Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
D_M_G, tacerea asta e din cauza faptului ca nu ne pricepem. Eu m-am uitat pe brevetul ala de inventie incercand sa il inteleg din perspectiva unuia care a mancat odata olimpiadele nationale si internationale. Ca sa fiu si carcotas nu mi se pare normal sa faci un brevet de inventie in care sa tot spui ce au facut sau constatat altii fara sa dai referinte bibliografice. Si lipsa asta m-a bagat in ceata si mai rau. Very Happy
Oricum respect pentru un mare inventator. Pacat ca nu ii este apreciata munca.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Dum 18 Sep, 2011 3:47 pm
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Interesant proiectul.Nu ma dau acuma mare cunoscator dar "makes sense" cum ar zice americanul.
Eu ma gandesc de mult la o chestie de racit aerul care intra in admisie dar momentan toate solutiile gasite sunt fie prea costisitoare fie consuma prea multa energie fata de ceea ce ofera.
Intr-adevar nu sunt multi "inventisti" pe aici pe forum iar altii chiar nu au timp momentan pentru asemenea lucruri.
Si mai sunt ceilalti care pica intr-o categorie anume,nu dau nume.Dar care ar putea intra in acceeasi categorie ca cei care au respins aceste inventii sub pretextul ca daca ar fi fost fiabile si viabile aar fi fost demult puse in practica de constructorii de masini,fara sa gandeasca ca banul este ceea ce conteaza in aceasta lume,si nu altceva.
Din pacate am recut de mult de era in care lucrurile erau facute din pasiune,si in care se punea suflet,nu ca in ziua de astazi cand totul este axat pe castigul financiar.
Dupa poza postata ma gandesc ca sunteti deja la varsta pensionarii,daca nu chiar trecut de mult,deci timp pentru dumneavostra exista din belsug,pentru a va preocupa de asemenea lucruri.
Eu va doresc success,desi nu cred ca de asta aveti nevoie.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cand citesc posturi de-ale domnului D_M_G precum cel de mai sus, imi amintesc cum isi construia Tony Stark din Ironman sursa aia de putere de pe piept. Razz
Eu va urmaresc topicurile/posturile si pot sa spun ca ma pasioneaza f mult tot ce tine de tehnica/electrica/tehnologie, dar am foarte putina experienta in domeniu ca sa-mi pot da cu parerea. Eu mai degraba trebuie sa pun intrebari.
Oricum, daca va incalzeste cu ceva, sa stiti ca eu urmaresc cu mare interes acest topic si va doresc succes in demersul inceput. Respect!
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu fac decat sa incerc punerea in practica a unor lucruri certificate macar pe hartie! Inca sunt o persoana activa, mai am cam 10 ani pina la "trecerea in rezerva" si din pacate stau foarte prost la capitolul timp liber, dar incerc pe cat posibil sa-mi aloc din el si pentru proiecte....sa spun asa.
M-am gandit si eu de ce acasta inventie care cel putin la OSIM dateaza din anul 2000, nu a fost pusa in practica sau preluata....raspunsutile pot fi de la viabilitate zero, pina la dezinteres si deranjuri de ordin economic...deci extrem de vast! Eu incerc....acest fapt ma caracterizeaza deocamdata! Rezultatul il voi constata mai tarziu....
Revenind la tema, nu cred ca trebuie sa fie cineva un super profesionist sau un mare doct pentru a pune in practica aceasta idee.
Nu am nici o frustare sau al sentiment referitor la acest topic, (daca dispare sau nu)....nu acest topic imi da imbold sau ma face sa renunt la acest proiect...
Stiu un singur lucru...daca decid sa fac ceva, in afara de mama natura, nu ma poate opri nimeni....acum ce sa spun...chiar daca proiectul se dovedeste a fi un esec total.....tot eu raman cel castigat in adancul sufletului....
Pina una alta, trec la treaba...sa incerc a scoate mai mult "O3"/cm.3 ...de cat avem in mod normal la ses sau in orase Smile
O seara buna....
L.E.
In afara de tot ce am scris pe aici...mai exista ceva....am o pata pe creier si aceasta se numeste "intodeauna impotriva monopolurilor de stat sau private" asa am "patit-o" si cu ENEL ul care acum ia de la mine pentru proprietatea de la tara....doar praful de pe toba adica cam...1/10 din ce le plateam alta data! Smile Am mai scris despre asta....
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@D_M_G
am urmarit topicul inca de la inceput, si am aruncat o privire si pe acel Brevet de Inventie,
din cunostintele mele de fizica si din ce am mai citit pe net despre ionizarea aerului, ea este posibila asa cum e descrisa in acel brevet, dar sincer eu unu nu m-asi incurca sa il pun in practica acest proiect, pentru ca randamentul obtinut nu cred ca va fii pe masura asteptarilor Sad
multa bafta
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@lucio85
Mersi frumos de incurajari.... Smile .....eu nu spun nicodata daca ceva merge sau nu, pina nu finalizez/testez practic acel ceva...chiar in mai multe variante! Mersi inca odata de sustinere....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
e o parere personala, in legatura cu acest proiect, el poate sa fie functional sau nu, asa ca eu nu asi investii timp in realizarea lui, cum nu asi pierde timpul cu cutiile de conserve de HHO
  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara, tocmai am terminat de citit tot acest topic si am ramas placut impresionat de faptul ca mai sunt oameni care apreciaza munca altora la adevarata lor valoare! Eu fac parte din cei care au doua maini stangi si pentru care fizica, chimia sau matematica sunt niste dialecte din chineza, dar asta nu inseamna ca nu inteleg despre ce este vorba.
Din fericire nu am "prins" discutile off-topic si incercarile "de a iesi in fata" ale unor "colegi" si pentru asta multumesc moderatorilor pentru ca ne putem concentra asupra lucrurilor importante.
Avand in vedere ca domnul Capra ne pune la dispozitie; prin intermediul domnului din spatele nick-ului D_M_G; diferite inventii care ne ajuta mai mult sau mai putin si de pe urma caruia beneficiaza un anumit numar de oameni, propun sa incercam sa ii ajutam pe cei doi in demersul lor.
Ajutor nu inseamna bani! Sau nu inseamna numai bani! Ajutor inseamna relatii, echipamente, spatii de depozitare, poate chiar echipamente vechi, care pentru unii dintre noi nu inseamna decat fier vechi dar care in mana unui specialist poate prinde viata!
Sper sa nu fiu inteles gresit, incerc doar sa ajut niste oameni care chiar gandesc si fac ceva pentru noi! Din ianuarie pana in septembrie am parcurs 43.000 km cu masina, 30% reducere la consum inseamna destul pentru mine si cu siguranta nu sunt singur in situatia asta!

Rog moderatorii sa stearga postul meu daca este deplasat!

PS: Scuze pentru off-topic dar poate reusim sa ajutam si noi la marile realizari ale domnului Capra!
Skip ads

  • YuriRO

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
D_M_G a scris:Sunt oarecum putin surprins, ca desi am postat un link ce sta la baza principiului adoptat in discutiile mele cu acest om, unde se detaliaza mai mult decat necesar noua abordare, nimeni nu se inghesuie sa dezbata aceasta idee.
... In plus, frecventa fundamentala de rezonanta a acestuia se situeaza undeva la 15625 Hz, simplificandu-mi foarte mult munca in constructia unui oscilator comandat, care sa fie pe post de "pilot" al acestui transformator.
...Montajul electronic ar avea in mare acesti parametri: Tensiune alimentare intre 10 si 16V. curent consumat intre 200 si 350 mA (functie de frecventa oscilatorului) si tensiune aproximativa de iesire de peste 20 KV. la un curent ce nu pericliteaza viata...doar trezeste la realitate Smile


Salut! Eu sunt destul de rezervat in privinta metodelor neconventionale de reducere a consumului si de aceea nici nu am vrut sa intervin in acest topic pana acum, desi il urmaresc cu interes. Dar acest post al tau mi-a ridicat niste intrebari:
1. Frecventa aceea nu e prea mare pentru "oscilatorul comandat"? In sensul ca ar trebui sa tii cont si de armonicele care apar la acea frecventa, precum si de puterea disipata pe dispozitivele semiconductoare de putere (presupun ca vei folosi schema cu tiristoare). Parerea mea este ca o frecventa a purtatoarei de 6kHz ar fi de ajuns. Apoi ar trebui sa eviti frecvente din domeniul audio... (Aici, la pct.1 s-ar putea sa aberez putin, nestiind exact ce vrei sa faci)
2. Curentul acela care "nu pericliteaza viata" s-ar putea sa fie mai mare decat crezi. Daca iti este folositor, te pot ajuta cu simularea oricarei scheme electrice. Astfel poti testa rapid solutii, fara a fi nevoit sa inlocuiesti fizic componente.

Iti doresc succes cu acest proiect si astept cu interes rezultatele partiale/finale.

Numai bine!
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@siner : @YuriRO
In primul rand va multumesc de ajutor si sustinere! De cate ori am avut nevoie de ceva pentru a construi, ori am cumparat nou sau SH, ori am apelat la cunostinte/prieteni care cunoscandu-ma bine, nu au ezitat aproape niciodata sa-mi ofere sprijinul! Deocamdata....si sper ca niciodata sa nu cer vreun ajutor, mai ales financiar/material pe un forum, chiar fiind el si clubopel.com. in felul acesta eliminand orice fel de suspiciuni ce ar putea plana asupra mea...cum am mai intampinat chiar pe acest thread. Prin urmare va multumesc inca odata sincer si sper ca ma intelegeti....
YuriRO
O frecventa de aprox. 15 kHz nu este nici pe departe ceva uimitor pentru un asemenea montaj. Am ales un trafo linii TV, deoarece acestea sunt calculate din fabrica mecanic/electic/electronic pentru aceasta frecventa, in plus acestea dispun de o izolatie dielectrica mai speciala, ceea ce in regim de home made este mai greu de confectionat. Nu-mi fac nici o problema in cazul armonicilor pare/impare, inferioare sau superioare deoarece la nevoie exista circuite speciale, folosite chiar in schemele TV ce au rolul de filtre atenuatoare tocmai pentru aceasta problema.
Trebie amintit doar ca anumite tipuri de surse chopate (in comutatie) folosesc frecvente mai mari de lucru. Oscilatorul este comandat in tensiune/frecventa, pentru a putea ajunge cu usurinta la parametrii ceruti, fara a declansa efectul Corona, stiut fiind faptul ca acest efect de descarcare produce ioni pozitivi ce nu sunt benefici pentru acest proiect si nici pentru organismul uman.
In privinta simularii am cateva softuri prin calculator sau DVD uri cum ar fi....Electronics Workbench - MultiSim, DXP - Altium Designer, Target3001, Protel, Circuit Maker, pSpice, ramanand oarecum fidel Protelului.
Daca voi intampina probleme si nu ma voi descurca voi apela la jutorul de ordin tehnic cu siguranta!
Aseara mi-am petrecut timpul cu experimente ale acestui generator de ioni negativi si toata noaptea l-am lasat sa functioneze in dormitor....efectul constatat de dimineata a fost aprox. similar cu aerul diminetii dintr-o zona de munte impadurita, iar odihna parca a fost mai profunda! De altfel nu-i prima data cand fac o asemenea constructie ...folosind cu ani in urma un alt ionizator mai rudimentar....este vorba despre acele celule multiplicatoare cu diode si condensatori, conectate direct la reteaua de 220V.
Ar fi interesant sa-mi spuneti sincer daca mergand la munte cu diferite ocazii unde zonele sunt puternic impadurite, ati simtit oarece imbunatatiri sau nu, in functionarea motoarelor....
Localitatea Soveja ar fi raiul ozonului din Romania...poate averm si pe acolo colegi de forum ce pot sa-si spuna o parere. Adevarul este ca fata de alte tari UE....nici macar aer ozonat nu mai avem...au avut grija altii sa taie masiv si haotic padurile.. .Sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ideea de a scutura/omogeniza amestecul de combustibil in scopul unei mai bune combustii si deci a unui consum redus nu e noua, iar metoda pe care o preconizezi e logica si realista. Ramane de vazut CUM o pui in practica si mai ales daca are rezultatele asteptate.
In acelasi timp NU CRED ca ceva se poate intampla la o frecventa de 15 000 hz (AUDIBILA), daca ar fi asa s-ar produce fum in jurul tweeterelor de la boxe Wink E o afirmatie fara acoperire experimentala, desigur, la limita caricaturii, nu pretind nici macar ca am dreptate...
Pentru prima data (probabil) sunt impresionat pozitiv in fata unei solutii "DIY" mult diferita de cea a "sectei motorului cu apa". Sunt extrem de curios ce va iesi...
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sorin....prin acest procedeu urmaresc sa ionizez fortat prin metoda electrica/electronica, procentul de oxigen ce intra in admisia mororului. Se stie ca intr-un m3 de masa atmosferica, cam 18 pina la 20% exista oxigen restul fiind alte gaze in stare moleculara ce nu ajuta cu nimic arderea combustibilului. Este cunoscut faptul ca prin ionizare fortata molecula de oxigen "O2" se sparge in doi atomi ce migreaza liber in cautarea unei molecule intacte pantru a se combina cu aceasta, ducand in final la molecula cu trei atomi "O3" cunoscuta ca ozon.
Din discutiile cu acest om am inteles ca noua molecula O3, are calitati mult superioare in procesul de ardere din cilindrii motorului, conducand la o imbogatire substantiala a acestui gaz, aducandu-l al parametrii oxigenului ce de gaseste in aproprierea cascadelor montane sau in regiunile muntoase impadurite, ceea ce se poate converti intr-un consum mai mic, un castig de cuplu, etc....
Ma gandesc ca pe o sosea intens circulata, la ses sau in regiuni unde aerul este puternic poluat, cat de mult sufera un motor....practic el aspira o mare cantitate de gaze nocive/m3, emanate de restul masinilor...si cat mai putin oxigen necesar....
Cam asta incerc eu sa pun in practica. Referitor la frecventa, se stie foarte bine ca un transformator nu functioneaza in curent continu, fapt pentru care are nevoie de o comutatie electica/electronica! De ex. bobina de inductie este un transformator chior ce la intrare foloseste 12-14V si la iesire are 15-18Kv. Asta in principiu...deoarece tocmai acel ruptor mecanic/electronic face ca tensiunea continua sa devina o tensiune de impuls, asemanartoare oarecum cu tensiunea alternativa! Altfel...poti tine conectata permanent in circuitul de 12V aceasta bobina, ore in sir...vei obtine o descarcare doar la intreruperea circuitului electric!
Ori acest oscilator nu face decat sa comande printr-un final semiconductor acest transformator! Sunt surse in comutatie ce echipeaza orice TV sau DVD actual, toate avnd in final un transformator din care sunt extrase tensiunile necesare de ...sa spunem...5V;12V; 24V ori un alt exemplu sunt sursele de PC, iar toate acestea folosesc o frecventa de comutatie mai mare decat cea precizata de mine! La ce am facut eu, este o singura diferenta....transformatorul este unul ridicator de tensiune, binenteles urmat de celule multiplicatoare ale acesteia, unde in final tensiunea este redresata si aplicata electrozilor de ionizare...O sursa "specifica" ar fi cea "Cessy" construita direct pe un trafo de linii si sincronizata pe frecventa de 15625Hz ce echipeaza multe tipuri TV cu tub catodic. Aici nu avem de a face cu dif-uri sau alte echipamente audio.....
Multumiri de incurajare...
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
L-ai facut? Merge sau nu?
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pe unii oameni din cate vad ii intereseaza doar inventia,nu si povestea in sine si prin asta demonstreaza ca nu prea au ce cauta in aceasta discutie.Sunt si persoane care ii intereseaza povestea acestui inventator roman din perspectiva cuiva care a avut placerea sa il cunoasca,de asta dmg te rugam sa continui.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
De am puteam merge si cu masina cu vapori de benzina cum am reusit la scuter :X .Am vazut niste teste pe motoare dar nu erau de ajuns ce incercasera ei ,lisea ceva . . . Consumul acelui scuter a fost cat se poate de mic , cu ceteva sute de grame dintr-un borcan s-a plimbat acea persoana cam toata ziua si tot mai avea benzina .
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
radu_mp a scris:Pe unii oameni din cate vad ii intereseaza doar inventia,nu si povestea in sine si prin asta demonstreaza ca nu prea au ce cauta in aceasta discutie.Sunt si persoane care ii intereseaza povestea acestui inventator roman din perspectiva cuiva care a avut placerea sa il cunoasca,de asta dmg te rugam sa continui.
Asta e forum de masini nu de povesti. Normal ca ne intereseaza doar inventia. Povestea am citit-o, am citi si replicile si e acelasi kkt cu alte cuvinte. Sunt unii care intreaba chestii evidentiate in poveste si sunt unii care le spun iar. Asa ca... Daca tu ai bani de carburant, felicitari! Daca se poate de mai bine, de ce nu?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
.....dar asta este sectiunea de povesti dintr-un forum cu masini stimate domn.

si........te intreb doar, chiar nu ai gasit alta exprimare decat acel kkt?
- Ma dezamagesti. Confused sau...........cine stie, poate ca asta faci de obicei cu altii si va trebui sa ma obisnuiesc...
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:.....dar asta este sectiunea de povesti dintr-un forum cu masini stimate domn.

si........te intreb doar, chiar nu ai gasit alta exprimare decat acel kkt?
- Ma dezamagesti. Confused sau...........cine stie, poate ca asta faci de obicei cu altii si va trebui sa ma obisnuiesc...


M-am exprimat "kkt" pentru ca am impresia ca unii nu citesc tot, sau nu sunt atenti si spun aceleasi lucruri ca si initiatorul sau ca si altii din inaintea sa.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Stimate coleg UNHleaSHD, eu observ ca desi afirmati oarecum, ca tot acest topic ar fi un kkt, nu ezitati sa infigeti ambele maini in el si-l framantati cu mult aplomb. Am un raspuns personal la intrebarile dv. imperative!
- L-am facut, dar nu merge, deoarece nu i-am pus inca picioarele....

Ieri s-a consumat a doua vizita, din pacate destul de scurta. Asa cum i-am promis omului, i-am dus acel invertor si am facut scurte probe de functionare. Am avut timp sa-i prezint pe viu lucrarea personala, i-am explicat detalii de montaj ce urmeaza a fi facute si dupa ceteva schimburi de idei, am primit incurajari temeinice! Din pacate, cand discutia era destul de "aprinsa"...sa spun asa, au venit un domn si o doamna de la Bucuresti, am inteles ca sunt directori la OSIM si binenteles ca m-am retras diplomatic.
Inca nu am apucat sa fac nici un clip, cu toate ca am avut camera cu mine....m-am simtit oarecum stanjenit in a-i baga omului astuia obiectivul in ochi....Sapatamana viitoare voi fi din nou in acea locatie...asa a ramas stabilit si voi incerca sa fac si acel clip, dupa ce voi primi acceptul din partea dansului.
Constructia proprie este gata in proportie de peste 85%, mai am ceva detalii de rezolvat si cred ca saptamana viitoare o montez la locul ei, urmand sa o testez!
Cele bune....

L.E.
Poate ca am inteles gresit, dar modul dv. de apune problema, il consider cam deplasat!
Daca tot sunteti asa de interesat, de ca nu va apucati de treaba? Aveti in acest topic cam tot ce trebuie...referitor la principiu si idee constructiva. Mai ramane sa va obositi doar cu executia, iar la final poate lucrarea dv. este mult mai fiabila decat a mea...
Aaaaaa....uitasem pe moment ca de multe ori obositi chiar cand urmariti un topic....


Ultima modificare facuta de D_M_G la Dum 25 Sep, 2011 10:20 am, modificat de 4 ori in total
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
D_M_G a scris:Stimate coleg UNHleaSHD, eu observ ca desi afirmati oarecum, ca tot acest topic este un kkt, v-ati infipt ambele maini in el si-l framantati cu mult aplomb. Am un raspuns personal la intrebarile dv. imperative!
- L-am facut, dar nu merge, deoarece nu i-am pus inca picioarele....

Ieri s-a consumat a doua vizita, din pacate destul de scurta. Asa cum i-am promis omului, i-am dus acel invertor si am facut scurte probe de functionare. Am avut timp sa-i prezint pe viu lucrarea personala, i-am explicat detalii de montaj ce urmeaza a fi facute si dupa ceteva schimburi de idei, am primit incurajari temeinice! Din pacate, cand discutia era destul de "aprinsa"...sa spun asa, a venit un domn si o doamna de la Bucuresti, am inteles ca sunt directori la OSIM si binenteles ca m-am retras diplomatic.
Inca nu am apucat sa fac nici un clip, cu toate ca am avut camera cu mine....m-am simtit oarecum stanjenit in a-i baga omului astuia obiectivul in ochi....Sapatamana viitoare voi fi din nou in acea locatie...asa a ramas stabilit si voi incerca sa fac si acel clip, dupa ce voi primi acceptul din partea dansului.
Constructia proprie este gata in proportie de peste 85%, mai am ceva detalii de rezolvat si cred ca saptamana viitoare o montez la locul ei, urmand sa o testez!
Cele bune....
M-ai inteles total gresit, sau n-ai citit cu atentie ce-am zis. N-am zis ca topicul e de kkt. Pentru ca daca eram de parerea aia iti aruncam doua vorbe la misto si atat. Nu ma oboseam nici sa-l urmaresc.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR