Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu aibe vre-o "interventie ",gen activare ventilator radiator la actionarea butonului "recirculare".... Smile
Skip ads

  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:Hai ca a inceput sa fie la greu dezbatuta problema geamului aburit,semn ca multi intalnesc /se lupta cu ea.Clapeta recirculare nu are nici o treaba,cu cat mergi mai mult pe recirculare,cu atat scapi mai greu de fenomen geam aburit.Recirculare!Cu recircularea activa,scapam greu,tare greu de umiditatea interioara...


Cel putin la Corsa, daca ai recircularea activa si directionezi fluxul de aer ventilat (cald sau rece) / climatizat spre parbriz, recircularea se dezactiveaza. NU POTI avea recirculare activa cand vrei sa dezgheti parbrizul. Recircularea e posibila cu fluxul de aer deviat spre orice alta pozitie.
Presupun ca si la celelalte modele Opel e la fel.
Producatorul s-a gandit ca printre soferii de Corsa (cel putin), vor fi si bizoni, drept pt care a eliminat din start posibilitatea de a dezaburi parbrizul in mod gresit.
Nu stiu cum au reusit unii de pe aici experimente sau de ce au dubii despre cum e corect. Cel putin la Corsa, NU MERGE.
Apropo, stupid criteriu de comparatie.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@PunctAlbastru dar ramane activat butonul de recirculare la devierea picioare/parbriz si cam tot acolo bate. La corsa ma refer! restul nu stiu.

Si ca tot vb de asta la Dokker nu am intalnit situatia asta, parbrizu reuseste totusi sa ramana cat de cat dezaburit chiar daca marginile nu!
Si la frumosii 80k km ... incep sa pice beculetele de la butoane si de la reglajul climei. O adevarata distractie noaptea Smile
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Din cauza asta se merita mai bine un Ford Mondeo sau un Vw Passat
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La setarea strict parbriz/dezaburire,corect! Se deschide flapsul aspiratiei prin filtrul polen,recircularea este dezactivata.Cred ca la toate modelele.Dar daca setez manual pe clima de exemplu,toate caile,sus(parbriz) ,centru(consola centrala/laterale) si jos (picioare),cum fac majoritatea la drum intins,am optiunea de a selecta recirculare activa ,ori nu.De momentul ala vorbeam,ori de oricare alta setare decat strict dezaburire.Si la mine,banuiesc la toti,indiferent daca a fost setata manual recircularea activa si apas pe "parbriz/dezaburire ", se stinge semnul recircularii si se aude cum se deschide flapsul.Normal ca-i gandita bine treaba,tocmai de aceea am tot spus,recircularea nu are cum sa ajute la dezaburirea sticlelor.Chiar si folosind AC-ul,cu recircularea activa se lungeste timpul de uscare.
Mai exact,in pozitia asta:
, poti bine-merci sa activezi recircularea...,chiar daca se deschide si flapsul barbriz.Cu o treapta mai inapoi,sunt de acord,automat ti-o dezactiveaza.De climatronic,nu mai discutam,acolo este si mai multa "inteligenta "... Smile

Shellshock a scris:Din cauza asta se merita mai bine un Ford Mondeo sau un Vw Passat

Corect! Laughing Si "musai "inmatriculat pe TeXas sau CeCenia... Laughing
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
absolut 2.5 4motion ca sa dea bine la fete Smile

Problema asta cu AC`u o au majoritatea masinilor care nu au dezaburire parbriz separata.

Totul tine de termostat in prima faza apoi de restul conditiior. totusi nu am sa inteleg de ce unii insista sa mearga cu Ac`u sa se incalzeasca mai repede in habitaclu ca apoi sa nu vada de marginea parbrizului, un eventual nauc pieton care nu stie ce e cu el pe margine sau .. noaptea cand ploua si acidentezi destul de urat pietoni deja angajati pe trecere dar tu nu ii vezi din cauza parbrizului PROST dezaburit!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Merge! Folosind AC-ul,dezaburesti mai rapid sticlele,usuci aerul din habitaclu cum s-ar spune.Partea mai putin economica a smecheriei este ca trebuie sa folosesti AC-ul dela inceput pana la... sfarsitul calatoriei.Vaporizatorul condenseaza particolele de apa pe suprafata lui,retinandu-le,transformandu-le in picaturi ce se dreneaza apoi spre exterior prin caile de evacuare a apei,insa odata intrerupt sistemul,efectul de umidificare a habitaclului se accentueaza prin tocmai apa retinuta anterior de respectivul vaporizator...Poti experimenta,intr-o seara rece,ploioasa,cand urci si ai toate sticlele aburite,pornesti AC-ul si ai sa vezi ca in maxim 5 minute ai toate sticlele uscate,nu numai parbrizul.Odata insa oprit,se vor aburi la loc,chiar daca nu in totalitate,dar efectul va fi rapid vizibil in extremitati,sticle laterale indeosebi.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
10 minute masina pornita inainte de a porni la drum cred ca e mai benefic financiar decat AC'ul pornit tot drumul.Chiar si sters geamurile pentru a scapa de apa/condens de pe geamuri.
dar uneori chiar nu ai acest timp la dispozitie.
Skip ads

  • shoggy

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pana mai deunazi,am condus un megane 2 1.6 16v,masia tatalui iar recent am luat un astra 2001 1.6 16v. Sunt mai multumit de opel din diverse motive. Opel :interior aproape ireprosabil,renault,interior spatios dar dar materiale de proasta calitate. Ce am observat la motor,cel putin la opel,impartirea rapoartelor de viteza este mai calculata. La renault in treapta a 2-a este ca si intr a intaia la autobuz,foloseste la plecarea de pe loc. Sunt multe de spus,insa parerea mea per total,este ca opel are un plus in in plus fata de renault.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Na belea, se prefigureaza un nou topic:
Ferrari, Bugatti, Porsche, McLaren... vs DACIA
http://www.auto-bild.ro/sti...rsport-57124.html
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asta este de 1 Aprilie, nu... Laughing))))
Buna... Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deja paparazzi sunt pe gardurile de la Titu sa vada minunea Smile .
Iar actiunile astora de la Ferrari, Bugatti... sunt deja in cadere libera dupa anuntul asta Laughing .
Skip ads

  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Raportat la intreaga gama a fiecarui producator parerea mea este urmatoarea:

Motor
- motoarele Renault sunt mai rezistente si uneori mai rafinate decat cele Opel (sunt mult mai putine cazuri de motoare Renault care consuma ulei decat la Opel de exemplu)

Cutii de viteze
- etajarea cutiilor Opel este optimizata pentru reprize, cu rapoarte scurte pe cand rapoartele la cutiile renault sunt 'lungi' pentru consum redus
- aici situatia este aproximativ egala. Opel accelereaza mai bine, dar Renault consuma mai putin

Suspensii
- Opel are suspensie mai dura si aparent stabilitate mai buna
- Renault are suspensii mai confortabile
- personal prefer suspensiile Renault mai confortabile mai ales pentru drumurile noastre, dar aici e si chestie de gusturi

Spatiu interior
- cam toate modelele Renault sunt mai spatioase decat modelele omoloage de la Opel

Calitate interior
- Opel are calitate mai buna la interioare

Pret masina
- Renault sunt mai ieftine. Modelele noi de la Opel sunt aparent mai scumpe. Vorbesc de preturile de lista, nu de diferite promotii.

Daca ar fi sa cumpar masina noua, as cumpara Renault.

Daca ar fi sa cumpar masina SH as cumpara Opel (ceea ce am si facut).
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu degeaba pt varianta ieftina Mercedes a optat pentru motoare Renault..
Dar daca vrei calitate iti iei Opel
  • Madalin1796

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Mercedes a optat pentru multe lucruri de la Renault Laughing.


  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
pai daca e asa si renault a optat multe lucruri precum airbag,abs, centuri de siguranta etc de la mercedes s classe Smile))
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu o mai fi Mercedes ce a fost odata dar tot ramane etalon pentru multi constructori de automobile!
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ca tot radeati voi de la loganistii care fumega Smile)

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ala e un sofer care nu si-a dat seama ca masina are probleme.
Si a mers cu ea pana a vazut nor de fum.
Masina avea si alte probleme deoarece nu s-a oprit cand a scos cheia din contact.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
in cazul asta se opreste pe loc masina, se baga a 5-a si se omoara motorul. Altfel nu se poate. E caz de turbina care a prins drag de ulei :-p
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR