Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La tine valva e diferita, comanda vacumatica cu futunas, intra in ea teava de gaze arse mai groasa si le scoate prin "talpa". O cureti nu zic nu dar dupa asta urmeaza throttle body care are pe el si potentiometru plus IAC.
Dupa cum e manifestarea la tine as suspecta catalizator infundat, motorul are destui km.
Daca nu te bazezi la curatat lasa pina la 1Mai, facem si o diagnoza. Dupa curatare IAC la modelul tau se face obligatoriu procedura invatare ca alfel patesti ca mine, nu am mai scris darhttps://www.clubopel.com/vie...hlight=x20xev+iac

Ti-am trimis si pe PM, deoarece nu voiam sa fac topicul asta prea "stufos", dar cred ca nu a ajuns la tine, pt ca nu am primit nici un raspuns:
Dan, multumesc mult pt sfaturi.
Daca zici ca nu-i problema, as inclina sa o las pana la 1 Mai.
E mai sigur
LE: Spune-mi te rog, ce piese si materiale sa am la mine (furtune, garnituri, solutii, etc.) Question
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O sticla de solvent carburatoare este suficient, carburol sau carbusolv.
  • Iordache Ion

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sunt posesor de cateva luni de Agila, motor 1000. La cateva saptamani dupa cumparare, mi s-a aprins martorul sub forma de motor langa masinuta cu cheie. La diagnoza mi s-a spus ca sonda lambda 1 este defecta si EGR-ul nu lucreaza. Am schimbat sonda lambda si conform celor citite pe site-urile voastre am verificat EGR-ul. Tensiunea de alimentare a bobinei este de 8V, iar rezistentele bobinelor si potentiometrului sunt mai mici decat cele date de Dan Cuciureanu pe site. Am curatat si EGR-ul, dar martorul ramane in continuare aprins. Nu am circulat totusi foarte mult cu masina- cativa km. Este posibil sa imi dea calculatorul informatii si tensiune eronata inca?
Mentionez ca dupa diagnoza si resetarea de la diagnoza martorul a stat stins si am circulat aproximativ 30 km de fiecare data (am facut 2 diagnoze).
Va rog, pe cei care puteti sa imi dati un sfat sa-l postati in site-ul pentru EGR Agila sau la adresa de e-mail de mai jos.
Daca Dan Cuciureanu este de acord sa avem o discutie telefonica il rog sa-mi comunice numarul de telefon pe adresa de e-mail mela_mihaela_2007@yahoo.com
Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tensiunea masurata de tine adica 8V e mica, trebuie 12V sa fie (tensiunea de pe bornele bateriei mai exact).
EGR cind merge greu consuma mult si asta duce la decalibrare siguranta, nu se arde dar va prezenta rezistenta.
Uite schema, cu galben ai marcat bara comuna de 12V, EGR+sonde lambda+valva purjare+debitmetru.

E acum e smecheria, masori cu contact pus cit ai pe bara aia, de evemplu pe valva purjare vapori benzina ca e foarte accesibila mufa, gasesti x volti, te duci sub bord stinga spre stilp si acolo ai cutia cu sigurante, pui aparatul de masura cu un tester la sasiu si cu celalalt cauti aia x volti. Cind ai gasit nemernica vei constata ca pe intrarea ei ai 12V si la iesire X volti. Simplu! Parca era una de 15A, coloana stinga cam pe la mijloc.
Succes si poate faci o poza cu nemernica de siguranta.
Skip ads

  • Iordache Ion

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va salut Agilisti! Pentru moment nu am timp sa fac masuratorile respective, fiind plecat din localitate mai mult timp. In momentul in care le voi efectua va voi anunta si eventual voi incerca sa fotografiem pentru a fi de ajutor si altora. Pentru moment, ii multumesc foarte mult lui Dan si raman dator sa prezint si celorlati Agilisti ceea ce voi constata!
Drum bun,fara evenimente rutiere tuturor!
  • Ivanescu Mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Intrebare pentru dl. Dan Cuciureanu

As vrea sa te intreb cateva chestiuni
Am avut probleme cu masina mea un Opel Agila de 1,2 litri Problema venea de la EGR
Am fost cu ea la testare si mi au gasit cod stocat P1405 - EGR defect. Asa mi au trecut in fisa eliberata de Opel Iasi Altceva nimic, valori sau mai stiu eu ce. Am fost la un mecanic, l am curatat, o vreme a mers bine, martorul in bord nu a mai aparut. La vreo 2 saptamani a aparut din nou . Nu stiu ce sa fac sa l inlocuiesc, sau mai poate fi salvat. Am vazut pe site ca ai scris unui uzer ca trebuie schimbata si siguranta dar nu am identificat o care este. In carte tehnica spune ca siguranta pentru componente electonice motor este nr 8 coloana dreapta, dar acolo nu i nici o siguranta nici pe caseta de plastic de la sigurante nu figureaza nimic. Iti aduci cumva aminte care este siguranta care este bine de inlocuit. Masina cand merge bine cand mai face nazuri si de martor in bord nu scap. Am senzatia ca valva se deschide dar trebuie sa o calc putin mai tare. Cand merg cu viteza 1 si a 2 a parca nu prea trage dupa ce pun a 3 a merge mult mai bine mai ales daca o accelerez si masina are putere . As dori sa mi dai cateva sfaturi, te rog , sa mi spui cum e mai bine sa procedez, pentru a nu schimba o piesa daca nu i cazul.
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai tin minte care siguranta era, vezi cum am explicat eu masuratorile.
Curata EGR temeinic cu conectare la 12V cum am explicat.
Testere avem si noi si mult mai ieftin si mai profesionist minuite, nu stiu de ce ai mers la Cold sub Paltin...probabil ai prea multi bani.
  • Remus28m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa multumesc lui Dan Cuciureanu pt ca ce face el pt posesorii de opel este ceva deosebit...si in acelasi timp sa-i multumesc si lui iulian...impreuna sunt taticii egr-ului....eu am patimit cu acest egr aproape un an de zile...si nimeni nu a venit cu o solutie...zeci de testere zeci de meseriasi si service....nimic...toti ...trebuie schimbat egr....si asta undeva cam 2000 ron....si nimeni nu dadea sansa de a fi curtat...toti spuneau ca un egr de 1,7 cdti nu se poate curata...si uite ca Iulia si Dan au facut aceasta operatie ieri..si masinuta mea merge ca o Regina..trage...nu mai scoate fum...are sprint si viata.....am sa postez si foto sa vedeti cum arata un egr inainte de curatare si apoi dupa curatare....Multumesc Dan si Iulian...! Razz
Skip ads

  • georgex

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand tin sa multumesc d-nului Cuciureanu pt ca imparte si celorlati experienta dansului.
In al doilea rand vreau sa curat valva egr si nu gasesc garniturile,am fost in mai multe magazine si nu am gasit. Se poate pune silicon rosu care rezista la temperaturi extreme(350 grade celsius)?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru prima curatare a EGR poti refolosi garniturile cu conditia sa nu le deteriorezi la desfacere. La urmatoarea e bine sa le schimbi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cele doua garnituri costa am 11 lei
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
georgex, intreaba-l pe utilizatorul "Agilul" de pe aria de publicitate a forumului. Te asigur ca iti aduce garniturile. Fie ii dai codurile scrise de Dan, fie ii spui despre ce e vorba si iti cauta el. Stie despre ce e vorba.
Pe el in gasesti pe str. Dezrobirii, Militari. Volkparts parca se numeste magazinul, vizavi de pizzeria Jerry's.

Unii sunt mai lenesi, nu au tragere de inima sa castige un client cu niste garnituri. Nu ai fost unde trebuie.
Skip ads

  • si_diez

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
exista vreun owner din cluj care sa fi curatat/schimbat EGR...? ma intereseaza de unde v-ati luat garniturile ca n-as mai astepta pana vin prin comanda de pe net.
  • si_diez

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Azi am primit setul de garnituri EGR, surprinzator de repede, doar ca vanzatorul mi-a adus 5 buc din fiecare, pe motiv ca doar asa le-a putut comanda....cine mai doreste ... cine mai pofteste, de preferinta din cluj ca sa evitam taxe de trasport https://www.clubopel.com/vie...p?p=285436#285436


sper ca e bine postat mesajul ca e strans legat de EGR
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca te bagi sa cureti EGR si la altii cu Z10XE/Z12XE scapi repede de ele, faci si un ban dar si o fapta buna, in CJ sunt multi ....
  • si_diez

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Azi dimineata, pe langa obisnuita balba la pornire (se opreste motorul dupa prima cheie, merge balbait, relanti foarte instabil pe undeva pe la 500, nu se accelereaza, da nas, nu trage - toate astea pana se incalzeste motorul, iar apoi se simte cum trage doar cand ajunge la 2500-3000 de ture), mi-a scos un fum alb nemirositor pana s-a incalzit la 80, sa fie oare tot EGR de vina Question ....., revin cu intrebarea daca si-a mai curatat vreun clujean EGR-ul sau daca mai sunt doritori?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle body, mergi si tu joi pentru o diagnoza. Goldeneye parca stia sa curete throttle si EGR in CJ.
  • si_diez

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
throttle body l-am curatat si tot asa face, am schimbat si bujiile si nimic
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa faci o diagnoza, sau "metoda murzick" https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 , sa vezi daca ai erori stocate?
  • si_diez

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
N-am incercat pentru ca eu de cand am masina in stanga mi se aprinde doar becul EPS si nimic altceva, abia cand m-am urcat intr-o alta agila am observat ca ar mai fi ceva ledul pe-acolo inclusiv cel cu "masinuta"
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR