- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
b64skj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1999 X1.0XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
b64skj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1999 X1.0XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Turturica George
- *
- 15 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Prahova
Turturica George
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut!Imi cer scuze nu prea ma pricep la mecanica dar zilele trecute am vazut ca imi lipseste o componenta care nu stiu ce nume poarta am semnat cu sageata galbena, pe care eu nu o am la masina.La mine arata asa: .Cred ca are legatura cu debitmetrul si de aceea am postat aici.Daca poate cineva sa-mi zica denumirea si codul acestei piese ii multumesc inca de pe acum.
- Turturica George
- *
- 15 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Prahova
Turturica George
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ce parere aveti, pe durata iernii, sau poate si toamna si primavara, cand afara e foarte frig, nu s-ar putea scoate gura de admisie (plasticul acela care conduce aerul spre filtru)? Motorul ar trage aer cald prin filtru, din compartimentul motor si nu prin fata, rece sau umed, eventual!
Ma gandeam chiar sa improvizez o tulumba dinspre filtru spre galeria de evacuare, sa traga aer si mai cald. Acum sa nu va ganditi ca as face cine stie ce inventie, o palnie scurta, la nivelul motorului, nu una prin care sa intre mizerii de sub masina!
Ma gandeam chiar sa improvizez o tulumba dinspre filtru spre galeria de evacuare, sa traga aer si mai cald. Acum sa nu va ganditi ca as face cine stie ce inventie, o palnie scurta, la nivelul motorului, nu una prin care sa intre mizerii de sub masina!
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ceva si mai bun este sa obturezi toata grila de fata. Eu asta am sa fac.
2kappa a scris:
Referitor la obturatia grilei este normal sa consume mai putin ( totusi eu as sta cu ochii pe ceasuri in oras la ora de varf ). Gasiti pe acest site mai multe despre idei si pareri in aceasta privinta.
http://ecomodder.com/forum/...echo-15673-7.html
Referitor la obturatia grilei este normal sa consume mai putin ( totusi eu as sta cu ochii pe ceasuri in oras la ora de varf ). Gasiti pe acest site mai multe despre idei si pareri in aceasta privinta.
http://ecomodder.com/forum/...echo-15673-7.html
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ma refeream la anularea riscului de a patrunde apa in filtrul de aer si in acelasi timp la beneficiul absorbirii unui aer preincalzit (pt.
functionarea motorului).
Obturarea grilei e o solutie pt.a preintampina racirea antigelului din radiator dar daca termostatul e bun, îi permite lichidului de raclre sa circule prin radiator doar peste 88 grade. De fapt ai dreptate, la -15 'C afara, motorul pierde temperatura chiar prin bloc, baie de ulei si prin fiecare particica expusa. Atunci obturarea ar fi o solutie pt.asigurarea temperaturii optime de functionare a motorului cu un consum redus.
functionarea motorului).
Obturarea grilei e o solutie pt.a preintampina racirea antigelului din radiator dar daca termostatul e bun, îi permite lichidului de raclre sa circule prin radiator doar peste 88 grade. De fapt ai dreptate, la -15 'C afara, motorul pierde temperatura chiar prin bloc, baie de ulei si prin fiecare particica expusa. Atunci obturarea ar fi o solutie pt.asigurarea temperaturii optime de functionare a motorului cu un consum redus.
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat