Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dacian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Vectra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am un opel vectra a din 1995 cdx 2000 16v ecotec,si am o problema la motor:scoate fum si mananca ulei (1l la 1500 km castrol gtx 15w40).Am facut testul de compresie si mi s-a spus ca am 15 compresie pe 2 pistoane si 17 pe celelalte,si ca ar trebuii sa schimb pistoanele,segmentii,cuzinetii,si ca m-ar ajunge cam pe la 28 de mil. Credeti ca este posibil asa ceva? Mi-ar prinde bine un sfat daca se poate :sa schimb motorul sau sa-l repar? Am gasit la un prieten o vectra b din 1999 rasturnata dar motorul nu este atins(1,8 16v)credeti ca mi se potriveste motorul pe masina mea? Rolling Eyes [url=https://upload4.postimage.org/1122103/photo_hosting.html][img]https://upload4.postimage.org/1122103/DSCF0203.jpg[/img][/url]
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in principiu da se potrivejte fara probleme de pe vectra b pe vectra a....doar ca trebuie sa skimbi cu tot cu cutie instalatie pompa de benzina rezervor(daca 1.8 este pe benzina).Un mecanic bun i ti face transpalntul in maxim 3 zile
  • dacian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Vectra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Iti multumesc de raspuns.Eu sunt din timisoara si nu prea stiu pe nimeni sa faca asa ceva si sa faca bine,daca stie cineva un mecanic sau un service bun care s-ar baga la asa ceva...........sa-mi dea si mie nr de tel sau adresa de mail,pls.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai omule, tu la motorul ala trebuie sa ai compresie intre 12 si 15 bari...ori nu ti-a masurat bine, ori vrea respectivul sa-si faca casa pe banii tai. Si oricum, daca ar avea compresie mica de ce sa schimbi pistoane, cuzineti etc.? Eu zic sa te duci la alt mecanic pt. ca e pacat, sa n-ai impresia ca 1,8 de pe Vectra B e mai reusit (in nici un caz).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valorile de compresie sunt total aiurea si in plus de obicei testul asta nu este prea elocvent. Cel mai simplu vezi sa nu curga ulei pe undeva si daca nu te iei dupa consum, fum....
Ce treaba au pistoanele si cuzinetii cu consumul de ulei nu stiu oi fi eu prost si ala supermecanic.
Schimbi segmenti, supape, rectificat scaun supape, garnitura chiulasa. Daca tot desfaci vezi si starea semeringurilor si cum arata cuzinetii, te uiti cum ii desfaci ca sa sai pui in acelasi loc nu faci alba-neagra cu ei.
  • dacian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Vectra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la fel i-am zis si eu ca ar trebuii sa scimb doar segmentii , semeringurile , garnitura de chiuloasa , facut scaun la supape , iar el mi-a spus ca nu o sa rezolv nimic deoarece trebuie blocul hornuit(fiecare camasa in parte) si segmentul vechi si-a facut un joc pe piston in locasul lui si nu are rost sa fac asa................. Rolling Eyes Intr-un fel pare logic,dar chiar nu am facut nici o data asa ceva la nici un motor ,si tare nu as vrea sa stric masina asta.va multumesc de sfaturi Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De unde stie ca trebuie honuit cilindrul? Mai intii desfaci si vezi daca e cazul, de cele mai multe ori nu trebuie.
Poate numai garnitura chiulasa e "ciupita" ca de strimbat e mai greu. Chiar si asa se rectifica sa fie plana.
Regula de baza este sa desfaci si sa vezi care e treaba nu te apuci de cumparat diverse si nu este cazul.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
incearca sa skimbi NUMAI semeringurile de supape o operatie relativ simpla pt un mecanic bun(se da jos cureaua de distributie,capacul de sus, axele cu came) , daca tot i ti scoate fum de abia atunci poti sa te gandejti la segmenti
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dacian a scris:la fel i-am zis si eu ca ar trebuii sa scimb doar segmentii , semeringurile , garnitura de chiuloasa , facut scaun la supape , iar el mi-a spus ca nu o sa rezolv nimic deoarece trebuie blocul hornuit(fiecare camasa in parte) si segmentul vechi si-a facut un joc pe piston in locasul lui si nu are rost sa fac asa................. Rolling Eyes Intr-un fel pare logic,dar chiar nu am facut nici o data asa ceva la nici un motor ,si tare nu as vrea sa stric masina asta.va multumesc de sfaturi Smile

*
EVIDENT ca prin reparatii "partiale" rezultatele nu vor fi asa de bune ca si o refecere complecta a motorului, dar... merita incercat...
In orice caz, un mecanic "cinstit" care iti anunta ce e de facut inainte de a desface motorul... nu prea exista... vezi sa nu te ia la jumulit... Idea
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat cu chiulasa ?
Cat te-a costat refacut scaun supape / schimbat supape ?
  • virus100b

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
si eu am avut o problema asemanatoare. Imi manca cam 3-4l la 5000km depinde de cum o calcam. Si aveam compresie 15 pe fiecare cilindru
Am schimbat segmentii, simeringurile la supape, garnitura de chiuloasa si cuzinetii si simeringurile la axele cu came(motor X18XE 16V) . cuzinetii nu erau uzati rau dar i-am schimbat. M-au costat 720ron piesele si 400 ron manopera 5 zile. Acum nu mai mananca nuci gram
Desfa si vezi ce-i acolo camasile se masoara cu comparatorul. La mine dupa 170.000km inca mai aveau urmele de honuire. Motoarele germane nu se duc asa cu una cu doua e mai rau daca ramai fara ulei dar nu cred ca e cazul.
Numai bine
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut, Am si eu o problema asemanatoare cu o Vectra B 1.6 16V, motor X16XEL din '98, imi scoate fum alb la pornire si consuma si ulei. Multi zic ca trebuie schimbate semeringurile de la supape, dar procedura cica e ff complicata, dat jos chiulasa, manopera ff mare.Stie cineva un service unde pot sa rezolv problema mai simplu si fara sa desfac tot motorul?
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aici e o abordare in 2 timpi:masurare corecta de compresie si actiune apoi
pe chiulasa.

valorile de compresie sint aiurea-5 si 7 da,nu 15 sau 17.ca e benzina,nu
diesel.

saptamina asta am avut un cielo executive cu acelasi gen de problema-dar
avea orificiul de intrare al uleiului in chiulasa practic obturat cu mizerie si
asta a dus la ungere deficitara si uzuri premature.

daca esti din tm,suna la 0722-217165 si se poate rezolva.

odata ridicata chiulasa,se poate masura si cilindrul-cu concluziile de rigoare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR