Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da, corect, dar masina respectiva a fost oprita de autorul filmarii prin taierea unei conducte de motorina.
deci masina inca functiona pe motorina (dar si pe ulei dupa fumul pe care-l scotea).
in mod normal cand se ia contactul motorul trebuie sa se opreasca.
masina mai avea si alte probleme in afara de turbina.
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca a luat-o turbina pe ulei... n-o mai opresti cu contactul...Pana nu "haleste" tot uleiul,nu se lasa!Un prieten a patit-o asa,i-a luat contactul si tot mergea..Pana n-a calcat frana, intr-a I-a,n-a oprit-o...Varianta II,smulgi furtunul aspiratie si-i pui palma,sa-i tai aerul.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Man, motorul respectiv a fost oprit prin taierea furtunului de motorina.
Cel putin asa a precizat autorul filmului pe tt...
Daca o lua pe ulei nu s-ar fi oprit daca taia furtunul de motorina...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat


o fi zis.dar nu-ti pare cam ..."similar" cu cel de mai sus?
Sincer,sa tai furtun combustibil pe un motor supra-turat,incins...daca nu-i al tau,o faci!Aici se vede cum forteaza ..."omorarea" motorului...
Apoi,poti sa-l turezi de-l ia dracu,ca fara ulei,nu-ti scoate fum ca o locomotiva pe abur...(bine,aia scoate..abur mai mult..) Smile
Cert este ca boala asta nu face rabat functie de marca masinii.Deci,n-are nici o relevanta asupra subiectului discutiei.
Skip ads

  • FlorinAlin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, doresc sa-mi exprim si eu opinia pe acest subiect, eu zic sa ne uitam putin mai in urma de pe vremea Daciei Super-Nova si ca un grad de comparatie nu am sa iau un Astra G cum ar fii ferplei, am sa merg mai in spate... mult mai in spate si fac referire la Astra F printre primele modele ( ''91-''98 ) sa zicem editia 1993 ca am avut placerea sa detin un model si sa-l cunosc per ansamblu. Din punct de vedere tehnic nu ar trebui sa fac o conparatie din pricina diferentei de 12-13 ani intre cele doua. Pe Astra F eu am avut un motor de 1.4 mono-punct,60cp Benzina cel mai slabut din gama pe Super-Nova presupun ca un 1.4 aspirat 75cp aparent un avandaj de putere si transmisie cum era si evident, sa zicem 1-0 pentru Dacia. Trecem la exterior aici este discutabil e in functie de gustul fiecaruia dar din punctul meu de vedere Astra F arata mult mai bine decat Dacia Super-Nova tinand cont ca Astra F aspectul exterior a fost desenat in ''90 ca in ''91 modelul sa iasa in productie si de a lungul timpului modelul nu a suferit schimbari majore, Opel-ul avand niste lini mai curbe o forma mai aerodinamica oferindui un aspect mai placut si iti da sentimentul de miscare chiar si atunci cand sta pe loc. Dacia este un model cu multe muchi mai spartana sacrificand imaginea ei pentru a oferi un habitaclu mai spatios in interior sau cel putin a da iluzia asta si fiind mai ieftina la schimbatul pieselor acestea ne avand modele, striati, lini,forme greu de optinut prin reparati geamurile fiind mai drepte si pretul lor mai accesibil. Portbagajul celor 2 vehicule este greu de estimat care e mai eficient amndoua fiind considerate 5usii dispun de deschidere printr-un haion deschiderea mai larga ar fii la Dacie avand spatele mai patrat dar forma portbagajului la Dacie este cu o forma bizara, acesta fiind ca de sedan daca pot numi asa si asta va scadea volumul portbagajului. Astra are un spate ca de breck un spate drept porportional curbanduse chiar din dreptul geamului chiar daca are deschizatura inferioara Daciei acesta poseda un portbagaj mai adanc decat lat fiind mai utila transportului de bagaje. In interior avandaj ar fii tot pentru Opel avand o forma curba usile si stalpi (B si C) fiind mai curbati ca la alte modele acesta iti da sentimentul de spatiu si nu te simti constrans de ei, Dacia avand o forma piramidala podeaua paranduti mai mare ai sa observi ca incet incet devine tot mai mica datorinduse formei ei mai drepte, scaunele sunt mai confordabile la Astra F ati putea zice ca materialele dintre cele 2 sunt datorate si de pretul de achizitie Dacia fiind lowcost as fii deacord cu voi pana la un punct, daca nu ar fii diferenta de 12 ani totusi nu sunt 3-4-5 ani sunt 12 nici dupa 12 ani nu sa putut creea un egal intre ele estetic vorbind. La interior cred ca au aceleas dotari in nu stiu daca pe Super-Nova exista aer conditionat in rest nu sunt diferente telecomanda au ambele modele (usi fata).
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pentru iubitorii de dacia...
se pare ca suntem buni doar sa cumparam cele mai ieftine si chele masini disponibile...
http://www.4tuning.ro/masin...-primi-27839.html
chiar imi place cum arata si utilitatea ei...

aparent si sandero va avea versiuni care nu se vor vinde in romania...
http://www.4tuning.ro/masin...mplete-27583.html

am impresia ca suntem luati de papagali de catre renault.
  • Madalin1796

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Asta pentru ca, in cazul duster-ului, sunt putine care se cumpara full si mai multe cele de 10k euro, hai sa zicem 12k cu o vopsea si fara bari negre. Pacat totusi ca masina romaneasca se vinde mai bine in alte tari iar variantele mai speciale nu se vand si in tara ei.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Nu poti sa vinzi pick-up in europa decat cu diesel, iar 1.5 dCi e prea mic pt pick-up si naravurile europei. 4-500 kg sarcina un pick-up ar trebui teoretic sa care in mod curent, nu doar la cules si la ignat cum face Dusteru. Plus caroserie mai grea.

2.0 dCi era bun dar e scump si adaptarea costa ca nu l-au montat pana acum.
Asa, in America de Sud benzina e ieftina, 2.0 benzina o sa prinda. Se monteaza de ani de zile pe Duster.
Acolo e piata mare pt pick-up. Multi au multe modele dubioase. Inclusiv GM are cel putin doua generatii de Chevrolet Montana pe Corsa B si C, care in europa nu au ajuns niciodata.

Sandero RS nu s-ar vinde in europa cu 2.0 150cp, cand toate masinile mici si jucause au acum 1.4 sau 1.6 turbo. In Ro poate l-ar cumpara unii ca nu e ft scump sa tii un 2.0. Dar Romania e piata mica, mai ales pt Sandero. Iar pe vestici i-ar arde rau la emisii un 2.0. Si cine e dispus sa plateasca asigurare cat pentru 150 de CP, cu siguranta nu va cumpara Dacia.

jgyprime, te mananca sa-ti cumperi Dacie sau de ce esti suparat? Smile
Skip ads

  • alexxxl

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2016

  • Mesaj Privat
pe mine ma enerveaza la culme astia cu loganele lor lesinate ca deabia se misca cu ele pe strada si mai mult incurca circulatia pai stau eu cu opelul meu Z18XE dupã toti moscaiti cand ii vad in fata mea fac tot ce pot sa ii depasesc si sa scap de ei
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ca sa vezi...
acum vreo 2-3 saptamani mergeam eu in treaba mea pe banda a 2-a devansand linistit masinile de pe banda 1.
aveam vreo 55 km/h pe limitare de 60 km/h, deci mai mult decat regulamentar...
la un moment dat din coloana de pe b1 care mergeau cu vreo 30 km/h iese un mosulica (cred ca avea peste 60 de ani) cu un logan, cred ca era 1.2 sau maxim 1.4 benzina cand eram cu botul in dreptul rotii lui spate, evident fara sa semnalizeze, fara sa se asigure...
eu franez sa nu ma loveasca mosul dar ii dau si un claxon lung (nu cred ca s-a prins despre ce e vorba)...
merg in spatele lui o perioada pana la primul semafor unde culmea eu vroiam sa merg la dreapta, el mergea inainte, situatia din trafic face de asa natura cat sa ma opresc in dreapta lui...
dau geamul frumusel jos, si-i fac semn...
lasa si el geamul jos si il intreb daca cumva s-a asigurat cand a schimbat de pe b1 pe b2 mai inainte...
el cica da, dar nu era nimeni pe b2 (nimeni in afara de mine si de coloana din spatele meu, dar na, vectra ce o masina aproape invizibila la cei 4,5 metri lungime)...
i-am explicat fromos sa-si regleze oglinda pentru ca sigur nu e reglata bine...
stupoare, chiar daca masina avea oglinzi reglabile electric (vedeam joystick-ul ala de reglaj de la mine din masina) el lasa geamul stanga in jos si trage cu mana de carcasa oglinzii (ca la dacia 1300 daca stiti la ce ma refer) si-mi zice ca nu se regleaza, ca are o problema si nu ramane unde o pune el...
si pentru ca aveam timp (mai era destul pana se facea verde) i-am explicat de acel joystick...
nu cred ca a inteles, era putin bulversat de explicatiile mele...

oameni buni, astfel de soferi circula printre noi zi de zi...
  • alexxxl

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca mosulica avea loat carnetu la pitesti si cine stie cati dinastia circula zilnic pe sosele trebue sa ne ferim de ei
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca l-a luat cand circulau 3 masiin / ora si nu aveai cu cine sa te intersectezi...
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Hmz, ce ziceti de noile logan/sandero? Mie unul imi cam plac, cu o echipare decenta volan reglabil si scaun reglabil pe inaltime ar fi buna ca masina de oras si in plus de asta consumul este mic, intretinere mica, asigurare la fel si cica sunt fiabile!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sandero stepway se vinde bine afara dar si in tara acceptabil. Motorul 0.9tce este de 90cp este facut cu experienta lor in F1 si chiar e facut bine, taximetristii il freaca zilnic. Nu se poate compara cu cel Opel A14xxx care a ramas tot pe un proiect vechi si tot tras de el. Are ceva dotari dar intrebarea e cu tabla, daca caroseria infloreste si in 10 ani este ciur nu stiu ce sa spun.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
legat de motorul de 0.9, am un amic taximetrist si zicea ca e mai slab decat motorul de 1.4...
ca sa traga trebuie sa-l turezi destul de mult altfel nu prea are vlaga.
la consum pe taximetrie cica consuma mai mult decat motorul de 1.4
cu AC pornit deja te rogi de masina..
omul a avut logan 1.4 si acum are 0.9 ambele cumparate de noi.
pe cel de 1.4 dupa ce a facut foarte multi km, l-a vandut cuiva cunoscut si respectivul e foarte multumit de masina.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Peste 50% din soferii romani habar nu au sa foloseasca toate dotarile masinii. Si nu pentru ca au luat permis pe bani, ci pentru ca au ramas in urma cu tehnologia. E totusi trist ca sunt o gramada de soferi care nu stiu sa-si regleze oglinzile sau sa regleze inaltimea farurilor in functie de incarcatura. Multi merg cum mergeau cu Dacia, au ramas blocati acolo. Cat despre Logan fie el cu orice motorizare, ramane tot Logan. Toata lumea spune ca se vinde bine afara, dar nimeni nu isi da seama ca strainii il cumpara doar pentru ca e ieftin si destul de fiabil. Il alearga cativa ani, dupa care vine inapoi in RO, cum ca l-a avut o baba ce mergea cu el doar la piata, de aia are doar 98000 km.
  • alexxxl

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Si cu imaginea marci cum ramane? Ca una e sa umbli cu dacia si alta e cu opelu
Si nu stiu unde vede toata lumea loganuri in strainatate ca eu circul mult in afara tari în interes de servici si foarte foarte rar vezi un logan pe strada
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
loganele le vezi prin orase.
eu am vazut in germania destule dustere, si sandero prin oras.
ce e drept, in afara localitatilor nu prea vezi dacii
  • alexxxl

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cred ca la cumpara doar refugiati din germania Smile)))))))))
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nemtii le cumpara pentru naveta. Sunt ieftine, intretinerea ieftina si destul de fiabile mai ales pe motoare-cutie. In 6-7 ani face cu ea 400-500 k km cu o investitie totala de 13-14000 euro(cost masina+intretinere). Si nu are stres, cand incepe sa faca belele o da pe nimica tot. Si vine in Romanica, la fel ca si alte masini, cu 120.000 km reali, carte service, tzipla ce sa mai. Chiar credeti ca nemtii nu au mai vazut masini pana la logan? Il cumpara doar pentru costul total redus.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR