Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cu throttle si alte operatiuni de mica amploare te pot ajuta, EGR nu am desfacut pentru ca mi sa parut prea urat pozitionat, nu aveam sculele necesare la acel timp.
Apropo, am facut un test, cu motorul oprit am deconectat mufa de la EGR,si m-am plimbat putin, am crezut ca va merge mai urat sau voi observa\simtii ceva dar nimik. Precizez ca masina nu are probleme cu EGR, consum marit, toba afumata, balbaieli la pornire sau becuri aprinse in bord. E vreo problema sau asa trebuie sa se comporte(becul cu masinuta cu cheie s-a aprins, atat, dar dupaia am resetat codul de eroare)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si_diez la tine trebuie o diagnoza, se poate face lejer, am om in CJ, pe urma vedem ce si cum si trecem la next step, ce trebuie facut, cine face , cine te ajuta, daca vrei imi spui si se rezolva.
Dan
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cineva, cumva pentru a-mi face si mie o diagnoza la masina in zona Braila - Galati s-ar gasi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa citesti cod eroare este simplu, este metoda pedale. Pentru parametri e ceva mai complicat ca trebuie sa stii si cit sa fie, incearca la iso https://www.clubopel.com/pro...profile&u=759
Skip ads

  • andrei_tm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,
vreau sa-mi rezolv si eu problema cu sonda egr si nu stiu la ce service sa merg in tm. la reprezentanta opel nu mai sunt curios tinand cont de experientele(neplacute) anterioare iar la promotor nu au reusit sa-mi dea un diagnostic dupa o sapt de analize. in prima zi mi-au spus ca e sonda praf si trebuie schimbata(la 3000 de rotatii se bloca motorul si trepida). dupa ce am pus una noua arata bordul ca pomul de craciun. cand se aprindea becul de motor cand cel de service. dupa analize detaliate imi spun ca e calculatorul defect si nu recunoaste sonda noua...insist sa o curete pe cealalta si si o remonteze si motorul merge ok iar becurile nu se mai aprind, doar ca uneori mai trepideaza cand o turez......
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vii vedem parametrii dupa care discutam ce este de facut Smile
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am mai scris aici cu diferite probleme, o parte s-au rezolvat,o parte nu.Il rog pe dl.Dan Cuciureanu daca ma poate ajuta cu o diagnosticare adavarata.Sunt din Roman.Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dai o fuga in Iasi si te rezolv.
Skip ads

  • myky99

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu (bine tata are, nu eu )o Astra g 1,2 z12xe ,M-am gandit sa ma apuc cu tata sa curatam EGR-u ,dar am o problema :masina nu are nici o simptoma din ce a prezentat Dl.Dan mai sus ,merge perfect nu mananca ulei ,toba e super curata(e plina de praf Smile ,nici urma de negreala)trage,nu are nici un fel de problema. .Ce ziceti ,se merita sa o desfacem sau mai asteptam pana o avea ceva simptome.
Multumesc antitipat ,Mihnea
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@myky99 daca masina merge dupa cum spui nu are rost sa umbli ca sa te afli in treaba, mai ales ca operatiunile astea nu sunt chiar de doi lei. EGR de curatat la Agila presupune mai multe si s-ar putea sa-ti dai cu stangu in dreptu.
  • myky99

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ok atunci ,Nu am sa ma apuc de ea ,o lasa pana o avea ceva simptome(sper sa nu aiba prea curand Rolling Eyes ).Va multumesc,pt timpul si raspunsul acordat.O zi buna,Mihnea
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Dai o fuga in Iasi si te rezolv.

Multumesc pt.raspuns.Cand crede-ti ca v-as putea gasi mai liber?Si cum putem sa stabilim o intalnire.
Skip ads

  • cosma ilie

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare ,sunt nou pe aici ,am si eu o problema cu aceeasi valva egr am cod P1405 , din ce am citit pe aici am inteles ca un consum de ulei este"normal" cand ai aceasta problema . Intrebarea este cat ulei poate sa consume? Am facut un drum de 250 km si a scazut 3 liniute pe joja nivelul, e normal ? Multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cosma ilie tie iti consuma ulei, vezi la prima pagina ca ai o poza cu o teava de esapament normala (curata perfect). Orice consum de ulei gripeaza EGR !
  • cosma ilie

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am avut pierderi de ulei pe la garnitura de la baie, am schimbat nu mai pierde pe nicaieri, sapt ttecuta am curatat valva am sters eroarea 1405, dar dupa 20 km a aparut din nou masinuta cu cheita , am citit cu metoda cu pedalele apasat aceeasi eroare, la service mi-au spus ca daca apare iar tre schimbata valva, deci acest consum ridicat nu poate sa fie de la aceasta valva EGR? masina este 203, 60000 km asa repede tre segmentat motor?sau alte cauze pt acest consum de ulei , am facut acum 2 sapt schimb si deja tre sa mai cumpar altul sa completez:(
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E foarte simplu: teava esapament cu funingine = consuma ulei, ai teava neagra uleioasa = consuma de rupe ulei.
Pe linga subiect: Nu stiu cum unii cumpara dupa cum le spun eu "epave" si eu cu masina perfecta la 5200euro nu am client?
Consum ridicat de ulei nu vei avea in veci si pururi de la EGR! El se gripeaza tocmai din cauza consumului de ulei
L.E. nu pune baza in km de la bord!
  • cosma ilie

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok ,ms ,ce masina ai la 5200 ca o vand pe a mea ca si asa consuma ulei si poate te "scap" de ea Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cosma ilie masina este la vinzare aici -> https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=agila
Am redus pretul ca lumea vrea ieftin, nu se uita la calitate ca si asa nu se pricep. Toate epavele de prin tirg cu pret de 4500-5000euro mi-au stricat actiunea de vinzare la pret corect. Reducerea se bazeaza pe citeva mici diferente, se da cu radio-cass original, cu cauciucuri Semperit care au destula amprenta, fara bonus proiectoare care oricum trebuiau adaptate si cine o cumpara nu cred ca se pricepe sa le puna. Nu am avut timp sa rectific anuntul, o voi face zilele astea eventual poze mai in amanunt. De asemenea voi scrie tot ce am inlocuit la ea ca sa nu caute lumea de nebuna prin posturile mele
Fata de Corsa asta are garda la sol mai mare si scapi de stresul ca o atingi, nu pica timoneria, toba nu rugineste si pozitia la volan asigura vizibilitate mai buna.
  • vycc

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut OPEL-isti de pe acest forum! sant un incepator in de-alde opel-ului,am si eu o intrebare referitor la aceasta problema,aceasta valva EGR,daca exista cineva din bucuresti care se pricepe la curatarea ei ,mentionez ca detin un opel astra din 2002 z16xe,deci cineva din bucuresti care s-ar baga al curatarea cestei valve contracost binenteles?
  • adysan75

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare!pt dl DAN in special...daca ma poate sfatui...
de cand am adus my astra g Z16XE din Germanica, la aproape 4000 km facuti pe plaiuri mioritice s-a aprins beculetul galben cu motorul...la reprezentanta...egr e de vina. un nene cica l-a curatat si mi-a spus ca nu ma va tine f mult..asa a si fost...becul s-a aprins iar, insa fara prea mari simptome negative...cateodata mai dadea in nas si becul aprins tot timpul
si m-am hotarat dupa ce am vazut discutiile de pe aici, sa curat valva egr.am urmat toti pasii, si ce am gasit pe ea....oribil...inclusiv am conectat 2 cabluri pe baterie...si incet, incet cu spray si decarburol a inceput sa lucreze...pistonasul ei avea cursa normala.
am montat-o pe masina...si surpriza...nu mai pornea, nu tinea relantiul, mirosea puternic a benzina...martorii aprinsi in bord..ce mai ...urat tare..
am demontat iar...ma gandeam ca poate garnitura sau pozitia ei...am dat iar cu spray wd40 si dupa multa chinuiala acum cat de cat tine relanti dar cu variatii, da in nas si porneste greu indiferent rece sau calda.
aa era sa uit...am deconectat inclusiv cablurile bateriei, sa se reseteze ecu...curios este ca acum nu mai este martorul aprins insa dupa toate simptomele tot de la egr pare sa fie..
am pus un egr de la un nene de la dezmembrari...sincer nu a stat prea mult pe masina, tot ce am remarcat a fost ca parca tinea relanti mai bine
ce ma sfatuiti? sa achizitionez un egr?sa incerc cu unul nou?daca nu e de la el?mentionez ca scos egr de pe masina si conectat la baterie functioneaza f bine...multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR