Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la mine nu a crescut acelasi consum la 506 km am bagat 31 de litri benzina...
Skip ads

  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
As incerca sa montez un filtru din ala mic din plastic pentru motorina pe furtunul care pleaca de la capacul culbutorilor (carterul superior).idea ar fi ca acel filtru sa opreasca eventualele impuritati care in timp duc la muldarirea clapetei de aceleratie.
Intrebarea mea ar fii:prin acel filtru se aeriseste suficient carterul?domnule dancuciureanu dumneavoastra ce parere aveti?
Question
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se va infunda imediat
  • sefudan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei cu galerie evacuare afumata si (sau) consum ulei recomand utilizare Prolong engine treatment. acesta nu are dezavantajul celorlalte tratamente motor pe baza de pulberi metalice,grafit,etc...rezultatul este net pozitiv si vizibil deja dupa 200/300 km///....eu deja am folosit pt a doua oara prolong si la itp noxele au iesit aproape ca la una noua, asta la 240000km..
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu cred in solutii minune ci doar in uleiuri imbunatatite. Asa zice si Federal Trade Commission
http://www.ftc.gov/opa/1999/09/prolong.shtm

Vedeti ca alaturi de Prolong se mai afla si Duralube, STP, etc. The Commission recently charged the marketers of Dura Lube and Motor Up with making unsubstantiated claims for their brands of motor oil additives. Those complaints are awaiting administrative trial. The FTC previously halted allegedly deceptive advertising by the marketers of Valvoline, Slick 50, and STP, other major brands of engine treatment products.

Asa ca ...mitul a fost distrus mai ales ca in America sunt reclamati de prin 1999. Probabil nu mai au piata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu si mekaNIK am vazut motor blocat de aditiv, el initial nu credea pana nu a vazut cu ochii lui.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Posibilitatea este de 100% atata timp cat rahaturile pe care ei le numesc aditivi de fapt ingroasa uleiul. S-a raportat consum mare, zgomot de tacheti, etc.

Am omis sa adaug de ce nu am trecut pe Castrol. Aveti aici ceva articole despre aditivi si despre celebrul MAGNATEC. De tot rasul.

http://www.carbibles.com/additives.html


Truly magnetic?
A U.S. Coast Guard Machinery Technician recently emailed me with some interesting observations. If you know enough about chemistry, you'll know that oil is a non-ionic compound which is one of the properties that precludes it from mixing readily with water (which is an ionic compound). What does this mean? It means that the ionization potential for oil is nil. No ionization potential = no magnetism. Chemists may be able to synthesize an ionic compound that replicates the characteristics of oil such as viscosity, surface tension, etc, but then would it really be an oil?
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am curatat si eu throtttle body asa cum am vazut la prima pagina si am observat ca dupa curatare cu Starwax,clapeta nu inchide bine ,am pus apa si a trecut pe langa clapeta destul de repede,e normal sa se intample acest lucru?si inca ceva ,garnitura spre admisie cum trebuie sa arate?nu am vazut nici o garnitura acolo.
Skip ads

  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Trottle se curatã cand rãmâne clapeta blocatã ,oricum nu-i strica .da clapeta nu închide etans ,mai trebuie sa treaca si aer .Este un inel care ramane in santul de pe galerie
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
nu am curatat throtle ca sa ma aflu in treaba.,...masina da in "nas" la turatii mai mari ,consumul este de 7,8% ,esapamentul este afumat,iar din cate am inteles problema ar fi de la egr,throttle sau debitmetru murdare si sau gripate,cu ocazia asta am gasit la throttle pe furtunul de racire antigel cu urme de ulei in el,de fapt am observat asta si in radiator o spuma laptoasa pe capacul radiatorului,m-am speriat ptr ca am patit asta si la raposata dacie caruia i-am schimbat garnitura de chiulasa...
urmatoarea miscare va fi curatarea egr dupa ce voi fi anuntat ca mi-au sosit garniturile
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
astazi am luat garniturile egr,maine dimineata ma voi ocupa si de egr dar intre timp am scos mufa de la debitmetru ca sa vad daca functioneaza si...stupoare!,masina merge la fel,sau cel putin asa pare, se tureaza,porneste la fel iar martorii se sting.
cum sa interpretez acest lucru? cine ma poate ajuta cu un sfat ?
acestea sunt garniturile EGR luate de la reprezentanta opel radacini din timisoarei,(in alta parte nu le-am gasit )si au costat 20 lei amandoua
va voi tine la curent cu ce voi face cu egr si cum va merge masina

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai esapament afumat si papa ceva ulei te paste 90% segmentare, ghiduri posibil si sigur simeringuri supape. Abia dupa ce demontezi vezi ce este, va promit ceva poze cu un bloc motor...smenuiala de ultima speta.
Skip ads

  • eharasti

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Aseara nu am ce face si pun mina pe surubelnita sa ma uit cum arata de curata clapa de la throttle. Jale mare asa ca m-am pus pe demontat sa o iau in casa la curatat]

As dori sa va intreb daca rotitele din plastic si lagarul motorasului (ca banuiesc ca e pe lagar), dupa ce le curat cu degresant trebuie unse cu ceva si daca da, cu ce anume? Merge unsoare universala de la Wutrh "saBesto" sau nu trebuie unse.
Si in spatele rotitei din dreapta este ceva, se poate scoate sau sa nu umblam acolo ci doar sa stergem cu o carpa curata? Unde este arcul despre care vorbea cineva aici in forum?
Cu clapeta mi-e clara treaba!
Va intreb acest lucru deoarece cand se face mai cald si se opreste ploaia as vrea sa curat si throttle si egr.
Va multumesc anticipat!

Cu stima
Edy


Ultima modificare facuta de eharasti la Mie 03 Apr, 2013 8:20 pm
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa lasati rotitele in pace, sau limitati-va la a le curata si unge fara a folosi degresant.
Nu cunosc tipul de lubrifiant citat de dvs., cred ca merge vaselina folosita la imprimante pt.
angrenaje din material plastic.
  • eharasti

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Oau ce rapiditate, mersi mult!
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
In TB nu se foloseste nici un fel de unsoare, se lasa curat ca lacrima si atat.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Intradevar, agreez 100% raspunsul lui scanx, decat o unsoare cu cu efecte nocive, mai bine curat.
Oricum materialul din care sunt construite rotile si cuplul la care sunt supuse acestea, nu impun
conditii speciale de ungere.
  • Turturica George

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
poate ajuta totusi si un filmulet http://www.youtube.com/watch?v=IESETNRGN2k multumiri din Ploiesti Domnului Dan ( eram impotmolit si in 2 minute prin telefon s-a rezolvat)
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am facut si curatarea asta. Totul a decurs normal, nu am intampinat nici o problema.
Am doar cateva nelamuriri:
1) daca am valori ale rezistentei mai mari decat cele indicate pe prima pagina, e vre o problema? sau doar cele sub arata defectiuni
Eu am asa:
Clapeta inchisa:
2-5 1,45 k
2-6 750 ohm
3-5 650 ohm
3-6 1,45 kohm

2) ati scuturat din intamplare careva din voi corpul clapetei, dupa ce l=ati demontat? se aude si la voi o bataie acolo? mai exact rotita aia alba nu sta fixa pe acel pinion. are putin spatiu in sus sau in jos.

3) rotita mica (din fier) trebuie sa scoata vre un sunet cand o invartim? a mea scoate un fel de scartait slab in intensitate

  • body_soull

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curata EGR.


Buna seara,Stiu ca voi pune o intrebare prosteasca dar nu ma pricep deloc la masini deoarece nu am fost interesat de domeniul auto pana acum 6 luni
Petru inceput detin un OPEL CORSA C an 2001 Motor 978cm 58cp cod motor Z10XE
Tot citind aici pe forum am reusit sambata sa curat si eu placuta de la acceleratie era foarte murdara si avea depuneri groase pe ea ba chiar mergea foarte greu acum am montato la loc si merge perfect
Intrebarea mea este cum recunosc si cum demontez admisia si egr sa le curat daca masinuta mea are egr?ceva poze sau indicii mai clare va rog daca se poate ca mai relaxat as fi daca stric eu ceva pe acolo decat sa o duc la un service si sa mi-o strice ei
Va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR