Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Electrica reprezintã cea mai mare problemã a maºinilor moderne; complexitatea electronicã îºi spune cuvântul ºi nu e valabil numai la Opel. Dacia, dpdv electronic e la nivel de Astra G ºi e firesc sã aparã mai puþine probleme pe partea asta decât la alte mãrci mai sofisticate.
Skip ads

  • tazmanianul

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
fullrespect +1

La fel si cu motoarele diesel.
Nu stiu daca a urmarit cineva cate 1.7 TD au picat sau macar ce probleme au avut. Urmasul, 1.7 DTI a avut probleme mai multe, iar generatiile CDTI din ce in ce mai multe.
Cu cat au vrut sa scoata performanta mai mare cu atat au facut motoare mai pretentioase.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toti,

Fiecare dintre noi avem dreptul la o parere care de cele mai multe ori este subiectiva. Se vede ca foarte multi din cei care posteaza in acest topic sunt foarte patimasi, ceea ce in ansamblu este un lucru foarte bun, asa se nasc dicutii care pot scoate la iveala lucruri pe care nimeni din serviceuri nu este dispus sa le imparta cu tine. Ce nu imi place mie este ca foarte usor se ajunge la jigniri si atacuri la persoana. Din punctul meu de vedere o idee trebuie sustinuta si argumentata. Faptul cu multi se fac ca nu inteleg e alta poveste.
Revenind la subiectul in cauza facand o comparative intre ce ofera Dacia si Opel in clasa medie si mica castigator detasat este producatorul roman.
Eu sunt unul din ,,fericitii,, acestui forum, care a avut ,,privilegiul'' sa cumpare un H de nou si la care, in timp 9 ani si 175k am schimbat jumatate de masina.
Eu nu cred ca cei de la Dacia au produs masini insufficient testate si care au picat in perioada de garantie precum a mea.

Asadar in perioada de aur s-au schimbat:

- debitmetru - 11k;
- electrovalva turbo 9 k. Am mai schimbat-o incaodata acum recent - 175k
-CIM 9k. Dupa un an am mers din nou in service si mi l-au resoftat - 22k
-Ceasuri de bord IPC - 33k
- Amortizoare fata + bielete antiruliu - 22k;
-ELECTROMOTOR. E aici mi-a mancat nervii si ficatii. Am fost in service de nspe mii de ori. Masina nu pornea la rece decat foarte greu. Dupa 4 ani de la cumparare mi-au schimbat piesa in cauza in baza unui recall venit de la GM cu toate ca masina iesise din garantie.

Alte piese care imi vin in minte si nu au fost inlocuite in perioada de garantie

- AMBREIAJ(placa + disc la 75k, volanta + rulmentla 100k);
- EGR 90k;
- Alternator(stator 100k, fulia 120k, 176k am cumparat unul nou),
- Capete de planetare - 45k
- tampoane de motor + cutie 80k,
- furtune apa(cate unul pe an dupa ce a iesit din garantie). Toate erau PUTREDE. Doar la vechea Dacie mai gaseai asa ceva.

Aceste exemple sunt da-te de mine in mare pentru a va putea face o idee despre cat de fiabil este H-ul. Intamplarea a facut sa gasesc pe net la vanzare o masina de Anglia aceeasi culoare si an de fabricatie cu a mea, la care vanzatorul arata cartea de service si facturile pentru piesele inlocuite. Nu mare mi-a fost mirarea sa constat ca aproape toate problemele care le-am avut eu cu ,,cazanul meu'' s-au petrecut la masina din UK aproximativ la aceeasi numar de kilometrii.

Deci, daca ar fi sa compar H-ul cu un Logan MCV, 1.5 diesel din 2007 pe care l-am testat ca si masina de firma timp de 1,5 ani si cu care am facut 60k, concluzia pe care o pot trage este una cat se poate de dureroasa pentru buzunarul meu. Loganul a consumat doar consumabile si a stat in service doar pentru revizii, pe cand cu H-ul facusem poteca la service-uri si magazinele de piese.

O masina o compari in primul rand in functie de cat este de fiabila, cat costa piesele aferente reparatiilor si nu in ultimul rand pretul de achizite, ca apoi sa vorbesti de fite, gen greieri si alte rahaturi. Nu uitati ca J-ul a avut probleme cu infiltratiile de apa in interior si a fost rechemat pentru inlocuire chedere deoarece se transforma in acvariu.
Constat, ca in marea lor majoritate, toti cei care blameaza marca Dacia pe acest topic, sunt posesori de masini luate SH si destul de vechiute. In felul acesta e posibil ca mare parte din probleme sa fie rezolvate de fostii proprietari
Cu parere de rau va spun ca opiniile voastre sunt foarte subiective. Hai sa comparam nou cu nou si apoi tragem linie.
Cred ca lista mea de mai sus e sufficient de graitoare si spune multe despre calitatea marcii Opel.
Mai am un G din 2000 luat sh care bate la fund H-ul din toate puntele de vedere, incepand cu instalatia electrica de la motor care este toata infasurata in copex si terminand cu plasticele si confortul pe care il ai in cockpit.

Bafta

P.S: Cand am fost in service cu H-ul si le-am aratat ca-mi rugineste haionul nu au vrut sa mi-l schimbe pe motiv ca nu am mai facut reviziile la ei dupa ce a iesit masina din garantie Evil or Very Mad








Stima
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cu parere de rau va spun ca opiniile voastre sunt foarte subiective.


Pãi ºi pãrerea ta cum este? Very Happy

Nu pot sã zic decât cã eºti extrem de ghinionist, eu n-am mai auzit un caz atât de negru precum al tãu cu probleme atât de dese ºi premature. Degeaba generalizezi, dacã tu ai avut problemele astea, nu înseamnã cã toate sunt aºa. Eu sunt la al-2-lea H ºi n-am niciun fel de probleme majore; chestii minore au mai apãrut, dar maºina face în scurt timp 10 ani, deci e normal.

Ce-ar fi sã zic ºi eu cã Renault Clio Symbol sunt niºte cazane ordinare, având în vedere cã maºina de la muncã deºi e din 2011 ºi are pânã în 100k are probleme diverse destul de des? Nu or fi aºa proaste toate.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ai dreptate si eu sunt subiectiv Smile
Dar totusi topicul probleme tehnice specifice astra h este mare cat o zi de post. Cautand rezolvarea multora din belele pe care le-am intalnit am cerut sau mi s-a cerut ajutorul de la colegi care si ei la randul lor s-au lovit de aceleasi chestii ca si mine. Deci, tu nu poti decat sa te bucuri, esti exceptia care confirma regula.
Sa vorbim la modul general despre un brand nu cred ca-si are rostul. Eu postez si imi exprim un punct de vedere bazat pe trairile personale.
Faptul ca facem comparatie intre o masina care ca si cost de vanzare este la aproximativ jumatate din pretul unui H ar trebuii sa dea de gandit.
Daca mai adaug la pretul de achizitie al h-ului banii care I-am bagat in diferite reparatii, imi luam doua Loganuri.
Eu nu ma consider un mare ghinionist cum aI spus. De ce? pentru ca ar fi trebuit ca G-ul pe care am dat 1200 de euro sa fie cel mai mare cazan. Dar culmea, de aproxmativ 2 ani de cand o am si 30 k facuti nu am bagat in ea decat consumabile. Eu asta numesc masina fabila. Masina care nu te lasa in drum.
Un ultim exemplu si cu asta inchei:
Acum 3 saptamani veneam de la Predeal cu familionul. La plecare de pe loc am simtit un miros de cauciuc ars. Nu I-am data prea mare atentie cand dupa aproximativ 20 de kilometrii de mers mi s-a aprins martorul ESP + ABS, in cateva fractiuni de second am ramas fara servo, s-a aprins si martorul airbag. Aveam tabloul complet al unui alternator busit. Faptul ca am consumat prea mult bateria nu mi-a mai permis sa intru in meniul ascuns sa vad cat de mult scazuse tensiunea la borne. Ideea e ca am mers, pana s-a oprit motorul in mers.
Ce am apreciat: masina iti taie automat toti consumatorii astfel incat sa poti ajunge cu ea in siguranta in prima parcare.
Ce nu mi-a placut este ca: nu mi s-a aprins martorul incarcare baterie. Mi s-au aprins toate becurile posibile numai ala NU SI NU.

Concluzia mea este ca Opel in ultimii 10 ani a facut foarte mult rabat la calitate si nu si-a testat suficient modelele. Din toata aceasta fierbere rezulta o singura intrebare
Se merita oare sa platesc cateva mii de euro in plus doar ca sa am niste optiuni mai mult sau mai putin utile puse pe o masina ,,nemteasca'' si sa stau cu frica ca oricand pot ramane cu ea in pana?
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai e o chestie: cei ce lauda Opelurile lor sunt cei ce au Opeluri fabricate pana in 2004-2005. Dupa acesti ani a slabit calitatea fabricatiei la multe marci de masini. Si o problema foarte mare este electronizarea lor.
De aia si Dacia e mai fiabila, are tehnologie la nivelul sfrasitului anilor '90, inceputul anilor 2000.
  • tazmanianul

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ce sa ma zica un prieten de familie care a cumparat o masina pentru fetita lui, un golf 5 si a facut motorul dupa ce a adus masina din Germania ?
Merita sa pierzi o ora din viata si sa citesti ce probleme au cei de pe VW forum.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@tiaz cunosc o multime de posesori de astra h si sunt unul dintre ei care sunt extrem de multumiti de masina....poate ca problemele enumerate de tine au fost rezolvate o data cu aparitia faceliftului, nu stiu, insa cert e ca putini se plang de problemele tale.
Poate ca e mai fiabila dacia neavand atata electronica dar 100% te asigur ca nu ai vrea sa fii in logan in locul unui astra h in cazul unui impact.
LE:Nici macar cu astra g nu se poate compara la siguranta
Skip ads

  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Colegul Tiaz, are tot dreptul din lume sa fie suparat pe marca asta din moment ce la o masina noua a avut atat de multe probleme. Am auzit si multi posesori de insignia cu probleme mari..si multe reveniri in service in perioada de garantie. E drept, cum spunea mariusgmg, experienta mea cu opel, a fost cu masini pana in 2004, care chiar au fost niste masini fiabile. Am mai fost prin service-uri si mi-au spus peste tot ca astra h este bucuria service-urilor... daca as vrea sa imi iau o masina noua si as avea 12 mii, mi-as lua logan break full, pt ca la banii aia nu prea gasesti ceva la fel de spatios. Si daca as avea 18 mii, tot logan mi-as lua ca sa imi mai ramana 6 mii. Problema e...ca bugetul de masina nu prea trece de 4-5 mii. in general la romanul de rand nu prea trece de banii astia. Si cum noi vrem si toate dotarile si luxul din mercedes dar la bani putini..luam opel..intr-o incercare de a impaca si capra si varza. Ce-i drept opelurile pana in 2004 chiar au fost masini bune..astra G, vectra B, zafira A, opel Omega(care in '99 avea aceleasi dotari ca pe o vectra superdotata din 2008). Erau motoarele de 2.2 diesel/benzina pe cand nu se plateau taxe sa=ti de sangele pe nas cu performante destul de frumoase (2.2 diesel era pus si pe saab)....si a ramas mitul opel. Sincer acum mi-ar fi frica sa mai iau o masina SH....logan sh nici nu se pune problema...poate tot o vectra Smile. sper sa ma tina a mea multi ani si sa mai trec pe aici sa spun ca sunt multumit de ea Very Happy.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
No bine... ultima masina pe SH de la Opel la care m-as baga sa o iau ar fi un Astra G cu motorul 1,7 cdti ISUZU, modelul care s-a facut pana la final de 2004. Sau o Corsa B din 1999-2000 cu motorul 1.5TD ISUZU. Atat si nimic altceva. Iar ultima masina pe SH de la VW care mi-as lua-o ar fi Passat-ul 1.9 TDI care s-a facut pana in 2004 motor pumpe-duse de 131 cai, nimic altceva.

Daca ar fi sa-mi iau o masina noua, atunci ar fi una japoneza, Honda ar fi prima alegere, benzina sau chiar si diesel. Apoi ar mai fi Toyota si Nissan, dar nimic altceva.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Apoi voi ma puneti pe ganduri !
....pai chinui G-ul din dotare de 2 ani in toate felurile si el se incapataneza sa reziste . Sa fiu al naibii daca am avut masina pe care sa o chinui atata si ea nimic.

Probabil o voi mai tine 2-3-4-5 ani ( habar n-am) dar chiar zilele trecute ma gandeam aiurea ce masina va fi urmatoarea dupa G. ( am primit oferta schimb cu BMW treiar 2004 diesel plus inca 2000 euro + taxa sau act comodat dar i-am sugerat ofertantului ca prefer sa cumpar masina , nu dreptul de a o utiliza)

Evident s-ar cere un H ...... de J ce sa zic , nu prea ma ,,tine,, cel putin acum ....dar citindu-va incep sa ma uit si eu dupa japoneze ....... ( bine , totul la nivel declarativ ca nu-i momentul schimbarii ...dar ca idee)

Logan nu-mi trebuie .....ca dupa ce te-ai dat cu un Opel fie el si seria 2000 -2001 - 2002 , cam faci mofturi si mutrisoare in Dacie.
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai generalizaþi Smile

Astra H nu e cea mai fiabilã maºinã din lume, e adevãrat, dar nici atât de proastã nu e. Se mai întâmplã sã mai dai ºi peste o maºinã proastã de nouã, însã treaba asta e valabilã la orice constructor. De altfel, cred cã mai conteazã ºi uzina care-o fabricã.

Pãrerile sunt foarte împãrþite, în funcþie de experienþele fiecãruia - unii au prins maºini foarte bune ºi sunt mulþumiþi, alþii au luat din DE rupturi cu 400-500k reali (în bord 150k) ºi au început sã le pice, e firesc. Sã recunoaºtem, cele mai multe H-uri pe care le vedem pe strãzile României sunt maºini obosite ºi rulate-n draci, aduse de la nemþi, olandezi sau belgieni, luate din târg cu 3500-4000€ cu 9-10 ani vechime la care ai pretenþii sã se þinã ca o maºinã aproape nouã, impecabilã.

De ce ajung multe H-uri în service-uri? Pentru cã-s pline strãzile de Astra G ºi H. E mai fiabil per total G-ul decât H-ul? Da, este. Din pãcate cu fiecare nouã generaþie, fiabilitatea scade. E valabil la aproape toþi constructorii, mai puþin cei japonezi care merg pe altã idee.

De cazuri gen Tiaz am mai auzit ºi pe la alþii, cu alte modele de maºinã, nu Opel. Ce sã-i faci, sunt fiare ..
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@ bh13ncu
decat sa te uiti la H mai degraba te uiti la o vectra c.
e cu totul alta masina...

de curand m-am cocotat intr-o astra h (ma rog, classic din 2011) si nu am fost deloc impresionat fata de vectra mea de la sfarsitul lui 2004...
ba chiar am avut ocazia sa o conduc cativa km...
diferentele care mi s-au parut evidente ar fi: spatiul interior e mai mic, scaunul e "beton" ( probabil ca cel de logan ), problema la descuierea portbagajului din cheie (la berlina e known and unsolved issue), computerul de bord arata un consum optimist (diferenta fata de pompa e cam cu 20 % mai mica din spusele proprietarului), cei 110 (?) cp ai motorului euro 5 de 1.6 par a fi undeva pe la 80 (poate sunt eu obisnuit cu diesel-ul). I-am dat 3000 de turatii si proprietarul cam facea spume... el zicea ca schimba la 2200... ok.... mie la 3000 mi s-a parut lesinat motorul ala... la 2200 banui ca te intreci cu un melc iesit la o bere...
sincer sa fiu vroiam sa-i cumpar sotiei o astra h hatchback, dar cred ca am sa mai pun niste bani si ma orientez catre un signum sau de ce nu o vectra c sw...
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:
Faptul ca facem comparatie intre o masina care ca si cost de vanzare este la aproximativ jumatate din pretul unui H ar trebuii sa dea de gandit.


Am mai incercat eu mai demult sa dau de gandit pe aici exact pe baza acestei idei. Nu prea au cazut multi pe ganduri. Simplul fapt ca exista acest topic in care comparam Opel cu o masina low cost, e nasol pentru marca noastra. Si mai nasol e ca la fiabilitate masina noastra si-o cam ia de la low cost. Mi-ar fi placut sa vad Opel vs Toyota/Honda/Mazda. Nu e cazul din pacate.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:@ bh13ncu
decat sa te uiti la H mai degraba te uiti la o vectra c.
e cu totul alta masina...
de curand m-am cocotat intr-o astra h (ma rog, classic din 2011) si nu am fost deloc impresionat fata de vectra mea de la sfarsitul lui 2004...
ba chiar am avut ocazia sa o conduc cativa km...
diferentele care mi s-au parut evidente ar fi: spatiul interior e mai mic, scaunul e "beton" ( probabil ca cel de logan ),

Este diferenta de clasa , te asteptai sa fie "mai mult" decat Vectra C? Pe mine unul Vectra C nu ma impresioneaza prea mult raportandu-ne la ce trebuie sa arate comform clasei din care face parte, este adevarat ca ai alt "feeling" la volanul ei , in mare partea datorita dimensiunilor creeaza senzatia de masina mai sigura, mai comfortabila.
Referitor la scaune ... te asigur ca si la Vectra ta in prima tinerete scaunele au fost la fel de tari.De obicei "cat dai atata face".La fel de bine pot sa dau 1500- E in plus pe un A4 daca vreau ceva mai mult decat Vectra C.
@Tiaz Nu te-a obligat nimeni sa alegi 1.3 CDTI .


Ultima modificare facuta de Op3l la Dum 22 Jun, 2014 10:02 am
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Thread-ul ãsta de comparaþie a apãrut datoritã faptului cã Dacia (Loganu în speþã) e o masinã popularã pentru cã e ieftinã, la fel ºi Opelul. Singura diferenþã e cã un Opel SH calumea þi-l iei aproape cu aceeaºi bani pe care-i dai pe un Logan nou. Opelu' pe care ºi-l iau majoritatea de vin ºi plâng pe forum sunt de la samsarii de pe Autovit sau aduse de la nemþi pe 500-3000€, în funcþie de model/clasã - ºi se aºteaptã sã fie beton, cu km sub 120k ºi stare ca nouã. ªi asta ar trebui sã vã dea de gândit.

Uitaþi-vã ºi voi la preþul mediu al unui H pe Autovit ºi la preþurile de pe Autoscout. Sunt mai ieftine la noi mãºinile aduse din Germania decât la sunt la ei, nici asta nu vã dã de gândit.

http://www.anusedcar.com/in...-age/2011-2-3/298

http://www.anusedcar.com/in...-age/2012-2-3/305

http://www.anusedcar.com/in...model/dacia-logan - unde se claseazã overall Loganul ca ºi fiabilitate.

http://www.anusedcar.com/in...-model/opel-astra - unde se claseazã overall Astra ca ºi fiabilitate.

La fiabilitate, Loganul e întotdeauna la fund alãturi de surioarele de la Renault, indiferent de ce raport analizezi. Astra e undeva prin prima parte - mijloc, nu strãluceºte, dar nici nu se face de râs.

Mie tot îmi vine greu sã cred cum puteþi compara Opel-ul cu Dacia, oricare ar fi ea Very Happy
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:@Tiaz Nu te-a obligat nimeni sa alegi 1.3 CDTI .


Corect ar fi fost sa spui ca nimeni nu m-a obligat sa-mi cumpar OPEL.
Cum am spus si mai sus Indiferent de motorizare un model trebuie sa fie suicient testat si sa nu aibe probleme datorate fiabilitatii scazute.
La momentul 2005 motorul de 1.3 avea in plus fata de varianta de 1.7 80 cp, 10 CP, tacheti hidrauulici, turbo cu geometrie variabia, per ansamblu este si a fost o motorizare care m-a incantat. Mai mult la salonul auto din 2004 luase titlul de motor al anului, deci aveam toate premisele sa merg pe motorizarea aceasta.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:
@Tiaz Nu te-a obligat nimeni sa alegi 1.3 CDTI .


Atata ai de zis? Tu ai vazut ce a scris omu acolo ca i-a picat? Ti se pare ca i-a crapat motoru? T-ai intrebat de pe unde sunt cumparate si cine produce reperele enumerate de el? Poate EGR-ul doar trebuia curatat mai des.
1.3 CDTi mi se pare o miscare FOARTE inspirata pentru Opel. Daca nu-l aveau in oferta era vai si amar de ei.

@fullrespect, Tu crezi ca nemtii de la TUV sunt prosti sa spuna ca Logan e mai fiabil decat produsele industriei lor? Care produse (Opel) si asa nu se vand prea bine? Crezi ca nu ar face si ei ca aia de la ADAC ca sa favorizeze masina lor si sa aibe poporul neamt de munca si de mancare? Sau crezi ca prefera sa le dea de haleu fratilor tai care muncesc la Dacia si in industria romaneasca de piese si subansamble? De ce nu ai venit cu un poll englezesc? Olandez, etc?
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Loganul e totuºi pe ultimul loc ... ããã, adicã dupã absolut toate celelalte mãrci, nu doar dupã cele nemþeºti. Eu aº zice cã ºtiu ei ceva ºi chiar dacã poll-ul e exagerat, mãcar nu-l aruncau pe ultima poziþie. Oricum treaba e relativã, evident, nici eu nu cred cã Loganu; e cea mai proastã maºinã - e simplã, tehnologie veche, electronicã puþinã.

Eu aº zice mai degrabã cã Logan-ul e o maºinã rezistentã, însã defectele apar des ºi majoritatea celor care au logan s-au învãþat ca la daciile vechi: aaa, au început sã batã articulaþiile? Nu-i panicã, lasã cã mai merg, dã-i bice, ºi uite aºa merg mult ºi bine. Nu te va lãsa în drum, asta e marea calitate a Loganului, dar asta nu înseamnã cã nu va avea defecte. Vorbesc în cunoºtiinþã de cauzã, cineva din familie deþine un service auto ºi vin Loganele cu articulaþiile rupte, cu diverse alte probleme, dar oamenii trag aºa de ele pentru cã duc ºi chiar nu-i lasã-n drum. De exemplu, planetara de logan e rezistentã ºi chiar dacã începe sã batã dupa 100k, te mai duce lejer încã 40k ºi nici atunci nu se rupe. Am vãzut taxi-uri cu 400k în bord, absolut dãrâmate din toate punctele de vedere, inclusiv mâncate de ruginã în ultimul hal, dar chiar ºi aºa nu-i lãsa în drum, îºi fãceau treaba - ºontoroage, dar meh Very Happy

Per total, maºinã bunã, rezistentã, dar deloc rafinatã, absolut deloc. Spartanã din barã-n barã, maºina perfectã pentru firme sau diverse activitãþi, dar cam atât.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:@ bh13ncu
decat sa te uiti la H mai degraba te uiti la o vectra c.
e cu totul alta masina...

de curand m-am cocotat intr-o astra h (ma rog, classic din 2011) si nu am fost deloc impresionat fata de vectra mea de la sfarsitul lui 2004...
ba chiar am avut ocazia sa o conduc cativa km...
diferentele care mi s-au parut evidente ar fi: spatiul interior e mai mic, scaunul e "beton" ( probabil ca cel de logan ), problema la descuierea portbagajului din cheie (la berlina e known and unsolved issue), computerul de bord arata un consum optimist (diferenta fata de pompa e cam cu 20 % mai mica din spusele proprietarului), cei 110 (?) cp ai motorului euro 5 de 1.6 par a fi undeva pe la 80 (poate sunt eu obisnuit cu diesel-ul). I-am dat 3000 de turatii si proprietarul cam facea spume... el zicea ca schimba la 2200... ok.... mie la 3000 mi s-a parut lesinat motorul ala... la 2200 banui ca te intreci cu un melc iesit la o bere...
sincer sa fiu vroiam sa-i cumpar sotiei o astra h hatchback, dar cred ca am sa mai pun niste bani si ma orientez catre un signum sau de ce nu o vectra c sw...


ca venii vorba de astra h.
astra mea din 2012 motor a16xer ma apropii de 40 000km fara probleme si merge ireprosabil.
astra de servici din 2010 z16xer peste 60 000 km , am o eroare recenta 212006 si placutele spate de schimbat.
cu toate ca arata eroarea aia, la agrafa, merge impecabil, o masina chinuita de multi.

ca fost posesor de logan ph1 , astra h e departe de ce vrea dacia sa demonstreze sau poate vrea doar sa vanda.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR