Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rateurile (cod) apar de la bujii, bobina (izolatori), contacte, probleme mecanice motor gen supape/culbutori/tacheti/arbore came etc.
P0340 apare numai de la distributie pusa prost (99%)/senzor came/arbore came fisurat/cablaj/ECU

Tu cum ai spus ca ai schimbat distributia clar ca P0340 e de acolo Wink
Skip ads

  • tony2

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat problemele printr-o buna curatare a mufei prin care se conecteaza bobina de inductie si schimbarea filtrului de benzina (nu stiu daca si asta era de vina). Pe urma am sters erorile cu testerul si iata ca dupa 500 de km nu au mai aparut erori.
  • Compaq2006

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o bobina de inductie pt Corsa C motor Z10XE 1.0 pt o proba? Nici nu au trecut 2 saptamani de cand am schimbat bujiile si deja sunt afumate, iar una din ele e mai mereu uda. Am curatat si EGR si throttle si la fel de prost merge motorul la relanti.
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ma intorc pentru ajutor pe clubopel chiar daca nu mai am opel de ceva timp. Am un rover 45 din 2005, 1.6 benzina cu urmatoarele manifestari: fluctuatii la relanti nu foarte mari,dar sesizabile, putere mica la acceleratie, dat in nas la schimbarea vitezei (in special 1 la a2a) si la deceleratie. Bujiile sunt bosch,cele recomandate de producator, au 20k km, arata foarte curat, culoare maro fara alte depuneri...am verificat si fisele (scos pe rand in mers) merg toate si nici nu curenteaza...
Mi-a dat un coleg de proba 4 bujii bosch cu 4 electrozi si minune: putere mai mare, accelereaza si decelereaza frumos, nu mai da in nas la schimbarea in a 2a, dar fluctuatiile au ramas... Pentru ca aceste bujii nu sunt dintre cele recomandate de producator, am cumparat un set denso pt motorul meu, la primele drumuri a mers bine, ma ungea pe suflet, apoi au revenit manifestarile de mai sus... am umblat pe la fise si si-a revenit.. am observat ca fisele nu intra pana in capat ca la cele originale... E posibil sa nu faca contact perfect si de-aia sa se strice mersul? sa schimb si fisele, desi nu mi-e deloc la indemana?
Sper sa nu deranjez cu acest post, mi-am permis doar pentru ca sunt mai vechi membru clubopel.
Skip ads

  • body_soull

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Este mult prea simplu de facut si de aceea tin sa va arat, plus ca ele au tendinta sa pice cind nu te astepti. Trebuie socotite consumabil si schimbate ca atare nu cind ne lasa.

MODELE RECOMANDATE la Z10XE si Z12XE :
In aceasta ordine dupa parerea mea.
1. NGK BKR6EK (Z10XE) sau BKR5EK (Z12XE) 0.8mm se face intrefier de 0,9mm!
2. Bosch FLR8LDCU+ 0.9-1.1mm , nu se umbla la intrefier
3. Champion RC10DMC 0.7mm , se face intrefier de 0,9mm
4.In cazul in care se gasesc depozite excesive, sunt "ude", se fac drumuri scurte sau porniri dese la rece se recomanda modelul FGR8KQE0.
Pozitia 1 e egala cu 2 ca fiabilitate, problema e ca la NGK trebuie reglaj, la Bosch nu ai ce umbla.

MODELE RECOMANDATE la Z10XEP si Z12XEP :
1.Bosch FQR8LEU2 0,85-0,95mm, au un electrod, din pacate sunt bujii rare pe rafturile importatorilor si scumpe, merg foarte bine Bosch FLR8LDCU+
2.NGK ZFR5F-11 0,8 mm , tot un electrod au

Din fabrica se pare ca sunt montate KM-194-E pe seria XE.
Au 2 electrozi pe care ii lasati asa !, nu va apucati de reglat decit la cele NGK (se face intrefier de 0,9mm) si Champion, manifestarea e ca la ralanti cu intrefier mic ai intreruperi. Alte date, diam 14mm/cap hex 16mm/h 19mm/cu rezistenta/calde. Nu pune-ti dupa parerea lui nea Gica tot felul de minuni care le are pe stoc si vrea sa scape de ele...se pune numai ce spune producatorul, nu se fac experimente si nu va luati dupa pareri savante.

Buna ziua
Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine
Am o corsa c an 2001 motor 973 cm ,kw 45, 58 cp
Doresc sa schimb bujiile deoarece au deja 130000 km la bord,va rog sa-mi spuneti ce tip de bujii marca bosch sa cumpar deoarece nu ma pricep deloc iar in bucuresti de unde sunt eu cei de la magazine imi dau tot felul de idei doar ca sa-si vanda marfa mai repede
Va multumesc
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bosch, gm sau ngk? In prezent cu ngk imi oscileaza un pic relantiu, nu cunosc vechimea lor, nu imi mai porneste la rece si vreau sa le schimb. Nu stiu ce sa imi iau, sa raman pe ngk? As pune bosch sau gm ca sa nu mai stau sa le reglez cu lera, ma gandesc ca astea vin reglate cum trebuie, doar le mai verific.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am pus bujii Bosch FLR8LDCU+. Motorul merge rotund. Relantiul oscileaza aproape insesizabil, doar pe acul de la turometru se vede foarte putin. Se simte diferenta dintre bujiile vechi si unele noi.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma sunt bune pentru xe, pentru xep sau pentru ambele NGK ZFR5F-11? Am un set si nu stiu unde sa il pun. La Astra sau la Agila.

Interesanta scula de scos linia de bobine
http://www.youtube.com/watch?v=RU_5KaMbPrc

Cat praf pe motor Very Happy
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, interesanta scula, si eu cochetam odata cu ideea de a-mi confectiona ceva asemanator, insa acum mi se pare
o unealta aproape nefolositoare. blocul de bobine ildau jos cu o simpla surubelnita (la inceput faceam parghie cu
doua surubelnite).

Motorul chiar e curat, cred ca este spalat sau masina este noua.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu am folosit doar suruburile, fara sa mai pun si bucata de platband intre ele. A iesit destul de usor, cu surubelnita se poate ciupi din corpul bobinei, la a mea se vede un pic intr-un loc cum a folosit surubelnita.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am citit dar nu am gasit nimic. Am cumparat bujiile acestea GM 9195109. Sunt bune, trebuie sa mai reglez ceva? Cumva sunt chiar Bosch FLR8LDCU?

http://www.ebay.co.uk/itm/G...sh=item257dc77426
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce am cumparat eu sunt GM 9195109 sau Bosch FLR8LDCU sau GM 12 14 000 si sunt recomandate ca prima optiune. Asa zic ei. Acum eu am si uitat ce bujii am infipt acum vreo 3 ani dar vad ca nu au zis nimic pana acum. Daca imi aduc aminte parca tot asemanatoare.

Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu probleme la manson.

http://www.ebay.co.uk/itm/G...sh=item2ec930af40

http://www.ebay.co.uk/itm/B...sh=item35c063479f

http://www.ebay.co.uk/itm/G...sh=item1c2e213b5b

http://www.ebay.co.uk/itm/G...sh=item2a2b06757c

http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item2325715e3b

Sunt multe piese noi sau sh la preturi de nimic. Unele au livrare gratuita pe teritoriul UK. De acolo se pot prelua de catre firme romanesti de curierat. Din pacate pretul transportului este de minim 20 lire (contravaloarea unui pachet de 20 kg) dar daca se unesc 2-3 la un colet e altceva.

O idee de preturi:

o usa cheala si care poate ai norocul sa o gasesti pe cod de culoare 20 lire sau lampa spate de numar pe care am dat sh in Romania 50 lei, acolo e 3,50 lire noua originala
Am luat discuri gm si 2 seturi de placute originale GM cu 64 lire. La pretul acesta nu cumperi nici discurile din Romania. Ma refer originale.
Acum sa nu credeti ca acolo nu sunt uscaturi.
Sau care cer pe un set de bujii 99,9 lire poate pica fraieri care nu citesc bine si cred ca se cere 9,99 lire.
Cam asa se mai intampla si pe oKazii.
ATENTIE! Acest vanzator are calificative bune dar benoclati un pic la pretul bujiilor.
http://www.ebay.co.uk/sch/C...;_nkw=spark+agila


Urmariti pe cei cu peste 1000 de calificative pozitive si cereti relatii amanuntite despre produs.

Sau trusa asta de distributie care ieri era 10 lire si azi s-a trecut la licitatie

http://www.ebay.co.uk/itm/L...sh=item3383f96260
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Schimbat bujii vechi de aproximativ 50 k + compresie, ,,o mica greseala" se pare ca s-a strecurat. Una ca nu am incalzit motorul, 2 ca nu am scos releul de la pompa de benzina si 3 ca nu am scos decat o bujie pe rand si ramasa montata. Unii zic ca e ok altii ca nu. Bobina este putin afumata pe alocuri (gandul imi este la acele momente cand facea ca roata morii). Tandea pe mandea cam acestea sunt rezultatele. Slabut rau...dar masina nu papa, consuma in parametrii si fuge de rupe (daca era diferenta de 5 intre pistonul 4 si restul de 3 eu zic ca balbaia dar motorul toarce linistit, deci merg ca toate au 13) Daca nu imi dati dreptate, eu oricum strang piese de rk. Laughing

Poate am si eu ceva asemanator cum a patit Stefan










  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La greseli ai drepate, toate bujiile scoase, releu pompa si el, throttle scos sa traga aer din plin, motor de preferat cald. Oricum testul cu asta nu este elocvent, e la modul sa vezi daca scapa masiv adica e cam zob ceva pe acolo si implica chetuieli mari. Poti gasi compresie buna si scaun supapa afectat, ghid uzat, simeringuri praf, segmenti blocati+aliniati. Testul final si sigur se face bagand presiune in cilindru si vazut in cat o scapa si cat.
Bujiile arata normal la 50k, bobina e ok.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La supape ma astept si eu la surprize. Posibil sa fie aliniati si segmentii, mai mult ca sigur. Strang piesele principale si atunci cand face figuri (desi la ce elita de ulei proaspat inghite s-ar parea ca nu vrea sa isi dea obstescul, baga tare) o sa ma apuc de el. Am facut un calcul si se duce lejer pe la 2000 lei. Fara distributie care si aia trebuie verificata. Munca de sclav o sa fie la curatat dar poate facem un amestec minune cu ceva lichid de frana sa spele absolut tot. Eu dupa ce am vazut ce a gasit Patratel, as face obligatorie o incursiune la fiecare 100 k pentru depistarea erorilor de genul segmenti aliniati, clei, tacheti umpluti cu marmelada, sorb, admisie si cel mai important daca observati in poze...gurile de traversare a apei din blocul motor in chiulasa sunt obturate de la 50 pana la 100%. Si ne mai miram de ce se duc motoarele, de ce se incinge uleiul sau de ce fierbe mai repede.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gurile de traversare a apei din blocul motor in chiulasa sunt obturate de la 50 pana la 100%

Bingo ! Pacat ca nu am facut poze, manifestare de consum mare ulei, dar mare de ma gandeam la ceva spart si indoit. Am gasit doar gauri infundate si segmenti gripati+aliniati.
Verificare la 100k nu merita, odata facut bine schimbi distributie la 200k si daca nu mai are tabla pe ea o duci la fier vechi. Motorul duce fara RK 500k dar intretinut.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Vreau sa schimb bujiile pt ca am 23k de cand am luat masina si din cartea service reiese ca in acest moment au aproape 60k de cand au fost schimbate ultima oara. Le-am verificat anul trecut prin octom si aratau normal zic eu ,neafumate,electrodul uniform(cat m-am priceput la acel moment). Am pe masina Beru ultra cu 2 electrozi,masina merge normal ,porneste bine,sta ok la ralanti numai ca, nu-mi place consumul. Undeva la 6.7 exterior fara consumatori,fara dat drumul la caldura ,mers pana in 90km/h,autostrada soarelui(fara urcat coborat).Zic eu ca sunt bujiile de vina pt ca anul trecut prin vara am curatat throttle body-ul,este adevarat ca nu si egr. Pana la curatarea egr vreau sa vad intai cu bujiile. Am vazut ca recomandati Bosch FLR8xxxx,NGk si Champ...dar Beru la mine au mers si merg ok. Daca iau acele Bosch(cu toate ca as merge tot pe Beru ultra) mai trebuie sa umblu la ele.?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu am luat Bosch si nu am umblat la ele. La Bosch si la GM nu umblii la ele, la restul nu stiu.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai fost multumit de Beru, atunci mergi tot pe el. Nu strica totusi sa vizualizezi inainte cum au functionat. In privinta consumului, mai depinde si de alti factori. Sa strangi ferm dar nu la refuz bujiile. Verifica si bobina, mansoane, etc. Bafta!

Eu am mers pe GM (tot Bosch dar vopsite altfel - atentie sa nu scrie RUSIA pe ele, nu stiu de ce, nu ma intreba) in defavoarea Bosch pentru ca mai sunt fabricate si prin India, samd, mai partaie la ralanti dar in privinta turatiilor si de consum nu ma plang.
Atentie mare si la fake-uri de toate natiile
http://www.slideshare.net/a...ke-ngk-spark-plug
http://s448.photobucket.com..._0309_52.jpg.html
http://www.ukantipiracy.co.uk/cars/ngk.html
http://www.youtube.com/watch?v=cD1rgG8-1e8
http://www.youtube.com/watch?v=v62N0TESwCc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR