- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Pai era sudat cu mizerie cand zic sudat ma refer ca nu il puteam misca ,da este foarte adevarat ca dupa ce sa murat si am curatat am putut face chestia cu inpuls sa dau comanda la bobina,inaite de murare nici daca stateam cu el pe paratrasnet sa ma fulgere nu il miscam era cimentat chiar incepusem sa caut un sh bun dar din curiozitate am dat cu spray curatat contacte ca si asa era conpromis si a inviat mortu
ag-09-tcu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut toti membri
Am fost nevoit sa curat valva egr pentru ca nu mergea bine si dupa o motorina bagata accidental in rezervor nu m-am mai inteles deloc cu ea dar vreau sa va spun cum am facut eu fara sa mai demontez egr-ul.
In primul rand va trebuie un sprey de carburator cu tevusca aceea de la wd40 am pus un strat de banda ixoliera la 5mm de capat si am bagat-o pe gaurica din jumatatea valvei unde am bagat cu presiune lichid si am cuplat terminali 1 si 5 la baterie. M-am jucat cu valva 10 minute si mai bagam lichid pana am vazut ca tija valvei nu se mai bloca. La mine canx se bloca loveam capul de plastic al valvei cu manerul surubelnitei. Metoda a mers si masina merge bine , am testat valva azi cu cele 2 fire si nu se mai blocheaza deloc caci defapt axul se blocheaza nu palaria de la supapa. .
Mult noroc
Am fost nevoit sa curat valva egr pentru ca nu mergea bine si dupa o motorina bagata accidental in rezervor nu m-am mai inteles deloc cu ea dar vreau sa va spun cum am facut eu fara sa mai demontez egr-ul.
In primul rand va trebuie un sprey de carburator cu tevusca aceea de la wd40 am pus un strat de banda ixoliera la 5mm de capat si am bagat-o pe gaurica din jumatatea valvei unde am bagat cu presiune lichid si am cuplat terminali 1 si 5 la baterie. M-am jucat cu valva 10 minute si mai bagam lichid pana am vazut ca tija valvei nu se mai bloca. La mine canx se bloca loveam capul de plastic al valvei cu manerul surubelnitei. Metoda a mers si masina merge bine , am testat valva azi cu cele 2 fire si nu se mai blocheaza deloc caci defapt axul se blocheaza nu palaria de la supapa. .
Mult noroc
Liviu_pl
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt proaspat posesor de corsa c 1.0 af 2003. In ultimele zile am rasfoit cam tot ce s-a putut scrie despre egr si clapeta de acceleratie la agila,corsa si astra g(avand in posesie si.o astra) si am inceput temeinic sa pun in aplicare cele scrise de dl Dan. Astra rezolvata rapid simplu si eficient. La corsa am reusit decat clapeta de acceleratie deoarece la egr e cam bataie de cap si nu am ttoate sculele necesare. Diferente sunt destul de majore in comportament. Insa la corsa ne umbland la egr parca parca mai are un.pic de balbaiala (se simte decat in acceleratie moale). Dl Dan in momentul asta doar egrul ar mai putea.fi.vinovat? Nu am niciun fel.de cod de eroare sau bec aprins. Am facut si cateva poze + spray-ul folosit insa de pe telefon nu le pot incarca... http://postimg.org/gallery/vkg19e3i/0ee30026/ ppate decat asa se pot vedea. Multumiri dl Dan & Co. Zi buna
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Liviu_pl
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 879 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 879
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 879 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 879
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
domnu' dan va multumesc foarte frumos pt sfaturi , am vandut o agila unui cunoscut de 1.0 si i dadea in nas zdravan , cu ajutorul tutorialului am reusit sa curatam egr -ul , cu toate ca nu mis-a parut asa murdar , dar diferenta este imensa , masina trage si mai bine ca si inainte sa se apuce sa dea in nas din cauza lui, si nu a fost chiar asa complicat , chiar a mers usor. va multumesc inca odata ! l-ati scutit pe amicul meu de vreo 50-100 lei bani care i dadea la un service pt toata operatiunea.
- luigimario
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
luigimario
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salutare
Poate ma ajuta si pe mine cineva , am cumparat un opel corsa c din 2001 , 180000km motor z10xe adusa din germania .
Am avut multe erori in calculator , care s-au rezolvat treptat datorita informatiilor gasite pe acest forum ... tin sa va multumesc cu acesta ocazie........problema care a ramas si ma seaca este ca am check engine aprins si cod de eroare 1405 ....am verificat EGR si masurat conform indicatiilor gasite pe forum .....l-am curatat conform indicatiilor date de domnul Dan .
Pistonasul lucreaza , nu este axul uzat , are tensinile si impedanta corecta pe potentiometru si bobina .... am verificat mufele, cablurile, mufele de la calculator .......totul pare ok , numai ca eroarea nu dispare .
Cand am cumparat masina am gasit un plastic negru lipit peste ledul de la check engine, sa nu se vada ca ramane aprins....probabil s-a mai chinuit cineva inainte sa ii dea de cap si a ales acesta solutie `sa bage mizeria sub pres` .
In rest masina functioneaza perfect ca si cand EGR-ul ar lucra....nu se simte ca ar avea probleme in mers .
Intr-adevar dupa curatare parca este mai sprintena si nu mai intrerupe la accelerari bruste
la curatare am gasit o negreala urata ca o crema de ghete si sub ea un strat de calamina cred
am curatat tot cu carburol,triumf aragaze,spray de discuri .
Vreau sa va intreb:
1 Aceasta eroare se pote sterge scotand bornele de la baterie sau trebuie stearsa din tester?
2 Ce alta problema poate sa fie?
3 Daca cumpar un EGR nou este posibil sa dau banii degeaba pe el?
4 Poate fi infundata teava ce duce de la EGR in admisie si sa apara aceasta eroare?
5 Se poate sa am calculatorul defect? ...daca da.. a mai desfacut cineva calculatorul si ce neregula a gasit in el?
6 Unde gasesc un electrician bun de opel in bucuresti.... bineinteles contra cost .
Poate ma ajuta si pe mine cineva , am cumparat un opel corsa c din 2001 , 180000km motor z10xe adusa din germania .
Am avut multe erori in calculator , care s-au rezolvat treptat datorita informatiilor gasite pe acest forum ... tin sa va multumesc cu acesta ocazie........problema care a ramas si ma seaca este ca am check engine aprins si cod de eroare 1405 ....am verificat EGR si masurat conform indicatiilor gasite pe forum .....l-am curatat conform indicatiilor date de domnul Dan .
Pistonasul lucreaza , nu este axul uzat , are tensinile si impedanta corecta pe potentiometru si bobina .... am verificat mufele, cablurile, mufele de la calculator .......totul pare ok , numai ca eroarea nu dispare .
Cand am cumparat masina am gasit un plastic negru lipit peste ledul de la check engine, sa nu se vada ca ramane aprins....probabil s-a mai chinuit cineva inainte sa ii dea de cap si a ales acesta solutie `sa bage mizeria sub pres` .
In rest masina functioneaza perfect ca si cand EGR-ul ar lucra....nu se simte ca ar avea probleme in mers .
Intr-adevar dupa curatare parca este mai sprintena si nu mai intrerupe la accelerari bruste
la curatare am gasit o negreala urata ca o crema de ghete si sub ea un strat de calamina cred
am curatat tot cu carburol,triumf aragaze,spray de discuri .
Vreau sa va intreb:
1 Aceasta eroare se pote sterge scotand bornele de la baterie sau trebuie stearsa din tester?
2 Ce alta problema poate sa fie?
3 Daca cumpar un EGR nou este posibil sa dau banii degeaba pe el?
4 Poate fi infundata teava ce duce de la EGR in admisie si sa apara aceasta eroare?
5 Se poate sa am calculatorul defect? ...daca da.. a mai desfacut cineva calculatorul si ce neregula a gasit in el?
6 Unde gasesc un electrician bun de opel in bucuresti.... bineinteles contra cost .
- luigimario
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
luigimario
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2014
- Mesaj Privat
Poate o sa ajute pe cineva problemele care le-am avut si rezolvarea lor
eroare 0141 / am schimbat sonda lambda de dupa catalizator
1481 1483 / am inlocuit o siguranta de 30a care era arsa
1616 / curatat mufa de la cesurile de bord
alternatorul nu incarca mereu si se aprinde becul din bord / schimbat carbuni alternator
se aprinde in mers becul de la frana de mana / completat lichid frana
nu mai putem sa folosesc schimbatorul de viteze , se misca maneta usor in stanga si dreapta / schimbat parghie plastic de la timonerie se gasesc kit-uri de reparatie
eroare 0141 / am schimbat sonda lambda de dupa catalizator
1481 1483 / am inlocuit o siguranta de 30a care era arsa
1616 / curatat mufa de la cesurile de bord
alternatorul nu incarca mereu si se aprinde becul din bord / schimbat carbuni alternator
se aprinde in mers becul de la frana de mana / completat lichid frana
nu mai putem sa folosesc schimbatorul de viteze , se misca maneta usor in stanga si dreapta / schimbat parghie plastic de la timonerie se gasesc kit-uri de reparatie
- Vectra sri
- ***
- 879 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 879
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- luigimario
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
luigimario
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 879 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 879
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
ciudat eu inainte sa curat egr-ul masina avea martorul cu cheita , am luat jos bornele de pe masina ca sa curat egr-ul asa cum scrie pe pagina 1 la instructiunile pt curatarea egr-ului , toata treaba a durat vreo 3 ore cu demontare , curatare si montare la loc , cand sa facem test drive-ul am obs ca martorul sa stins , eu am acasa oricum "tester" vag com nu mai stiu ce model il tin in garaj , si inainte sa curat egr-ul aveam eroare p01405 , specific pt egr , am zis ca il sterg dupa ce curat egr-ul si surpriza chiar daca nu sa aprins becul din nou , cand am pus testul mi-a zis ca are 0 coduri de eroare stocate... si eu am dedus ca efectiv sa sters din cauza ca am luat bornele jos... e vb de tot acelasi motor z10xe numa ca e vb de agila nu de corsa masina din 2001 , deci sincer daca meerge totul ok nu stiu ce sa zic , totusi poate egr-ul tau are ceva problema si de accea sta martorul aprins , probabilca e o problema mica care nu se simte cel mai bine e sa iei un egr bun de la cineva pe imprumut sa verifici daca iti sta aprins becul si cu alt egr dar sa fi sigur ca e bun , si daca tot il dai jos de la alta masina daca ti-e prieten sau ceva sa il si cureti sa fi sigur , alt sfat nu stiu sa iti spun.
- luigimario
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
luigimario
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2014
- Mesaj Privat
- florin_iii
- *
- 5 mesaje
- din 20 Oct 2014
- Corsa 2003 Z10XE
- Dambovita
florin_iii
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2014
- Mesaj Privat
problema descrisa de "luigimario" o am si eu la opel corsa c 2003 cod motor Z10XE : am curatat EGR-ul exact cum domnul Dan ne indruma l-am montat pe motor iar dupa ce am pornit motorul a aparut martorul "masinuta cu chieita" , dupa ce a ajuns la temperatura optima de lucru sa stins acel martor si a aparut martorul de la sonda lamda. Am pus masina pe tester si da cod de eroare P1405 luigimario sau domnul dan daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau altcineva care sa confruntat cu asa ceva.
- luigimario
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2014
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
luigimario
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2014
- Mesaj Privat
- florin_iii
- *
- 5 mesaje
- din 20 Oct 2014
- Corsa 2003 Z10XE
- Dambovita
florin_iii
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florin_iii
- *
- 5 mesaje
- din 20 Oct 2014
- Corsa 2003 Z10XE
- Dambovita
florin_iii
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2014
- Mesaj Privat