Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • burlacuiulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aoleu...e de rau deci..abia mi a luat o taicamiu...sunt scumpe testele astea?si dak ar fii turbina e costisitoare reparatia?am cautat dar nu gasesc nimic asemanator...ai putea sa mi spui din alte cazuri km kt au costat reparatiile?merci mult oriqm...
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@burlacuiulian: Te rog sa abandonezi pe forum limbajul de chat, in consecinta te rog sa rescrii postul anterior. Este un prim avertisment. In alta ordine de idei, ti s-a spus sa cauti, spui ca nu ai gasit, dar daca mergi la Probleme tehnice, deasupra subiectului deschis de tine este exact acelasi subiect, ultradezbatut. Uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554 Poate la mine o merge butonul "Cauta", altfel!


Ultima modificare facuta de LDivora la Joi 17 Jan, 2008 1:27 am
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Domnu' burlacu unde a-ti cautat dom'le?
Poate pe alt forum.
Ia uitati-va dumneavoastra la link-ul dat de Idivora mai sus.
Sunt 24 de pagini dedicate acestui subiect.
Va urez spor la documentat.
Oricum fara tester pe masina nu ai cum sa vezi ce are.
PS: Nu sunt scumpe, dar depinde cine le face.
LE: Idivora a spus ce era de spus.
Propun inchiderea topicului.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Autodata zice la eroarea ta - fuel injection pump control module, CAN data bus malfunction, iar la probable cause zice: fuel injection pump control module.
Cred ca mai trebuie sa iei legatura cu Mihai o data, ca te rezolva el.
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna dimineata ,


Multumesc de raspuns, dar este o problema! Pe tester nu scria asa ceva la codul acesta...cum am spus si mai sus spunea ceva de FUEL INJECTION PUMP CUMUNICATION etc etc - PRESENT ! Asta este nedumerirea mea, ori nu este bun testerul ori nu mai inteleg eu nimic.Am vorbit si cu MIhai si il astept astazi sa se mai uite inca o data pe la injectie.Sper sa nu fie probleme foarte mari.

Doamne ajuta!
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii despre problema cu masinuta cu cheie aprinsa permanent in bord si cu eroarea P1651 stocata + P0380.A venit mai devreme Mihai 1.7Edition si a depistat pentru eroarea P1651 un pin rupt in mufa de la ECU, exact acela care comunica cu pompa de injectie.Pentru P0380 este o bujie arsa.

Urmeaza sa ii dau ECU lui MIhai maine seara,pentru a inlocui acest pin si am fost asigurat ca problema nu va mai aparea.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,sint din Braila am un Opel astra caravan din 2003 cu motor de 2.0 l mai exact y20dth si am si eu aceeasi problema cu martorul masinuta+cheie si am citit citeva zile pe forum ce ar putea fi defect la masina,am si facut cite ceva din sfaturile date de voi si tot nu iam dat de cap, am desfacut majoritatea racoardelor flexibile de la aer pina la galeria de admisie si nu am gasit niciunul spart ,am dat jos si debitmetrul l-am suflat cu aer .
In concluzie ce am observat eu la masina, apare masinuta in bord la viteza mica sau la relanti si nu se tureaza mai mult de 3000 rot/min dar face treaba asta o singura data pe zi ,daca turez motorul pe liber cu pedala apasata la podea se aude motorul gifiind si intrerupind dupa care o las la relanti si in citeza secunde dispare masinuta din bord si din acel moment motorul merge impecabil.
Am patit ce v-am sris aici acum 10 zile siprimele doua zile a facut o singura data pe zi dupa care 5 zile nu a mai facut nimic si acum am iar 3 zile care face la fel o singura data pe zi.
Sper sa nu plictisesc cu detaliile dar poate e o legatura , am fost sa fac un tester si miau spus sa merg cu masina pina ,,crapa de tot "si pe urma vede despre ce e vorba.
Multumesc pentru rabdarea de a citi si rog daca stie cineva despre ce e vorba sa ma lamureasca si pe mine.
  • dieselclub

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2001 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sa va spun problema mea:am o astra 1.7 DTI din 2001; seara am lasat masina in parcare, totul era ok; dimineata cand m-am dus la masina practic nu am putut sa o mai deschid de la cheie doar introducand cheia in usa si doar atat. am concluzionat ca e gata bateria; am chemat pe cineva sa ma ajute sa dau putin curent la baterie; am conectat firele la baterie si cat timp erau conectate motroul mergea, cand le luam murea motorul.
ok, am pus alta baterie si a pornit motorul dar nu mai mergea servo si in timpul mersului cat am mers cu ea pana la mecanic, motorul mergea dar pur si simplu cadeau acele de la indicatoare si se aprindeau toate becurile in bord.
bun, a ajuns la mecanic care a zis: probleme la alternator ( nu mai incarca) a avut dreptate am schimbat releul de incarcare si puntea de diode - totul bine pana acum dar motorul tot nu porneste; martorul motorului semnalizeaza intermitent in bord.
indrumarea mecanicului dupa ce a pus testerul: am nevoie de codul pentru unitatea centrala si zice ca acest lucru doar la o reprezentanta opel se poate face acest lucru.
am nevoie de lamuriri si solutii.
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea , sint din Braila si am dat ieri un mesaj de ajutor in legatura cu martorul din bord cu masinuta+cheia si am primit un raspuns dar nu il gasesc pe aici ,sint la inceput imi pare rau dar am noutati am reusit sa fac un test la masinuta [la braila e mai greu] si am gasit si un artist in domeniu am 3 erori.
1. P 1612 -ceva cu imobilizare..?
2. P 0105 -senzor presiune turbo
3. senzor presiune barometrica (MAP)
Primele doua erori lea sters din istoricul masinii a mai ramas ultima,
sar parea ca senzorul de presiune barometrica nu functioneaza cum trebuie dupa parerea expertului ar fi contact imperfect sau mufa oxidata ,nu am reusit azi sa gasim mufa sau senzorul(MAP) era tirziu si este si foarte aglomerat ca program .
Dupa cum vedeti este ceva ce nu am mai gasit la voi pe forum ca posibila problema sau poate nu am fost eu atent.
Masina are motorul Y20DTH anul 2003 de fabricatie ,are cineva idee unde este acest senzor poate il gasesc si il curat eu sau refac contactul imperfect.Va multumesc si spuneti-mi va rog daca imi raspundeti unde sa gasesc raspunsul?
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut sint acelasi om din Braila Exclamation ma poate ajuta cineva in problema mea ?
Am postat si eu doua mesaje de ajutor la martorul masina cu cheie aprins in bord ,unul pe 17.01.2008 si al doilea pe 18.01.2008 cu ceva lamuriri in plus si un test facut la masina dar nu am primit nici un raspuns .
Nu stiu eu unde sa caut daca mi-a scris cineva? Question
Nu stie nimeni unde este acel senzor de presiune barometrica [MAP] la opel astra Y20DTH anul 2003 ? Idea
Am speranta ca ma aude si pe mine cineva?
MULTUMESC.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema martorului masinuta cu cheie in bord.Spuneam in mesajele anterioare ca mi s-a rupt un pin la ECU si a ramas masinuta aprinsa.Am dat ECU la reparat lui MIhai si aseara l-am montat pe masina.

Am pus contactul si de aceasta data s-a stins si masinuta cu cheie , insa a aparut o problema :

- la prima cheie nu a pornit
- la a doua a pornit dar s-a oprit imediat
- la a treia cheie a pornit , dar facea ca un tractor si turometrul o luase razna!

Am oprit motorul s-a mai uitat Mihai pe l mufe si cand a pus testerul din nou pe masina i-a aparut eroarea P0380( desi releul si bujiile sunt bune si verificate) , insa cu alta semnificatie decat ceea ce insemna ea.Spunea ceva de senzorul de la pompa de injectie, cum ca ar fi invalid.

A sters si aceasta eroare si pornesc din nou motorul : SURPRIZA - masina a luat-o la sfert de cheie, masinuta a disparut, pe tester nu mai apare nici o eroare.


Este posibil ca atunci cand repari ECU si il pui pe masina din nou, sa aiba aceste simptome , ca de tractor si cu turometrul care o ia razna?! ( din cate am mai studiat pe forum, parca s-a mai intamplat asa ceva la cineva si spunea ca asa este normal).

Multumesc
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut , am primit un e-mail ca am un raspuns la problema mea dar din cite imi dau seama e o alta problema a unui coleg (in e-mail era trecuta ora 1:30:54 PM si din cite vad eu e ora colegului de mai sus edyionut ), sa inteleg ca nu are cine ma ajuta ?Si eu credeam ca pe acest forum se poate discuta ceva legat de problemele noastre la masinile opel , poate o scoatem mai ieftin cu reparatiile dar cred ca m-am inselat.......sau ma poate lamuri un moderator al acestui forum cum sta treaba pe aici?


Ultima modificare facuta de CHIRIAC la Lun 21 Jan, 2008 5:56 pm
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mai ieftin nu cred ca iti face cineva....mai bine, da, pentru ca fiecare dintre cei inscrisi pe acest forum au OPEL, deci iubesc aceasta masina si daca oamenii se pricep pe anumite domenii si cer si niste bani , eu cred ca este normal.Eu personal am apelat la colegii de pe forum si am fost multumit, dar am platit atat cat mi s-a cerut.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@CHIRIAC: "Nu stie nimeni unde este acel senzor de presiune barometrica [MAP] la opel astra Y20DTH anul 2003 ?"
In primul rand trebuie sa sti ca nu exista pe forum un operator de serviciu care sa percuteze instantaneu cu un raspuns pentru tine, trebuie sa inveti sa ai si rabdare.
Si acum raspunsul: Cineva stie, dar raspunde cand citeste doleanta ta. Senzorul este acesta:

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toti de pe aici, am fost putin exagerat dar din cauza ca nu rezolvam problema cu masina si aveam nevoie de ea .
Va multumesc pentru ajutor si sa stiti ca acel senzor (MAP) a fost problema si nu a fost defect , a fost doar contact imperfec ma ajutat un tip din braila pe care il recomand celor din zona daca cred ca au nevoie de ajutor la masinuta.(Horia de pe strada chisinau)
Cit despre moderatorul acestui forum multumiri pentru ajutor si imi dau seama ca nu sint sigurul cu probleme ,dar ca sa rezovat inca o problema cu martorul masinuta am descoperit si alta cauza din care se aprinde acel martor si trebuie luata in calcul pe viitor.
MULTUMESC.
  • florianu

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat dilema cu becul (masina cu cheita) aprins.
Eroarea venea de la clapeta de acceleratie care era atat de neagra incat nu se vedea fundul Very Happy
Se desface si se curata foarte usor asa ca nu este nevoie de "maestor"...cel putin la Vectra.
Oricum, pentru a evita o eroare de acest fel ar fi bine sa curatam acesta clapeta regulat.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
CHIRIAC a scris:...dar ca sa rezovat inca o problema cu martorul masinuta am descoperit si alta cauza din care se aprinde acel martor si trebuie luata in calcul pe viitor.

Daca lumea ar intelege ca in spatele acestui beculet aprins pot fi multe cauze si ar citi eroarea (la tester sau cu agrafa, unde se poate), acest topic ar contine coduri de eroare descoperite, interpretarea lor, gasirea si eliminarea cauzelor.

Din pacate insa, nu asa sta situatia. Iar topicul asta va continua sa creasca, si sa creasca, si sa creasca...
  • Ma3x

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutari la toti.
Am citit mai demult acest topic si chiar ma bucuram, vazand multitudinea de probleme si raspunsuri, referitoare la "becul-masina cu cheita" ca n-am probleme cu el.
Se pare ca de ce mi-a fost frica n-am scapat. Sad
Cand pornesc motorul rece, de regula dimineata, becul buclucas ramane aprins exact 3 min. dupa care se stinge. Daca repornesc masina la un interval de max 4-6 ore nu mai sta aprins, dar daca o las mai mult de 6 ore, iar apare si sta aprins 3 min dupa care se stinge.
Rog mult pe cel ce a avut exact aceiasi probleme sa-mi dea si mie un raspuns, o sugestie, ceva... Multumesc mult.
  • florianu

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Very Happy Very Happy Very Happy se pare ca nu ai citit exact ultimul post care spune "fa o diagnoza!"
Orice alta sugestie este apa de ploaie!
  • Ma3x

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Florianu, fiind dintr-un oras mai micut tre' sa merg la Bucuresti pt o diagnoza, pt ca un service serios nu prea am prin zona. Sad Am sperat si inca mai sper ca cineva care a avut o problema similara si si-a facut acea diagnoza sa-mi "share-eze" si mie din experienta lui.
Oricum o sa ajung si la o diagnoza la Bucuresti, cat mai curand.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR