Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
intrebarea a fost pusa pe tema pdf incercand sa gasesc un raspuns (explicatie sau...)la problemele(cauze...) legate de pdf sua de ce implica proasta functionare(dereglare) a intregi masini...
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai bine este sa respecti recomandarile producatorului legate de ulei . ( Dexos 2,indiferent de producator,cu atat mai bine daca iei GM )
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Un sfat mai prost nu puteai sa dai, no offence.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca am poluat suficient acest topic cu discutiile despre ulei... Fara Spam
Skip ads

  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Azi mi-a aparut SVS.
Masina se comport bine; nu am sesizat nimic.
Stie cineva ce poate fi?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca motorul merge bine,poate fi vreo bujie incandescenta.Urmareste-o dimineata la pornire daca tremura putin mai tare sau se "balbaie" la pornire...
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut ! mi-a aparut service vehicle soon in bord.am pus un tester si am urmatoarele erori:p2282,p0405,p0402,2479[cod de defect necunoscut. cat de grav este ? ceva cauze ?
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Probabil furtunul de la intercooler e fisurat...
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu ai capacul de la EGR fisurat... Idea
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu iti da SVS pentru asta.
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
gyzmo am fost la marius si iam facut la a mea remap (dupa ce iam scos clapeti au fost cateva prebleme pe care le am enumerat mai sus..) vb cu el mia spus ca si tu iai facut la a ta (scoatere clapeti si remap) si nu ai avut probleme cu ia intrebarea me e iai facut remap inainte sau dupa si daca e dupa iai facut ca a fost problemele asemanatoare cu ale mele?
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
florin insignia ai mai avut probleme dupa ce ai schimbat senzorul de la dpf ...
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@marcel37, nu te supara ca iti zic, dar incearca sa scrii mai coerent, ca sa putem intlege la ce te referi, nu sa ghicim. Nu mai posta consecutiv, da edit la postul anterior.

Daca ai remap si ai dat in ea, atunci e posibil sa ai probleme cu turbina. Bafta.
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
p2282-52 este codul de eroare care mi-a aparut.
Simptomele au fost :
-mesaj SVS concomitent cu pierderea puterii(mers batraneste cu 100-110 km/ora intre bucuresti si buzau)
-la decuplarea si cuplarea contactului masina si-a revenit dar a reaparut peste 20 de kilometri
-si-a revenit pentru cateva zile dar azi a aparut din nou(SVS+pierdere putere)
- la diagnoza a aparut doar codul de eroare de mai sus cu interpretarea(in limba romana) ca ar fi un defect la DEBITMETRUL DE AER
Inainte sa ma apuc sa cumpar debitmetrul, ajutati-ma va rog :
DEBITMETRU sau FURTUN INTERCOOLER?
Cu stima,
Gremlin
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
stai asa ca nu am probleme cu turbina cel putin la ultima verificare (joia trecuta ) toata masina adica turbina injectoare si tot ce mai e prin ia sant in parametri singurul lucru care ma supara e svs
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
adica imi ia din putere ca si cum am dpf infundat si cand il verific adica si prima oara era 15% plin si a doua oara avea facuta regenerarea si tot nu avea putere dar joia trecuta iam facut remap si sper sa nu mai am problema asta
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
in rest masina trage bine se aseaza bine la drum sant fericit cand merg cu ia si ma doare cand apare probleme la ia alceva nu am sai reprosez...
  • Cipvdv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
gremlin81...si la mine a fost l fel, tot eroare la debit metru. Pana l urma a fost furtunul intercooler spart. Verifica daca iti trage masina dupa ce scoti mufa d la debit metru, daca prob persista, inseamna ca nu e de acolo si mai bine controlezi furtunul. Cel putin la mine asa a fost. Dupa schimbare am avut nevoie de regenerare si reinvatare senzor dpf.
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Cipvdv
Multumesc pentru raspuns. Ai dreptate.
Am ridicat capota pe zi si se vede ulei in zona unui colier. Suplimentar, cu motorul pornit(si accelerat in reprize scurte) se aude un fasait din zona aceluiasi colier. Furtunul nu pare spart/fisurat(cel putin nu vazut de sus) dar colierul se misca destul de usor(la mana). Nu reusesc sa atasez poze de pe telefon(format diferit). Atasez dupa ce ajung acasa.

Cu stima
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
marcel37 a scris:florin insignia ai mai avut probleme dupa ce ai schimbat senzorul de la dpf ...

Am avut...Dupã schimbarea senzorului mi s-a spart furtunul de la intercooler și dupã aia la vreo 2000 km iar mi-a apãrut svs cu eroare de la senzorul de presiune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR