- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
micky001 a scris:Hai ca a inceput sa fie la greu dezbatuta problema geamului aburit,semn ca multi intalnesc /se lupta cu ea.Clapeta recirculare nu are nici o treaba,cu cat mergi mai mult pe recirculare,cu atat scapi mai greu de fenomen geam aburit.Recirculare!Cu recircularea activa,scapam greu,tare greu de umiditatea interioara...
Cel putin la Corsa, daca ai recircularea activa si directionezi fluxul de aer ventilat (cald sau rece) / climatizat spre parbriz, recircularea se dezactiveaza. NU POTI avea recirculare activa cand vrei sa dezgheti parbrizul. Recircularea e posibila cu fluxul de aer deviat spre orice alta pozitie.
Presupun ca si la celelalte modele Opel e la fel.
Producatorul s-a gandit ca printre soferii de Corsa (cel putin), vor fi si bizoni, drept pt care a eliminat din start posibilitatea de a dezaburi parbrizul in mod gresit.
Nu stiu cum au reusit unii de pe aici experimente sau de ce au dubii despre cum e corect. Cel putin la Corsa, NU MERGE.
Apropo, stupid criteriu de comparatie.
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
@PunctAlbastru dar ramane activat butonul de recirculare la devierea picioare/parbriz si cam tot acolo bate. La corsa ma refer! restul nu stiu.
Si ca tot vb de asta la Dokker nu am intalnit situatia asta, parbrizu reuseste totusi sa ramana cat de cat dezaburit chiar daca marginile nu!
Si la frumosii 80k km ... incep sa pice beculetele de la butoane si de la reglajul climei. O adevarata distractie noaptea
Si ca tot vb de asta la Dokker nu am intalnit situatia asta, parbrizu reuseste totusi sa ramana cat de cat dezaburit chiar daca marginile nu!
Si la frumosii 80k km ... incep sa pice beculetele de la butoane si de la reglajul climei. O adevarata distractie noaptea
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
La setarea strict parbriz/dezaburire,corect! Se deschide flapsul aspiratiei prin filtrul polen,recircularea este dezactivata.Cred ca la toate modelele.Dar daca setez manual pe clima de exemplu,toate caile,sus(parbriz) ,centru(consola centrala/laterale) si jos (picioare),cum fac majoritatea la drum intins,am optiunea de a selecta recirculare activa ,ori nu.De momentul ala vorbeam,ori de oricare alta setare decat strict dezaburire.Si la mine,banuiesc la toti,indiferent daca a fost setata manual recircularea activa si apas pe "parbriz/dezaburire ", se stinge semnul recircularii si se aude cum se deschide flapsul.Normal ca-i gandita bine treaba,tocmai de aceea am tot spus,recircularea nu are cum sa ajute la dezaburirea sticlelor.Chiar si folosind AC-ul,cu recircularea activa se lungeste timpul de uscare.
Mai exact,in pozitia asta:
, poti bine-merci sa activezi recircularea...,chiar daca se deschide si flapsul barbriz.Cu o treapta mai inapoi,sunt de acord,automat ti-o dezactiveaza.De climatronic,nu mai discutam,acolo este si mai multa "inteligenta "...
Corect! Si "musai "inmatriculat pe TeXas sau CeCenia...
Mai exact,in pozitia asta:
, poti bine-merci sa activezi recircularea...,chiar daca se deschide si flapsul barbriz.Cu o treapta mai inapoi,sunt de acord,automat ti-o dezactiveaza.De climatronic,nu mai discutam,acolo este si mai multa "inteligenta "...
Shellshock a scris:Din cauza asta se merita mai bine un Ford Mondeo sau un Vw Passat
Corect! Si "musai "inmatriculat pe TeXas sau CeCenia...
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
absolut 2.5 4motion ca sa dea bine la fete
Problema asta cu AC`u o au majoritatea masinilor care nu au dezaburire parbriz separata.
Totul tine de termostat in prima faza apoi de restul conditiior. totusi nu am sa inteleg de ce unii insista sa mearga cu Ac`u sa se incalzeasca mai repede in habitaclu ca apoi sa nu vada de marginea parbrizului, un eventual nauc pieton care nu stie ce e cu el pe margine sau .. noaptea cand ploua si acidentezi destul de urat pietoni deja angajati pe trecere dar tu nu ii vezi din cauza parbrizului PROST dezaburit!
Problema asta cu AC`u o au majoritatea masinilor care nu au dezaburire parbriz separata.
Totul tine de termostat in prima faza apoi de restul conditiior. totusi nu am sa inteleg de ce unii insista sa mearga cu Ac`u sa se incalzeasca mai repede in habitaclu ca apoi sa nu vada de marginea parbrizului, un eventual nauc pieton care nu stie ce e cu el pe margine sau .. noaptea cand ploua si acidentezi destul de urat pietoni deja angajati pe trecere dar tu nu ii vezi din cauza parbrizului PROST dezaburit!
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Merge! Folosind AC-ul,dezaburesti mai rapid sticlele,usuci aerul din habitaclu cum s-ar spune.Partea mai putin economica a smecheriei este ca trebuie sa folosesti AC-ul dela inceput pana la... sfarsitul calatoriei.Vaporizatorul condenseaza particolele de apa pe suprafata lui,retinandu-le,transformandu-le in picaturi ce se dreneaza apoi spre exterior prin caile de evacuare a apei,insa odata intrerupt sistemul,efectul de umidificare a habitaclului se accentueaza prin tocmai apa retinuta anterior de respectivul vaporizator...Poti experimenta,intr-o seara rece,ploioasa,cand urci si ai toate sticlele aburite,pornesti AC-ul si ai sa vezi ca in maxim 5 minute ai toate sticlele uscate,nu numai parbrizul.Odata insa oprit,se vor aburi la loc,chiar daca nu in totalitate,dar efectul va fi rapid vizibil in extremitati,sticle laterale indeosebi.
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- shoggy
- **
- 119 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
shoggy
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Pana mai deunazi,am condus un megane 2 1.6 16v,masia tatalui iar recent am luat un astra 2001 1.6 16v. Sunt mai multumit de opel din diverse motive. Opel :interior aproape ireprosabil,renault,interior spatios dar dar materiale de proasta calitate. Ce am observat la motor,cel putin la opel,impartirea rapoartelor de viteza este mai calculata. La renault in treapta a 2-a este ca si intr a intaia la autobuz,foloseste la plecarea de pe loc. Sunt multe de spus,insa parerea mea per total,este ca opel are un plus in in plus fata de renault.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Na belea, se prefigureaza un nou topic:
Ferrari, Bugatti, Porsche, McLaren... vs DACIA
http://www.auto-bild.ro/sti...rsport-57124.html
Ferrari, Bugatti, Porsche, McLaren... vs DACIA
http://www.auto-bild.ro/sti...rsport-57124.html
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Raportat la intreaga gama a fiecarui producator parerea mea este urmatoarea:
Motor
- motoarele Renault sunt mai rezistente si uneori mai rafinate decat cele Opel (sunt mult mai putine cazuri de motoare Renault care consuma ulei decat la Opel de exemplu)
Cutii de viteze
- etajarea cutiilor Opel este optimizata pentru reprize, cu rapoarte scurte pe cand rapoartele la cutiile renault sunt 'lungi' pentru consum redus
- aici situatia este aproximativ egala. Opel accelereaza mai bine, dar Renault consuma mai putin
Suspensii
- Opel are suspensie mai dura si aparent stabilitate mai buna
- Renault are suspensii mai confortabile
- personal prefer suspensiile Renault mai confortabile mai ales pentru drumurile noastre, dar aici e si chestie de gusturi
Spatiu interior
- cam toate modelele Renault sunt mai spatioase decat modelele omoloage de la Opel
Calitate interior
- Opel are calitate mai buna la interioare
Pret masina
- Renault sunt mai ieftine. Modelele noi de la Opel sunt aparent mai scumpe. Vorbesc de preturile de lista, nu de diferite promotii.
Daca ar fi sa cumpar masina noua, as cumpara Renault.
Daca ar fi sa cumpar masina SH as cumpara Opel (ceea ce am si facut).
Motor
- motoarele Renault sunt mai rezistente si uneori mai rafinate decat cele Opel (sunt mult mai putine cazuri de motoare Renault care consuma ulei decat la Opel de exemplu)
Cutii de viteze
- etajarea cutiilor Opel este optimizata pentru reprize, cu rapoarte scurte pe cand rapoartele la cutiile renault sunt 'lungi' pentru consum redus
- aici situatia este aproximativ egala. Opel accelereaza mai bine, dar Renault consuma mai putin
Suspensii
- Opel are suspensie mai dura si aparent stabilitate mai buna
- Renault are suspensii mai confortabile
- personal prefer suspensiile Renault mai confortabile mai ales pentru drumurile noastre, dar aici e si chestie de gusturi
Spatiu interior
- cam toate modelele Renault sunt mai spatioase decat modelele omoloage de la Opel
Calitate interior
- Opel are calitate mai buna la interioare
Pret masina
- Renault sunt mai ieftine. Modelele noi de la Opel sunt aparent mai scumpe. Vorbesc de preturile de lista, nu de diferite promotii.
Daca ar fi sa cumpar masina noua, as cumpara Renault.
Daca ar fi sa cumpar masina SH as cumpara Opel (ceea ce am si facut).
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 833 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat