Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Dodo9920

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Vei gãsi pe forum tot ce dorești ,cautã !
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ia-le pe rand. Daca nu ai mai facut asta nici odata nu te apuca de ele in aceeasi zi ca nu vei reusi si ve regreta amarnic. La admisie m-as documenta dumnezeieste inainte ca acolo e mult mai complex decat un EGR sau TB (acolo te lovesti de injectoare, ECU, cablaturi, etc deci ai mare grija)
Cat despre EGR, iti atasez eu o poza cu locatia in care se afla si pune si tu una cu motorul tau in acelasi loc sa vedem daca ai EGR activ.

Tu faci o poza din diagonala masinii (din coltul farului dreapta cum te uiti la motor) sa vedem cum arata la tine. Si mai vb pe urma de curatat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta ca sunt discutii la Corsa si Agila cu poze, cu tot ce vrei.
  • katalyn08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt nou pe forum, si citind pe prima pagina manifestarile unui TB murdar, mi-am vazut descrierea propriei masini (corsa C, 2004, motor z12xe). Intrebarea mea este urmatoarea: Este cineva din brasov care m-ar putea ajuta cu aceasta operatie de curatare? Totul pare intr-adevar, foarte simplu si clar dar parca am o retinere sa fac asta singur, mai ales ca este prima data cand desfac un element al motorului.

Multumesc anticipat!
Skip ads

  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut am curatat si eu clapeta, inca nu am montat-o sus pentru a fi complet sigur ca fac adaptarea clapetei corect, nu e agila, e astra g z16se. Borna e data jos, conectez minusul inapoi, pornesc motoru, il opresc brusc, apoi pun contactu ptr 30 de secunde, tai contactu, apoi il pornesc normal, e corect?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
pui borna inapoi. pui contact 30 de sec si ar trebui sa se auda motorasul, apoi mai ti pana nu se mai aude (adica vreo 40-45 in total). iei contact. da-i drumu la motor pana ajunge apa la 90 grd (nush daca e obligatoriua sta, dar fa-o preventiv)
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc, dar oare domnu Dancuciureanu de ce a scris ca pornesti direct motorul apoi il opresti pui contactu si de abea atunci il tii secundele respective?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
unde anume?
eu stiu doar ca mai este o varianta ca pui contactu ti 30 de secunde astepti sa sune motorasu si pornesti direct (fara sa iei contact si sa pornesti apoi, asa cum ti-am scris eu). Dar eu l-a corsa mea asa am facut cum ti-am scirs prima data si a mers ca inainte. Ba chiar dupa aia nici nu mai faceam adaptarea dupa ce luam borna pt tot felul de chestii si nu am simtit niciodata nimic. merge perfect
Skip ads

  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pe prima pagina la montare : "Se porneste motorul normal si vedem daca este schimbata turatia de ralanti dupa care taiem contact. Pentru ca ECU sa memoreze noua pozitie a clapetiei de acceleratie se face asa: contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact dupa care pornim motorul normal, ECU acum are noile valori memorate"
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
aha. pai eu inteleg de acolo ca daca pornesti si ai turatie anormala la relanti trebuie sa faci adaptarea. daca nu ai nu trebuie
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc cuibusel,cobor imediat si fac operatiunea descrisa de tine
  • leuras

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum, si citind manifestarile unui TB murdar, mi-am vazut descrierea propriei masini (corsa C, 2003, motor de 1000) asa ca m-am apucat de curatenie, toate bune si frumoase, interiorul clapetei era intradevar foarte murdar, l-am executat silit si l-am facut luna apoi am montat totul in napoi. Am facut memorarea pozitiei ca aici :"Se porneste motorul normal si vedem daca este schimbata turatia de ralanti dupa care taiem contact. Pentru ca ECU sa memoreze noua pozitie a clapetiei de acceleratie se face asa: contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact dupa care pornim motorul normal, ECU acum are noile valori memorate" .
Problema mea se manifesta in felul urmator: acceleratia raspunde greu la apasare pedalei, turatiile motorului scad greu si mai ar fi o nedumerire se aude un zgomot ciudat de la throttle body cand pun contactul si o las 30-45 sec , adica asa: http://www.youtube.com/watch?v=XOUy_-tGpAw Va rog din tot sufletul spuneti-mi ce are sau ajutati-ma sa rezolv problema ca mi-a scos par alb.
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
nu e problema zgomotul. asa face. raspunsul greoi al acceleratiei poate fi de la contactul prost din circuitele (capacul negru) corpului clapetei (datorita uleiului, apei, combustibilului sau pur si simplu oxidare, s-au intampinat din toate variantele) sau de la senzorul pedalei. Incerca prima data sa dai jos cu un cutit usorrr clemele si vezi ce gasesti acolo. cureti cu spray de contacte si lasi la uscat. ai grija la piciorusele subtiri ale rotii dintate (ca o maturice) sa nu le indoi ca nu le mai indrepti sa faca contact cum trebuie in veci. Fa si diagnoza.
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutari, am citit tutorialul lui dan craciuneanu, intrrebareamea la x10xe cum se face invatarea clapetei pe ecu? opcom-ul ma poate ajuta la operatiunea asta, sau la resetarea Throttle Body?
  • bloodice

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2013

  • Mesaj Privat
are cineva de vanzare o clapeta de acceleratie pentru z10xep?motor de 1 l
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
sall am un opel corsa b ,an 98 motor 1.0 si imi da rateuri in relanti si cand calc acceleratia mai brusc,,de vreo 2 ani ma tot chinui sa rezolv problema ,,,cumpara motoras pas cu pas,nimic,,cumpara debitmetru,nimic baga pe tester ,,unu ca-i bobina,,,am incercat si bobina..i-am schimbat si alternatorul si pompa de benzina ,,,si catalizatorul si sonda de temperatura,,,acum i.am curatat si egr-ul si la clapeta care este actionata de acceleratie ,in fine ...azi am fost din nou la tester si a aparut o erroare lipsa turatie motor ,,,p 0335 nu am retinut foarte bine,,,deci numai stiu de capu meu,,,de vreo 2 ani mi-a mancat viata masina asta...ma poate ajuta cineva? nea dane ce zc?

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ai inlocuit tot numai piesa la care se refera eroarea nu. Sublimi mecanici.
Cumpara senzor turatie arbore cotit (in engleza: crankshaft sensor)
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
mai am o corsa din 2000 cod x12xe or fi compatibile piesele ? senzor arbore motor stiu este al 3-lea care l-am schimbat..maine o sa i-au de la cea cu motor 1.2 sa pun la cea inscrisa cu motor 1.0
  • cristea ninel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z10se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Codul de eroare 0335 se refera la senzorul de turatie de la vibrochen-senzor Crankshaft , eu am avut aceasta problema de curand, masina se oprea cand motorul avea 90 grade,pornea numai dupa ce se racea la 40 de grade, senzorul se intrerupea la temperatura,l-am masurat ,trebuie sa aiba in jur de 950-1100 ohmi.
Acest senzor poate sa dea defectele pe care le aveti la masina atunci cand se intrerupe aleator.
Eu am schimbat acest senzor care se afla undeva sub masina ,accesul fiind foarte incomod,mi-a luat o ora pana l-am schimbat.
Se numeste senzor Crankshaft.
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
problema este ca de data asta nu.mi mai face figuri sa nu porneasca! imi porneste bn dar dupa ceva timp da rateuri ,intrerupe si trepideaza urat motorul,am rupt vreo trei perechi de tobe,,,de doua ori am schimbat senzorul arbore motor ca nu.mi mai pornea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR