Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hai lasati orgoliile si veniti la Opel Fest Moldova! Aveti acolo pista betonata de 550 x 35 metri pentru liniute! In cadru sigur si organizat:
https://www.clubopel.com/vie...95&highlight=
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si daca face kspic passatul ma pis pe mi e de ras mai rau decat in dimineata asta cand am citit posturile de aseara Smile))) kspic chiar nu mi se pare ca a exagerat...1.9 105 cp de la bmw stiu si eu ca e muci, am condus multe si doar cel de 150 in 6 cilindri mi s-a parut fasnet ; cu astra J-ul...probabil tatal tau te-a lasat sa te bucuri si te-a mintit ca a calcat pedala maxim ; sti cum sunt parintii Very Happy passatul de 1.9 101 cp are sanse sa il faca...totusi e f greu ( 1700-1800 kg daca nu ma insel ); astra z16xe la fel e posibil..mai ales daca soferul nu a schimbat in rosu sau masina era intr-o stare mai proasta ; baiatu chiar nu a exagerat..nu a zis ca face passat de 131 cp..nici nu are cum ; cand am timp si vreme buna o sa fac si eu un 0-130 cu astra mea, pt ca eu nu cred ca face o astra de 103 cp ; cu atat mai putin dupa 100km / h..; am mers ceva timp cu 1.7 dti si e f.f.f slab..ajunge la 170 trasa de par..cand a mea urca in 180 lejer si liniar..asteptam momentul adevarului de maine Smile))
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ce naiba de BMW-ul ați condus voi de 150 de cai în 6 cilindri? E plin acest topic de oameni care au condus ba 150 de cai în 6 cilindri, ba 320i de 2 litri dar în 6 cilindri...
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bgd92: bmw 6 cilindri 150 cai, daca este in mintile lui, fasnet este putin spus:)
Exista o vorba mare:) cand opel facea motoare de masini de cusut....bmw facea pentru avioane...

Este un adevar..
Tot acest 150 cai 6 cilindri a maturat un 2.5 vectra b ...maturat:)

Daniel: E36 2.0, nu are 150 cai? 92"bineinteles Smile


Ultima modificare facuta de pustiu_pst la Vin 11 Apr, 2014 8:54 am
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Da liviu, dar nu este ceva de speriat...normal ca daca il comparam cu o astra de 75 cp e racheta...era in stare f.f buna ; baiatul care il are e mecanic priceput si are grija de masina lui, nu dala nespalat care umbla cu husele pe logan si troncane tot..o are de mult timp ( 6-7 ani ) si nu isi arata deloc varsta ; cel mai mult m-a impresionat 330...ala da motor potent pt bmw ; oricum sunetul unui motor in 6 este demential ; ca idee, am avut recent un bravo 1.4 t-jet 150 cp; bmw-urile imi citeau nr din spate lejer...depinde mult de greutatea masinii cu pt ce este construita ; cum am mai zis, raportul cp/kg e foarte important ; spre exemplu cu un mercedes C200 2.0 192 cp kompressor nu poti sa faci liniute...e masina grea, de drum lung...puternica dar nu facuta pt scarturi si alte nebunii...parerea mea ;

Parvule : acum am vazut postul tau ; motoare la bmw am condus asa :
e46
1.9 105 cp
1.9 118 cp
1.8 116 cp
2.0 150 cp in 6 cilindri
2.0 diesel 150 cp
3.0 221 sau numai stiu cati avea...
si alte seria 5


Ultima modificare facuta de bgd92 la Vin 11 Apr, 2014 9:21 am
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu exista E46 de 2.0 în 6 cilindri. Exista 2.0 de 143 sau 150 ambele în 4 cilindri, sau 320i de 2.2 și 170 cai. Asta e 6 in linie.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca bgd vorbeste de 318i 2000 benzina 143 cp.
In 6 cilindri este 2.2 benzina 320 i cu 170cp. Si ala nu e fasnet ci racheta. Atat la consum cat si la putere.
Mai sus spuneati ca 318i e o mizerie acuma ca e fasnet. Nici voi nu stiti despre ce motoare vorbiti dar na ... Romanul e bun la toate.
La fel de destept (cum e Romanul), discuta despre 2 masini diferite pe care le considera egale. Cei de aici, care au pus mana pe 1.7 simplu si 1.7 remapat stiu foarte bine care este diferenta. Diferenta mare, la o masina remapata o simti si din motorina pe care o bagi in rezervor. La fel, 1.6 te bate ba cu " putregaiul" tau cu tot in conditiile in care ei nu au avut pe mana un 1.7 dti remapat.
Si asa o continuam la infinit, cu niste oameni destepti care stiu tot despre tot dar care nu stiu nimic si o tot lalaie la infinit cu aceeasi informatie.

Ca idee, sa va prinda o epava de bmw e36 316i M 1.9 8v cu 116cp si 190nm cuplu ( remap ) si dupa sa vedeti voi ceea ce inseamna bmw M-power.
" Power isn't everything. Trebuie sa si reusesti sa pui puterea la sol.
Cutia face 50% din chinuiala.
116hp + CAI izolat ca la carte (vezi poze) + 1000kg + cutie M3 + Dunlop SP = WIN. "

Silviu, legat de BAC. Ca sa faci ceea ce face visse mai precis interventii in ECU, EDU ai nevoie de ceva cap. Ca sa ajungi sofer n-ai nevoie nici de liceu asa ca te rog sa iti vezi de covrigul tau de taxi sau maxi taxi. Visse a avut pe mana mai multe 1.6 decat poti tu sa numeri ca doar astea vin cu ECU defect pe banda rulanta. " shaorma cu de toate " nu se refera la animent Smile)))) dar daca n-ai o scoala ca sa te educe, cum naiba sa intelegi adevaratul sens al unui cuvant. Mai "bune este semintele " dacat cartea. Si mai " bune este " 1.6-le decat 1.7-le ca. Nici tu nu cunosti explicatia dar asa este.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Bai frate mai ma contraziceti mult ? Eu stiu foarte bine ce vorbesc 318-le cu motor de 2.0 si 143 cp este motorul VALVETRONICK ; Aici vorbeam strict despre E46 nu altele pt ca s-a facut comparatia cu acesta ; 320 cu motor de 2.0 de 150 cp in 6 cilindri s-a fabricat de la 98-2001 ;
http://www.auto-data.net/ro...r&car_id=9982
dupa cum v-am mai zis daca nu stiti ce vorbiti numai postati ; va mai si contraziceti intr-una...
KSPIC daca nu sti sa citesti ia-o usurel ; ti-am spus ca abea de la 2.0 150 cp 6 in linie incep motoarele adevarate la BMW ; nu cele in 4 cilindri pe benzina, gen 105 cp , 116cp 118 cp ; alea sunt foarte slabe ca si performante sin consuma si mult ; numai ma zapaci atata si citeste corect ceea ce iti scriu ca eu stiu f bine ce vorbesc ; cel de 2.0 143 valvetronick se descurca bine, are un consum mic ( este un 4 cilindri ) dar nu m-a impresionat cu nimic fata de cel de 150 cp in 6 cilindri ;
am vrut si eu bmw e46 ; nu pt liniute ci pt ca imi place f mult masina, confortul pe care il ofera, tinuta de drum si motorizarea de care ti-am spus ; insa nu am gasit una buna ;
mai termina cu remapul tau la motoare aspirate ; este pur si simplu degeaba ; numai ma contrazice aiurea ca am pierdut si eu bani sa ma conving de lucrul acesta tocmai datorita celor care sustin ca prin resoftare se castiga ceva la un motor aspirat ; ti-am spus si pe pm ; cititi de doua ori inainte sa postati si mai si ganditi !

mai bine vorbiti doar de OPAL, ca la asta va pricepeti ; 1.7 vs 1.6 discutia secolului ;


p.s : si 320D 150 cp m-a mai impresionat ; si eu aici vorbesc despre masini stock ! fara cip tuning sau ulei in motorina Smile))))) cuplu 330nm/2000 rpm....stock !
http://www.youtube.com/watch?v=MC-29hakA-8
si cu un consum de 8 urban si 5 extra..
Skip ads

  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
@Kspic: Daca tot ridici tu in slavi masina ta,mergi cu ea pe dyno si spune-ne si noua ce valori de cuplu si putere ai la ea cu remapul tau. Si atunci ne vom putea convinge daca esti capabil sau nu de un 1.9 TDI sau de un 1.6.
Pana atunci taci si nu mai lauda atata masina de parca ai avea V8.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bogdan, mulțumesc. Știam de acest motor de pe E36 dar aveam impresia ca la E46 a rãmas la 4 cilindri. Și am un bun prieten care și-a luat una cu vreo 2000 de euro și nici nu am vrut sa ma urc în ea gândindu-mã ca e la fel cu 318i 143 Cp. Asa știam eu.
Eu i-am spus colegului Kspic și pe privat ca are o mașinã tunata spre rãspuns al pedalei de accelerație. De asta i se pare ca fuge atât de bine.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Vin 11 Apr, 2014 10:00 am
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Dyno... posibil. Asta dupa ce o sa ii pun harta de 110cp de la EDS.

Fac ce vreau si nu iti dau tie explicatie. Poate sa fie si un 1.2 si daca vreau acum sa ma duc in centru si sa urlu 1.2 e cel mai tare nu e problema ta. "taci " sa le spui tu colegilor tai de covrig sau clientilor daca ai tupeu.
Unii sufera de niste boli pe care mai mult ca sigur o sa le invat in cativa ani. Nu am ridicat g-ul in slavi ci am spus ca e mai iute ca un 1.6 si ca un 1.8 cu care m-am alergat pe varianta Buzaului. Au luat foc astia cu 1.6 cand am spus lucrul asta pentru ca .... le-am zis ceva ce ii doar rau.

Un motor de 1.7 75cp care ajunge la asta : http://www.youtube.com/watch?v=Qf1Vzb5NFyw doar prin remap si inca ruleaza foarte bine, e intr-adevar un motor care merita laudat. Si nu cred ca are nevoie de dyno ca sa isi spuna forta : http://www.youtube.com/watch?v=ScH1XczyJ4o
Sunt pe clubopel fratilor despre ce sa dicut ? Despre motoare de BMW sau de Audi ?
Sau ce sa " laud " pe clubopel ? Ford sau VW ?

Daniel, vorbeste cu maiandrei si intreaba-l ce face harta de eds. In general o harta de remap are la baza o cantitate mai mare de motorina injectata si o cantitate mai mare de aer. Mai departe ma depaseste tehnica remapului. De aici rezulta si o putere mai mare a motorului. Poate ii facem duminica o colonoscopie ca sa vedem ce diagnostic ii punem.


Ultima modificare facuta de Kspic la Vin 11 Apr, 2014 10:04 am
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ai si vreo informatie oare cat CP are Corsa aia? De curios asa,tind sa cred ca mai multi decat a ta.
Cu 1.8 iara ai dat-o. Dar nu te mai contrazic,ca nu are rost . O sa ajungem la 300 de pagini in topicul asta fara a ajunge la vreun rezultat.
PS: De unde ai scos-o pe asta cu maxi-taxi? Ma cunosti cumva si eu nu stiu?
Skip ads

  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Silviu1393 a scris:Ai si vreo informatie oare cat CP are Corsa aia? De curios asa,tind sa cred ca mai multi decat a ta.
Cu 1.8 iara ai dat-o. Dar nu te mai contrazic,ca nu are rost . O sa ajungem la 300 de pagini in topicul asta fara a ajunge la vreun rezultat.
PS: De unde ai scos-o pe asta cu maxi-taxi? Ma cunosti cumva si eu nu stiu?

Cati cai are ? Mult mai mult decat am eu.
"y17dt engine, gt17 1 bar peak boost, downpipe off, soft remaps, "
Dar daca invatai sa citesti la scoala intelegeai ceea ce am scris.
De la 75 cp la asta doar cu remap -> merita un like !
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kspic, alea sunt motoare în care poate s-au bãgat mii de euro.
O lungim asa la nesfârșit. Ia naiba aplicația aia de mobil, pune mobilul in geam și uimeste-ne cu un 10.7 pana în suta!
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Daniel, npc ; dar nu va mai contraziceti ; sau inainte de a o face, dati un search pe google ; autodata este foarte exact si la indemana oricui ;
Kspic : normal ca faci ce vrei ; si un motor de 1.6 z16xe daca ii pun turbo ajunge departe ; sau daca ii bag kerosen in loc de benzina ; pe bune acum, vorbim chestii realistice...daca vrei putere, nu iti cumperi 1.7 TDI de 75 cp ; cel putin, nimeni intreg la cap care foloseste masina pt ceea ce a fost facuta din fabrica ( economie de carburant ) intens nu ii va forta limitele masinii ; printr-un simplu soft, tunerii care se respecta iti vor spune ca durata de viata a ansamblului ambreiaj + volant este compromisa. turbina la fel si motorul intr-un procent f.f. mic daca este facut softul cum trebuie ; dar sa o duci in limitele de care vorbesti tu...110-130 cp un motor de 1.7, iti urez multi km fara probleme, desi amandoi stim ca asta nu se va intampla ; daca folosesti masina doar la liniute si de distractie este strict problema ta dar nu ii indemna si pe altii sa faca la fel pe baza cunostintelor tale eronate ;
Si daca suntem pe clubopel nu trebuie sa fim impocriti si sa sustinem contrariul, cum se face in toate topicurile versus, cum va opelul e ZA BEST ... daca ar fi sa ma doara pe mine faptul ca ma face 1.7 DTI al tau....nu vreau sa iti spun unde m-ar durea, fiindca ar fi considerata o durere mare...dar stai fara grija, noi sa fim sanatosi ; daca vroiam putere imi luam 2.0 Turbo si imi asumam cheltuielile problemelor specifice ; dar nu ma intereseaza lucrul acesta ; eu personal nu am nevoie de masina zilnic, este un moft, un mijloc de transport in care ma simt bine, o masina cu un consum de combustibil mic pt clasa si motorizarea ei, rezistenta, insa putin cam anosta ( bine acum numai e chiar asa dupa ce am investit in modificarea interiorului ) ; dar cu toate acestea, nu o folosesc la liniute si nici nu ii fortez limitele in fiecare zi, pt ca nu pt asta a fost conceputa ; am muncit pt ea, muncesc sa o intretin si sa imi bag benzina, deci nu vreau sa muncesc ca prostul ; cu toate ca am doar 22 de ani, si conduc de la 3 ani si sunt pasionat de masini, nu fac liniute si nu sunt teribilist ;
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nu vad sa scrie pe acolo ceva de puterea masini ,dar poate oi fi eu mai prost si ma lamuresti tu.
Cum zicea si Daniel,in masina aia s-a investit pana a ajuns in stadiul ala.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Motorul ala de bmw 6 cilindri din 98, nu e prea popular la noi pt ca nu este euro4 ( taxa de prima inmatriculare ). Iar urmasul lui de 2.2 e euro 4 dar costa impozitul local vreo 900 ron pe an, in concluzie nici unu nu se merita , mai ales ca sunt de pe o masina veche.

Plus ca nu mi a placut tendinta asta de a pune cuplu la turatii gen 4200. Mi se pare mai ok cuplu maxim la 3600 3750, dar nu 4200.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Corsa din clip are 170 cp.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dacã o Corsa de 75 cai ajunge la 170 de cai, în motorul ala s-au bãgat mai mult de 5000 de euro.
Kspic, având în vedere ca am firma de echipamente de diagnoza și service auto care face și tuning, ca toate mașinile familiei sunt remapate și cu modificãri hardware la motor, știu cum merg mașinile tunate.
Hai sa ne întoarcem la Vs-ul nostru.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Silviu1393 a scris:Nu vad sa scrie pe acolo ceva de puterea masini ,dar poate oi fi eu mai prost si ma lamuresti tu.
Cum zicea si Daniel,in masina aia s-a investit pana a ajuns in stadiul ala.

Nu cred ca s-a investit atat cat credeti voi. Si eu la motorul meu de la 0,72bar stock, folosind un Boost Controller mecanic si un ceas indicator de presiune (doar pentru monitorizare, sa nu sar de 1.3bari ca-mi expun motorul la detonatii, motorul meu avand injectie indirecta deci compresie MARE) am ajuns foarte usor la 1.3bari boost, o chestie simpla care o poate face si bunica. Downpipe banuiesc ca e ceva cu evacuarea (mai directa, mai putin restrictiva) si restul probabil e modificarea software pentru parametrii motor. Totusi nu e exclus sa mai fie ceva, am auzit de oameni pasionati de putere care schimba pistonasul din pompa de injectie cu unul mai mare ca sa bage debit mai mare si apoi isi pun injectoare de pe motoare de putere mai mare.

Din motorul de 1.7 s-au scos 110cp in 1992 fara sa aiba pompa de injectie cu comanda electronica. Stiu o Vectra A cu 1.7 ISUZU din 1994 care cu NOS a trecut de 143bhp, metode de a face asta exista si nu e foarte scump. Nu vad de ce nu ar ajunge un 1.7 DTi la 130cai daca stii ce sa-i faci, apoi sa vezi fetze-tablou cand trece unul de-asta pe langa tine, din care sa mai si curga rugina (ca au fost cazuri de felul asta cu motorizari ISUZU 1.7 TC4EE1 pe Astra F/Corsa B in trecut, am citit pe forumurile de afara).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR