Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca am probleme cu egr, am facut un diagnostic si apare eroare c1122 in rest nimic. Ma puteti ajuta cu o parere
Multumesc

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 97C
Tensiune baterie - 13.85 V
Releu pompa combustibil - Activ
Releu principal - Activ
Aprindere pe loc - 10CA
Avans - 1.90 ms
Timp injectie - 3.60 ms

Turatie motor - 891 Rot/min
Turatie ralanti dorita - 900 Rot/min
Compensoare ralanti - Inactiv
Acceleratie - Ralanti
Temperatura lichid racire - 98C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Debitmetru - 1.39 V
Debitmetru - 7 Kg/h
Control electric acceleratie, revenire lenta pozitie - Inactiv

Turatie motor - 891 Rot/min
Incarcare motor - 5 %
Temperatura lichid racire - 99C
Deschidere acceleratie - 4 %
Senzor pozitie acceleratie 1 - 0.73 V
Senzor pozitie acceleratie 2 - 4.29 V
Temperatura aer aspiratie - 55C
Aprindere pe loc - 12 CA

Turatie motor - 884 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Senzor pedala acceleratie 1 - 0.98 V
Senzor pedala acceleratie 2 - 0.49 V
Pozitie pedala acceleratie - 0 %
Pozitie pedala acceleratie ralanti - Activ
Valva control acceleratie valoare adaptare - 11 Pasi

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Regulator amestec bank 1, sonda 1 - Sarac
Sonda lambda - Inchis
Incalzitor lambda (bank 1, sond 1) - Inactiv
Sonda lambda 1, bank 1 - 666 mV

Turatie motor - 901 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Regulator amestec bank 1, sond 2 - Sarac
Incalzitor lambda (bank 1, sond 2) - Inactiv
Sonda lambda 2, bank 1 - 451 mV

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura lichid racire - 0.78 V
Temperatura aer aspiratie - 55C
Temperatura aer aspiratie - 2.08 V
Adaptare consum, mare, bank 1 - -7 %
Adaptare consum, mic, bank 1 - -4 %

Turatie motor - 888 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Valva EGR - Inactiv
Valva EGR - 0 %
Senzor valva EGR - 1.16 V
Valva ventilatie rezervor treapta deshidere - 22 %
...tare ventilatie rezervor - Activ

Semnal senzor viteza - 0 Km/h
Acceleratie vehicul - 0 m/s2
Motor la temperatura de lucru - Activ
Senzor detonatii cilindru bank 1 - 0.00 V
Control detonatii - Inactiv

Nivel combustibil - 2.94 V
Nive; combustibil - 20 l
Contact frana 1 - Inactiv
Contact frana 2 - Inactiv
Bec indicator defecte (MIL) - Oprit
Timp pentru lampa service - Oprit
Skip ads

  • florin_iii

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2014

  • Mesaj Privat
luigimario am rezolvat problema cu un egr nou merge masinuta bine acum,
am incercar si cu egr sh nu a mers, din 3 nu am gasit unul bun
  • andyguler

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

am si eu o problema la Agila mea cu EGR-ul, la motorul de 1.3 diesel. Am facut o diagnoza la un service si mi-au spus ca trebuie curatat EGR-ul. Pretul pentru curatare EGR si stergerea erorii din bord la service (martorul de bord - masina cu cheita) este de 380 de Lei.

Intrebarea mea este: ii scump sau ii pretul normal cel oferit de ei?
Am citit cat de cat aceasta categorie si pentru mine cel putin ii destul de complicat sa ma pun eu sa il dau jos si sa il curat. Dar in acelasi timp vreau sa stiu daca pretul oferit de service este cat de cat ok sau prea exagerat.

Multumesc si astept un raspuns.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceiasi problema ca tine, dar eu am fost la opel sa imi schimbe egr-ul. Ca si pret, egr-ul a costat in jur de 710-720 (original) + 60 manopera. Acuma, fa si tu un calcul sa vezi daca merita sau mai bine rogi pe cineva care are cunostinte legate de mecanica si faceti operatia impreuna pentru ca nu este foarte greu sa ajungi la egr, o sa ai nevoie doar de garnituri pentru ca alea odata ce le-ai dat jos ai nevoie de altele noi. Sper ca te-am ajutat.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Exorbitant! Doar nu-ti schimba EGR-ul cu unul original s.h.! 100-150 lei, cu substantele de curatare ale lor ar fi ok. Oricum nu aveau de gand sa scrie pe factura: curatare EGR la banii aia ci o insiruire de piese demontate si remontate iar la sfarsit bagau probabil si 2 l antigel, apa demineralizata, sprayurile intregi folosite, garnituri la suprapret, obligatoriu test final cu laptopul. Intr-o ora, o mana formata, face operatia, ce crezi ca sta sa-i dea luciu?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu confundati curatarea EGR-ului la motoarele z13dt cu z12xe sau z10xe. La z13dt demontezi o groaza de piese , furtune, mufe,coliere etc. de ti se uraste, mai bine faci o distributie la z12xe.Acum nu zic ca pretul este chiar OK dar la cat este de munca mai ales ca este si Agila (la corsa este mai mult spatiu) ,si daca fac operatia bine eu as da bani
  • andyguler

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
M-am hotarat pana la urma sa il fac eu cu un prieten. Am dat deja comanda la cele doua garnituri. Chiar daca ii ceva de munca, mai invat si eu una alta la masina. Chiar imi place sa fac chiar daca nu cunoasc asa bine.

M-am gandit sa fac si un tutorial video daca tot ma pun sa desfac tot pe acolo. Instalez si TIS Opel si ma mai inspir si de acolo si pana la urma trebuie sa ii dau de capat.

Din pacate trebuie sa astept 7 zile pana imi vin garniturile. Am deci timp sa ma documentez mai bine si sa vad exact ce trebuie sa demontez.

Chiar daca ii motorul diesel, totusi ma gandesc ca nu ii facut sa fie imposibil de greu de realizat.

Voi mai reveni si cu intrebari pana imi vin garniturile ca sa fiu sigur de ceea ce fac.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce garnituri ai comandat ? vezi ca cele 2 garnituri de pe benzinare nu se potrivesc la diesel
Skip ads

  • andyguler

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nu sunt cele de pe benzina. Cand am facut comanda am specificat ca is pt diesel si mi-or cerut si seria caroseriei si seria motorului ca sa vada exact ce model este nevoie pt mine. Deci am credinta ca s-or comandat cele care trebuie.
Totusi in caz ca nu se potrivesc, pot oricand sa le returnez.
  • adyplev

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am o Astra Z16 XE cu urmatoarea problema: la viteze mici cade in bot, cand accelerez sau plecare de pe loc.
Dupa ce am studiat ce ati spus pe forum am considerat ca de vina nu poate fi decat Valva (supapa) EGR.
Am fost cu masina la mecanicul la care merg de regula, si dupa ce mi-a testat-o (cu masina a fost fiul meu) mi-a zis ca e valva EGR , dar ca ea lucreaza adica inchide - deschide, s-o las in pace pe moment dar daca ma deranjeaza sa merg s-o curete.
Am vazut pe forum de la voi ce simplu e s-o cureti asa ca mi-am comandat garnitura de schimb, solutie de curatat si am facut aceasta operatie azi, la tara in alta localitate. La intoarcere masina s-a comportat bine, dar problemele avute inainte apareau la viteze mici , la porniri de pe loc, trafic specific orasului,NU la drum intins, efectele curatarii urmeaza sa le constat in zilele urmatoare in oras. Din pacate nu am avut telefonul la mine sa fac niste poze , fiindca am niste nelamuriri. Rog pe cei mai experimentati sa ma lamureasca daca pot, daca au nevoie de date suplimentare le stau la dispozitie.
La demontare valva avea o parte oxidata, mai exact o jumatate ruginita, partea dinspre cel de al doilea orificiu, nu cel cu pistonasul. Ma refer la corpul cilindric, desi si scaunul valvei e ruginit bine... parca ajungea gaze arse pe ea, a ars vopseaua si de la umezeala s-a oxidat. Cel putin asa mi-am imaginat eu. Acest lucru l-am observat mai tarziu dupa ce am turnat solutie de curatat in ea , nu in orificiu cu pistonasul ci in celalalt si aceasta solutie curgea afara, incet dar curgea asa ca am luat valva si am studiat-o pe toate partile...Pistonasul era in pozitie inchis, asa am vazut ca e normal. Eu consider ca ea(valva) ar trebui in partea de jos sa fie etansa, sa existe un simering sau altceva de etansare, ma refer la tija pistonasului spre electromagnet(banuiesc ca un electromagnet actioneaza pistonasul)
Valva nu a fost exagerat de murdara, parea doar bine afumata, din pacate nu mi-am facut lectiile bine si nu am stiut la care pini s-o alimentez pentru incercare, asa ca m-am limitat doar la o curatire temeinica.
Dupa montare am zis ca pornesc masina si o turez sa vad daca observ pierderi de gaze, pe la presupusa etansare defecta...
Nu pot sa zic ca cest lucru se intampla,nu am observat pierderi,dar asta nu inseamna ca nu pot fi... singurul lucru observat e ca pe la scaunul supapei(unde garnitura ar trebui sa etanseze) pe la 3000 de ture sa fac mici basicute, de gaz, (pierderi) desi suruburile erau stranse bine....
Nelamuririle mele sunt:

Se poate ca ea sa nu fie etansa la axul pistonasuli si sa dea peste cap toate datele,(desi ea lucreaza) si de aici problemele?
Daca nu a fost murdara, nu cred ca axul sa fie ancroasat , ce probleme sa aiba ?
Puteti sa-mi spuneti ce sa mai incerc cu ea?
Stiti de probleme asemanatoare ?
Ma scuzati daca aceasta problema a fost tratata in alt topic si eu bat campii...........

Am copiat pozele de pe alt topic sa intelegeti despre ce model de valva e vorba. Aceasta valva are exterior foarte curat...

http://postimg.org/image/5xtegya68b/

http://postimg.org/image/6875lt4irv/

Am postat pe doua topicuri....in speranta unui raspuns rapid.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
colegu @adyplev aici se discuta despre
Agila/Corsa - EGR Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP
Astra este pe strada de vizavis
nu te supara dar o testare electronica si postarea codurilor de eroare spune mai multe decat romanu scris de tine
asa ca asteptam coduri de eroare sa incercam sa facem masina ta sa nu te mai supere
  • zcatalin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am curatat si eu azi EGR-ul la Corsa. Garniturile GM au ajuns 18 lei. Vroiam initial sa-l bazai pe catastefan sa ma ajute, dar mi-am luat inima in dinti si m-am apucat singur. Munca de la 9 la 15. Ma asteptam sa fie mai murdar, m-am bucurat sa vad ca nu e cazul, dar tot am frecat de m-a luat de cap la calamina aia. Impulsuri i-am dat cu un incarcator de telefon, 6 volti, 300 mA. Ce diferenta am sesizat la 2 ture de cartier, cat s-a aerisit si instalatia de racire, cade mai usor acul la turometru, cand debraiez, inainte cadea mai greu. Deasemenea, pe benzina parca a castigat un tempo, si nu cred ca mi se pare, avand in vedere ca pe gpl merge ca si inainte. Ma gandesc ca trebuie sa-i reglez si instalatia acum.

Sunt usor dezamagit ca nu am putut desface robinetul de la radiator, sa-i scurg tot antigelul. Dupa mai multe incercari esuate, am desfacut egr-ul, si am suflat pe instalatie sa iasa mai mult antigel. La sfarsit am completat cu 2.5 litri.

Mentionez ca aveam inainte de curatare motorasul aprins in bord, cu eroarea 0170. Dupa curatare, eroarea inca e stocata, dar motorasul nu mai sta aprins in mers.
Skip ads

  • turbatub

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
scuze ca deranjez dar sunt nou si necunoscator, detin de 6 luni o agila din 2003 cu motor de 1.0 si consuma ulei 3L la 1000km si benzina 9L% in oras teava de esapament este neagra si in unele cazuri mai este condens pe ea, cand accelerez prima data dureaza o secunda- doua si apoi incepe sa accelereze dar cand schimb in a2-3-4-5a merge bine accelereaza normal si cand fac frana de motor in prima si a2A viteza se aude un frecat la motor parca ar freca ceva metal intr-o cutie, sunetul este infundat si la pornirea de pe loc ma pune in nas putin ma scutura asa de 2-3 ori parca ceva nu ii ajunge si cel mai tare am mers 130-140. In forum am vazut o mica descriere aici ma incadrez eu si daca da ce trebuiue sa fac sa repar egr-ul ? Nu tocane nu bate motorul adica asa cred si contact daca se poate bder2003ro@yahoo.com sau forum
CAUZE DEFECTARE :
Depuneri excesive care gripeaza/blocheaza pistonasul.

CAUZE MIZERIE EXCESIVA :
Motorul consuma ulei.
Aprindere proasta, bujii, bobine inductie, fise...
Distributia deplasata.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu-mi dau seama daca postul de mai sus e un reply la ceva/cineva sau o intrebare cu raspuns. In orice caz, simptomele indica in mod sigur mai multe lucruri care merg prost, si in mod sigur se poate incepe cu curatarea EGR.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
turbatub fara segmentare si simeringuri supape nu scapi, mai pune obligatoriu garnitura chiulasa, prezoane chiulasa, suruburi biele.
La ce consum de ulei ai trebuie refacut scaun supape.
Evident ca la cat desfaci schimbi distributia.
Stiu ca ajunge cam scump dar asta este, tu ai cumparat cu ochii larg inchisi masina.
  • turbatub

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
multumesc mult imi puteti da si un pret aproximativ la cat ajung fara distribuitie si cam cat ar fi si distributia separat va rog daca se poate multumesc a si inca ceva cam cat mai pot sa o intind asa cu problemele actuale ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
poti intra pe http://www.autoa.ro/ si intreabai de costurile pieselor
  • turbatub

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
multumesc crezi ca o pot repara eu ? bine chiuloasa am inteles ca trebuie sa o duc la rectificat dar restul ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, 1405, lambda, intreruperi, pornire greoaie. Dat jos, funigine minima, piston blocat, curatat (poate nu destul). Pus la loc, mers 5 minute ok si iarasi de la capat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca are joc pistonasul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR