Parola noua?


salut ! imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
este vorba de un astra g din 2002 1.7 dti 55 kw
in fiecare an s-a schimbat la masina releul si puntea de diode la alternator....
acum o luna a inceput sa faca probleme.....se aprindea semnul de baterie in bord si se intarea servodirectia dar numai 10 secunde,apoi isi revenea....a fost cu ea la sibiu la un service si cei de acolo au masurat(nu stiu cat de competentie erau....va spun si eu ce mi-a zis tata) si au tras concluzia ca este statorul dus.....bun....s-a inlocuit cu unul nou....toate bune si frumoase pana in fata blocului...cand a vrut sa o parcheze aceiasi problema:servodirectia tare si becul baterie aprins in bord+ceasurile din bord au luat-o razna si s-a auzit si un scurt de undeva de la tabloul electric(asa mi-a spus tata prin telefon).....s-a dus iarasi la service, a pierdut o zii intreaga pe acolo ca sa verifice aia care ar fii buba....
concluzia lor:nu are dom'le nimic masina....
si de atunci merge cativa km iar apare problema....apoi dispare dupa vreo 10 secunde.....si tot asa...
daca ma putei ajuta cu un sfat v-as fi recunoscator
multumesc
Sal, daca zici ca tot ai schimbat releu si diode trebuia sa te uiti si la simeringul de la pompa de vacum care este atasata in spatele alternatorului. Pe acolo da ulei in alternator sidistruge cam tot ce inseamna parte electrica a alternatorului
azi am vb cu tata si mi-a spus ca ii arde becurile de la faza scurta....le-a inlocuit si s-au ars iar.....ma gandesc ca ar putea fi ceva din tabloul de sigurante.....i-am spus sa verifice sigurantele dar a zis ca nu se baga ca nu stie....sa vedem maine cand o ajunge cu masina...va spun maine....
multumesc
La fel am patit in vara, cind aflindu-ma la un drum lung, mi s-a aprins brusc indicatorul baterie, fara a se aprinde si becul cu masinuta si cheia ( directia intarita). In aceste conditii am redus viteza si am observat ca becul baterie s-a stins iar directia a revenit la normal. Gindind sa nu golesc bateria, am oprit a.c., dar am observat ca iarasi s-a aprins martorul cu pricina si directia iar a devenit greoaie. Facind citeva teste, am observat ca atunci cind aveam mai multi consumatori porniti, nu se mai aprindea martorul ,,baterie". Daca opream consumatorii si o acceleram, martorul iar se aprindea. Am fost imediat ce am ajuns in oras la un atelier de electrica auto unde mi-au facut toate masuratorile si au ajuns la concluzia ca alternatorul functioneaza normal si incarca in parametrii, dar au dat vina chipurile pe oringul de la pompa de servo directie, care ar permite uleiului sa patrunda in alternator, deteriorind astfel contactele electrice. Am hotarit sa demontez alternatorul si am constatat ca legaturile dintre blocul de diode si releul de incarcare erau slabe (unele legaturi se fac prin nituire, altele cu suruburi), suruburile neavind saibe grover, iar din cauza trepidatiilor, s-au slabit. Mentionez ca blocul de diode si regulatorul le schimbasem in urma cu circa 1 an la meserias. Dupa ce am pus saibe grover, le-am strins cu simt de raspundere pentru ca una din legaturi este chiar fir de masa (legaturi slabe - contact imperfect. In alternator nici pic de ulei, dar avindu-l demontat i-am facut o toaletare generala si curatare corespunzatoare a colectorului rotorului care era acoperit de praf de carbune depus in timp. Am montat totul la loc si de atunci nici o problema.
Daca zici ca ai schimbat in fiecare am piesele din alternator, vezi sa nu ai o problema asemanatoare. Incearca sa pui in functiune mai multi consumatori cind se aprinde martorul baterie, sa vezi daca problema dispare.
Bafta si sarbatori fericite. Asteptam sa na spui cum ai rezolvat problema.
corneld pare sa aiba dreptate.. ai o problema cu masa.. cel mai probabil d la alternator..

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou