Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
GREMLIN81 a scris:@Cipvdv
Multumesc pentru raspuns. Ai dreptate.
Am ridicat capota pe zi si se vede ulei in zona unui colier. Suplimentar, cu motorul pornit(si accelerat in reprize scurte) se aude un fasait din zona aceluiasi colier. Furtunul nu pare spart/fisurat(cel putin nu vazut de sus) dar colierul se misca destul de usor(la mana). Nu reusesc sa atasez poze de pe telefon(format diferit). Atasez dupa ce ajung acasa.

Cu stima


La care furtun te-ai uitat? De obicei cel de pe partea șoferului cedeazã. ..
Skip ads

  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ai gasit o rezolvare dupa senzorul de presiune...
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Furtunul este localizat in partea dreapta a motorului cum privesc masina dinspre capota. Este oarecum invecinat cu motorul si coboara catre jos. Atasez link(fileshare) : http://www.fileshare.ro/e30966896
Furtunul nu pare spart/fisurat/crapat dar este destul de multa "murdarie" in zona colierului. Atasez link(fileshare) : http://www.fileshare.ro/e30966903
Colierul de prindere se misca foarte usor(la mana, fara sa trag de el prea tare). Atasez link(fileshare) : http://www.fileshare.ro/e30966924

Inca 3 poze utile :
http://www.fileshare.ro/e30966914
http://www.fileshare.ro/e30966914
http://www.fileshare.ro/e30966919

Va multumesc tuturor celor care ati avut rabdare sa downloadati pozele.
Cu stima,
Gremlin

Dupa ceva cautari am gasit schita de mai sus. Este vorba de furtunul cu numarul 10.
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
E furtunul de la interculer trebuie schimbat cand observi urme de ulei pe el il schimbi ca va ceda de la un moment la altul adica e pe duca...
Skip ads

  • cn0609

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2013

  • Mesaj Privat
bimbambum a scris:Salutare
Azi mi-a aparut SVS.
Masina se comport bine; nu am sesizat nimic.
Stie cineva ce poate fi?


Am patit si eu la fel. A aparut SVS si am ignorat mesajul.
Eu nu conduc masina zi de zi, o face sotia. Am observat intr-o sambata ca dadea rateuri/ se balbaia pana cand motorul era rece. Pornea o idee mai greu cand era rece. Bineinteles ca nevasta a zis ca si ea a observat asta dar nu si-a facut griji Shocked . Pot sa zic ca era un pic mai zgomotoasa ca de obicei.
Trebuia sa ii fac revizia in vreo luna si am zis ca e ca la Skoda ca ma anunta ca trebuie sa ii fac revizia.
La revizie mi-a zis ca bujia nr 2 e arsa si ca pot merge si asa cu ea, dar imi recomanda sa o schimb.

Dupa ce am schimbat-o masina merge impecabil.
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Florin insignia ai rezolvat cu senzorul de presiune (eroarea)...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Mare lucru nu am rezolvat, reinvatarea senzorului și atât. Momentan merge...sper sa dureze mai mult de data asta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pana la urma, tind sa cred ca senzorul nu are nimic, el lucreaza corect sesizand o problema referitoare la presiunea din filtru de particule. Mai rau ar fi daca senzorul nu ar reactiona.

"Question: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?
Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF.
Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF sensor is involved in triggering the regeneration."

Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Explicația celor de la reprezentanta a fost ca acest senzor în momentul în care sesizeazã ca presiune este prea mare da comanda de începere a regenerarii, și eu cum aveam probleme ca îmi apãrea svs la putin timp dupã regenerare au zis ca senzorul nu mai indica corespunzãtor și da comanda pt regenerare și calculatorul sesizeazã ca s-a fãcut recent o regenerare și probabil e o problema dacã cere din nou și atunci da eroarea.
Așa mi-au zis ei apoi fiecare are alta teorie...nu ști ce sa mai crezi, cred ca pana la.urma nici producãtorul nu știe sigur Smile)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ceea ce am citat eu acolo e din "Vauxhall Workshop Manuals".
Deci senzorul nu comanda regenerarea care e facuta dupa un model care se realizeaza in primii 1000km. Senzorul doar iti sesizeaza o problema de presiune pe filtru si iti comanda intrarea in safe mode - SVS, deci nu comanda regenerarea. Cam asta inteleg din ce am mai citit. Cum iti explici ca si dupa schimbarea senzorului ai avut aceiasi eroare cu SVS?
"Regeneration is carried out more often (2 - 3 times) during the first 1000 km of driving in order to achieve a defined loading status of the DPF. This is necessary to reduce component and system tolerances, and forms the basis for precise calculation of the soot loading in the DPF."
Si inca ceva: "A tuned engine emits more smoke than calculated in the soot loading model. This may result in a clogged DPF without any customer notification."
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea, incepand cu ziua de astazi sunt si eu fericitul detinator al avariei Service Vehicle Soon. Din mers a aparut pe la 140-150 km/h si primul lucru sesizat a fost ca a scazut brusc puterea la motor...sub 100 km/h. Mesajul apare de obicei in perioadele de accelerare mai brusca. Dupa cateva secunde daca apas butonul de Reset dispare mesajul! in aprox 300 km a aparut de 4 ori. O sa merg in service sa fac o inspectie a erorilor aparute, totusi de dragul dezbaterii daca a mai avut cineva simptomele asemanatoare e bine de auzit ce si cum a patit! Macar mai inbunam inima inainte de aflarea pretului reparatiei!
Va salut .
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In mare parte este vorba de furtunul de la intercooler(s-a mai discutat)!. Ca pret, ajunge undeva la aproximativ 600 lei + manopera!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu e asa scump. e pe un site cu revizii opel pe la 450 lei parca........
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exact pe acel site...este fix 599 lei(original GM)!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cel care nu e original, e fix acelasi produs cu cel aftermarket, diferenta fiind ca cel original vine inclusiv cu acel cot. I-am comandat la cumnatul meu si omul mi I-a recomandat pe cel aftermarket (interesul lui fiind sa il vanda pe cel mai scump)........zicea omul ca dpldv, crede ca ambele sunt facute de acelasi producator.

Eu stiam ca la modelele mai noi, vin cu ceva insertie in ele.......dar nu stiu sigur daca e asa.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si cum merge treaba se schimba numai furtunul sau trebuie si intervenit asupra computerului pentru anulare erori.?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dupa ce schimbi furtunul trebuie anulata eroarea, altfel tot o sa ai SVS.
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
stefanmatasaru sa ne spui si noua ce coduri de eroare ti-au gasit. la mine a fost furtunul intercooler si l-am schimbat la eds. am patit exact ca tine.cand am forjat odata masina ,mai brusc,a dat in bot si mi-a aparut svs in bord.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
fuc** it voiam sa evit mersul la reprezentanta, insa n-am ce face!
sigur va anunt ce or sa-mi spuna, sper sa pot rezolva saptamana viitoare !
cumva asta-i banditul de care ziceti ?
http://www.revizieopel.ro/F...2277,p-23207.html
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, ala e. Nu trebuie sa mergi la reprezentanta. Mergi la un mecanic sa schimbe furtunul si apoi la cineva cu un tester.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR