Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut.am un opel kadett si nu imi tin franele pe spate si as vrea sa le aerisesc poate asta este motivul...cine ma poate ajuta si pe mine ?
Skip ads

  • LGS

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai pe fata unde intra furtunul in etrier este un surub care se desface putin si se aeriseste, pe spate cred ca ar trebui sa fie la fel. Eu am avut aceeasi problema, nu imi tinea frana pe spate si a fost pompa de frana fisurata exact unde se prinde de butelia la servofrana, m-a costat 400 ron pompa noua. Trebuie sa iti raspunda cineva care cunoaste bine situatia, eu ti-am spus ce am patit eu sa te uiti sub pompa de frana daca da lichid pe butelia la servo.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Inainte de a va baga la aerisi verificati sabotii de pe spate, frana de mana daca nu tine atunci clar ca sabotii sunt varza.
Aerisirea se incepe de la furtunul cel mai lung(dreapta spate) si se termina cu cel mai scurt. Lichidul in rezervor nu trebuie lasat sa coboare mult ci trebuie reumplut constant. In majoritatea cazurilor a masinilor neingrijite se va rupe surubul de aerisire in ea (mai ales daca nu are capacelul de protectie). daca doriti sa aerisiti fara necazuri atunci va recomand cu caldura sa inlocuiti suruburile cu unele noi inainte de aerisire.
Nu ati specificati daca este combi sau nu, daca da atuncea mai aveti o supapa pe puntea din spate ce regleaza debitul de lichid la franele din spate.(in multe cazuri se duce membrana si se prelinge lichidul, frana tine doar scade nivelul lichidului in rezervor)

FRANA DIN SPATE NU ESTE CONCEPUT SA OPREASCA MASINA! EA ARE ROLUL DE A O STABILIZA!
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
buna seara!nu este combi.frana de mana tine bine nu pleaca de pe loc cu frana trasa la maxim.deci cred ca trebuie aerisit nu?si cam care ar fi procedura?eu nu prea cunosc,daca crede-ti ca m-as putea descurca singur ajutati-ma daca nu spune-ti-mi si am sa ma duc la un mecanic ceva..multumesc



eu zic ca este likid de frana suficient si nu ar parea sa fie vreoceva fisurat pe akolo
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da ce inseamna ca nu tine frana din spate?
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cand franez brusc rotile de pe fata se infraneaza si pe spate se invart...si se si duce aiurea intr-o parte...imi ffuge spatele imediat.la 80 km am pus frana brusca pe strada si m-am intors cu masina si directia era dreapta nu am luat de volan.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
si de unde credeti ca nu va prinde frana pe spate? daca trageti frana de mana si un pic agata deja nu mai pleaca masina, asta nu inseamna ca si prind! la mine un pic trag frana si masina ramane pe loc! la o frana reglata corespunzator un pic tras nu lasa sa plece masina de pe loc.

Daca frana de mana functioneaza atunci s-ar putea ca pistonasele sa fie blocate. prima data trebuie dat jos tamburul si verificat.Va recomand sa inlocuiti ca nu este scump. cu desfacutul conductei s-ar putea sa aveti probleme, folositi cheie potrivita(cel mai bine ar fi o cheie cu autostrangere, gen mox dar in dimensiuni mai mici ..poate desface si o teava, cu asa ceva am desfacut furtunele).
daca dati jos tamburul verificati marginea inferioara, prin uzarea tamburului se formeaza o 'buza' si daca este indeajuns de mare impiedica sa-l luati jos.Trebuie luat jos cu strungul.
NU desfaceti piulita de la ax ci un surub stelat tine tamburul.
Aerisirea atunci se face cand simtiti in pedala o schimbare de comportament in momentul franarii.Frana prinde uneori, pedala se inmoaie la apasare, trebuie pompat, nu prinde unifor.....
Daca nu ati facut asa ceva nu va bagati, mai ales unde este deja rugina/oxidat sunt sanse mari sa se rupa ceva. Asteptativa ca poate trebuie sa inlocuiti intreg mecanismul si ii cam scump. daca vreun accesoriu de actionare/prindere este deterioriat se poate achizitiona un kit de reparatie(~40Ron costa kitul pt ambele roti).
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am facut o greseala imi pare rau pe fata nu imi tin franele si pe spate tin.....sunt incepator si am gresit....deci pa fata e o problema...si daca vine iarna cu frana doar pe spate nu o sa fie prea bine


si mai am o intrebare.....cine stie cum se regleaza benzina si aerul la carburatorul meu?ca de o vreme imi merge cam aiurea tremura motorul.....relantiul nu sta constant...cand e la 1200 cand sta la 600 si kiar moare motorul uneori....
kadett 1.3 nb
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dati jos roata si vedeti starea placutelor, discurilor si pistoanelor.
in 5 minute lejer se poate verifica, mai putin starea pistoanelor, daca din exterior nu se vede cursuri, garnitura de praf nu este rupta, in mare parte nu ar trebui sa le scoateti(personal cu compresorul le-am scos, nu se prinde cu patentul sau alte scule de strangere ca le distrugeti).
daca inlocuiti placutele sa fiti atenti ca pistoanele sa fie complet retrase ca altfel nu vor intra noile placute. se poate face un un levier inainte de a da jos splacutele sau desfaceti surubul de aerisire si impingeti cu o surubenlita mai masiva(faceti gen parghie) si le impingeti complet.personal folosesc o presa speciala pt asa ceva.
dar pana nu dati jos roata nu putei fi sigur ce ar putea fi problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR