Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pe langa celelalte probleme care le-am mai semnalat mai adaug una:

Becul de la ulei se aprinde oarecum de nebun, banuiesc ca ar fi un senzor de vina dar nu sunt sigur si nici nu prea stiu pe unde sa-mi bag mainile . Se aprinde doar la franari violente la viteze mari si in curbe daca am viteza ceva mai mare.

Acum , nedumerirea mea, uleiul in motor l-am schimbat acum aprox.3000km cu Mobil Super s 10w40 semi-synth(urmeaza sa-l schimb ca am o vaga banuiala ca nu e ceea ce trebuie, vorbisem cu eduard33 sa trec pe la el sa iau insa am avut niste probleme si nu am mai reusit si cu aceasta ocazie vreau sa-mi cer scuze fata de el).

Nivelul pe joja e la max. Ma poate lamuri si pe mine cineva cam ce s-ar putea intampla ?


Multumesc anticipat!
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
asa pateam demult la dacie cind era uleiul mult sub minim;verifica joja sa fie ok
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica si pompa de ulei, sa-r putea sa ai o surpriza(neplacuta).
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
mai poti verifica si daca nu iti face firul de la senzor masa pe undeva, daca spui ca se aprinde in curbe si franari puternice
Skip ads

  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema asemanatoare (doar ca la mine becul aprins era insotit si de un zgomot) si a trebuit sa schimb pompa de ulei.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ulei am in motor, l-am verificat si rasverificat . Mi-am luat vineri liberi expres pentru a merg sa rezolv aceste probleme . Dar mai intai trebuie sa gasesc un service/mecanic ca sa nu pierd timpul si banii umbland din unul in altul . In ultima instanta o sa ma duc la Opel Di-bas unde am mai fost si sper sa rezolv probleme acolo . Cu toate ca nu sunt atras in nici un fel sa merg la reprez. am vazut ca baietii de acolo stiu meserie .
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
poate sa-mi zic si mie cineva unde este pozitionat acest senzor de ulei la Y17DT ?

patesc si eu cateodata sa nu se aprinda cand dau contact masinii... apoi se aprinde cand pornesc motorul... nu stiu ce poate sa fie...

chestia asta o face mai ales cu motorul cald... banuiesc ca poate fi un contact imperfect

ulei am cat trebuie... chiar putin peste max..
  • branconier

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu am y20dth, am facut cu el vreo 20.000 km fara probleme, ulei schimbat la timp, filtru, etc. De vreo luna imi face o chestie ciudata, dupa ce se incalzeste motorul, daca o las la relanti imi palpaie sau sta aprins becul la ulei, cum accelerez putin (100-200 ture) se stinge. Mentionez ca ulei am peste nivelul mediu, cand se aprinde becul, motorul nu face nici un zgomot ciudat (ca si cand nu s-ar unge), eu ma gandesc ca ar fi de vina ceva senzor, sau ca ar fi uleiul prea subtire (sugestie data de mecanic)... dati-va si voi cu parerea
am uitat sa zic ca acum are 197.000 km la bord, reali
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema in sensul ca am schimbat uleiul respectiv(Mobil Super S 10w40 semi synth.) cu Castrol Magnatec 5w40 sintetic si a disparut zgomotul si nu mai am probleme nici cu martorul .


Nu stiu explicatia, probabil era mai gros uleiul si nu se facea bine ungerea , habar nu am.
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
branconier a scris:eu am y20dth, am facut cu el vreo 20.000 km fara probleme, ulei schimbat la timp, filtru, etc. De vreo luna imi face o chestie ciudata, dupa ce se incalzeste motorul, daca o las la relanti imi palpaie sau sta aprins becul la ulei, cum accelerez putin (100-200 ture) se stinge. Mentionez ca ulei am peste nivelul mediu, cand se aprinde becul, motorul nu face nici un zgomot ciudat (ca si cand nu s-ar unge), eu ma gandesc ca ar fi de vina ceva senzor, sau ca ar fi uleiul prea subtire (sugestie data de mecanic)... dati-va si voi cu parerea
am uitat sa zic ca acum are 197.000 km la bord, reali


cand faci schimbul de ulei incearca sa cuperi ulei GM 10W40. daca tot esti in arad, vino pana la reprezentanta si intereseazate. nu te costa nimic Smile
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In primul rand Cozmino 10W40 este un ulei semisintetic , mai gros dar nu de cine stie ce calitate pt ca-si pierde " grosimea " la turatii ridicate combinat cu 40 de grade de afara si 100 de la motor .

Pentru restul :
- daca vara folositi un ulei sintetic ( pt cei cu motoare bune ) mai gros , adica ceva de genul 5W50 sau 5-60 sau 10-60 , iar iarna folositi ceva de genul 5W30 inseamna ca intretineti motorul cu lubrifiantul potrivit .
- daca schimbati uleiul pana-n 10.000 de km ( la conditiile de mers din Romania ) va felicit din nou ;
Precizare : 10W40 este un ulei foarte bun pt Cielo . Nu pt. Y20DTH . Parerea mea !

Si acu de ce palpaie la relanti uleiul ?
1. Senzorul de ulei stricat . Coista 20 de lei si se afla langa baia de ulei . Trebuie sa ridicati masina pe elevator .
2. Popma de ulei obosita . Daca pompa e obosita aveti o mare problema . Conteaza de cand a pierdurt presiunea si ce stricaciuni a mai facut prin motor din cauza asta . De verificat tachetii in primul rand in cazul asta .
3. Abvand in vedere ca branconier a scris ca are uleiul de 20,000 de km si uitandu-ma pe geam afara la caldura aia , combinat cu praful , cu tinutul la relanti , cu datul in masina si avand in vedere ca motorul are 200.000 de km , ii urez succes la reparatii ! Embarassed

Intretinerea masinii e cea mai importanta . Nu face rabat la ea . Daca producatorul iti spune sa mergi 15.000 de km cu uleiul tu mergi 8000 , dac iti spune ca la 120.000 se schimba distributia , tu schimb-o la 60 .
  • branconier

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
"dezmintire", am spus ca am facut 20.000 de cand am masina, uleiul Castrol GTD Magnatec a fost schimbat la timp (10.000 km) deci am facut 2 schimburi de ulei
Intrebare: daca merg sa pun testeru' pe masina imi arata si presiunea la ulei ?
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
EU nu stiu sa-ti zic, insa stiu ca ar trebui sa ai presiune 1.5bar la 800rpm.
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
branconier a scris:"dezmintire", am spus ca am facut 20.000 de cand am masina, uleiul Castrol GTD Magnatec a fost schimbat la timp (10.000 km) deci am facut 2 schimburi de ulei
Intrebare: daca merg sa pun testeru' pe masina imi arata si presiunea la ulei ?


"testeru'" iti indica doar daca presiunea de ulei e la parametrii normali sau nu
  • branconier

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
"testeru'" iti indica doar daca presiunea de ulei e la parametrii normali sau nu[/quote]

deci, in concluzie, daca merg la "tester", tot dupa senzorul care imi aprinde mie becu la bord se ghideaza, deci daca mi se aprinde becu la bord, si pe tester va aparea ca nu e presiunea buna. Dar mai exista si varianta in care senzorul nu e bun (pentru ca nu ma' daca se incinge motoru' peste 80 grade, se aprinde becu' la relanti) si daca senzoru' nu e bun, "minte" si becu' de la bord si testeru'. Corect ?
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
branconier a scris:"testeru'" iti indica doar daca presiunea de ulei e la parametrii normali sau nu


deci, in concluzie, daca merg la "tester", tot dupa senzorul care imi aprinde mie becu la bord se ghideaza, deci daca mi se aprinde becu la bord, si pe tester va aparea ca nu e presiunea buna. Dar mai exista si varianta in care senzorul nu e bun (pentru ca nu ma' daca se incinge motoru' peste 80 grade, se aprinde becu' la relanti) si daca senzoru' nu e bun, "minte" si becu' de la bord si testeru'. Corect ?[/quote]

aproape corect Smile
testeru' nu se ia dupa bec. citeste memoria de errori a calculatorului. sincer eu nu sunt specialist, incerc doar sa ajut. sunt altii calificati pt treaba asta aici
  • rosu07

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 1.3cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ma intereseaza si pe mine daca ai rezolvat problema si cum! pot spune ca simptomele pe care le-ai avut tu atunci le am eu acum (se aprinde nenorocirea aia de martor la franari bruste si curbe luate mai cu viteza). eu am problema cam de un an, intre timp am fost si la di-bas si ei au zis ca senzorul de presiune ar fi defect ca au masurat presiunea pe care o baga pompa si era ok. problema e ca am schimbat senzorul de presiune si leit face si acum! din cate stiu mai exista un senzor de nivel ulei, dar despre care am auzit ca ar costa in jur de 400-500 ron. problema e de unde imi pot da seama daca ala e de vina sau nu cumva am un fir care da la masa!
si daca e fir de ce nu au depistat ........... cei de la di-bas?
in fine sper ca tu ai rezolvat problema asta si ca o sa-mi dai si mie rezolvarea ta! ( ma streseaza enorm cand vad martorul aprins chiar si pentru cateva secunde!)



cozmino a scris:Pe langa celelalte probleme care le-am mai semnalat mai adaug una:

Becul de la ulei se aprinde oarecum de nebun, banuiesc ca ar fi un senzor de vina dar nu sunt sigur si nici nu prea stiu pe unde sa-mi bag mainile . Se aprinde doar la franari violente la viteze mari si in curbe daca am viteza ceva mai mare.

Acum , nedumerirea mea, uleiul in motor l-am schimbat acum aprox.3000km cu Mobil Super s 10w40 semi-synth(urmeaza sa-l schimb ca am o vaga banuiala ca nu e ceea ce trebuie, vorbisem cu eduard33 sa trec pe la el sa iau insa am avut niste probleme si nu am mai reusit si cu aceasta ocazie vreau sa-mi cer scuze fata de el).

Nivelul pe joja e la max. Ma poate lamuri si pe mine cineva cam ce s-ar putea intampla ?


Multumesc anticipat!

  • hugo_kw2007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare sunt nou pe forum si am si eu o problema la un vectra b dein 2000 motor de 1.8 la relanti mi se aprinde becu de la ulei si asta numa dupa ce am facut schimbu cand se incalzeste motoru si e in relanti se aprinde iar in sarcina se stinge care e problema stie careva
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
hugo_kw2007 a scris:salutare sunt nou pe forum si am si eu o problema la un vectra b dein 2000 motor de 1.8 la relanti mi se aprinde becu de la ulei si asta numa dupa ce am facut schimbu cand se incalzeste motoru si e in relanti se aprinde iar in sarcina se stinge care e problema stie careva


in primul rand iti recomand sa faci o examinare a senzorului de presiune (sonda de ulei ) si vezi daca nu cumva iti curge ulei prin centrul ei (pe langa fire). Eu am avut o problema asemanatoare si am schimbat sonda. De atunci nu s-a mai aprins nici becul si nici nu a mai curs ulei pe acolo
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am intampinat-o si eu ieri atunci cand retrogradam palpaiau 3 martori: ulei, frana de mana, si baterie, iar dupa putin timp la relanti doar cel de ulei. Mentionez ca am ceva pierderi pe la un senzor la baie, e cel fixat printr-o siguranta metalica in forma de potcoava. Nu stiu daca e de presiune sau nivel. Uleiul e bun gm 5w-30. Asta s-a intamplat la drum dus-150 km, la intors dupa ce a stat cateva ore nu s-a mai aprins nimic. Sunt curios daca mai face, alte simptome nu are. mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR