Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Help! Nu am mai avut probleme cu masina de cand cu egr dar in momentul de fata cand pun contactul imi apare svs in bord fãrã nici un cod de eroare ce ar putea fi? Pana ajung la service sper sa nu fie vreo problema mai majora 😞😞
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
De unde stii ca nu ai cod de eroare? Ai pus tester pe ea?

Daca anulezi SVS ul din maneta la bc mai apare?sau doar la pornire?
Limitare de putere ai?
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Da salut am limitare de putere abia m-a întorsai cu ea vreo 10 km cred ca e clapeta de la egr sau sa nu fie altceva mai grav 😞😞 daca dau din bn dispare 😞 sau sa nu fie furtunul sau turbo 😞 vad maine de dimineața care e problema 😞
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Diagnoza....
Cand ai limitare de putere cauzele pot fi multiple, daca aveai doar svs la pornire fara limitare era mai simplu
Skip ads

  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Da era mai simplu sper sa fi rãmas blocatã cumva clapeta de la egr sau furtunul dar nu prea as vrea sa fie turbo ca e cam aiurea 😞😞😞 acum aștept maine sa vad care e problema si sa vad si care ar fi costurile 😞
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil e furtunul de intercooler. Poate fi și Electrovalva turbo, dar din pãcate poate fi și turbina. Dupã un test o sa cam știi..
Bafta!
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ultima data a fost egr si a zis ca sa revin sa i-l curețe decât daca am probleme cu ea se pare ca problemele apãruta sper doar sa fie doar asta mersi mult mariuson si canguru 😉
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca iti apare de cum pornesti motorul...nu e de la furtun!
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si senzorul de presiune diferentiala de pe dpf mai este o varianta...
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Da imi apare exact cum pun contactul sunt la service aștept sa vad ce zic si ei si revin cu informați 😞
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Cere si tu codul de eroare
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu informații problema este de la filtrul de particule cod eroare p 2043 sau ceva de genu dar pana la urma fu vorba de senzorul de la filtru de particule i-l curatã si se uita la el pãrerea ieșit din mufa dupã ce umbla la el si o puse din nou nu mai apãru nici o eroare zise ca se ies cu ea vrea 15 minute in afara orașului si sa o tin in 3000 de rpm pt regenerarea filtrului ca sa nu fie nevoie sa o facã ei acolo mersai in afara orașului cam vreo 20 de min la 3000 rpm nu mai avusai probleme cu ea si într-adevãr se simțea un miros urât o mai lãsai si la relanti vreo 10 min si observai numai funingine pe toba de eșapament oare sa își fi facut regenerarea?
Skip ads

  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Dacã mergi pe autostrada, regenerarea se face cam în 25 km... Iti dai seama ca se face regenerare dupã consumul crescut ( 2-3 l/100km mai mare). Dacã nu ai prins mașina fãcând asta.. Singura soluție sa iti dau seama dacã a fãcut regenerarea este sa o pui pe tester și acolo îți aratã la cati km s a facut ultima regenerare.
Ma bucur sa aud ca nu a fost o problema mai mare. Bafta!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ce grad de incarcare avea filtrul?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...am inteles ca nu gradul de umplere al DPF este important ci presiunea diferentiala. La mine, dupa refenerare, gradul de umplere dupa 200 km era undeva la 25%
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stii de ce l am intrebat? Saptamana trecuta o cunostinta cu o astra j aceeasi problema cu senzorul, svs si limitare insa incarcare pe dpf 41%....si atunci de ce sa i rupa gura pe autostrada?
Reinvatare/schimbare senzor nu este suficient?
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate canguru 😉 oricum sapt viitoare ii fac o programare pt curãțare egr si as vrea sa dea si turbo jos sa se uite la el ca sa fiu eu sigur ca nu o sa am vreo problema cand imi e lumea mai draga 😉 mersi mariuson 😉 chiar ma cam speriasem ca fiind posesorul mașini de aproximativ 2 luni nu prea aveam foarte multe cunostiinte dar lovindu-te de ele le înveți 😉 iar in legãtura cu gradul chiar nu am observat sincer sa fiu mulțumesc tuturor de sfaturi 😉
  • panzerfly

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Stii de ce l am intrebat? Saptamana trecuta o cunostinta cu o astra j aceeasi problema cu senzorul, svs si limitare insa incarcare pe dpf 41%....si atunci de ce sa i rupa gura pe autostrada?


ai dreptate aici.. daca gradul nu este 80% nu declanseaza regenerarea

Reinvatare/schimbare senzor nu este suficient?


dupa reinvatare (si asta e singura varianta de a scapa de o eroare de senzor) gradul de incarcare se reseteaza automat pe 69% - deci va urma o regenerare dupa ceva timp
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
alex0724 a scris:Revin cu informații problema este de la filtrul de particule cod eroare p 2043 sau ceva de genu dar pana la urma fu vorba de senzorul de la filtru de particule i-l curatã si se uita la el pãrerea ieșit din mufa dupã ce umbla la el si o puse din nou nu mai apãru nici o eroare zise ca se ies cu ea vrea 15 minute in afara orașului si sa o tin in 3000 de rpm pt regenerarea filtrului ca sa nu fie nevoie sa o facã ei acolo mersai in afara orașului cam vreo 20 de min la 3000 rpm nu mai avusai probleme cu ea si într-adevãr se simțea un miros urât o mai lãsai si la relanti vreo 10 min si observai numai funingine pe toba de eșapament oare sa își fi facut regenerarea?

P 2453 codul ptr senzorul de presiune diferentiala .Ai grije sa nu intrerupi regenerare la oprire (urmaresti consumul instantaneu si daca e mai mare de 0.9-1 l/h - fara AC bineneteles - lasi motorul sa mearga pana scade .In rest daca e nevoie suna-ma ca suntem din zona .O sa-ti dau nr de tel pe privat .
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos! Da de fiecare data i-l urmãresc si o las sa scadã in cazul in care e peste 1,5 o las sa scadã la 0.8 cand am plecat sâmbãta de la service si am ajuns dupã vreo 30 de km am urmãrit-o si era la 1.5 la relanti am lãsat-o pana a scãzut la 0.8 😉 multimesc frumos pt ajutor 😉
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR