Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare baieti !
Ma bate un gand sa imi pun in loc de becurile H7 (xenon) becuri H4 (xenon) , adica sa am pe lupa si faza scurta si faza lunga .
Acum vin si va intreb :
1. Credeti ca pot modifica suportul farului sa incapa becul H4 ? (tin sa precizez ca inca nu m-am uitat sa vad daca se poate face, dar cu siguranta se poate modifica - romanu`e inventiv Smile )
2. Pot face modificarile in far pentru instalatia H4 (ma refer aici la partea electrica) ? Stiu ca difera foarte mult fata de H7 si mai mult ca sigur trebuiesc modificate niste "sârme" ca in momentul in care dau faza lunga becul h4 sa treaca pe faza lunga si la faza scurta sa functioneze normal.

Acum probabil ca multi dintre voi va ganditi ce voi face cu faza lunga normala din far . Deocamdata nu m-am gandit , vreau sa stiu daca pot face mai intai modificarea asta Smile si daca aveti vreo idee va ascult cu placere .
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa par ignorant, insa absolut din curiozitate, unde este castigul?!?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu personal am desfacut lupele de la farurile vechi si in interior ai ca ca un perete pentru a proiecta lumina numai pe asfalt,exact efectul de faza scurta si aspectul ala de V...deci daca pui bixenon, pe faza lunga nu se va intampla sa iti proiecteze lumina unde trebuie, ci exact in acel "perete". In concluzie, bani pierduti pentru niciun beneficiu. Daca vrei faza lunga buna, regleaza-ti farurile bine, in asa fel incat amandoua faruri sa fie la linie, si cel mai bun reper este pe un drum drept, noaptea, reglajul faruruilor pe 0, aliniezi V-urile farurilor la linie (adica aspectul luminii in forma de V,sa fie unu peste celalalt, ca 2 clone) in asa fel incat sa-ti ofere o vizibilitate buna pentru tine, si mai putina lumina de orbit pe ceilalti. Succes !
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
alex_paval , m-ai lamurit Smile
de reglat nu e vorba, ca imi bat perfect, dar ma gandeam ca poate merge sa fac modificarea .
Skip ads

  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat baieti . Am cumparat lupe bixenon de vw passat 2009 . Le-am montat , sunt super incantat .
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pune te rog 2-3 poze. Sunt chiar curios cum arata.
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pfff, cam greu , poze la ce ? am farurile montate pe masina . pot sa fac o filmare eventual la modul de functionare. farurile arata exact la fel ca si inainte
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai inlocuit pur si simplu sistemul de lupe original? Dimensiunile sunt asemanatoare?
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
exact . am inlocuit lupele . dimensiunile sunt aceleasi , ca si diametru al lupelor . trebuiesc facute mici adaptari in momentul in care prinzi lupa in far pentru ca nu mai pica pe suruburile lupei originale
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si presupun ca pentru operatiunea asta trebuie sa desfaci farurile ,si dupa cum bine stim la vectra c se desfac destul de greu,
da si tu mai multe detalii poate mai este cineva care vrea sa faca la fel ca tine.
La instalatia electrica ce ai modificat ca sa folosesti bixenonul.
  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Da, am desfacut farurile . Se desfac super usor , am folosit un pistol/feon cu aer cald . Trebuie incalzit bine bine la imbinari , mai intai la una din ele sa poti sa bagi o surubelnita ceva sa-l "cracanezi" dupa care tragi de geam si se desface imediat.La instalatia electrica nu am modificat nimic . Pentru actionarea bobinei care trage clapeta pentru faza lunga am luat curent de la becul de faza lunga pe care l-am scos afara din far si l-am infasurat in staniol Smile (am facut treaba asta de moment sa zic asa , nu aveam la dispozitie rezistor sau ceva de genu ca sa elimin eroarea de bec ars)
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR