Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu a mai patit sa auda sunetul asta si inclusiv pe denivelari mici in asfalt, valurit ?
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ai 3 variante: - bielete antirului, bucse bara stabilizatoare, flansa amortizor
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
da, au fost verificate... Tind totusi sa cred ca ar putea fi amortizorul, chiar daca lucreaza bine, caci am senzatia ca se aude boncanitul si atunci cand se simte ca si cum ar cobori roata in denivelare.
Un alt aspect pe care il iau in calcul si datorita caruia am postat aici sunt flansele. Doar sa imi impartasiti o opinie la cum se manifesta flansele la stadii incipiente de defectare... caci atunci cand sunt duse de tot pocnesc destul de tare ...si la mine clar nu face asa.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
tocmai mi-am cumparat kituri de amortizor Gm.
Acum mai imi trebuie decat amortizorele si bieletele antiruliu si gata .
Skip ads

  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Sambata am fost la o verificare de primavara.
Am schimbat ulei, filtre (consumabile) dar ce e mai important o bielete antiruliu si flanse (cica erau praf) - rulmentii sunt originali GM din 2013 si cica sunt buni.
Acum am alta masina - fara zgomote, denivelarile nu se mai aud/simt ca inainte etc.
Totusi revin cu o problema si inainte sa a da telefon mecanicului sa nu ma fac de toata bafta vreau sa intreb.
Virat stanga-dreapta exemplar - fara zgomote, pocnituri sau alte sunete straine....dar cand ajunge in ultima parte a virajului - sa zicem ultima jumatate de volan (nu conteaza care stanga - dreapta) si plec de pe loc volanul vireaza brusc spre capatul virajului si toate astea numai la plecarile de pe loc - in trafic nu am sesizat (ma rog nici nu am avut curbe de viraj maxim in viteza Smile) )
Recunosc inainte cand duceam volanul de pe loc maxim stanga-dreapta - revenea cu jumate de volan - acum sta tapana stanga - dreapta.
Intrebarea mea: e normal sa faca asa ceva sa vireze maxim stanga-dreapta in ultima parte a virajului la plecarea de pe loc? apropo maine ma duc sa fac unghiurile (cum fac in fiecare primavara dupa o verificare mai amanuntita)
Mersi
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Fa mai întâi unghiurile și abia apoi sunã-ti mecanicul. Caseta ai verificat-o? Nu da bãtaie?
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Caseta e verificata nu sunt batai sau alte zgomote suspecte.
Sambata (se pare ca nu pot mai devreme - serviciul) am sa ii fac unghiurile si apoi sa vad cum se comporta - nu ma deranjeaza ca oricum m-am invatat sa nu brachez rotile la maxim stanga sau dreapta dar cateodata e nevoie si nu am sesizat pana acum efectul respectiv...
  • mphlorin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
flansele si rulmentii lor se pot schimba fara a reface geometria rotilor apoi ?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ba da, nu au nicio treaba cu directia!
http://www.youtube.com/watch?v=s1zpPbDKG2E - dupa cum vezi si aici, in speta un Astra G, nu se atinge de elementele directiei.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Invata-l la prostii, peste 2 luni ne intreaba de ce are cauciucurile tocite neuniform. Orice surub desfacut modifica geometria rotii, uneori ramane in limite, alteori nu.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Este necesar dupa inlocuirea flanselor sa se faca , macar o citire a unghiurilor(verificare) daca este necesar se regleaza.
Skip ads

  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
In plus nu toate tutorialele sunt complete si pertinente .
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Personal am facut aceasta operatie si cu atentie dar cand am mers cu masina la verificare am gasit o dereglare care a impus refacerea geometriei.
Asa ca o recomand pentru a nu avea probleme cu uzura pneurilor.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Explicati-mi din punct de vedere tehnic si vorbind despre Opel unde nu e mare tehnologie ca la Mercedes, ce influenta au schimbarea flanselor asupra directiei si a pozitiei pe drum a masinii. Nu din experientele cu suruburi desfacute sau alte asemenea. Puneti oamenii la cheltuieli fara rost.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
"Daca observati ca masina dumneavoastra vireaza la dreapta sau la stanga atunci cand eliberati o secunda volanul pe un drum drept, trebuie sa verificati geometria. Reglarea geometriei consta in ajustarea partilor de suspensie fata si spate. O reglare incorecta a masinii dumneavoastra poate conduce la uzura prematura a anvelopelor.

Verificati intotdeauna geometriei cand:

-ati lovit un obstacol;
-remarcati ca anvelopele prezinta o uzura anormala sau neuniforma;
-va confruntati cu probleme de virare sau tinuta de drum:vehiculul se deplaseaza in lateral;
-volanul nu se repozitioneaza usor dupa un viraj sau ramane intors cand conduceti in linie dreapta
-cumparati un set nou de anvelope si doriti sa aiba o durata de viata cat mai lunga posibil.
-Inlocuiti un element al suspensiei sau directiei...."
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok, tot nu e o explicație din punct de vedere tehnic, ci doar o recomandare care poate fi data și de o persoana neavizata, insa nu am sa mai fiu eu Gica contra și am sa sistez discuția. Dar tot cred ca nu are nicio relevanta, mai ales când schimbi la suspensie în set, adicã pe ambele pãrți.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ai tot dreptul sa ai parerea ta, eu am dat search pe google si apar "n" articole care spun ceea ce am citat mai sus. Am mai gasit ca ar fi necesara reglarea geometriei o data pe an dupa schimbarea anvelopelor de iarna cu cele de vara. Dar cati dintre noi fac asta? Eu sigur nu refac geometria la schimbarea anvelopelor
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am amici cu atelier, fac si reglaj unghiuri si sunt cu experienta mare in domeniu, plus experienta reprezentanta Opel si cand i-am intrebat despre reglajul unghiurilor dupa schimbarea flanselor, ma luau in ras... si dupa cunostintele mele referitoare la cum functioneaza piesele respective nici mie nu imi reiese necesitatea reglajului la unghiuri. Insa, cum bine ai subliniat, fiecare cu parerile si experientele lui. Eu am schimbat saptamana trecuta flansele, degeaba vreau sa zic, caci astea de pe astra H sunt trainice rau, si nu resimt nicio modificare in mersul masinii, mai ales ca am avut pe unde sa incerc si la 160...
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cand schimbi flansele se modifica unghiul de cadere, majoritatea mecanicilor spun ca nu e problema , dar citeste cartea tehnica a masinii si o sa vezi ca am dreptate
Apropo lenea e mare in randul mecanicilor angajati, daca o faci din pasiune e o chestie, daca o faci pentru bani atunci te doare in p...... de masina omului


Ultima modificare facuta de taxi43edy la Joi 09 Jul, 2015 6:20 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR