Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu ar trebui sa ai probleme la admisie, misca putin de tija si fa o scanare coduri eroare.


nu vreau sa par ignorant Very Happy , dar cum fac acea scanare coduri de eroare?

Multumesc anticipat,
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tester
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Tester


aha..pai o sa o pun pe tester sa vad daca imi zice ceva Very Happy
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am fost azi la service opel la un prieten d-al meu si a vazut care este problema si mi-a zis ca motoarele pe benzina (mai ales 1.6. al meu este 1.2) au pe langa alte probleme si faptul ca se rupe nu stiu ce piesa de plastic in interior (apropo de problema mea de mai sus). Mi-a zis ca trebuie desfacut TwinPort-ul si vazut daca nu cumva trebuie schimbata galeria Shocked . La o masina cu 37mii KM este posibil asa ceva? imi vine greu de crezut.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Interesant ce au aia la BMW Laughing https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160 vezi post caludiu_
Se da admisia jos, se desface si se repara daca este cazul dar eu cred ca este mizerie de la uleiul GM 5W30.
Admisia ta seamana cu asta https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie numai ca ai un ax cu 4 palete pe el.
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Interesant ce au aia la BMW Laughing https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160 vezi post caludiu_
Se da admisia jos, se desface si se repara daca este cazul dar eu cred ca este mizerie de la uleiul GM 5W30.
Admisia ta seamana cu asta https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie numai ca ai un ax cu 4 palete pe el.


maine dimineata ma duc sa o las la baieti in service si sper sa fie doar de curatat. Uleiul care l-am folosit pana acum a fost Mobil 1. Oricum sper sa fie decat de curatat ca daca este sa schimb galeria, din cate am inteles una noua duce pe la 2700 RON. Crying or Very sad
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am fost la service cu masina, au pus pe tester si nu a dat absolut nici un cod de eroare. Din ce mi-au zis ei, daca EGR ar fi fost murdar sau altceva nu ar fi functionat in parametrii normali si atunci ar fi dat un cod de eroare sau ceva.
Tot tipul asta mi-a zis ca motoarele 1.2 cica la frig mai fac figuri de genul mentionate de mine si sa astept pana se incalzeste afara ca sa vad daca mai face.
Sfaturi ceva? Idea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este sa nu faci nimic la ea acum, o tii sub observatie si atit. La primavara dai jos throttle (il si cureti cu ocazia asta) si bagi un deget in admisie sa vezi cit de murdara este. Daca ai jeg crusta (la km tai nu ar trebui sa fie) demontezi admisia si o cureti la palete dar fara sa o desfaci in doua. Mai poti face probe cit de usor se misca tija solenoid cu motor cald si cu motor rece daca tot esti pus pe investigatii.
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi Very Happy

tija solenoid este aia care la mine se misca tot timpul (zicem mai sus) ? la rece am impins tija respectiva si revine destul de repede in pozitia initiala. O sa incerc si la cald.

multam inca 1 data
  • caribda2004

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,

Revin asupra problemei mentionate de mine. Se pare ca si la cald face la fel ca la rece, ba chiar mi se pare ca face mai des.
Ideea este cam pus-o si pe tester si normal ca nu-mi apare nici un cod.
Am vb la servici si baietii de acolo zic : " trebuie schimbata galeria de admisie" Shocked

multam,
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cine cunoaste codul de la garnitura admisie -throttle ca eu nu am pusa pe masina.Si celalalt de la garnitura admisie motor?please..
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura admisie -throttle 24420537
Garnitura admisie motor 9157510
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat sa dau azi admisia jos, M-am impotmolit la racordul rapid ce face legatura dintre furtunul de alimentare benzina cu rampa de la injectoare in sensul ca apasand pe urechiuse si tragand putin a inceput sa-mi dea benzina.Daca as sti ca pe acolo ar da doar foarte putin as fi scos-o definitiv si mi-as fi continuat lucrul .Dar daca curge la greu ? A doua problema se pomeneste de scs ECU. Cum naiba se face asta? Poate cineva sa posteze niste poze mai lamurit si cu ECU?O zi buna tuturor
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu din cate mai tin minte ca am vazut ca sa scoti ecu scoti mufa si cele 4 suruburi sau cate are. La mine a fost curatat cand am schimbat si distributia pentru ca e mai usor asa.
  • domnu_basescu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
a multumit cineva acestuiu om?ca nu prea vad..eu tin sa ii multumesc ptr ca datorita lui am rezolvat multe pb la opeluri....cuciurene..te saluta basescu de la ploiesti.basescu ala bun....nu ala rau...Wink) Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mufarea conducta benzina - rampa injectoare e simpla, se apasa cu un cleste pe cele bleu si iese, eu am unul special pentru coliere si merge brici, sistemul este identic ca la filtrul de benzina (atentie ca Agila nu are).
La calculator scoti cele 2 mufe, se deblocheaza tragand de partea metalica putin dupa care sina se impinge dintr-o parte si se trage in cealalta, nu fortati tragand numai de metal ca asa le rup toti. Dupa asta ai 4 suruburi + 1 de masa si ai ECU scos.
In spate pe admisie ai prinse in 2 clipsuri un burlan cu fire plus pe lateral inca unul spre distributie, incepi cu asta sa vezi sistemul ca in spate vei lucra doar pe pipaite.
Se desfac 2 suruburi de la EGR teava care duce in spate la admisie. In spate la admisie ai sub cele doua furtune de cauciuc alt furtun cu clips, ai de apasat un buton lateral dreapta si pe urma tragi de el.
Rampa de injectie se scoate cu tot cu injectoare, 2 suruburi si pe urma faci parghie usor sa iasa din admisie.

Asteptati pana maiine ca am una inca nedesfacuta si o sa faca Elvis poze ca eu chiar nu mai pot, pa ca ma duc la hodina si un gratar.
Cristina daca ai o problema suna ca in general am semnal pe unde bantui.
  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
o intrebare am si eu .Mi se aude un pufait ca si cum ar trage aer pe langa teava EGR in partea dinspre cutia de viteze .in timp ce merge motorul din zona aia se aude un fasait continuu si la oprirea motorului se aude inca vreo secunda cum trage aer si apoi se opreste.
Este normal sau e o problema undeva in zona aia?
Nu apare nici o eroare prin metoda cu frana si acceleratia la maxim si pus contactul.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut
"Rampa de injectie se scoate cu tot cu injectoare" adika dam injectoarele afara? ca nu prea inteleg?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,463
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pai si cum se desfac injectoarele..o poza miar fi de folos Domnu Dan. sau o indrumare prin email ca as vrea la sfarsitul saptamani sa ma apuc de curatat la ea..astept garniturile sa ma apuc.
Multumesc frumos ptr raspuns si felicitari ptr topicuir sunt foarte utile ptr incepatori in ale mecanici Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR