti ce experienta anterioara are pe masina respectiva pt a modifica un soft.

- il felicit pe @maiandrei pt curajul lui,dar cred ca in job-ul asta nu este nevoie doar de curaj ci si de experienta pentru a modifica softurile,in + trebuie sa fi la curent cu toate limitele admise de fabricant pt componentele motorului.
- il mai felicit pt. simplul fapt ca spune clar ca daca nu poate sa faca o masina nu o face pentru ca nu are aparatura necesara,asta fata de multi tuneri care aburesc lumea ca nu se poate face Sad

ca sa va spun si cate ceva utile

-remap OBD2 la edc16 printre ele si1.9cdti se detecteaza
-este o marca de BDM care creaza probleme , respectiv va blocheaza ECU si este detectat,asa se pierde garantia
-remap chipclasic se detecteaza
-exista o scula pe care o detin si eu care nu se detecteaza si nu creaza probleme, o sa-l gasiti pe forumuri de specialitate in occ. daca sunteti interesat(costa mai mult ca si modelul nemtesc)

ATENTIE: foarte usor poti sa strici un ECU pe care nu il mai repara nici dracu, si dincolo le caseaza,
un ECU poti strica din lipitura eprom, din rescriere prin interfata naspa,prin a nu respecta metoda de lucru pe masina respectiva etc.
UN ECU coasta circa 1800eur si nu se gaseste ca painea in magazine , ai de asteptat circa 2 sapt dupa el, timp in care blochezi masina clientului si daca il respecti inchiriezi una pt dispotia lui circa 50 eur/zi

De unde reusesti sa acoperi toate daunele astea daca cineva vrea sa faca chiptuning si nu prea are bani nici de scule?

Va dau un ex. vine un client suparat cu un benzinar supraalimentat care in urma cu cateva luni a facut o remapare home made la pretul de 150 iepuroi , suma care platesti doar pt un soft de calitate in occident.Unde mai ramane comisionul tau, munca ta, garantie,taxe etc.? si imi spune
el: - vreau cip dar am deja cip
eu: - cum asa?
el: - pai am facut la cineva cu 150 euro de cateva luni,el stie sa modifice harti etc
eu: - si ?
el: - pai so dus turbina si imi da tot felu de erori la reprezentata de am umblat in multe locuri pt diagnosticare si toata lumea imi spune ca e posibil din cip. Dupa ce am schimbat turbina(nou) tot mai raman erori ce nu se pot sterge.
eu: - ok, facem modificare, ne uitam

dupa asta si la rugamintea clientului care era deja disperat
si era decis ca vinde masina daca nu se rezolva problema am inceput lucrarea

-am incercat sa-l citesc prin OBD2 cu 2 interferte si nu am reusit
-dau jos ECU desfac si vad un eeprom lipit deanapoda un traseu reparat, padul era supraincalzit din cauza faptului ca a tinut prea mult aerul cald, o
rezistanta suflate pe jumatate jos etc.
- citesc datele si trimit in occident fara a spune de problemele masinii
- dupa 1 ora intrebari din occident: Turbo mai merge? raspuns clar NU, si imi spune : softul a fost modificat haotic, 25% este OK 75% este aiurea, a modificat din valori ce nu trebuia si ce trebuia nu a modificat.
- primesc softul modificat din occident il scriu pe un nou 29f400bt dupa care curat pad-ul si lipesc frumos eepromul.
asa a disparut eroarea si masina este in siguranta cu garantie.

IN FINAL CLIENTUL ESTE MULTUMIT si Cip-ul la costat asa

150 cip soft home made
800 turbo
350 cip soft occident
+ nervi si plimbari la diagnosticari
total modificare 1300 eur

Vrei sa-ti modifici masina? dute la reprezentanta si vezi pe cine iti
recomanda.

Va doresc SUCCES pt ca o sa aveti nevoie. Chiar si asa cu aparatura de inalta calitate exista tot timpul un risc. Nu se castiga asa usor banii Razz

Incercati initial sa castigati bani din altceva ca sa nu riscati prea mult cu operatiunea de chiptuning.

Inca 1 data SUCCES
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR