Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La G nu se poate regla unghiul de cadere... Deci nu ai motiv sa faci unghiuri.
Skip ads

  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, Am citit tot topicul. Interesant si informativ. Ce vreau eu sa va intreb este: daca trebuie sa schimb pe ambele parti rulmentul si flansa amortizor sau e suficient pe partea stanga, unde am bataia ?
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E suficient pe partea în care ai bãtaia. Rulmentul nu este obligatoriu decât în cazul în care face zgomot (pocnește sau huruie la rotirea volanului).
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Flansele cu cat sant mai vechi cu atat sufera un fenomen de tasare.
Am schimbat recent flansele la Fordul sotiei dar intre flansa noua si cea veche era o diferenta de 1 cm.
Rulmentul daca nu are joc ar fi ok doar ca stim cum sint normate piesele in zilele noastre - la diferente minime de ore/km functionare cad pe capete.
N-ar fi o surpriza peste 3 luni sa cada si cealalta parte a masinii chiar daca acum pare ok.
Asa ca pur preventiv, daca vrei sa faci o treaba ok, schimba pe ambele parti fata flansele si rulmentii si sti ca ti-ai luat gandul de la ele.
( si la flanse evita Febi)
Skip ads

  • dsaraolu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
alxblade a scris:Am un boncanit infundat pe dreapta fata ori de cate ori trec prin denivelari in astfalt mai mari. Mentionez ca detin un Opel Astra H si abia ce am schimbat caseta de directie cu una reconditionata si bucsele de la brat. Masina e bine legata exceptand partea din dreapta fata, unde se resimte boncanitul si cand trec doar cu roata dreapta peste o denivelare pt reducerea vitezei. Am mers la doi mecanici foarte buni, care tragand de roti si insistat, au spus ca masina nu are nimic ...iar cu toate astea sunetul persista.. Ma gandesc sa nu fie cumva flansa pe dreapta, insa nu e neaparat sunetul metalic si lovitura puternica ce o da flansa defecta, plus ca rulmentul e bun si nu se manifesta in niciun mod. Aveti vreo idee ce ar putea fi ?


Verifica bucsele de la cadrul motor, mai mult ca sigur cel de pe dreapta, care face legatura cu puntea fata, este rupt. Nu inteleg de ce mecanicii tot uita sa verifice acele bucse.
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Stiam ca o sa ma bagați in ceața Smile. Exact cum sunt in ceata si cu marca rulmentului. Banuiesc ca e bine schimbate amandoua. O sa vad mâine la magazin ce prețuri imi dau si in functie de asta iau decizia. Ma gandesc ca sach sau lemforder ar trebui sa fie bune. De Febi am auzit ca e de evitat si in cazul bieletelor antiruliu sau pivot inferior. Aseara am gasit pe you tube si un filmulet postat de Robert Bogdan care arata pas cu pas ceea ce trebuie facut. Nu pot sa pun link-ul de pe tel , dar o cautare dupa titlu Astra G Hatchback-Inlocuire arc fata si spor la treaba. Arata cum se poate face toata operatiunea fara presa pt atcuri. Interesant . Dsaraolu....o sa verific si aia ...merci
  • carss

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
De la inceptul anului am schimbat de 2 ori flansele si rulmetii, pt ca odata ce au uzura flansele au si rulmenti,daca faci o treaba fa-o bine pt ca bani pt manopera sa dai o data, nu de 2 ori!Nici 10 mii de km nu am facut cu ea, prima data am pus flanse lemforder si acu ultima data am pus sachs.Sunt niste panarame care zici ca sunt facute pe vapor, nu mai tin cum tineau odata!Acu sunt hotorat sa pun Swag versiunea TARE pt ca pana acum am pus doar versinea moale si tot le-am schimbat!Mentionez ca prima data am schimbat flansele si amortizoarele in decembrie 2012 ,deci sper ca amortizoare sa mai fie bune, pt ca vad ca nu curg!Sper sa nu le mai schimb, pt altfel vand masina! Odata ce flansele sunt uzate si rulmentii au grad de uzura pt ca ei au rolul de rotire a ansamblulul deci mai mult ca sigur trebuie si ei schimbati,dar alegerea e a ta!Si nu mai spuneti prostii,odata uzate flansele /rulmentii trebuies schimbate pe ambele parti ! ! !Pe autokarma am gasit flanse swag vers tare la 33 de lei buc si doar rulmentul de la ruveille la 23 de lei,dar daca vrei cv super scump da bani k la ce "santuri"avem ai sa le tot schimbi, pt ca din cate am auzit suspensia fata(flanse,rulmenti) ar fi una din problemele opelul astra g...!Deci, ne luam alta marca:))
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am cumparat si flansa si rulment. Le schimb maine. Sper sa fie ok. Sunt Kayaba ( KYB ).
Skip ads

  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Dupa doar 10 k de la ultima schimbare a flanselor , cum se manifesta incat ai ajuns la concluzia ca trebuiesc iarasi schimbate ?
  • carss

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La o revizie tehnica, adica o ridicare pe elevator am obs jocul, dar orcum in afara faptului k trebuie sa schimb si amortizoare spate(kyb de la autokarma la 116 lei)zici ca se transforma in barcuta, si nici nu mai e stabila ! ! ! La gropi mari are si un inceput de a se auzi o mica bataie,dar orcum odata ridicata pe elevator iti zice mecanicul si daca ai cv habar iti dau seama si singur caci cand ridica roata in sus si se aude acea mica bataie e de la flanse! Daca mai ai pe cineva care service si vrei sa "furi meserie", te prinzi ce are masina ta si dupa cum se comporta ...Orcum se obs si daca masina e jos, nu neaparat ridicata pe elevator, daca dist dintre oala si acea garnitura e fff mare sau dif de la una la cealalta(stanga -dreapta) iti dai seaama ca sunt pe duca flansele,poate chiar si amortiz daca curg ,dar lor mai bine le faci un test caci mai mult de vreo 70 lei nu dai...
  • Malkos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1,4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am exact un an si aproximativ 8000 km cu flansele amortizor, marca Swag si bineinteles trebuie sa le schimb.Acum am luat rulmenti si flanse GM, dupa seriile scrise pe ele, sa vedem cum se comporta.De doi ani merg cu amortizoare Sachs, care mi se par foarte rigide, in curand as vrea sa achizitionez amortizoare GM sau KYB.
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am dat pe KYB 135 ron. Pe autokarma pretul e 132 pt z16se.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Malkos
si eu sunt la fel de nemultumit de sachs,e rigida suspensia ,dar pe curbe sta impecabil
amortizoare fata/spate sachs si flanse cu rulmenti(dure)de la trw,parca,troncane suspensia de zici ca este sudata
stiu ca este rubrica de astra dar zafira A are aceeasi platforma ca astra G
  • dsaraolu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Oameni buni daca ati schimbat amortizoare, flanse, bielete (sau tot pe unde aveati joc), iar masina tot troncane verificati si bucsele de la cadrul motor. Pe mine chestia asta m-a costat 3 vizite in service pana le-au descoperit schimband diverse alte chestii, erau dispus sa repar si caseta de directie deoarece am un pic de joc la ea, acum masina pluteste pur si simplu pe drumurile noastre proaste, sunt convins ca macar amortizoarele le-am schimbat probabil degeaba. La Astra G cel mai simplu se vede sub masina, in dreptul balamalelor de la usile din fata, sunt niste table triunghiulare prinse in 3 suruburi (cred ca le spune suporti cadru motor), le dati jos si vedeti daca au urme de frecare cu caroseria masinii, altfel este greu sa-ti dai seama daca acele bucse de la cadru sunt rupte, eu aveam 4 din 6 rupte si culmea este ca cele de la suporti erau bune, dar acolo lovea cadrul de caroserie, erau rupte cele de la mijloc si din fata masinii. Masina troncanea la orice denivelare luata cu ceva viteza, iar in primele 5-10 minute de la plecare mai aveam si tot felul de ghemete la orice virare. Operatia de schimbare a bucselor si 6 bucse GM m-au costat 630 lei si nu recomand sa o faceti decat in service, este destul de anevoios sa scoti cadrul motor de pe masina, trebuie desfacuta o parte din electrica, decuplata directia (capete de bara si ax volan), decuplati pivotii si bieletele, desfacuti 2 suporti de motor. Bucsele sunt introduse prin presare si nu ai cum sa le schimbi decat cu cadrul dat jos de pe masina, dureaza vreo 5-6 ore in service, trebuie verificata si geometria dupa asta, mie mi-a iesit perfect si nu am mai platit-o, altfel va mai costa vreo 70 lei. Oricum a meritat fiecare leu deoarece am alta masina acum, zici ca este una noua.

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Va salut !

Oare asta sa fie sursa troncaniturilor care se aud la denivelari ?
  • dsaraolu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai mai mult de 1 cm distanta acolo sunt duse flansele, la cele de calitate proasta pur si simplu se compacteaza cauciucul.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Merci pt raspuns .
Am facut deja comanda , Lemforder . Cele de pe masina sunt Febi .
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut !
Am schimbat vineri flansele : parca e alta masina , nu se mai aude nici o bataie . Cu astea (Lemforder) nu exista spatiu intre acea "palarie" si oala , dar deloc .
Cand cele Febi erau noi tot era o distanta acolo , cam la jumate fata de cat se vede in pozele de mai sus . Deci fara Febi de acum incolo , nu mai pun asa ceva .
Numai bine !
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am fugit de Febi dar baiatul de la magazinul de piese mi-a spus ca sunt de doua feluri mai tari si mai moi (mi-a si aratat si aveau coduri diferite). Am luat tari (aveam masina demontata si nu am mai asteptat altele) si deja am doi ani si abia daca s-au slabit 2 mm si circul zilnic 4 km pe drum de tara si 9-12 km pe un drum judetean de "asfalt" romanesc. Sa vad daca mai am cutia de la ele.
  • stely

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am pus flanse si rulmenti gm si am 51000 km de cand le am schimbat si totul e perfect nu umblati cu chinezarii la final cand tragi linie sar putea sa dai mai muti bani plus timp pierdut km multi si fara probleme
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR