Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cand se termina garantia extinsa ce vei face?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai incerc sa rezolv pana atunci. Imi spun ca filtru e ok, senzorul e ok dar nu stiu de unde vine problema. Ba ca e de la motorina, ba imi povestesc algoritmii dupa care DPF isi face regenerare... In orice caz, daca mai apare o sa imi schimbe senzorul. Apoi vom vedea, schimbam DPF-ul. Azi am vorbit la service si mi-au propus sa dam injectoarele jos si sa le verificam la Bosch. Le-am zis sa mai astepte un pic...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Uita data când mi l - au resetat aici în bm când am ieșit cu mașina pe poarta service-ului mi-a apãrut iar svs și atunci au decis ca trebuie schimbat.
Eu sa fiu în locul tãu sa am garanție extinsa nu as pleca din service pana nu ar schimba cate o piesa la fiecare resetare, dacã tot nu știu unde e problema sa le ia la rand, nu se poate doar sa iti rseteze senzorul și atât..
Lasa sa iti schimbe ce vor..injectoare, dpf, senzor....
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa vedem ce mai schimbam Smile . O sa le luam pe rand. Nici ei nu stiu de unde s-o apuce.
Cat priveste garantia extinsa, am schimbat destule in perioada asta. Mi-am scos cu varf si indesat banii pe garantia extinsa.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, insa timpul pierdut si nervii...,cand iti este lumea mai draga hop cu masina in service.Cand te vad baietii cred ca-si dau palme...,poate iti schimba masina cu una noua... Wink
Fa-le o propunere daca mai ai necazuri...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai sa stii ca ma cunosc ca pe un cal breaz Smile . Da' ce sa fac?
Si azi le-am facut o vizita Very Happy . Imi face regenerari dese, in opinia mea.
Alaltaieri, dupa 340km (de la precedenta regenerare) de mers oras+afara ma trezesc cand ajung in Brasov ca isi face regenerare.... ok. Ma intorc in aceiasi zi pe Bran-Rucar-C.Lung-Targoviste-Buc, deci inca vreo 230km. Mai fac vreo 30km in oras si azi.... hop regenerare, dar in Bucuresti.
Am pus-o iar pe tester (deja cred ca isi pastreaza cate o fereastra libera pentru mine), iar totul OK, totul in parametrii. Confused
De la ultimul SVS provenit de la senzor, am regenerari cam dese, in 900km am 4 regenerari.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Totusi ceva nu este in regula...,nu este normal sa efectueze regenerari asa de des mai ales la drum intins...,macar dupa 450-500km ar trebui la mers extraurban,prea multa cenusa acumulata in timp scurt,sa fie carburantul... Question
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta le-am spus si eu, ceva nu e in regula. Nu imi facea asa des. Inainte de SVS-urile de la senzor imi facea cam la +600km in regim mixt si cam la 250-300 in urban. Acum mi-a facut la 250-300km in extraurban.
Acum merg pe Rompetrol Efix S 55.
Skip ads

  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Vreo idee de ce aparea eroarea cu dpf regeneration time? ce inseamna asta? multumesc!


Din cate stiu eu apare cand timpul pentru o regenerare este prea lung.
Am avut si eu o data acest mesaj si a aparut SVS si am pierdut puterea. Rezolvarea a fost o mers mai turat pentru a curata filtrul si apoi o resetare a erorilor in service. Erorile SVS ce au alta cauza decat DPF se pot reseta prin OBD si de pe Android de exemplu. Daca e o eroare legata de DPF, doar in service cu Tech3 parca se poate.
In service, depinde foarte mult de experienta tehnicianului de la diagnoza. Nu orice nene cu un OBD si softul necesar poate sa faca diagnoza.
Ultima data cand am avut eroarea tehnicianul de la diagnoza mi-a dat si un sfat... nu merge la consum cu masina decat daca fac drumuri lungi. Daca mergi in oras mergi mai turat sa aiba timp DPF-ul sa ajunga la o temperatura mai mare.
Daca nu ma inser regenerarea apare de obicei cand nu s-a atins o temperatura suficienta in DPF si e nevoie de ceva suplimentar sa ridice temperatura. Daca vezi cum arata un EGR curat si unul colmatat de funingine te sperii.
Sunt curios cum se face regenerarea fortata in service, pentru ca ai nevoie de o temperatura ridicata pentru a ajunge in parametrii necesari.
Acum am din nou SVS intermitent si cod de eroare: P2282 - Air leak between throttle body and intake valves.
Apare din cand in cand, in special cand incerc o acceleratie mai puternica si turbina nu a intrat inca in functiune sa zicem de la 1500-1600 ture. O sa vad ce se intampla diseara la un drum Bucuresti - Iasi via Galati si oricum las masina la Iasi pentru o verificare completa si curatare EGR, galerii, etc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Esti sigur de codul de eroare?
DTC P2282 51: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
DTC P2282 52: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance

De intreruperea procesului de regenerare prin oprirea motorului ai auzit?Atunci cum este timpul, tot prea lung? Respect!
  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Asta le-am spus si eu, ceva nu e in regula. Nu imi facea asa des. Inainte de SVS-urile de la senzor imi facea cam la +600km in regim mixt si cam la 250-300 in urban. Acum mi-a facut la 250-300km in extraurban.
Acum merg pe Rompetrol Efix S 55.


Incearca sa mergi un pic mai turat. De ex. sa ai aprox 2000 rpm constant. Daca mergi cu treapta 6 la 110Km/h e cam nasol ca nu urca temperatura in evacuare si sa se poata curata filtrul
SVS poate avea o multime de cauze dar pierderea de putere indica de obicei ceva legat de Turbo / DPF.

Pornirea unei regenerari nu este indicata in bord, dar se poate identifica prin cresterea consumului instantaneu cu 1-2l in mers constanta (eventual lasi pe pilot automat) sau daca iei de pe acceleratie in mers si lasi in viteza vezi ca ai un consum instantaneu de 1-2l fata de zero in mod normal.

Daca se aprinde martorul DPF e nasol pentru ca inseamna ca ai ratat mai multe regenerari iar filtrul e infundat. Rezolvare imediata e sa incerci sa mergi mai turat in mod constant, fara exces de turatie 2-2500 rpm mai mult timp. Daca apare si SVS te duci in service pentru resetare
  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Esti sigur de codul de eroare?
DTC P2282 51: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
DTC P2282 52: Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance

De intreruperea procesului de regenerare prin oprirea motorului ai auzit?Atunci cum este timpul, tot prea lung? Respect!


Sunt sigur de codul de eroare si este acelasi lucru. Nu citesc cu OP-COM sau Tech3, etc.
Am o tableta cu android montata permanent in bord in locul de ecranul de la CD300 si rulez torque pe ea.
De asta codul apare specific. Daca nu ma insel este intrepretare pentru DTC P2282 52 si de regula e furtunul de la Turbo sau pierde aer pe la o imbinare. Daca era spart as fi avut codul tot timpul, dar imi apare intermitent. Mi-a aparut luni si a disparut marti dimineata, fara sa reapara. Asa ca inclin sa cred ca ori furtunul are o mica gaura prin care pierder aer cand o accelerez brusc ori pierde pe la o imbinare.
Oricum o sa o verific in we sa vad ce si cum.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca ai furtunul "ciupit".Vei vedea in cel mai scurt timp (cand vei ajunge sa efectuezi prima regenerare), ca va ceda...
  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Asta cred si eu.
Ramane sa vad care din ele. Spre pasager sau spre sofer? Mai pusesem si varianta sa piarda pe la imbinare pentru ca am sesizat urme de ulei etc pe la imbinarea furnului pe partea soferului.
Am auzit oricum ca au avut multe probleme de genul asta si ca in 2011 au schimbat designul la furtune pentru ca nu faceau fata presiunii.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@bcostea, crede-ma, ceea ce spui tu stiu foarte bine. Daca citesti postarile mele anterioare, o sa vezi. Nu merg subturat, iar intr-a 6-a nu am cum sa merg cu 100km/h pt ca ajung pe la 1550-1600rpm, si nu prea trage. Regenerarile, cred ca am inceput sa le simt inainte sa le faca Smile , iar becul de la filtru nu mi s-a aprins niciodata, nu am intrerupt regenerari. SVS-uri am avut si de la turbina (inlocuita) si de la senzor DPF (l-am resetat/reinvatat de vreo 2 ori pana acum).
PS. Mai ai un pic si schimbi furtunul, pe partea soferului.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
[/quote Sunt sigur de codul de eroare si este acelasi lucru. Nu citesc cu OP-COM sau Tech3, etc.
Am o tableta cu android montata permanent in bord in locul de ecranul de la CD300 si rulez torque pe ea. [/quote]
Cum pot sa folosesc și eu tableta în acest scop? Am un galaxy tab2.
Mulțumesc!
Ps: cu așa ceva? http://www.pieseauto.ro/int...5-1807836038.html
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bcostea a scris:... am sesizat urme de ulei etc pe la imbinarea furnului pe partea soferului.


E de bine... Wink
Cati km are in bord?
  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:[/quote Sunt sigur de codul de eroare si este acelasi lucru. Nu citesc cu OP-COM sau Tech3, etc.
Am o tableta cu android montata permanent in bord in locul de ecranul de la CD300 si rulez torque pe ea.

Cum pot sa folosesc și eu tableta în acest scop? Am un galaxy tab2.
Mulțumesc!
Ps: cu așa ceva? http://www.pieseauto.ro/int...6038.html[/quote]
Da se poate.
Trebuie interfața pe Bluetooth. Cea din link pare ok.
Pe tableta pui un soft gen torque sau un scanner de coduri obd. Sunt mai multe pe playstore.
Nu se vad toate codurile dar pentru o diagnoza rapida este buna si asta folosesc si eu
  • bcostea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
bcostea a scris:... am sesizat urme de ulei etc pe la imbinarea furnului pe partea soferului.


E de bine... Wink
Cati km are in bord?


Stiu k e de binee....
Are 60000. A aparut dupa o regenerare cred pentru ca dupa ce am curãțat nu a mai apãrut.
Oricum am lãsat masina la meserias sa vada ce si cum ca nu am chef sa ma duc o data pentru filtru ba un furtun ba senzorul de aer etc. O las o sãptãmâna si vreau sa o iau buna.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Doar 60k... Exclamation ,din 2010... Question
Dar unde ai tinut masina,in cutie....? Laughing

Si a mea este din 2009,insa are 127k... Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR