Dum 11 Jul, 2021 8:03 pm
Salut dragi agiliști! A trecut timpul și ne-am împuținat. Pe la dezmembrãri gãsesc aproape orice piesã de Agila, semn cã se cam duc sãrãcuțele de ele! Ajutați-mã cu un sfat, voi, care ați mai rãmas! Am rãmas fãrã aer condiționat brusc, într-o pantã, cand coboram pe frânã de motor. Am crezut cã s-a spart ceva și am pierdut freonul. Surprizã: am dus mașina la verificat/încãrcat instalația și robotul acela automat a bãgat 180 ml de freon cu verdictul cã nu sunt scurgeri. Dacã pornesc AC-ul crește turația motorului dar nu bagã rece. Dimpotrivã, bagã fierbinte! La 35°C afarã cred cã e logic...! Ideea e cã nu prea am vãzut postãri cu instalații de AC sparte la Agila ci cu diferite cauze electrice. Dupã niște probleme cu alternatorul și altele, parcã nu mai am energia sã caut rezolvarea singur, de aceea vã rog sã mã ajutați sã fac rapid o verificare, înainte sã cheltuiesc alți bani pe compresor, filtru freon, etc. Or mai fi și altele de verificat. Unde am bãgat freonul nu mã mai duc din douã motive: 1) au și ei robotul acela, singurul element inteligent din magazinul acela, cã nu-i pot spune service, care calculeazã cât freon ai și cât îți mai trebuie dar nu le au decât cu vânzarea la ml de freon sau ulei; 2) a umblat un cetãțean cu un aparat de mãsurã pe la relee și siguranțe și mi s-a pãrut foarte neștiutor de m-am pus pe mine sã-i desfac capacul de la blocul de siguranțe de sub volan. Apoi, grabnic mi-a dat redirecționare cãtre un meseriaș sã-mi umble la compresor. Nu înainte de a-i plãti freonul! 😀 Aștept, deci, sfaturi, cat mai utile, sper, cã s-a pus cãldura pe noi!