- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Momentan nu sunt convins ca injectorul e defect.Adica el lucreaza, nu creeaza probleme, sungura chestie pe care am observat-o e ca are un oarecare tacanit si la ralanti o parte din benzina pulverizata ramane pe clapeta. Nu stiu daca asta e normal, de aceea intrebam la altii care au mai umblat la monoinjectoare.
Adica eu ma asteptam ca la ralanti sa pulverizeze atat de putin incat sa nu se adune benzina pe clapeta.
Ar putea fi decalibrat ?
Adica eu ma asteptam ca la ralanti sa pulverizeze atat de putin incat sa nu se adune benzina pe clapeta.
Ar putea fi decalibrat ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La ralanti iti ramane benzina pe clapeta, putin dar este pana o 'suge' motorul. Injectoare decalibrate sunt garla la acest tip, nu e o noutate. Vezi daca dupa oprire motor mai curge ceva din injector. Alta boala este supapa regulator presiune si garnituri, trebuie sa faci throttle bucati, vezi la tutoriale la C14NZ ca este identic.
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Fratilor am si eu o corsa B cu motor X12SZ si consuma multa benzina . Am intrebat si eu de colo colo si lumea zice ca sa curat grupul de injectie , dar oare sa fie asta suficient ?
Eu nu am facut nimic ,inca mai astept sa mai culeg informatii si sincer nu cred ca e suficienta doar o curatare de injectie (tot grupul de injectie) as vrea sa stiu daca se poate regla de undeva aportul de benzina din relanti ca nu am un manual de service pentru asta inca .
Eu am avut inainte de asta o Astra F cu motor C16NZ si consuma mai putin decat asta cred (Asta dupa ce am umblat peste tot)
Daca cineva are manualul de service in engleza sau detalii privind la curatarea si reglarea sistemului de alimentare va rag ajutati-ma si pe mine ... dau la schimb manualul de astra F...si vectra B...
Multumesc!
Eu nu am facut nimic ,inca mai astept sa mai culeg informatii si sincer nu cred ca e suficienta doar o curatare de injectie (tot grupul de injectie) as vrea sa stiu daca se poate regla de undeva aportul de benzina din relanti ca nu am un manual de service pentru asta inca .
Eu am avut inainte de asta o Astra F cu motor C16NZ si consuma mai putin decat asta cred (Asta dupa ce am umblat peste tot)
Daca cineva are manualul de service in engleza sau detalii privind la curatarea si reglarea sistemului de alimentare va rag ajutati-ma si pe mine ... dau la schimb manualul de astra F...si vectra B...
Multumesc!
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Shiva a scris:O parte din informatii le poti culege de-aici
Am citit acolo dar tot nu sunt pe deplin lamurit
merci oricum am aflat si lucruri noi ...o sa ma mai uit si la tutoriale ... am inteles ca este ceva si acolo
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Dupa curatarea EGR-ului consumul a mai scazut putin.Totusi ramane destul de ridicat(inca n-am terminat benzina de test).
Am facut si un oarecare reset de calculator (nu stiu daca e corect), scos borna - 30 min , apoi pus contact 10 sec , pornirea motorului si lasarea la ralanti pana la temperatura normala de lucru.
Acum, referitor la partea de formare a amestecului (throttle body cred), am observat prin exterior ceva depuneri, scurgeri ce seamana cu caramelul.Sa inteleg ca trebuie sa desfac complet toata partea aia, sa o curat cu simt de raspundere si sa pun garnituri proaspete?
Si inca o intrebare: in TB , partea din spate sunt 2 conexiuni pentru furtun. In unul din ele intra cel de vacuum pentru senzorul MAP.
Mi-a traznit o idee, daca le-a montat cineva gresit?
Deci, intrebarea e in care din ele intra furtunul de MAP?Cel dinspre stanga masinii (partea cu volan) sau cel dinspre dreapta masinii?
Am facut si un oarecare reset de calculator (nu stiu daca e corect), scos borna - 30 min , apoi pus contact 10 sec , pornirea motorului si lasarea la ralanti pana la temperatura normala de lucru.
Acum, referitor la partea de formare a amestecului (throttle body cred), am observat prin exterior ceva depuneri, scurgeri ce seamana cu caramelul.Sa inteleg ca trebuie sa desfac complet toata partea aia, sa o curat cu simt de raspundere si sa pun garnituri proaspete?
Si inca o intrebare: in TB , partea din spate sunt 2 conexiuni pentru furtun. In unul din ele intra cel de vacuum pentru senzorul MAP.
Mi-a traznit o idee, daca le-a montat cineva gresit?
Deci, intrebarea e in care din ele intra furtunul de MAP?Cel dinspre stanga masinii (partea cu volan) sau cel dinspre dreapta masinii?
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
mizzoi25bebe a scris:Recitind, vad pe gcom61 ca spune de bujii...."bujiile sunt in ordine(si nu aveti nici erori stocate)" si am o intrebare pt. el: in ce masura influienteaza consumul de carburant uzura bujiilor? In fond, daca da scanteia este mai puternica sau mai slaba, combustubiliul tot se aprinde, nu?
Nu e chiar asa!O scanteie mai buna ajuta in multe cazuri, inclusiv consum si putere. Am gasit undeva niste teste facute pe bujii reusind astfel sa creasca puterea motorului cu 3-4cai si cuplul,masina respectiva fiind testata pe dyno. Ce au facut?au dat niste gaurele amarate foarte mici,unele "drepte"altele conice......nimic mai mult! Au observat ca,conteaza cum e data scanteia!
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
@nastasaflorin
Daca tot desfaci monopunctul (throttle body) vezi ca intre el si blocul motor este o garnitura uitate sa nu fie fisurata sau rupta, si aia creste consumul cel putin la mine il crestea dupa ce am schimbato masina a revenit in turatie si de la un 11% am ajuns undeva la 9% acum iarna imi ia 14%. Te salut si posteaza daca apare vre-o imbunatatire..
Daca tot desfaci monopunctul (throttle body) vezi ca intre el si blocul motor este o garnitura uitate sa nu fie fisurata sau rupta, si aia creste consumul cel putin la mine il crestea dupa ce am schimbato masina a revenit in turatie si de la un 11% am ajuns undeva la 9% acum iarna imi ia 14%. Te salut si posteaza daca apare vre-o imbunatatire..
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Multumesc, saptamana viitoare o sa desfac toata clapeta sa-i fac o curatare serioasa.Am observat eu cand am umblat la ea ca in zonele garniturilor, pe exterior are urme de "curs"...
Practic, ar fi logic , daca trage aer pe acolo scade vacuumul din galerie, senzorul map vede "clapeta deschisa" si baga benzina...
Nu stiu insa unde gasesc garniturile respective, sau macar codul lor sa le comand..
Practic, ar fi logic , daca trage aer pe acolo scade vacuumul din galerie, senzorul map vede "clapeta deschisa" si baga benzina...
Nu stiu insa unde gasesc garniturile respective, sau macar codul lor sa le comand..
- alycrys_20
- *
- 19 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Corsa 1994 X12SZ
- Timis
alycrys_20
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
am luat si eu o corsa b ,1,2 benzina,x12sz,masina o foloseste sotia,face naveta zilnic, circa 15 km ,si am observat ca acum pe timp de iarna consuma 10 la suta pina la servici si inapoi.distributia,filtre,bujii,totul skimbat la timp ,precizez ca masina merge doar cu o singura persoana.nu se aprinde nici un bec in bord dar de tras nu trage asa bine,este normal consumul acesta?ce ar trebui sa fac pina sa ajung pe tester ?
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- alycrys_20
- *
- 19 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Corsa 1994 X12SZ
- Timis
alycrys_20
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Din diagnoza auto se pot afla multe lucruri ,recomand sa faceti o diagnoza la masina,pentru o mai multa siguranta si liniste a dumneavoastra.
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
sejad a scris:@vickp27
Prietene mai exact cat iti consuma? Spre exmplu masina din semnatura imi papa acum in jur de 14% in oras (Craiova), iar cand este cald afara in jur de 9%, eu cred ca sunt ele defecte din fabrica
Prietene mai exact cat iti consuma? Spre exmplu masina din semnatura imi papa acum in jur de 14% in oras (Craiova), iar cand este cald afara in jur de 9%, eu cred ca sunt ele defecte din fabrica
Mie imi consuma acum iarna in jur de 15 l/100km in Bucuresti iar in afara spre 8
Cand e cald nu stiu exact pentru ca am cumparat masina destul de recent si nu am apucat sa fac un calcul mai exact.
Din pacate am realizat ca termostatul meu deschide prea devreme si temperatura apei nu sare de 90' ceea ce poate duce de asemeni la un consum exagerat pe timp rece pentru ca temperatura de ardere nu este optima la 90* iar socul nu se inchide la timp ceea ce conduce iarasi la o exagerare a consumului.
Acum urmeaza sa schimb termostatul sa vad ce diferente sunt si am sa revin cu detalii...
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat