Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti, scuze daca mai exista vre-un post asemanator, am cautat si n-am gasit probleme asemanatoare.

Recent mi-am achizitionat un Opel Agila cu motor de 1.2 16v,masina e ok din punctul meu de vedere "mici exceptii"dar am mici probleme cu el,incep pe rand poate ma puteti ajuta.

1.) Pornesc motorul si licare becul din bord de 3 ori de la airbag si apoi se stinge,oare a fost airbag-urile sarite?

2.) Pornesc motorul,merg pana se incalzeste,apare in bord becul de la rubinetul acela"ceck sau cum se numeste",stau cu ochii pe temperatura din bord,constat cam dupa 80% incepe sa mearga sacadat,mai exact gen parca nu am benzina in masina.. sau nusht cum sa ma exprim exact, ma rog e vorba ca eu apas acceleratia si merge galopat, apoi daca o tin constant pana in 1500 turatii merge ce merge si apoi iar.. galopeaza,daca o opresc si o las sa se raceasca iar merg pana se incalzeste peste 80% si iar face.
Am inteles de la cunostinte ca ar fi din cauza la sonda Lambda, oare aia e? si daca stiti cumva cat costa?

3.) Ambreajul tine foarte tare,adica apas ambreajul si dupa 1 zi de condus vin cu febra musculara, merge ft greu,are ambreajul pe cablu dar nu stiu daca e de la kitul de ambreaj sau de la cablu, oare exista vre o solutie? sau sa ma apuc sa desfac ambreajul?

4.) In mers cand apas acceleratia am observat ca intre turatiile 1500 si 2000 se aude un tzacanit, tin sa cred ca e de la tacheti,dar de ce doar la astfel de turatii sa se auda? nu sunt hidraulici? sau trebe schimbat uleiul.. sau ce e?

5.) Nu-mi merge kilometrajul,merge torometru,apa,benzina doar kilometrajul nu merge, am inteles ca exista o sonda pe cutie care trebe inlocuita? care sti plz help!

Va rog enorm de mult, care stiti sau aveti/a-ti intanlit astfel de probleme.. ajutati-ma si pe mine sunt exasperat, am sa sun si la maiandrei sa mi fac o programare.. dar pana atunci sa vad poate pot sa o rezolv eu.. caci stau foarte prost cu bani.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
masina o fo luata din targ? ... la atatea defectiuni e musai sa postezi codurile de eroare.. vezi se pot citi cu metoda agrafa.. gasesti pe youtube sau pe forumul asta o gramada de filmuletze..
Daca mergi la un tester (30 RON) zi sa faca si desfasuratorul cu parametrii masurati.. apoi le postezi aici
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la diagnoza si am primit codurile urmatoare:

P0 170 - Oxigen
P0 300 - Aprindere Esuata
P0 135 Incalzite sonda lambda banc 1
P0 141 Incalzire sonda lambda banc 2
P0 203 Injector cilindru 3
P0 304 Neaprindere cilindru 4

Apoi a sters totate erorile si ma pus sa repet diagnoza cand imi apare "Ceicu" sau cum se scrie Smile) si am fost si a ramas aprins doar:

P0 135 Incalzite sonda lambda banc 1
P0 141 Incalzire sonda lambda banc 2

le-am comandat de la un tip din Alba iulia,l-am gasit aici pe forum, si ma rog.. le am luat maine mers la mecanic sa le schimb sa vad apoi simtomele.

Mersi de raspuns,revin maine cu post Very Happy
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
maerorul cu cheita este cec-engine adica verifica motoru' Smile

poi cred ca te-ai grabit sa inlocuiest sondele... cat mai costa? Puteai sa le masori mai intai cu un multimetru pentru continuitate firelor (rezistenta) sau tensiune.. asta tre sa fie intre 0.1 si 1 V depinzind de amestec (bogat/sarac)
Din ce an e masina? Ai OBD-2? daca la sonda sunt 4 fire atunci doua sunt ptr. circuitul de incalzire .. cred ca de acolo e problema.. Se putea masura mai intai circuitul de incalzire.. Face probleme numai cand motoru e rece?
Skip ads

  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu, ori nu m-am facut destul de inteles,ori nu ai inteles tu, cand se incalzeste facea prob, si are sondele cu 1 fir, nusht cei obd,am schimbat sonda de pe catalizator si mai am la motor,trebe cu cheie d-aia taiata.. si am facut programare la MaiAndrei si sper sa o rezolv luni.
In legatura cu ambreajul am rezolvat o si in legatura cu Vitezometru"sau cum se spune" mai am rezolvarea la sonda lamda de pe motor si senzorul de la presiune ulei.

Astept pana luni sa vad ce rezolv la MaiAndrei si apoi revin cu raspuns. mersi pentru ajutor.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
OBD= On Bord Diagnostics.. este programul de diagnosticare din calculatorul masinii.. Daca masina este Euro 4 musai sa fie 4 fire, caci sonda are si circuit de incalzire... daca e Euro 2 atunci are OBD1 si are doua fire (sau unul si masa este catalizatorul insusi)
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat,topic inchis.
  • luchian constantin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma ce a fost de tremura motorul la cald?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR