salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
BogdanPE
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2014
- Mesaj Privat
Sunt foarte bune..eu cu Fulda in aceeasi cat cu Barum, parerea mea, in aceleaºi condiții, nu am avut probleme iarna..Dupa 3 ierni cauciucurile sunt impecabile pe jenți de tablã, nu le-am schimbat niciodata cu cele de vara, doar presiunea facuta odata pe luna .Le si vand in Noiembrie, jenti de tabla opel orig 15'+4 cauciucuri Fulda + capace de 15' Opel...pretul il face cine e interesat .
mistiqe
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arges
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
BogdanPE
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2014
- Mesaj Privat
Nankang sunt ok ca si guma..dar sa nu ai pretenții de la ele. Am mai citit si eu am luat si Feed back de la cei care comercializeaza si monteazã, cu unele mici probleme de direcție daca nimerești cu defecte si cam sunt in piața. Sunt cele mai accesibile 215x55 R18, 390 RON si de aici nu mai intru in detalii nivel de uzura, consum, zgomot.
Eu unul m-a orientez cãtre seg middle Toyo, Yokohama, etc preț mediu 650 RON dar unde pot emite si pretenții . Numai bine.
Eu unul m-a orientez cãtre seg middle Toyo, Yokohama, etc preț mediu 650 RON dar unde pot emite si pretenții . Numai bine.
salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
pos29iun
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut.
De cand am cumparat masina, ceea ce ma deranjeaza cel mai tare este cotiera. Pentru mine este si prea ingusta, si prea sus... in concluzie mana sta dincolo de cotiera. Nu am vazut pana acum prostie mai mare... Cotiera este o problema pe care nu o sesizezi la un drive-test, fie el chiar de cateva zeci de km. Esti preocupat de altele atunci, si uneori poate chiar nu o cobori in acele momente. Pe de alta parte, nici nu as fi renuntat la masina din cauza cotierei... Dar sincer, preferam sa nu o am...
In concluzie... I-am pus gand rau...
Si ma decisesem la un Armster 2 (scuze daca e reclama), care arata superb in poze (si la vechea masina am avut tot un Armster 1, s-a comportat excellent 5 ani pana am dat masina).
Noroc ca inainte sa o comand pe net, azi am demontat-o pe cea originala (cu o tubulara de 14). Si am fost un pic speriat de ce am vazut... husa de la scaun (tapiteria) este taiata cu cutter-ul cred in zona respectiva, nefinisata, arata jalnic.
In plus, mai este un ciot metallic ce iese din scaun si intra in cotiera (pentru ca aceasta sa ramana in pozitie vertical, respectiv orizontala...). Intregul ansamblu metallic din scaun este sudat de ceva in interior, deci nu poate fi dat jos.
Daca acel cilindru metallic poate fi taiat si in interior poate fi bagat niste burete, un elastomer sau o spuma elastica... nu stiu cum as putea masca gaura din tapiterie... are cineva vreo idee?
A luat cineva huse after-market pentru scaune (special Mokka)?
Am intrebat la un dealer Opel: O husa noua pentru spatarul scaunului soferului costa 1240 lei (wow) dar in versiunea mea de tapiterie vine direct gaurita... (off, ca si cand noi nu am avea un cutter). Evident ca un astfel de pret este utopic...
Atasez si 1 poza... in caz ca mai are cineva mancarici ca mine (nu "spui" unde), sau vreo idee care sa ma ajute.
Daca ar fi fost mai jos... gaseam o solutie sa o latesc si o reimbracam in piele, dar in pozitia ei actuala...
De cand am cumparat masina, ceea ce ma deranjeaza cel mai tare este cotiera. Pentru mine este si prea ingusta, si prea sus... in concluzie mana sta dincolo de cotiera. Nu am vazut pana acum prostie mai mare... Cotiera este o problema pe care nu o sesizezi la un drive-test, fie el chiar de cateva zeci de km. Esti preocupat de altele atunci, si uneori poate chiar nu o cobori in acele momente. Pe de alta parte, nici nu as fi renuntat la masina din cauza cotierei... Dar sincer, preferam sa nu o am...
In concluzie... I-am pus gand rau...
Si ma decisesem la un Armster 2 (scuze daca e reclama), care arata superb in poze (si la vechea masina am avut tot un Armster 1, s-a comportat excellent 5 ani pana am dat masina).
Noroc ca inainte sa o comand pe net, azi am demontat-o pe cea originala (cu o tubulara de 14). Si am fost un pic speriat de ce am vazut... husa de la scaun (tapiteria) este taiata cu cutter-ul cred in zona respectiva, nefinisata, arata jalnic.
In plus, mai este un ciot metallic ce iese din scaun si intra in cotiera (pentru ca aceasta sa ramana in pozitie vertical, respectiv orizontala...). Intregul ansamblu metallic din scaun este sudat de ceva in interior, deci nu poate fi dat jos.
Daca acel cilindru metallic poate fi taiat si in interior poate fi bagat niste burete, un elastomer sau o spuma elastica... nu stiu cum as putea masca gaura din tapiterie... are cineva vreo idee?
A luat cineva huse after-market pentru scaune (special Mokka)?
Am intrebat la un dealer Opel: O husa noua pentru spatarul scaunului soferului costa 1240 lei (wow) dar in versiunea mea de tapiterie vine direct gaurita... (off, ca si cand noi nu am avea un cutter). Evident ca un astfel de pret este utopic...
Atasez si 1 poza... in caz ca mai are cineva mancarici ca mine (nu "spui" unde), sau vreo idee care sa ma ajute.
Daca ar fi fost mai jos... gaseam o solutie sa o latesc si o reimbracam in piele, dar in pozitia ei actuala...
BogdanPE
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2014
- Mesaj Privat
In sfarsit primul mecanic care a inceput sa demonteze masina. BRAVO pentru indrazneala si pricepere ).
Ce sa zic eu unul la prima masina neavand cotiera, la sfarsitul test drive-ului cu Mokka, am observat ca aveam mana pe cotiera si ma simteam OK..Probabil ca daca simt necesiatea unei cotiere mai de soi o sa optez pentru ea.
POs29iun ai apelat si la o firma de tuning sa vezi ce parerea au legat de cotiera ? Eu din ce am mai vazut exista un sistem care este independent de sistemul standard si se prinde in podeaua masini. Bafta.
Ce sa zic eu unul la prima masina neavand cotiera, la sfarsitul test drive-ului cu Mokka, am observat ca aveam mana pe cotiera si ma simteam OK..Probabil ca daca simt necesiatea unei cotiere mai de soi o sa optez pentru ea.
POs29iun ai apelat si la o firma de tuning sa vezi ce parerea au legat de cotiera ? Eu din ce am mai vazut exista un sistem care este independent de sistemul standard si se prinde in podeaua masini. Bafta.
mistiqe
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arges
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
Astazi am schimbat amvelopele de vara cu cele de iarna. Pe eticheta, au nivel de zgomot de 71 decibeli sub fulda, clasa f la consum si clasa c la stabilitate.
Dupa iarna asta in care am ca scop Susaiu, postez ce am constatat. Astazi, dupa ce am plecat cu masina din service, nu se mai auzea nici un zgomot de rulare la 80 km/ora. Baietii de la service mi-au recomandat pentru anul viitor jenti separate de iarna, pentru ca senzorul de presiune este doar cu scop informativ si nu se merita sa se umble in calculatorul masinii si-mi garanteaza ca nu voi avea probleme. De altfel, pe A2, la km 115 a dat semnal sonor si mi-a aparut pe bord service roata spate dreapta, presiune 0. M-am oprit, am verificat, bjneinteles ca nu era nici o problema si in urmatorii 5 km a disparut atentionarea. Astazi cand am vazut senzorii, m-am convins ca nu este un sistem prea sofisticat, ma gandeam la altfel de senzori. Oricum la schimbare, trebuiesc manevrate jentile si pneurile cu foarte multa atentie. Asta este parea mea, fara sa ma documentez asupra acestui aspect, dar ma voi documenta.
Cu privire la cotiera, pe mine ma deranjeaza pozitia ei in raport de pozitia manetei de frana de mana, dar cred ca am eu o pozitie ciudata la volan, sau problema este la pozitionarea manetei de frana de mana, pentru ca atunci cand cotiera este lasata si frana de mana trasa, este putin incomod sa cobori frana de mana. Problema asta s-ar putea sa fie doar a mea. Drumuri bune tuturor.
Dupa iarna asta in care am ca scop Susaiu, postez ce am constatat. Astazi, dupa ce am plecat cu masina din service, nu se mai auzea nici un zgomot de rulare la 80 km/ora. Baietii de la service mi-au recomandat pentru anul viitor jenti separate de iarna, pentru ca senzorul de presiune este doar cu scop informativ si nu se merita sa se umble in calculatorul masinii si-mi garanteaza ca nu voi avea probleme. De altfel, pe A2, la km 115 a dat semnal sonor si mi-a aparut pe bord service roata spate dreapta, presiune 0. M-am oprit, am verificat, bjneinteles ca nu era nici o problema si in urmatorii 5 km a disparut atentionarea. Astazi cand am vazut senzorii, m-am convins ca nu este un sistem prea sofisticat, ma gandeam la altfel de senzori. Oricum la schimbare, trebuiesc manevrate jentile si pneurile cu foarte multa atentie. Asta este parea mea, fara sa ma documentez asupra acestui aspect, dar ma voi documenta.
Cu privire la cotiera, pe mine ma deranjeaza pozitia ei in raport de pozitia manetei de frana de mana, dar cred ca am eu o pozitie ciudata la volan, sau problema este la pozitionarea manetei de frana de mana, pentru ca atunci cand cotiera este lasata si frana de mana trasa, este putin incomod sa cobori frana de mana. Problema asta s-ar putea sa fie doar a mea. Drumuri bune tuturor.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Adryann22
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut tuturor am intrat in posesia lui mokka din data de 30.09.2014 sunt foarte multumit de ea am mici neintelegeri de exemplu am casetofon 450 modelul si nu scrie nici in carte cum activezi bluetooth-ul la ea pe telefon nu il gaseste, are comenzi pe volan butoane dar degeaba daca nu si functioneaza, si vroiam sa intreb si de cauciucuri am pus cauciucuri de iarna pe ea dar nu si valvele de presiune in roti vrau sa stiu daca se poate intampla ceva daca circul asa cu ea pana la primavara.
Si tin sa mentionez ca se comporta foarte bine pe zapada a mea este 4x4 diesel.
Si tin sa mentionez ca se comporta foarte bine pe zapada a mea este 4x4 diesel.
contaural
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Brasov
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2014
- Mesaj Privat
BogdanPE
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2014
- Mesaj Privat
salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
contaural
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Brasov
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2014
- Mesaj Privat
salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
mistiqe
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arges
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2014
- Mesaj Privat
contaural
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Brasov
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2014
- Mesaj Privat
pos29iun
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
6500 km total: consum mediu 8.3, din care mai mult de jumatate in Bucuresti
ultimul rezervor: numai in Bucuresti - viteza medie 17.3 km/h - consum mediu 11.2 % (ore de varf)
consum mediu in afara, pe DN (Bucuresti - Rosiori de Vede), mers legal + 10 km/h - 6.5-7% in functie de trafic
consum mediu pe autostrada (Bucuresti-Pitesti si retur): 8.5-9% in functie de trafic (ca o curiozitate de la Bucuresti spre Pitesti consumul este mai mare cam cu 0.5-0.7 % decat la intoarcere - verificat acest lucru de mai multe ori... in aceleasi conditii de incarcare).
Am uitat sa mentionez ca merg destul de sportiv...
Cu cotiera nu am facut nimic inca, din lipsa de timp... dar urmeaza.
Intrebare: are cineva idee daca gasim pe undeva huse pentru scaune special pentru Mokka?
Sau... scaunele standard de pe Cosmo (piele/textil) sunt identice cu cele de pe astra J, ca sa folosim aceleasi huse?
Nu de alta, dar copilul a patat deja tapiteria originala (nu foarte mult... dar preventiv...)
6500 km total: consum mediu 8.3, din care mai mult de jumatate in Bucuresti
ultimul rezervor: numai in Bucuresti - viteza medie 17.3 km/h - consum mediu 11.2 % (ore de varf)
consum mediu in afara, pe DN (Bucuresti - Rosiori de Vede), mers legal + 10 km/h - 6.5-7% in functie de trafic
consum mediu pe autostrada (Bucuresti-Pitesti si retur): 8.5-9% in functie de trafic (ca o curiozitate de la Bucuresti spre Pitesti consumul este mai mare cam cu 0.5-0.7 % decat la intoarcere - verificat acest lucru de mai multe ori... in aceleasi conditii de incarcare).
Am uitat sa mentionez ca merg destul de sportiv...
Cu cotiera nu am facut nimic inca, din lipsa de timp... dar urmeaza.
Intrebare: are cineva idee daca gasim pe undeva huse pentru scaune special pentru Mokka?
Sau... scaunele standard de pe Cosmo (piele/textil) sunt identice cu cele de pe astra J, ca sa folosim aceleasi huse?
Nu de alta, dar copilul a patat deja tapiteria originala (nu foarte mult... dar preventiv...)
salageanr
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut.
Cum conduci sportiv cu 10 km in plus fata de limita legala? Adica in localitate mergi cu 60-70? Unde e condusul sportiv?
Am consum asa:
Trip 2: 2289,5 km (km totali ai masinii plus vreo 20 de km)
9,7% media
27,5 Km/h viteza medie
Din km astia 740 sunt in afara, restul in Bucuresti in mare parte in orele de varf.
Trip 1: 348,1 km (un drum de la Bucuresti la Petrosani)
8,9% media
72,8 Km/h viteza medie
Trip 2 nu e resetat de cand am luat masina.
Mistiqe ziceai ca te-ai obisnuit destul de greu cu cutia. Ce ai vrut sa spui mai exact?
Deocamdata sincer mi se pare putin cam mare consumul in afara orasului, in oras este ok pentru ca a fost extrem de aglomerat Bucurestiul in ultima luna. Sper sa mai scada consumul, vad ca la voi pare mai ok.
Drumuri cat mai bune
Cum conduci sportiv cu 10 km in plus fata de limita legala? Adica in localitate mergi cu 60-70? Unde e condusul sportiv?
Am consum asa:
Trip 2: 2289,5 km (km totali ai masinii plus vreo 20 de km)
9,7% media
27,5 Km/h viteza medie
Din km astia 740 sunt in afara, restul in Bucuresti in mare parte in orele de varf.
Trip 1: 348,1 km (un drum de la Bucuresti la Petrosani)
8,9% media
72,8 Km/h viteza medie
Trip 2 nu e resetat de cand am luat masina.
Mistiqe ziceai ca te-ai obisnuit destul de greu cu cutia. Ce ai vrut sa spui mai exact?
Deocamdata sincer mi se pare putin cam mare consumul in afara orasului, in oras este ok pentru ca a fost extrem de aglomerat Bucurestiul in ultima luna. Sper sa mai scada consumul, vad ca la voi pare mai ok.
Drumuri cat mai bune