Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Contacteaza pe iso si iti face el diagnoza competenta si ieftina. Vreau pe urma sa imi trimiti parametri motor la ralanti si la 1500ture, motor rece si cald, iti spun ce are si ce sa faci. Interpretarea lor nu pot sa o spun, stiinta costa...
Pune bujii cum am scris sus, gasesti usor Bosch FLR8LDCU+ la 10 lei/buc, ce ai pe masina e o timpenie.
Skip ads

  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat de mai multe ori ºi am gãsit bujia de la cilindrul 1 afumatã. Am înlocuit-o dar am gãsit-o din nou la fel. Poate fi defect blocul de bobine sau ar mai putea fi ºi altceva? Menþionez cã este compresie egalã pe cei patru cilindri. Rolling Eyes Dacã este blocul de bobine am cam încurcat-o Sad pentru cã din câte m-am interesat este mult prea scump (în jur de 650 lei). Ar putea fi vre-o întrerupere de contacte la mufa de legãturã a bobinelor sau ceva ºi mai grav?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate incerca luind temperatura la "bobina" aia, adica in zona respectiva a rampei bobine. Ideal ar fi de testat cu alta rampa de imprumut, in cazul in care da frecvent codul de misfire (in citeva minute de mers) putem incerca intr-o simbata la intilnirea saptaminala.
Alt motiv ar fi ECU, am intilnit caz asa ca se poate !
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Anul trecut mi-am cumparat NGK BKR5EK . Toate bune si frumoase , dar cand le-am pus pe masina , aveam si eu intreruperi pana cand se incalzea putin motorul . Dupa aceea totul parea ok . Dezamagit le-am dat jos si le-am pus inapoi pe cele vechi , BOSCH FLR8LDCU , care inca mergeau bine .
Zilele astea , ce mi-am zis , hai sa mai fac o incercare .
Am luat NGK - urile , si le-am verificat distanta . Am cautat niste sarma otelita de 0.7 mm , 0.8mm si de 0.9 mm pe post de lere . Aveau 0.75-0.8 mm , asa cum stiam ca trebuie .
Le-am facut la 0.9 mm la toate bujiile , si surpriza ! Motorul nu mai are nici o intrerupere ! Merge parca mai rotund si mai silentios ca inainte . Nici nu ma mir , daca bujiile scoase aratau astfel :



Cred ca aveau cam 1.5 mm , iar electrodul central era de-acum ovalizat , nu rotund . In poza se vede ca este si subtiat in partea de jos .
Mentionez ca bujiile nu le schimbasem niciodata de cand luasem masina . Faceti un calcul , masina a intrat in tara in 2003 cu 42.000km la bord , eu am cumparat-o in 2005 cu 82.000km la bord , iar acum am 131.000 km . Cati km au bujiile astea , nu stiu .
Ceea ce stiu sigur insa este ca am fost cam nesimtit cu masina Embarassed
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ca recunosti Smile . Acum vb serios ma bucur ca iti merge bine masina.
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
care e dioferenta intre brk5ek v23brk5ek si brk6ek?
pt z10xe am gasit ca de fapt 5ek s-ar potrivi
  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Deci pt. masina din semnatura ce bujii sunt mai bune (NGK BKR6EK sau BKR5EK) si unde le gasesc?... Care e diferenta intre ele ca nu prea am inteles?... Si o ultima intrebare prosteasca dar la care trebuie sa stiu raspunsul: trebuie sa cumpar 4 bujii, nu?... Very Happy
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da iti trebuie 4 bujii
Skip ads

  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
crilups a scris:Da iti trebuie 4 bujii


Asa stiam si eu...dar cum nu sunt mecanic (absolut deloc) si am vazut pe undeva mai sus ca exista masini cu 2 bujii am ramas blocat... Nu stiam ca exista masini cu 2 bujii si atunci mi-am zis sa nu cumva sa am vreo surpriza... Mai ramane prima intrebare...care de fapt e cea importanta... Oare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chiar daca noi discutam de ale noastre la tine merg BKR5EK reglate la 0,9 verifici ca unele nu sunt reglate !
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu bujiile la Corsa mea Z12XE si am pus NKG BKR5EK. inainte aveam bosch FRLDCU(ceva de genu) care aveau o uzura normala,erau maro,uscate putin afumate. Acum am verificat bujiile noi cu care am facut 5000km aproximativ si m-am speriat, au depuneri negre-lucioase la baza si sunt ude. Din cate stiu eu nu e prea bine,ce e de facut?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Vezi in primul post de pe acest topic distanta dintre electrozi. E diferenta. De asemenea daca faci drumuri scurte si motorul nu intra in regim, ai aceeasi problema. Trebuie verificat daca ai amestec prea bogat, mergi subturat sau temperatura mica la motor (termostat defect). Daca nimic din toate acestea, treci pe acelasi tip de bujii si urmareste in timp.
Skip ads

  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Citez ''Au 2 electrozi pe care ii lasati asa !, nu va apucati de reglat.''
Zice clar ca BKR5EK au distanta de 0.8mm, zice clar ca sunt pentru Z12XE de ce sa ma apuc sa reglez? Cu celelate bosch nu am avut nici o problema ti-am zis, doar uzura normala. Cred ca o sa le pun inapoi pe cele bosch...
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Crilups, cred ca ai postat gresit, eu nu am probleme de consum, chiar deloc, 6% extern(2 persoane,cateva bagaje. jante 15``,viteze de 100-120), sunt foarte multumit.Problema era referitor la bujii care la o inspectie vizuala imi pareau umede. Astazi dimineata am verificat din nou, fara sa pornesc motoru si erau perfect uscate. Cu o zi inainte pornisem masina so o trag in fata casei si nu apucase sa se incalzeasca sau sa mearga decat vreo 5metrii. Deci nu cred ca am o problema cu adevarat...sper
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
goldeye3002 mai citeste o data pagina asta, vezi ce spune codrin, reglare = sirma arc si subler, sa aiba 0,9.
Daca citeai atent prima pagina si post gaseai logica la 0,8 si 0,9-1,1mm. Arc scurt = nu detoneaza. Chiar mura in gura Question , si asa vin aici "mecanicii"si invata, chiar vrei la le pun pe tava la astia cu 4 clase totul ?
Vezi, de asta nu mai fac niciun post, citeste atent
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Era oarecum in contradictoriu ce scrie pe prima pagina si ce zicea un coleg mai sus referitor la reglarea distantei. Sper ca ma intelegi si pe mine. Pe prima pagina, NGK BKR5EK, sunt recomandate pt motorul Z12XE fara a mai fi verificata distanta,apoi eu le-am gasit ude...daca trebuie de 0.9 cumparam altceva, nu le cumparam pe astea ca apoi sa le reglez. In fine, o sa vad eu cum descurc treaba.
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Azi am pus si eu la loc vechile Bosch FLR8LDCU fiind satul de cum trepideaza motorul cu noile NGK BKR5EK si surpriza, nicio intrerupere, ba mai mult parca nu mai scoate asa tare sunetul ala de diesel.
Este cineva in Cluj care este dispus sa ma ajute in a regla NGK-urile?daca nu le vand si cumpar Bosch,modelul precizat mai sus, astea vechi fiind cam obosite. ms
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Smile Astea sunt bujiile mele gasite pe masina, le-am desfacut pt ca motorul cam tremura un pic la relanti: Bosch Super C85 R6 scrie pe ele.
Banuiesc ca sunt cam terminate, precizez ca nu stiu daca au fost schimbate vreodata :








Acum ce recomandati, ieftin si bun:



Apropo, aveti idee ce pret, cum se numesc si ce coduri au clipsurile care prind grila fata de caroserie (vezi incercuire foto)




dar si clipsurile care prind aparatorile de noroi de plastic de la rotile fata si clipsurile gri ce prind plasticele din interiorul masinii.
Crying or Very sad Inca ceva: incredibil, dar ieri noapte cineva mi-a furat toate (4) capacele de la roti (erau originale dar cam uzate, julite) si nu imi pare rau decat de emblemele alea Opel de pe ele.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ieftin si care merg lejer 30,000km sunt FLR8LCU+ 11lei. Clips ai in EPC, nu mai stiu codul.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Smile Astea sunt bujiile noi: Bosch FLR8LDCU+ (+9), la 13 RON bucata (Eurocar Braila). Cu ele parca motorul merge un pic mai rotund si parca trage ceva mai usor (sau e doar o impresie).
Clipsurile le-am cam rupt unele din ele si sunt de trei feluri ceea am eu nevoie: un model ce prind grila fata de caroserie, un model ce prind aparatorile de noroi de aripile fata si un model ce prind toate plasticele din interior.
Pt domnul Cuciureanu: nu am EPC, mi-ati dat link-ul dar nu mai merge, nu am putut lua tot de la dv, imi mai puteti da inca o data pe privat link-ul?











Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR