Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Very Happy Am curatat si eu asta! Clapeta sus nu era prea murdara, dar cand am scos-o de pe admisie, sub clapeta era varza, ceva mai putin ca la Dancuciureanu in poze. Am incercat cu WD40 (10 RON - 200ml) dar nu prea a luat mai nimic din depuneri. In schimb, cand am folosit SEGA - Carb & Choke Cleaner din ala (18 RON - 283g), a fost ca o magie, se luau depunerile de la jetul lui vazand cu ochii (pana a ajuns ca noua la interior +clapeta) mai ceva ca atunci cand torni apa pe zapada, si erau cam de aproape 0,5mm grosime depunerile, atat pe clapeta, cat si pe peretii de sub ea, apoi am clatit la urma CU WD40 ala, ca parea mai uleios un pic. Imi pare rau ca nu am facut decat o poza dupa curatare (o postez maine). Recunosc, nu am demontat si motorasul, dar clapeta se misca f. bine fara rotita intermediara (intr-adevar arcul ala e tare rau, si fanta nu prea e ca nu curgea WD40 ala cu ea inchisa, pe normal), iar cu motoras cu tot nu am avut curaj sa misc de clapeta. Apropo, rotitele alea trei din interior se ung cu ceva (ca erau uscate, fara urma de vaselina sau altele - ulei) ? M-am uitat si la admisie, parea oarecum curata, dar si la teava aia de sub clapeta, din admisie si parea neinfundata, fara depuneri vizibile pe marginile si in gaura de recirculat gaze, oricum am sters-o si pe ea cu o carpa cu SEGA din ala, pana era ca noua pe exterior. Dupa remontarea Throttle Body, i-am luat borna de la baterie pt 5 minute, i-am pus-o la loc, am pus contact si am asteptat 1 minut, apoi am pornit motorul si l-am lasat la relanti pana s-a incalzit apa la normal (vreo 10 minute). Totusi, la mine nu se cunoaste mare diferenta in comportamentul masinii dupa curatarea Throttle Body, cum ma asteptam, la accelerare sau in mers, in schimb parca relantiul e un pic mai rotund, mai stabil, cu ceva mai putin tremurat, nici nu se simte din habitaclu. Mi se pare mie, dar parca e o mica intarziere de accelerare (zecimi de secunda) sau revenire la relanti dupa accelerare, cam o secunda, dar chiar si 2-3 secunde uneori) si nu stiu daca e normala treaba asta. Parca totusi inca nu are aceeasi putere si accelerare ca atunci cand am luat-o (august 2007), poate m-am obisnuit eu cu ea intre timp. Recunosc, merg numai prin oras (Braila), mai mult noaptea (serviciul meu e la max 500m de casa) si nu e aglomeratie atunci. Ma gandesc sa curat si valva EGR (am postat ceva si acolo), si mai vad cum se comporta. Altceva, ce mai ma sfatuiti sa mai incerc pe la ea (bujii, Fuel Evaporation System, ...etc) ?
Si parca consuma cam mult (Braila-Bucuresti si retur cam 8-9l/100km la total la vreo -5, -8 grade afara si 110km/h medie cu varfuri de 130-140 pe autostrada insorita).
Multumesc anticipat, dar si in mod special lui Dancuciureanu.
Apropo, am vazut ca am antigel albastru in bidonas, asta asa e de cand am cumparat-o (august 2007), pt ca eu nu am mai umblat la el.


Very Happy Iata si poza dupa curatare (regret, dar nu am facut nici o poza inainte de curatare). Calitatea e cam slaba, dar se vede ca e curata brici, ca noua.
Inca ceva, parca pedala de frana e ceva mai tare acum dupa operatiunea asta, apas parca un pic mai greu pe ea, in schimb franeaza ok, merge si ABS.
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut si eu Throttle Body, revin cu poze si impresii intr-o zi, doua, dupa ce il curat. Acum am pus niste gaz, sa pot curata mizeria.

Se desface foarte usor. Scule potrivite sa ai, ca e o joaca de copii. Smile Multumesc Dan si celorlalti!

Dan, pot desface usor admisia acum? Ma gandesc, sa o curat, daca tot am desfacut Throttle.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Gata cu Throttle. Acum parca raspunde un pic mai repede pe accelerare. Parca nu mai e la fel intarzierea. Sa vad in timp cum se comporta, ca nu apucase motorul sa se incalzeasca.
Am curatat-o cu gaz.

Cred ca e cazul sa desfac si admisia, ca e murdara. Pe 'tumburusul' din poza de mai jos e desprinsa o bucata de zgura de-aia. La o prima impresie, necesita ceva timp pentru curatare. Toata zgura aia e tare rau, trebuie dizolvant bun si frecat bine. Nu arata foarte rau, comparativ cu ce am mai vazut in pozele altora, dar nu vreau sa o las asa.

Si pozele...






  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare ,sunt din bucuresti si nu ma pricep la masini mai deloc , ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema de mai sus ? : curatare egr, throttle si admisie ... ne intelegem cumva Very Happy mersi , am o corsa 2002 , motor Z12XE
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_39 merita sa cureti si admisia cind da putin caldura din nou, ai la Corsa o discutie. Nu mai retin daca ai curatat si EGR...depunerile apar evident de la uleiul "original" 5W30 schimbat la 15,000km ca asa spune Opel Evil or Very Mad .
umblaretz invata sa citesti topicul si sa vezi cine a curatat din Bucuresti Embarassed , ai pe mihdoi, mihai_39...cauta si la Corsa Laughing
  • virgil35

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar e o minune curatatul clapetei dar... e normal sa nu inchida perfect? sa ramana o fanta de max 1mm?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da
  • virgil35

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ms. mult m-am linistit dar totusi cateodata are un usor tremurat in relanti si apare p1405 ,sa incerc sa curat si egr? poate are depuneri sau pana la egr mai pot verifica altceva?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR.
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

In primul meu post vreau sa incep prin a multumi lui Dan si celorlalti care ne ajuta si ne ghideaza.

Poveste:
Luat Opel Astra Z16SE acum o luna. De cand am luat-o avea nevoie de ajutor la pornire din acceleratie. Baiatul de la care am luat-o mi-a spus ca trebe sa schimb EGR. Am facut revizie si am schimbat EGR. Intradevar pe cititorul de coduri aparea eraore care ducea la EGR. In service, dupa schimbare, pornea fara probleme si fara ajutor. Pe drum nu am sesizat vreo schimbare la comportament. In continuare mi se parea ca reactioneaza cam greu. Am ajuns acasa (motor cald) si am incerca sa o mai pornesc neajutata. Nu a mai vrut. Rece pornea fara prbleme, insa la cald nu pornea neajutata sau deloc. Am verificat si nu mai dadea nici o eroare. Dupa ce am citit pe aici m-am hotarat sa curat throttle body.
Intradevar este foarte usor si trebuie doar sa ai rabdare si grija la cum umbli pe acolo. Cand l-am scos arata al fel ca cel scos de Dan de pe Agila lui, iar fanta care trebuie sa ramana pe langa clapeta era cam astupata. De asemenea orificiul prin care circula vapori de ulei era infundat. Cel mai greu mi-a fost sa desfac si sa pun la loc doua cleme mai ciudate (prin furtunul care merge catre capacul motorului). Restul e foarte usor.

Costuri:
Cheie tubulara stea de 8 - 7RON Brico Store
Pensula mica de par cu coada de lemn - 2 RON Magazin Materiale de construcii
Decarbusolv (Fabryo) - 8 RON de la Magazinul Policolor (nu aveau Carburol)
WD40 - 12RON Brico Store
Mai trebuie o cheie fixa de 7 si un patent pe care eu le aveam.

Recomand tututor sa incerce si chestia asta atunci cand au probleme ca cele descrise de mine.
Nu mai am nici o problema la pornire, masina trage mai bine si acceleratia e mai prompta.
Pentru cei care vor sa faca treaba asta pot face poze si pot explica pasii pe care i-am urmat, doar pentru Astra G Z16SE. La celelalte nu stiu daca e la fel.

Inca o data multumim Dan!
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit si cu poze:

Canalul a ramas curat ca la ceilalti. Clapeta insa nu a iesit asa alba ca la voi. La mine a ramas mai galbena, mai innegrita. Cand am facut cratarea am insistat insa ea a ramas la fel. La atingere se simte foarte neteda ca sticla, fara impuritati sau deformari si muchiile pareau perfect definite, parca ar fi fost abia taiata.
Ar fi trebuit sa mai insist sau sa incerc cu alt decapant? E vreo problema daca a ramas asa?



O alta mentiune ar fi ca la a mea, capacul care acopera partea cu motorasul electric e capsulata. Nu are nici o clema sau surub care sa poata fi desfacut (in a doua poza partea din spate).
  • gioni

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut sunt gioni din tecuci .am un astra g din 2001motor z16xe.si ceva probleme .am fost cu ea la tester mecanicul mia zis ca totul e ok .adica nu am coduri stocate..in schimb masina nu merge prea bine mai ales daca am aerul conditionat in functiune abia reusesc sa ies dintro intersectie.imi face probleme si cu pornirea la cald .adica trebuie sa invarta ceva pana porneste......dupa cum am citit pe forum am desfacut throttle body lam curatat bine nu era asa murdar dar clapeta nu sta inchisa bine am frecat bine a iesit ca noua ...din momentul din care se opreste si arcul e destul de tare mai merge daca mai apas cu mana fix 5 milimetri masurati cu sublerul .as vrea sa stiu daca e normal sa fie asa distanta ..multumesc mult poate ma ajuta cineva cu un sfat ..
Skip ads

  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salve! Nu sunt un expert insa pot sa iti spun ca in pozitie inchisa fanta care ramane pe lanaga clapeta e foarte ingusta (max. 1mm). La mine clapeta nu ramanea deschisa si de la pozitia deschis complet pana la inchis complet se inchidea singura, liniar si uniform fara sa fie nevoie de ajutor. Clapeta se apasa destul de greu in orice pozitie. Citeste topicul de la inceput. A mai fost cineva in situatia ta:

dancuciureanu a scris:Pai 3-4mm este enorm, pe inchis fanta e mica, cam 1mm, vezi aici : https://upload4.postimage.or...hoto_hosting.html
Cind dai drumul la clapeta arcul ala tare o inchide si nu mai ai cum sa mai apesi tu. Ai desfacut si partea interioara ? Poate nu revine din cauza pinionului, a motorului usor gripat de la praful periilor...
Eu am miscat clapeta aia de mi-am terminat degetele... Nu am intilnit pina acum sa o inchid eu clapeta...mai da o curatare si vezi ca la revenire pe pozitie sa mearga lin, fara hopuri si vibratii. La pinion (pe ax) se pune vaselina speciala pentru plastic.

  • gioni

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut multumesc pentru raspuns .eu am citit cam tot despre acest subiect . adevarat cineva zicea cape pozitia inchis este o fanta mica ca nui curgea nici diluantul ..... in schimb la mine clapeta nu ramane deschisa pana la punctul care sa opreste merge lin.dar de unde se opreste daca apas cu degetul mai merge 5 milimetri si se inchide aproape perfect [se vede un pic de lumina tousi]revine inapoi o inpinge un arc in sens invers 5 mm atat...pe mine ma intereseaza daca la voi e la fel adica din punctul care se opreste mai merge inpinsa cu degetul spre inchis .adica unde se opreste ramana fixa......partea cu motorasul nu am putut sa-l desfac deoarece este capsulat destul de bine si mia fost frica sa nu stric ceva pe acolo. intedevar orificiul ala mic care se zice ca are legatura cu rezervorul si face deprsiune in el era infundat ...lam desfundat cu o sarmulita si cu diluant dar tot degeaba nu am observat nici o schimbare....
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
gioni a scris:...pe mine ma intereseaza daca la voi e la fel adica din punctul care se opreste mai merge inpinsa cu degetul spre inchis .adica unde se opreste ramana fixa......


Salve!
La mine se inchide complet singura. Din momentul in care s-a oprit la pozitia inchis nu mai poate fi impinsa si ramane fanta care se vede si in poze.

Bafta!
  • gioni

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut multumesc pentru raspuns ......sambata am sa-l dau jos de pe masina si o sa incerc sa-l decapsulez...posibil problema sa fie de la pinioane ...sa auzim de bine.
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Recuratind de curind trottle boddy,am observat ca mi s-a desprins placuta cu potentiometrele de pe carcasa,si din cind in cind imi da eroare.Fratilor,ajutati-ma si spuneti-mi si mie cu ce pot lipii la loc placuta aia,ca acolo la origine era o rasina speciala,si mai tre sa tina si la vibratii dar si la caldura.Astept sugestii,multumesc.
  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mavros a scris:Fratilor,ajutati-ma si spuneti-mi si mie cu ce pot lipii la loc placuta aia,ca acolo la origine era o rasina speciala,si mai tre sa tina si la vibratii dar si la caldura.Astept sugestii,multumesc.


Cu ceva gen poxipol, rasina epoxi, pentru lipit diferite metale, ...., lipeste chiar si blocul motor, baia de ulei, se gaseste pe la magazine de piese auto, pe la benzinarii, .... este sub forma a doua seringi una langa cealalta.
PS: trebuie curatata foarte bine suprafata inainte de lipire.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Silicon pentru montat parbrize sau silicon pentru garnituri auto.
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi,dar am rezolvat-o de atunci cu picatura.Dar alta este problema:de cind mi-a cazut placuta,mi-a zgiriat stratul rezistiv la cele 2 trasee de jos,si am coduri de eroare gen "incorect ratio" si inca unul.Deci de unde gasesc o placuta separat,sau cu ce pot repara stratul rezistiv?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR